Dr. Öğr. Üyesi Meryem ÖZDEMİR CİHAN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Atatürk Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Emotional intelligence training for pre-service primary school teachers: a mixed methods research
Özdemir Cihan M.
,
Dilekmen M.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
, cilt.15, 2024 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sayma Yeterlikleri Üzerine Bir Durum Çalışması
Özkaya M.
,
Özdemir Cihan M.
,
Konyalıoğlu A. C.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.60, ss.1599-1621, 2024 (Hakemli Dergi)
Whole Language Method and Phonics Instruction as Literacy Teaching Methods: A Systematic Review
Akan E.
,
Özdemir Cihan M.
,
Kurşun E.
,
Yıldız M.
,
Aydemir Arslan M.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.2024, sa.37, ss.247-280, 2024 (ESCI)
What is the Difference between Good and Poor Young Adult Readers?
Yıldız M.
,
Özdemir Cihan M.
,
Kurşun E.
READING PSYCHOLOGY:AN INTERNATIONAL QUARTERLY
, cilt.45, sa.2, 2024 (ESCI)
Whole Language Method or Phonics Method for Better Reading? An Eye-tracking Study
Yıldız M.
,
Özdemir Cihan M.
,
Kurşun E.
,
Karaman S.
,
Akan E.
,
Yılar Ö.
Participatory Educational Research
, cilt.11, sa.1, ss.121-141, 2024 (Scopus)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Duygusal Zekalarının Anne-BabaTutumu Akademik Başarı ve Cinsiyet Değişkenleri Açısından İncelenmesi
Özdemir M.
,
Dilekmen M.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1655-1671, 2017 (Hakemli Dergi)
Drama As A Method In Teaching The Mother Tongue: The TurkishLanguage Case
Özdemir M.
,
Ulaş A. H.
MODERN JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING METHODS
, cilt.7, sa.9, ss.690-711, 2017 (ESCI)
Doğrudan ve Dolaylı Öğretim Stratejilerinin Kullanımına İlişkin Değerlendirici Durum Çalışması
Özdemir M.
,
Kılıç D.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.304-327, 2017 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Duygusal Zekâ ve Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
Özdemir M.
,
Dilekmen M.
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.6, sa.1, ss.98-113, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlk Okuma-Yazma Öğretim Yöntemlerinin Okuma Anlama ve Davranışları Açısından Karşılaştırılması: Bir Göz İzleme Çalışması
Yıldız M.
,
Kurşun E.
,
Özdemir Cihan M.
,
Karaman S.
,
Yılar Ö.
EJERCongress 2021, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.588-589
Öğretim Yaklaşımları ve Modellerinin Bireye Özgülük ile Yeterlilikleri Açısından Değerlendirilmesi
Özdemir Cihan M.
ULUSLARARASI BEŞERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 04 Kasım 2021
İlk Okuma-Yazma Öğretim Yöntemlerinin Sesli Okuma Davranışları, Okuduğunu Anlama ve Prozodi Açısından Karşılaştırılması: Bir Göz İzleme Çalışması
Özdemir Cihan M.
,
Kurşun E.
,
Yıldız M.
,
Yılar Ö.
,
Karaman S.
19. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.74-77
TÜRKİYE’DE EĞİTİM ALANINDA FETEMM (STEM) İLE İLGİLİ YAPILANYÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İÇERİK ANALİZİ
ÖZDEMİR M.
,
ÖZKAYA M.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DÖRT İŞLEMİ ANLAMLANDIRABİLMEBECERİLERİNİN İNCELENMESİ
ÖZKAYA M.
,
ÖZDEMİR M.
,
KONYALIOĞLU A. C.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019
Eğitim Alanında Duygusal Zekanın Ele Alındığı Doktora Tezlerinin Analizi: Derleme(Review) Çalışması
ÖZDEMİR M.
,
DİLEKMEN M.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019
Structural Constructions of Research Paper Titles in Primary Education: A Genre Analysis
ÖZDEMİR M.
,
GEÇİKLİ M.
INTERNATIONAL LEARNING TEACHING AND EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2018), Amasya, Türkiye, 6 - 09 Eylül 2018, ss.494-495
Rhetorical Complexity of Method Sections in Primary Education Qualitative Research Papers.
Geçikli M.
,
Özdemir M.
Internatıonal Learning Teachıng and Educational Research Congress (Ilter-2018), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.504-505
İlkokuma-yazma Öğretiminde Cümle Yöntemi ile Ses Temelli Cümle Yönteminin Ele Alındığı Çalışmaların Analizi: Bir Meta-sentez Çalışması
ÖZDEMİR M.
,
KURŞUN E.
,
YILDIZ M.
,
AYDEMİR M.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
Primary Education Rps’ Introductions in Turkish L1 Context: Rhetoric of Research Domain Variation or Problematique of Establishing Theoretical Framework
Özdemir M.
,
Geçikli M.
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.4145-4146
Sosyal medya platformlarına yönelik algılar üzerine bir metafor analizi
ÖZDEMİR M.
,
ULAŞ A. H.
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017
Lisans düzeyinde uygulanan yaz okulu ve bütünleme sınavı uygulamalarına eleştirel bir bakış: Tartışma odaklı eylem araştırması
KILIÇ A.
,
ÖZDEMİR M.
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017
Öğretmen Adaylarının Doğrudan ve Dolaylı Öğretim Stratejileri Uygulamalarına Bakış Açıları
ÖZDEMİR M.
,
KILIÇ D.
3rd International Conference on Primary Education, 8 - 10 Ekim 2015
Türkçe Öğretiminde Bir Yöntem Olarak “Drama” ve Eğitime Yansımaları
ÖZDEMİR M.
,
ULAŞ A. H.
3rd International Conference on Primary Education, 8 - 10 Ekim 2015
Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümünde Okuyan Öğrencilerin Duygusal Zeka Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÖZDEMİR M.
,
DİLEKMEN M.
YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Sciences, 1 - 03 Eylül 2014
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Becerileri ile Matematiğe Karşı Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÖZDEMİR M.
,
ÖZDEMİR F.
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
SOSYAL VE DUYGUSAL ÖĞRENME
Özdemir Cihan M.
EĞİTİMİN KAVRAMSAL TEMELLERİ 4: Strateji ve Yöntemler-II, Doç. Dr. Aysel KIZILKAYA NAMLI, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.75-94, 2021
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
27
Atıf (Scholar)
161
H-İndeks (Scholar)
4
Atıf (TrDizin)
5
H-İndeks (TrDizin)
1
Proje
1
Açık Erişim
5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları