-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2015 - 2021 Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2013 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2011 - 2013 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2016 - 2021 Merkez Müdür Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi
-
Doktora
Yazınsal Metin Çözümlemeleri I
Danışmanlık
-
Yüksek Lisans
Türkçe'nin Güncel Sorunları
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Uzmanlık Alan Dersi
Temel İstatistik
-
Lisans
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Sınıf Yönetimi
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Türkçe Öğretiminde Sınav Hazırlama ve Değerlendirme
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Türk Dili I
Türkçe Sözlü ve Yazılı Anlatım Teknikleri I
Öğretmenlik Uygulaması I
Özel Öğretim Yöntemleri I
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Halk Bilimi Kuramları
-
Ön Lisans
Çocuk Edebiyatı ve Medya
-
Eğitsel oyunlarla desteklenen okuma etkinliklerinin beşinci sınıf öğrencilerinin okuduklarını anlamalarına, okumaya yönelik tutum ve alışkanlıklarına etkisi
Sevim O. (Danışman)
T.ÇAĞLAYAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Ortaokul Türkçe ders kitaplarının yaşam becerileri açısından incelenmesi
Sevim O. (Danışman)
K.TEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Çevrim içi proje tabanlı öğrenmenin yabancıların Türkçe öğrenme kaygılarına, motivasyonlarına ve sözlü iletişim stratejilerini kullanma becerilerine etkisi
Sevim O. (Danışman)
A.UZUN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Mobil Kelime Öğretimi Uygulaması "Cepte Türkçe"nin Yabancı Öğrencilerin Kelime Öğrenme Başarılarına, Türkçe Öğrenme Motivasyonlarına ve Kaygılarına Etkisi
Sevim O. (Danışman)
F.UYUMAZ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
P4C EĞİTİMİ PROGRAMI'NIN ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIM BECERİLERİNE, YAZMA TUTUMLARINA VE YAZMA KAYGILARINA ETKİSİ
Sevim O. (Danışman)
Y.ULUSAL(Öğrenci), Doktora, 2024 -
HİKÂYE HARİTASI TEKNİĞİNİN ORTAOKUL 6.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEDİĞİNİ ANLAMA BECERİLERİNE ETKİSİ
Sevim O. (Danışman)
B.AKÇIL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Web2.0 Araçlarıyla Hazırlanan Etkinliklerin Okul öncesi Çocukların Dinleme ve İfade Etme Becerilerine Etkisi
Sevim O. (Danışman)
D.GÜRLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Teknoloji Destekli Ters-Yüz Edilmiş Sınıf Etkinliklerinin Yabancıların Türkçe Öğrenme Başarılarına, Kaygı ve Motivasyonlarına Etkisi
Sevim O. (Danışman)
M.SALİH(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Türkçe öğretmenlerinin Web 2.0 araçlarını kullanabilme yetkinlikleri ile dijital okuryazarlıklarının incelenmesi
Sevim O. (Danışman)
İ.BULCA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
BEŞİNCİ SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ METİN VE ETKİNLİKLERİN YAŞAM BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Sevim O. (Danışman)
E.KARAKÖSE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
P4C (ÇOCUKLAR İÇİN FELSEFE) YÖNTEMİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA BECERİLERİNE VE KAYGILARINA ETKİSİ
Sevim O. (Danışman)
H.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Web 2.0 araçlarının türkçe dersinde kelime öğrenmeye ve kelime öğrenme motivasyonuna etkisi
Sevim O. (Danışman)
M.MERCAN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Web 2.0 araçlarıyla hazırlanan etkinliklerin 7. sınıf öğrencilerinin dil bilgisi başarılarına ve Türkçe dersi motivasyonlarına etkisi
Sevim O. (Danışman)
D.YILMAZ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Konu jigsawı tekniğinin altıncı sınıf öğrencilerinin dil bilgisi başarılarına, Türkçe dersine yönelik tutum ve motivasyonlarına etkisi
Sevim O. (Danışman)
A.DİLEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Türkiye ve İngiltere'de ilköğretim birinci kademede kullanılan ana dili öğretimi ders kitaplarının temel dil becerileri açısından karşılaştırılması
Sevim O. (Danışman)
M.Toyran(Öğrenci), Doktora, 2020