Eğitim Bilgileri
2012 - 2022
2012 - 2022Doktora
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye
2010 - 2012
2010 - 2012Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
2003 - 2009
2003 - 2009Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı (Almanca), Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
15 Yaş Grubu Öğrencilerin Matematik Okuryazarlıklarının Geliştirilmesi
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2012
2012Yüksek Lisans
Matematik öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin öz düzenleme becerilerinin ve öz yeterlik algılarının incelenmesi
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2014
2014Torrance Hareket ve Faaliyette Yaratıcı Düşünce Testi
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Üstün Zekalılar Enstitüsü
2013
2013Torrance Yaratıcı Düşünme Testi Eğitimi (Şekilsel Test)
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Üstün Zekalılar Enstitüsü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
2009 - 2010
2009 - 2010Diğer Kamu Kurumu, Yakutiye Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi
Verdiği Dersler
Lisans
MİKRO ÖĞRETİM
Eğitimde Program Geliştirme
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
MİKRO ÖĞRETİM
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
OKULLARDA REHBERLİK VE PİSKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI II
OKULLLARDA REHBERLİK VE PİSKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI II
MİKRO ÖĞRETİM
Öğretim İlke ve Yöntemleri
OKULLARDA REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI
OKULLARDA REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Lisans
MİKRO ÖĞRETİM
Eğitimde Program Geliştirme
öğretim ilke ve yöntemleri
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
MİKRO ÖĞRETİM
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
SINIF YÖNETİMİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
EĞİTİMDE PROGRAM GELİTŞİRME
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
Öğretmenlik uygulaması 1
MİKRO ÖĞRETİM
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
OKULLARDA REHBERLİK VE PİSKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI II
OKULLLARDA REHBERLİK VE PİSKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI II
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
MİKRO ÖĞRETİM
Öğretim İlke ve Yöntemleri
OKULLARDA REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
OKULLARDA REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1
Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
EĞİTİM SOSYOLOLİSİ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
Eğitime Giriş
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
Öğretmenlik Uygulaması
EĞİTİM FELSEFESİ
EĞİTİM FELSEFESİ
EĞİTİM FELSEFESİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
EĞİTİM FELSEFESİ
EĞİTİM FELSEFESİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
EĞİTİM FELSEFESİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
EĞİTİM FELSEFESİ
EĞİTİM FELSEFESİ
EĞİTİM FELSEFESİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-1
EĞİTİM FELSEFESİ
Öğretmenlik Uygulaması
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
EĞİTİM FELSEFESİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
EĞİTİM FELSEFESİ
EĞİTİM FELSEFESİ
Makaleler
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (9)
2024
20241. The mediating role of cognitive flexibility in the relationship between creative thinking tendencies and problem-solving skills
Aydın Kılıç Z. N., Çelik Ercoşkun N.
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.44, sa.4, 2024 (SSCI)
2020
20202. Matematik Öğretmen Adaylarının Öz Düzenleme ve Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
ÇELİK ERCOŞKUN N., GÜNDOĞDU K.
10.47477/ubed.781499 , cilt.3, sa.2, ss.101-118, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20193. Investigation of Affinity towards Social Media and Expectations for Success of University Students
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., Kıncal R. Y.
Journal of Educational Issues
, cilt.5, sa.2, ss.73-96, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20194. Turkish Adaptation of Generalized Expectancy for Success Scale:Reliability and Validity Studies
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
Asian Journal of Education and Training , cilt.5, sa.3, ss.416-421, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20195. Turkish Adaptation of Generalized Expectancy for Success Scale: Reliability and Validity Studies
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
ASIAN JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING
, cilt.5, sa.3, ss.416-421, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
20176. Öz Düzenleyici Öğrenmeyi Teşvik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇELİK ERCOŞKUN N., GÜNDOĞDU K.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , cilt.7, ss.131-146, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20177. Farklı ülkelerin PISA 2012 problem çözme becerileri sonuçlarının karşılaştırılması
İLERİTÜRK D., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
The Journal of Academic Social Sciences , cilt.5, sa.43, ss.406-422, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20178. FARKLI ÜLKELERİN PISA 2012 PROBLEM ÇÖZMEBECERİLERİ SONUÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
İLERİTÜRK D., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
The Journal of Academic Social Science , sa.43, ss.422, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20169. Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Düşünme ve Problem ÇözmeBecerilerinin İncelenmesi
Köse E., Çelik Ercoşkun N., Balcı A.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)
, cilt.40, ss.153-170, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201510. The Turkish Adaptation of Self-regulated Learning Teacher Belief Scale
Ozan C., Çelik N., Kıncal R. Y.
ANTHROPOLOGIST
, cilt.22, sa.2, ss.405-411, 2015 (SCI-Expanded)
2014
201411. Investigation of Self-Regulation and Problem Solving Skills of Prospective Elementary Teachers
ÇELİK ERCOŞKUN N., KÖSE E.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.6, ss.413-428, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201312. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
Küçükoğlu A., Taşgın A., Çelik Ercoşkun N.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi (TSAD) , cilt.17, ss.11-24, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201213. Müfettişlerin İlköğretim Matematik ÖğretimProgramı Hakkındaki Görüşleri
GÜNDOĞDU K., ALBAYRAK M., OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N.
AdnanMenderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.3, ss.21-26, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201214. Okul Öncesi Eğitim Programına İlişkin Bir İhtiyaç Analizi Çalışması
Balcı A., Gündoğdu K., Çelik N.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim FakültesiEğitim Bilimleri Dergisi,
, cilt.3, sa.1, ss.10-24, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Teoriden Pratiğe: Mikro Öğretim Deneyimlerinin Mesleki Becerilere Yansıması
Özbey N., Çelik Ercoşkun N.
International Education Congress/EDUCongress, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
2025
20252. Zorluklara Karşı Direnç: Öğretmen Faktörünün Akademik Yılmazlık Üzerine Etkisine İlişkin Sistematik Bir Derleme
Çelik Ercoşkun N., Savaş Yalçın M., Özkaya M.
X11. International Eurasian Educational Research Congress, Ağrı, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2024
20243. The Mediating Role of Mathematics Self-Efficacy Beliefs in the Relationship Between School Climate and Mathematics Anxiety
ÖZKAYA M., ÇELİK ERCOŞKUN N., SAVAŞ YALÇIN M.
12th International Congress on Curriculum & Instruction, Ağrı, Türkiye, 09 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2023
20234. The Mediating Role of Cognitive Flexibility in the Relationship BetweenCreative Thinking Tendencies and Problem-Solving Skills
Çelik Ercoşkun N., Aydın Kılıç Z. N., Balcı A.
12th WORLD CONFERENCE on PSYCHOLOGY and SOCIOLOGY, 2 - 04 Ekim 2023, ss.47, (Özet Bildiri)
2018
20185. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medyaya Karşı İlgileri ve Başarı Beklentilerinin İncelenmesi
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
2018
20186. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
20187. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.736-739, (Özet Bildiri)
2017
20178. Genel Başarı Beklentileri Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.580, (Özet Bildiri)
2017
201710. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.580-581, (Özet Bildiri)
2017
201711. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.
ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201712. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.
ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201713. Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine Yönelik Danışman ve Aday Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
Özbey N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
IV th International Eurasian Educational, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201715. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201716. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medyaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Özbey N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201617. Farklı ülkelerin PISA 2012 problem çözme becerileri sonuçlarının karşılaştırılması
İLERİTÜRK D., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2015
201518. Assessment of Primary 3rd Grade Natural Numbers as Sub Learning Fieldof Mathematics in terms of Target Based Programme AssessmentApproach
KÖSE E., ÇELİK ERCOŞKUN N.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.332-333, (Özet Bildiri)
2015
201519. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis
KINCAL R. Y., ÇELİK ERCOŞKUN N., İLERİTÜRK D.
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2015
201520. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis
KINCAL R. Y., ÇELİK ERCOŞKUN N., İLERİTÜRK D.
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2014
201421. Öz Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği’xxnin dilsel eşdeğerlik geçerlik ve güvenirlik çalışması
Ozan C., Çelik Ercoşkun N., Kıncal R. Y.
1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201422. Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması
OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
201423. Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması
OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
2011
201124. İnsan hakları eğitiminde filmlerin kullanılması: Öğretmen eğitiminde bir eylem araştırması
GÜNDOĞDU K., ÇELİK ERCOŞKUN N., BALCI A., TAŞGIN A., BAY E.
I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.322-324, (Özet Bildiri)
2011
201125. İnsan hakları eğitiminde filmlerin kullanılması: Öğretmen eğitiminde bir eylem araştırması
GÜNDOĞDU K., ÇELİK ERCOŞKUN N., BALCI A., TAŞGIN A., BAY E.
I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.322-324, (Özet Bildiri)
2011
201126. Müfettişlerin ilköğretim matematik programı hakkındaki görüşleri
ALBAYRAK M., Gündoğdu K., OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., Yılmaz B. Y.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
2011
201127. Müfettişlerin ilköğretim matematik programı hakkındaki görüşleri
ALBAYRAK M., Gündoğdu K., OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., Yılmaz B. Y.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
2011
201128. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
KÜÇÜKOĞLU A., TAŞGIN A., ÇELİK ERCOŞKUN N.
3rd International Conferences On Educational Sciences (ices’xx11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. Program Dışı Etkinliklerin Yönetimi
Çelik Ercoşkun N., Küçükoğlu A.
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Program Dışı Etkinlikler, Adnan KÜÇÜKOĞLU, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-183, 2020
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanışlılığının ve Akademik Başarıya Etkisinin Ekran Boyutu Açısından Değerlendirilmesi Telefon ve Tablet Karşılaştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ERCOŞKUN M. H. (Yürütücü), DELEN A., İSPİR B., ÇELİK ERCOŞKUN N., SADUN R.
2016 - 2017
2016 - 2017ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ GELİŞİMLERİNE FARKLI BİR YAKLAŞIM: DERS ARAŞTIRMASI UYGULAMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KINCAL R. Y. (Yürütücü), DÖNMEZ B., OZAN C., İLERİTÜRK D., ÇELİK ERCOŞKUN N.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Eylül 2025
Eylül 2025INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2025
Mayıs 2025Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2025
Nisan 2025INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2024
Aralık 2024Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2024
Temmuz 2024Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2024
Nisan 2024Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023Psycho-Educational Research Reviews
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi