Dr. Nilay ÇELİK ERCOŞKUN


Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim

Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

13

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

52

Proje

3

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2022

2012 - 2022

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye

2010 - 2012

2010 - 2012

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye

2003 - 2009

2003 - 2009

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı (Almanca), Türkiye

Yaptığı Tezler

2022

2022

Doktora

15 Yaş Grubu Öğrencilerin Matematik Okuryazarlıklarının Geliştirilmesi

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı

2012

2012

Yüksek Lisans

Matematik öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin öz düzenleme becerilerinin ve öz yeterlik algılarının incelenmesi

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2014

2014

Torrance Hareket ve Faaliyette Yaratıcı Düşünce Testi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Üstün Zekalılar Enstitüsü

2013

2013

Torrance Yaratıcı Düşünme Testi Eğitimi (Şekilsel Test)

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Üstün Zekalılar Enstitüsü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Akademi Dışı Deneyim

2009 - 2010

2009 - 2010

Diğer Kamu Kurumu, Yakutiye Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

MİKRO ÖĞRETİM Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitimde Program Geliştirme Sürdürülebilir Kalkınma

öğretim ilke ve yöntemleri

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

MİKRO ÖĞRETİM

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME

SINIF YÖNETİMİ

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I Sürdürülebilir Kalkınma

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EĞİTİMDE PROGRAM GELİTŞİRME

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik uygulaması 1

MİKRO ÖĞRETİM Sürdürülebilir Kalkınma

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME Sürdürülebilir Kalkınma

OKULLARDA REHBERLİK VE PİSKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI II Sürdürülebilir Kalkınma

OKULLLARDA REHBERLİK VE PİSKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI II Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I

MİKRO ÖĞRETİM Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim İlke ve Yöntemleri Sürdürülebilir Kalkınma

OKULLARDA REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI Sürdürülebilir Kalkınma

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması

OKULLARDA REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI I Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Sürdürülebilir Kalkınma

Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

EĞİTİM SOSYOLOLİSİ

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

Eğitime Giriş

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

Öğretmenlik Uygulaması

EĞİTİM FELSEFESİ

EĞİTİM FELSEFESİ

EĞİTİM FELSEFESİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

EĞİTİM FELSEFESİ

EĞİTİM FELSEFESİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EĞİTİM FELSEFESİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EĞİTİM FELSEFESİ

EĞİTİM FELSEFESİ

EĞİTİM FELSEFESİ

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-1

EĞİTİM FELSEFESİ

Öğretmenlik Uygulaması

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EĞİTİM FELSEFESİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EĞİTİM FELSEFESİ

EĞİTİM FELSEFESİ

Makaleler

Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Teoriden Pratiğe: Mikro Öğretim Deneyimlerinin Mesleki Becerilere Yansıması

Özbey N., Çelik Ercoşkun N.

International Education Congress/EDUCongress, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Kasım 2025, (Özet Bildiri)

2025

2025

2. Zorluklara Karşı Direnç: Öğretmen Faktörünün Akademik Yılmazlık Üzerine Etkisine İlişkin Sistematik Bir Derleme

Çelik Ercoşkun N., Savaş Yalçın M., Özkaya M.

X11. International Eurasian Educational Research Congress, Ağrı, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. The Mediating Role of Mathematics Self-Efficacy Beliefs in the Relationship Between School Climate and Mathematics Anxiety

ÖZKAYA M., ÇELİK ERCOŞKUN N., SAVAŞ YALÇIN M.

12th International Congress on Curriculum & Instruction, Ağrı, Türkiye, 09 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi

ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi

ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.736-739, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. Genel Başarı Beklentileri Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.

ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.580, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.580-581, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.

ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.

ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi

ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi

ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medyaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Özbey N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

17. Farklı ülkelerin PISA 2012 problem çözme becerileri sonuçlarının karşılaştırılması

İLERİTÜRK D., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

18. Assessment of Primary 3rd Grade Natural Numbers as Sub Learning Fieldof Mathematics in terms of Target Based Programme AssessmentApproach

KÖSE E., ÇELİK ERCOŞKUN N.

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.332-333, (Özet Bildiri)

2015

2015

19. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis

KINCAL R. Y., ÇELİK ERCOŞKUN N., İLERİTÜRK D.

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

20. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis

KINCAL R. Y., ÇELİK ERCOŞKUN N., İLERİTÜRK D.

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

21. Öz Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği’xxnin dilsel eşdeğerlik geçerlik ve güvenirlik çalışması

Ozan C., Çelik Ercoşkun N., Kıncal R. Y.

1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

22. Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması

OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

23. Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması

OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

2011

2011

24. İnsan hakları eğitiminde filmlerin kullanılması: Öğretmen eğitiminde bir eylem araştırması

GÜNDOĞDU K., ÇELİK ERCOŞKUN N., BALCI A., TAŞGIN A., BAY E.

I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.322-324, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

25. İnsan hakları eğitiminde filmlerin kullanılması: Öğretmen eğitiminde bir eylem araştırması

GÜNDOĞDU K., ÇELİK ERCOŞKUN N., BALCI A., TAŞGIN A., BAY E.

I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.322-324, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

26. Müfettişlerin ilköğretim matematik programı hakkındaki görüşleri

ALBAYRAK M., Gündoğdu K., OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., Yılmaz B. Y.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1, (Özet Bildiri)

2011

2011

27. Müfettişlerin ilköğretim matematik programı hakkındaki görüşleri

ALBAYRAK M., Gündoğdu K., OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., Yılmaz B. Y.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1, (Özet Bildiri)

2011

2011

28. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme

KÜÇÜKOĞLU A., TAŞGIN A., ÇELİK ERCOŞKUN N.

3rd International Conferences On Educational Sciences (ices’xx11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

1. Program Dışı Etkinliklerin Yönetimi

Çelik Ercoşkun N., Küçükoğlu A.

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Program Dışı Etkinlikler, Adnan KÜÇÜKOĞLU, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-183, 2020

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2025

Eylül 2025

INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2025

Mayıs 2025

Yükseköğretim ve Bilim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2025

Nisan 2025

INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2024

Aralık 2024

Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2024

Ekim 2024

Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2024

Temmuz 2024

Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2024

Nisan 2024

Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2024

Şubat 2024

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2023

Mayıs 2023

International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2023

Nisan 2023

Psycho-Educational Research Reviews

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2023

Nisan 2023

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1