SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Assessment of digital competencies of teacher educators with the DigCompEdu framework
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.13, sa.1, ss.67-94, 2023 (Hakemli Dergi)
Investigation of Virtual Reality Applications as a Tool in Language Learning
Takvim-i Vekayi
, cilt.8, sa.1, ss.80-95, 2020 (Hakemli Dergi)
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Staj Uygulama Deneyimlerinin İncelenmesi: Uzaklığın Getirdiği Farklılıklar
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.5, ss.1021-1032, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretim Üyelerinin Öğrenme Yönetim SistemleriniKullanma Becerilerinin Geliştirilmesine YönelikMüdahalelerin Tasarlanması ve Değerlendirilmesi
INTERNATIONAL OPEN & DISTANCE LEARNING CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.1
İngilizce’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimini Ele Alan Türkiye Adresli Tezlerde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Eğilimler
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES UEBK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
İngilizce’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimini Ele Alan Türkiye Adresli Tezlerde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Eğilimler
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES UEBK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1
Uzaktan Öğreticilikte Değişim Ajanlığı: Öğretim Üyelerinin Rolleri ve İlgili Faktörler
5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017
Tez Çalışmalarında Etkili Tartışma Bölümü Yazma: Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri Karşılaştırması
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1
Tez Çalışmalarında Etkili Tartışma Bölümü Yazma: Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri Karşılaştırması
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1
Sınıf içi teknoloji entegrasyon düzeyi belirleme yaklaşımlarının incelenmesi: Etkileşimli tahta örneği
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Kampüs Tabanlı Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesine Yönelik Öğrenci Tercihlerinin İncelenmesi
4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.1
İnternet Üzerinden Herkese Açık Kursların İHAK Genel Özellikleri
2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1
Öğretim Üyelerinin İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Yürütme Eğilimleri Atatürk Üniversitesi Örneği
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri
Asynchronous Learning Environments In Distance Education: Learning Management Systems
Technological Innovation in Education: Redefining Learning, HEBEBCİ MUSTAFA TEVFİK, KALECİ FATİH, Editör, NECMETTIN ERBAKAN UNIVERSITY PRESS, Konya, ss.51-71, 2024
Açık Öğrenme ve İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurslar (İHAK)
Açık ve Uzaktan Öğrenme, Erkan TEKİNARSLAN,Melih Derya GÜRER, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.173-206, 2021
Uyarlanabilir Öğrenme Ortamları
Yükseköğretimde Dijital Dönüşüm, Karaman., S., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.261-278, 2020
Nitel Araştırmalarda Veri Toplama Süreci
Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, Selçuk KARAMAN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2019
Nitel Araştırmalarda Etik Unsurlar
Araştırma Yöntem ve Teknikleri - II, Karaman S., Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-15, 2016
Bulguların Sunumu
Araştırma Yöntem ve Teknikleri-1, Karaman S., Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-15, 2015