Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

SOSYAL MEDYANIN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YİYECEK-İÇECEK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, cilt.1

Erzurum’da Gastronomik Bir Ürün: Demir Tatlısı

ULUSLARARASI GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, cilt.1 Creative Commons License

The Impact of Erzurum Local Disheson Restaurant Preferences and Revisitintention

III. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.49

A Research on Examination of Islamic Tourism in Terms of Religiousness and Its Relation to Halal Food

III. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.50

Ulaşım Tercihlerinin Bir Sonucu Olarak Hizmet Kalitesinin Ölçümü: Yerel turistler Üzerine Bir Uygulama

III. International Caucasus-Central Asia Foreign Trade and Logistics Congress, Kastamonu, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.95 Sürdürülebilir Kalkınma

Yiyecek-İçecek İşletmeleri Yöneticilerinin Sosyal Medya Pazarlaması Algılamaları: Erzurum İli Örneği

The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.814-823

ASSESSMENT OF PERCEPTUAL BRAND VALUES IN TERMS OF INDIVIDUAL DIFFERENCES EXAMPLE OF PASINLER TURKEY

I. Uluslararası Afro - Avrasya Araştırmaları Kongresi, Almaty, Kazakistan, 12 - 15 Ekim 2016
Metrikler

Yayın

20

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

28

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

27

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları