Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. SOSYAL MEDYANIN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YİYECEK-İÇECEK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2. Erzurum’da Gastronomik Bir Ürün: Demir Tatlısı

ULUSLARARASI GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. The Impact of Erzurum Local Disheson Restaurant Preferences and Revisitintention

III. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.49, (Özet Bildiri)

4. A Research on Examination of Islamic Tourism in Terms of Religiousness and Its Relation to Halal Food

III. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.50, (Özet Bildiri)

5. Ulaşım Tercihlerinin Bir Sonucu Olarak Hizmet Kalitesinin Ölçümü: Yerel turistler Üzerine Bir Uygulama

III. International Caucasus-Central Asia Foreign Trade and Logistics Congress, Kastamonu, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.95, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Yiyecek-İçecek İşletmeleri Yöneticilerinin Sosyal Medya Pazarlaması Algılamaları: Erzurum İli Örneği

The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.814-823, (Tam Metin Bildiri)

7. ASSESSMENT OF PERCEPTUAL BRAND VALUES IN TERMS OF INDIVIDUAL DIFFERENCES EXAMPLE OF PASINLER TURKEY

I. Uluslararası Afro - Avrasya Araştırmaları Kongresi, Almaty, Kazakistan, 12 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

20

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

84

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

28

Proje

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları