Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
6. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Duygusal Zekalarının Anne-BabaTutumu Akademik Başarı ve Cinsiyet Değişkenleri Açısından İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1655-1671, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
4. TÜRKİYE’DE EĞİTİM ALANINDA FETEMM (STEM) İLE İLGİLİ YAPILANYÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İÇERİK ANALİZİ
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019
5. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DÖRT İŞLEMİ ANLAMLANDIRABİLMEBECERİLERİNİN İNCELENMESİ
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019
6. Eğitim Alanında Duygusal Zekanın Ele Alındığı Doktora Tezlerinin Analizi: Derleme(Review) Çalışması
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
7. Structural Constructions of Research Paper Titles in Primary Education: A Genre Analysis
INTERNATIONAL LEARNING TEACHING AND EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2018), Amasya, Türkiye, 6 - 09 Eylül 2018, ss.494-495, (Özet Bildiri)
8. Rhetorical Complexity of Method Sections in Primary Education Qualitative Research Papers.
Internatıonal Learning Teachıng and Educational Research Congress (Ilter-2018), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.504-505, (Özet Bildiri)
9. İlkokuma-yazma Öğretiminde Cümle Yöntemi ile Ses Temelli Cümle Yönteminin Ele Alındığı Çalışmaların Analizi: Bir Meta-sentez Çalışması
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
10. Primary Education Rps’ Introductions in Turkish L1 Context: Rhetoric of Research Domain Variation or Problematique of Establishing Theoretical Framework
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.4145-4146, (Özet Bildiri)
11. Sosyal medya platformlarına yönelik algılar üzerine bir metafor analizi
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
12. Lisans düzeyinde uygulanan yaz okulu ve bütünleme sınavı uygulamalarına eleştirel bir bakış: Tartışma odaklı eylem araştırması
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının Doğrudan ve Dolaylı Öğretim Stratejileri Uygulamalarına Bakış Açıları
3rd International Conference on Primary Education, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
14. Türkçe Öğretiminde Bir Yöntem Olarak “Drama” ve Eğitime Yansımaları
3rd International Conference on Primary Education, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
15. Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümünde Okuyan Öğrencilerin Duygusal Zeka Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Sciences, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
16. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Becerileri ile Matematiğe Karşı Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Metrikler
Yayın (WoS)
4
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
5
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
8
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
85
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
8
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
28
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
16
Toplam Atıf Sayısı
57
Proje
1