Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

1. Student-AI interactions when Seeking Feedback on Programming Assignments

International Conference on Smart Learning Environments (ICSLE 2025), Joensuu, Finlandiya, 16 - 17 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. Investigating the Potential of GenAI-Driven Feedback for Programming Education

6th International Conference on Data Science and Applications (ICONDATA'24), Prishtina, Sırbistan, 2 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

3. Müze sanal turu sürecinde görev tipinin bilişsel yük ve hatırlama üzerindeki etkisi

International Eastern Conference on Human-Computer Interaction, Erzurum, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

4. Oyunlaştırılmış mobil rehberlikli müze öğrenmesinde dikkat bölünmesi ve görev zorluğunun etkileri

International Eastern Conference on Human-Computer Interaction, Nahcivan, Azerbaycan, 9 - 10 Eylül 2022, cilt.1, ss.239-241, (Tam Metin Bildiri)

5. Öğrenenlerin Kendi Videolarını Çekmelerinin Başarılarına Etkisi

5th International Open & Distance Learning Conference- IODL, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

7. The experiences of the lecturers in MOOC

2017 AECT International Convention, 6 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

8. The experience of the lecturers in MOOC

2017 AECT International Convention, 6 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

9. Video destekli programlama dersine yönelik öğrenci görüşleri.

4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

10. Mobil Ortamlarda Alıştırma Uygulama Yazılımlarının Periyot, SoruTürü ve Geri Bildirim Açısından İncelenmesi: KPSSCELL Örneği.

11th International Computer andInstructional Technologies Symposium – ICITS 2017., Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Mobil Ortamlara Yönelik Geliştirilen Eğitsel Alıştırma Uygulama Yazılımlarında İçerik Sunumu

4td International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

12. Mobil Ortamlara Yönelik Geliştirilen Eğitsel Alıştırma UygulamaYazılımlarında İçerik Sunumu.

4td International Instructional Technologies amp Teacher EducationSymposium – ITTES 2016., Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. ORTAK DERSLERİN UZAKTAN EĞİTİM YOLUYLA VERİLMESİ: ATAUZEM DENEYİMİ

3rd International Instructional Technologies amp Teacher EducationSymposium – ITTES 2015., Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Ortak Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesi Atauzem Deneyimi

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

15. Öğrenme Öğretme Aracı Olarak E Kitap Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

8. International Computer & Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

16. Assistive Technology in Education of Students with Learning Disabilities Research Trends between 2002 and 2012

2013 AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

17. LCD Panelli Etkileşimli Tahtanın Özel Eğitim Uygulama Okullarında Kullanımı

Engelsiz Bilişim 2013, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Zihinsel Engelli Öğrencilerin Eğitiminde Yardımcı Teknolojiler 2007 2011 Dönemi Makalelerin İçerik Analizi

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

19. 2007-2011 yılları arasında eğitim teknolojisi araştırmalarındaki eğilimler

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.386-393, (Tam Metin Bildiri)

20. 2007 2011 yılları arasında eğitim teknolojisi araştırmalarındaki eğilimler

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongre, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.387-395, (Tam Metin Bildiri)

21. ChemDraw ve Chem3D Programlarının Kullanımı ve Uygulamaları

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.10, (Özet Bildiri)

22. Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Etkileşimli Tahtalara Uygun İçerik Geliştirme Deneyimi Bir Durum Çalışması

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

23. Dünyada ve Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarında genel eğilimler.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.123, (Özet Bildiri)

24. Türk fen eğitimi araştırmalarında genel eğilimler: Bir içerik analizi çalışması.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.123, (Özet Bildiri)

25. Ülkemizde eğitim teknolojileri çalışmaları Bir içerik analizi

IX Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.124, (Özet Bildiri)

26. Eğitim teknolojilerinde güncel eğilimler: Türkiye kökenli araştırmalar

10. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 26 - 28 Nisan 2010, ss.448-452, (Tam Metin Bildiri)

27. Eğitim teknolojilerinde güncel eğilimler Türkiye kökenli araştırmalar

10th International Educational Technologies Conference, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.10, ss.448-452, (Tam Metin Bildiri)

28. Öğretim Teknolojilerinin Öğretmen Eğitiminde Kullanımı Öğretim Elemanlarının Görüşleri

VIII. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 15 - 19 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

30. Öğretim teknolojilerinin öğretmen eğitiminde kullanımı: Öğretim elemanlarının görüşleri

VIII. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. Öz-Yeterlik Kuramı

Açık ve Uzaktan Öğrenme Kuramları, Selçuk Karaman,Engin Kurşun,Serkan Yıldırım, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.277-300, 2022

2. Scribus

Masaüstü Yayıncılık, Serkan Yıldırım, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2016
Metrikler

Yayın

40

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

97

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

55

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

667

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

31

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

109

Proje

11

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları