Makaleler
10
Tümü (10)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (1)
6. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitim İle İlgili Görüşleri
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.55-63, 2016 (TRDizin)
7. İlettiği Değerler Açısından İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinler Üzerinde İncelemeler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.490-506, 2016 (TRDizin)
9. İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME UYGULAMALARINDAN JİGSAW (II) TEKNİĞİNİN SÖZLÜ ANLATIM DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.VII, sa.1, ss.129-140, 2012 (TRDizin)
10. İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME UYGULAMALARINDAN JİGSAW (II) TEKNİĞİNİN SÖZLÜ ANLATIM DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.VII, sa.1, ss.129-140, 2012 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
3. Halk Edebiyatı Ürünlerinin Sınıf Ortamlarında Kullanılmasına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Değerlendirmeleri
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.169, (Özet Bildiri)
4. The Evaluated Students and Teachers Eyes of Used Interactive Whiteboard in Free Activities Course
10th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.126, (Özet Bildiri)
5. The Evaluated Students And Teachers’xx Eyes Of Used Interactive Whiteboard İn Free Activities Course
10.International Computer Instructional Technologies Symposium(ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, ss.126, (Özet Bildiri)
6. Hayat BilgisiÖğretimi Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi:Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
VII.Ululararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.416, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. EDEBİYAT VE KÜLTÜR AKTARIMI
Kültürel
Miras ve Eğitim, TEMİZYÜREK FAHRİ, BAŞ ÖZLEM, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.385-394, 2024
2. Söylem Analizi
Nitel Araştırma
Pratikleri
Eğitimciler İçin, BAŞ ÖZLEM, GÖK BİLGE, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.346-368, 2024
3. ’xx’xxYazma’xx’xx, Ses Temelli Cümle Yöntemi ile İlkokuma Ve Yazma Öğretimi
İlkokuma Ve Yazma Öğretimi, Ömer YILAR, Editör, Pegem Akademi, ss.75-186, 2015