Eğitim Bilgileri
1987 - 1991
1987 - 1991Doktora
Atatürk Üniversitesi, Atatürk Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim Bilim Dalı, Türkiye
Yaptığı Tezler
1991
1991Doktora
Okul-aile birliginin fonksiyonunu gerçekleştirme düzeyi
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları Ve Öğretim
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Program Geliştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretmen Eğitimi
Makaleler
2018
20181. Analysis of Pisa 2012 Participant Countries' Success Rankings in Terms of Their Patent Productivities
İleritürk D., Kıncal R. Y.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.11, sa.4, ss.191-206, 2018 (ESCI, Scopus)
2018
20182. Effects of formative assessment on prospective teachers’ achievement, attitude and self-regulation skills
Kıncal R. Y., Ozan C.
International Journal of Progressive Education
, cilt.14, sa.2, ss.77-92, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20183. Effects of formative assessment on prospective teachers’ achievement, attitude and self-regulation skills
KINCAL R. Y., OZAN C.
International Journal of Progressive Education
, cilt.14, sa.2, ss.77-92, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20184. Effects of formative assessment on prospective teachers’ achievement, attitude and self-regulation skills
KINCAL R. Y., OZAN C.
International Journal of Progressive Education
, cilt.14, sa.2, ss.77-92, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20175. Does Skepticism Predict News Media Literacy: A Study on Turkish Young Adults
KARTAL O. Y., YAZGAN A. D., KINCAL R. Y.
International Education Studies
, cilt.10, sa.12, ss.70-79, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20176. Does Skepticism Predict News Media Literacy: A Study on Turkish Young Adults
KARTAL O. Y., YAZGAN A. D., KINCAL R. Y.
International Education Studies
, cilt.10, sa.12, ss.70-79, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20177. Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri: Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
KARTAL O. Y., YAZGAN A. D., KINCAL R. Y.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.353-373, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
2017
20178. Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri: Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
KARTAL O. Y., YAZGAN A. D., KINCAL R. Y.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.353-373, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
2017
20179. The relationship between the levels of pre-service teachers' media literacy and democratic values related to active citizenship
KINCAL R. Y., YAZGAN A. D.
Journal of Global Research in Education and Social Science
, cilt.10, sa.1, ss.6-23, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201710. The relationship between the levels of pre-service teachers' media literacy and democratic values related to active citizenship
KINCAL R. Y., YAZGAN A. D.
Journal of Global Research in Education and Social Science
, cilt.10, sa.1, ss.6-23, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201711. An Investigation of Teacher Candidates` Attitudes Towards Educational Measurement in Terms of Various Variables
OZAN C., KINCAL R. Y.
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.6, sa.1, ss.18-32, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201712. Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Ozan C., Kıncal R. Y.
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.6, sa.1, ss.18-32, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. An Investigation of Teacher Candidates' Attitudes Towards Educational Measurement in Terms of Various Variables
OZAN C., KINCAL R. Y.
Turkish Journal of Teacher Education , cilt.6, sa.1, ss.18-32, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201614. PISA 2003 ve 2012 Problem Çözme Becerileri Sonuçlarının Türkiye Açısından İncelenmesi
İLERİTÜRK D., KINCAL R. Y.
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.6, sa.3, ss.40-53, 2016 (TRDizin)
2016
201615. PISA 2003 ve 2012 Problem Çözme Becerileri Sonuçlarının Türkiye Açısından İncelenmesi
İleritürk D., Kıncal R. Y.
SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
, cilt.6, ss.40-53, 2016 (TRDizin)
2016
201616. Yaratıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünmelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
KINCAL R. Y., Avcu Y. E., KARTAL O. Y.
KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , cilt.1, ss.15-37, 2016 (TRDizin)
2016
201617. Yaratıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünmelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
KINCAL R. Y., Avcu Y. E., KARTAL O. Y.
KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , cilt.1, ss.15-37, 2016 (TRDizin)
2016
201618. Ders Araştırması Kapsamında Farklı Ülkelerde Yayınlanan Bilimsel Çalışmaların İçerik Analizi
Ahmet A., KINCAL R. Y.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, ss.19-31, 2016 (TRDizin)
2016
201619. Ders Araştırması Kapsamında Farklı Ülkelerde Yayınlanan Bilimsel Çalışmaların İçerik Analizi
Ahmet A., KINCAL R. Y.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, ss.19-31, 2016 (TRDizin)
2015
201520. The Turkish Adaptation of Self-regulated Learning Teacher Belief Scale
Ozan C., Çelik N., Kıncal R. Y.
ANTHROPOLOGIST
, cilt.22, sa.2, ss.405-411, 2015 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2015
201521. Teachers perspectives on continuing professional development
KINCAL R. Y., Daşçı D. A., Beypınar D., Topçu F.
British Journal Of Education, Society & Behavioural Science , cilt.4, ss.241-254, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201522. Teachers perspectives on continuing professional development
KINCAL R. Y., Daşçı D. A., Beypınar D., Topçu F.
British Journal Of Education, Society & Behavioural Science , cilt.4, ss.241-254, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201523. Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersindeki akademik başarıları biliş üstü farkındalık düzeyleri düşünme stilleri ve tutumları arasındaki ilişkiler
Tuncer B. K., KINCAL R. Y., Şahin Ç.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.31, ss.249-263, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201524. Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersindeki akademik başarıları biliş üstü farkındalık düzeyleri düşünme stilleri ve tutumları arasındaki ilişkiler
Tuncer B. K., KINCAL R. Y., Şahin Ç.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.31, ss.249-263, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201525. Teorik olarak yapılandırılmış sosyal ve bireysel katılım faktörlerinin ampirik olarak sınanması
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, ss.231-265, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201526. Ders araştırması uygulamasının matematik öğretmenlerinin mesleki gelişimlerine ve öğrenme sürecinin geliştirilmesine etkisi
KINCAL R. Y., Beypınar D.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, ss.186-210, 2015 (TRDizin)
2015
201527. Applying an Experiential Learning Model to the Teaching of Gateway Strategy Board Games
KINCAL R. Y.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION , cilt.1, ss.10-15, 2015 (Scopus)
2015
201528. Ders araştırması uygulamasının matematik öğretmenlerinin mesleki gelişimlerine ve öğrenme sürecinin geliştirilmesine etkisi
KINCAL R. Y., Beypınar D.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, ss.186-210, 2015 (TRDizin)
2015
201529. Applying an Experiential Learning Model to the Teaching of Gateway Strategy Board Games
KINCAL R. Y.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION , cilt.1, ss.10-15, 2015 (Scopus)
2015
201530. Teorik olarak yapılandırılmış sosyal ve bireysel katılım faktörlerinin ampirik olarak sınanması
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, ss.231-265, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201531. The definition of the term Inquiry based instruction
KINCAL R. Y.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION , cilt.1, ss.8-12, 2015 (Scopus)
2015
201532. The definition of the term Inquiry based instruction
KINCAL R. Y.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION , cilt.1, ss.8-12, 2015 (Scopus)
2015
201533. Üstün zekalı ve yetenekli çocukların demokrasi eğitimi
Çetinkaya Ç., KINCAL R. Y.
Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi , cilt.1, ss.1-22, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201534. Üstün zekalı ve yetenekli çocukların demokrasi eğitimi
Çetinkaya Ç., KINCAL R. Y.
Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi , cilt.1, ss.1-22, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
201335. Unusual topics in preschool gifted and talented Children
KINCAL R. Y., Abacı R., Uşak M., İnci G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.3, ss.179-186, 2013 (ESCI)
2013
201336. Unusual topics in preschool gifted and talented Children
KINCAL R. Y., Abacı R., Uşak M., İnci G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.3, ss.179-186, 2013 (ESCI)
2012
201237. PISA 2003 ve 2012 Problem Çözme Becerileri Sonuçlarının Türkiye Açısından İncelenmesi
KINCAL R. Y., İLERİTÜRK D.
SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , cilt.6, ss.40-53, 2012 (TRDizin)
2012
201238. Medya okuryazarlığı eğitimi alan rehberlik ve psikolojik danışmanlık anabilim dalı öğrencilerinin aktif vatandaşlık düzeylerini etkileyen faktörler
KARTAL O. Y., KINCAL R. Y.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.10, ss.169-191, 2012 (TRDizin)
2012
201239. Medya okuryazarlığı eğitimi alan rehberlik ve psikolojik danışmanlık anabilim dalı öğrencilerinin aktif vatandaşlık düzeylerini etkileyen faktörler
KARTAL O. Y., KINCAL R. Y.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.10, ss.169-191, 2012 (TRDizin)
2010
201040. İlköğretim 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin formal operasyonel düşünme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
KINCAL R. Y., Akan D.
İlköğretim Online , cilt.2, ss.723-733, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201041. İlköğretim 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin formal operasyonel düşünme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
KINCAL R. Y., Akan D.
İlköğretim Online , cilt.2, ss.723-733, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201042. İlköğretim 7 sınıf fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin ınquiry teaching öğrenci başarısına etkisi
Timur B., KINCAL R. Y.
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.1, ss.41-65, 2010 (TRDizin)
2010
201043. İlköğretim 7 sınıf fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin ınquiry teaching öğrenci başarısına etkisi
Timur B., KINCAL R. Y.
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.1, ss.41-65, 2010 (TRDizin)
2009
200944. Özel eğitimi muhtaç çocukların Türk milli eğitim sistemi içindeki yeri ve önemi
ÇIKILI Y., KINCAL R. Y.
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.2, ss.347-384, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200945. Özel eğitimi muhtaç çocukların Türk milli eğitim sistemi içindeki yeri ve önemi
ÇIKILI Y., KINCAL R. Y.
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.2, ss.347-384, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200946. İlköğretim 8 sınıf bilgisayar dersi amaçlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi
KINCAL R. Y., ULUTAŞ M.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.1, ss.293-312, 2009 (TRDizin)
2009
200947. İlköğretim 8 sınıf bilgisayar dersi amaçlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi
KINCAL R. Y., ULUTAŞ M.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.1, ss.293-312, 2009 (TRDizin)
2008
200848. Üniversite öğrencilerinin beden memnuniyeti düzeyleri ile sosyal beceri düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kalafat T., KINCAL R. Y.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.23, ss.41-47, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200849. Üniversite öğrencilerinin beden memnuniyeti düzeyleri ile sosyal beceri düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kalafat T., KINCAL R. Y.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.23, ss.41-47, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200750. Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrenci başarısına etkisi
KINCAL R. Y., Remziye E. N., Serkan T.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.32, ss.156-163, 2007 (SSCI, TRDizin)
2007
200751. Effect of cooperative learning method to student achievement in science teaching
KINCAL R. Y., Erguel R., TİMUR S.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.32, ss.156-163, 2007 (SSCI, TRDizin)
2006
200652. Demokrasi eğitimi ve okul meclisleri projesinin değerlendirilmesi
KINCAL R. Y., UYGUN S.
Milli Eğitim , cilt.10, ss.31-41, 2006 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2006
200653. Demokrasi eğitimi ve okul meclisleri projesinin değerlendirilmesi
KINCAL R. Y., UYGUN S.
Milli Eğitim , cilt.10, ss.31-41, 2006 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2005
200554. Elementary school principals level of practicing democratic values
KINCAL R. Y., Işık H.
International Journal of Educational Reform , cilt.3, ss.338-345, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200555. Elementary school principals level of practicing democratic values
KINCAL R. Y., Işık H.
International Journal of Educational Reform , cilt.3, ss.338-345, 2005 (Hakemli Dergi)
2003
200356. Demokratik eğitim ve demokratik değerler
KINCAL R. Y., IŞIK H.
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI , cilt.1, ss.54-58, 2003 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2003
200357. Demokratik eğitim ve demokratik değerler
KINCAL R. Y., IŞIK H.
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI , cilt.1, ss.54-58, 2003 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2002
200258. İlköğretimde teneffüsün yeri ve önemi
KINCAL R. Y., GENÇ S. Z.
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI , cilt.1, ss.86-94, 2002 (TRDizin)
2002
200259. İlköğretimde teneffüsün yeri ve önemi
KINCAL R. Y., GENÇ S. Z.
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI , cilt.1, ss.86-94, 2002 (TRDizin)
2002
200260. Sınıf içi öğretim elemanı öğrenci iletişiminin değerlendirilmesi Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Örneği
KINCAL R. Y.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, ss.15-22, 2002 (TRDizin)
2002
200261. Sınıf içi öğretim elemanı öğrenci iletişiminin değerlendirilmesi Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Örneği
KINCAL R. Y.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, ss.15-22, 2002 (TRDizin)
1999
199962. İdeal bir öğretim elemanının özellikleri
KINCAL R. Y., ERGÜN M., DUMAN T., ARIBAŞ S.
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.1, ss.1-19, 1999 (TRDizin)
1999
199963. İdeal bir öğretim elemanının özellikleri
KINCAL R. Y., ERGÜN M., DUMAN T., ARIBAŞ S.
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.1, ss.1-19, 1999 (TRDizin)
1990
199068. Okul programlarının dayandığı temeller
KINCAL R. Y.
Milli Eğitim , cilt.3, ss.32-42, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
1990
199069. Okul programlarının dayandığı temeller
KINCAL R. Y.
Milli Eğitim , cilt.3, ss.32-42, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
1990
199070. Ülkemizdeki kültürel değişmeler ve eğitim
KINCAL R. Y.
Milli Kültür , cilt.1, ss.45-50, 1990 (Hakemsiz Dergi)
1990
199071. Ülkemizdeki kültürel değişmeler ve eğitim
KINCAL R. Y.
Milli Kültür , cilt.1, ss.45-50, 1990 (Hakemsiz Dergi)
1990
199072. Programlı öğrenme ve öğretme makineleri
KINCAL R. Y.
Milli Eğitim , cilt.4, ss.98-100, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
1990
199073. Programlı öğrenme ve öğretme makineleri
KINCAL R. Y.
Milli Eğitim , cilt.4, ss.98-100, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
1989
198974. Eğitimde okul aile işbirliği
KINCAL R. Y.
Milli Eğitim , cilt.2, ss.14-22, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
1989
198975. Eğitimde okul aile işbirliği
KINCAL R. Y.
Milli Eğitim , cilt.2, ss.14-22, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
1989
198976. Günümüz eğitiminde öğretmenin kimlik krizi ve rol çatışmaları
KINCAL R. Y.
Milli Eğitim , cilt.2, ss.54-62, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
1989
198977. Günümüz eğitiminde öğretmenin kimlik krizi ve rol çatışmaları
KINCAL R. Y.
Milli Eğitim , cilt.2, ss.54-62, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Araştırılması,
KOÇAK M., OZAN C., İLERİTÜRK D., Buran O., SOYLU Y., KINCAL R. Y.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20182. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
KOÇAK M., OZAN C., İLERİTÜRK D., SOYLU Y., KINCAL R. Y.
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
20184. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.736-739, (Özet Bildiri)
2018
20185. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
KOÇAK M., OZAN C., İLERİTÜRK D., Buran O., SOYLU Y., KINCAL R. Y.
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Özet Bildiri)
2017
20176. Ders araştırması yaklaşımıyla öğrencilerin İngilizce öğrenme düzeylerinin artırılması
KINCAL R. Y., OZAN C., İLERİTÜRK D.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.115-116, (Özet Bildiri)
2017
20177. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin İngilizce Öğrenme Düzeylerinin Arttırılması
KINCAL R. Y., OZAN C., İLERİTÜRK D.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.115, (Özet Bildiri)
2017
20178. Genel Başarı Beklentileri Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.580, (Özet Bildiri)
2017
201710. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.580-581, (Özet Bildiri)
2017
201711. Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekarlık eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
TAŞGIN A., KINCAL R. Y., KÜÇÜKOĞLU A., OZAN C., DÖNMEZ B.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TAŞGIN A., KINCAL R. Y.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545, (Özet Bildiri)
2017
201713. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.
ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201714. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.
ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201715. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TAŞGIN A., KINCAL R. Y.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545, (Özet Bildiri)
2017
201716. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201717. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201618. Farklı ülkelerin PISA 2012 problem çözme becerileri sonuçlarının karşılaştırılması
İLERİTÜRK D., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201619. The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers
KINCAL R. Y., YAZGAN A. D., KARTAL O. Y.
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Kasım 2016, ss.406-414, (Tam Metin Bildiri)
2016
201620. The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers
KINCAL R. Y., YAZGAN A. D., KARTAL O. Y.
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Kasım 2016, ss.406-414, (Tam Metin Bildiri)
2016
201621. Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması
OZAN C., KINCAL R. Y.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201622. Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.
KINCAL R. Y., OZAN C., İLERİTÜRK D.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201623. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.
OZAN C., KINCAL R. Y.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201624. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.
OZAN C., KINCAL R. Y.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201625. Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması
OZAN C., KINCAL R. Y.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201626. Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.
KINCAL R. Y., OZAN C., İLERİTÜRK D.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201627. Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.
OZAN C., KINCAL R. Y.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201628. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi
OZAN C., KINCAL R. Y.
VI. International Cenference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201629. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi
OZAN C., KINCAL R. Y.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201630. Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
OZAN C., KINCAL R. Y.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201631. Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
OZAN C., KINCAL R. Y.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201632. Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.
OZAN C., KINCAL R. Y.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201633. The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y., YAZGAN A. D.
GAI International Academic Conferences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 07 Eylül 2016, ss.108-118, (Tam Metin Bildiri)
2016
201634. The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y., YAZGAN A. D.
GAI International Academic Conferences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 07 Eylül 2016, ss.108-118, (Tam Metin Bildiri)
2016
201635. PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi
İLERİTÜRK D., KINCAL R. Y.
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201636. PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi
İLERİTÜRK D., KINCAL R. Y.
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201637. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi
OZAN C., KINCAL R. Y.
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201638. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi
OZAN C., KINCAL R. Y.
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201539. Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study
KINCAL R. Y.
World Association of Lesson Studies International Conference, Khon Kaen, Tayland, 24 - 26 Kasım 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201540. Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study
KINCAL R. Y.
World Association of Lesson Studies International Conference, Khon Kaen, Tayland, 24 - 26 Kasım 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201541. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis
KINCAL R. Y., ÇELİK ERCOŞKUN N., İLERİTÜRK D.
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2015
201542. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis
KINCAL R. Y., ÇELİK ERCOŞKUN N., İLERİTÜRK D.
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2015
201543. Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
KINCAL R. Y., OZAN C.
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201544. Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
KINCAL R. Y., OZAN C.
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201545. Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi
OZAN C., KINCAL R. Y.
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201546. Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi
OZAN C., KINCAL R. Y.
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201547. A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study
KINCAL R. Y., TOPÇU F.
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201548. A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study
KINCAL R. Y., TOPÇU F.
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201549. High school students perceptions on television serials.
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.
IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education,, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201550. High school students perceptions on television serials.
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.
IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education,, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
201451. Öz Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği’xxnin dilsel eşdeğerlik geçerlik ve güvenirlik çalışması
Ozan C., Çelik Ercoşkun N., Kıncal R. Y.
1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201452. Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması
OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
201453. Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması
OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.
I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
201354. Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning
KINCAL R. Y., TOPÇU F., BEYPINAR D., DAŞÇI D. A.
3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, Canning Walk, Singapur, 26 - 27 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
201355. Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning
KINCAL R. Y., TOPÇU F., BEYPINAR D., DAŞÇI D. A.
3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, Canning Walk, Singapur, 26 - 27 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
201356. The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change
KINCAL R. Y., TUTKUN T.
Sixth Global Studies Conference, Delhi, Hindistan, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
201357. The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change
KINCAL R. Y., TUTKUN T.
Sixth Global Studies Conference, Delhi, Hindistan, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2012
201258. Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesİ
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
2012
201259. Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesİ
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
201060. Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence: a descriptive study.
KINCAL R. Y., YAZGAN A. D.
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
201061. Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence: a descriptive study.
KINCAL R. Y., YAZGAN A. D.
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
201062. Media literacy as a means of perceiving globalization
KINCAL R. Y., YAZGAN A. D.
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 28 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
201063. A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy
KINCAL R. Y., ŞAHIN Ç., KARTAL O. Y.
A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy KINCAL REMZİ YAVAŞ,ŞAHİN ÇAVUŞ,KARTAL OSMAN YILMAZ The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, Barcelona, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
201064. A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy
KINCAL R. Y., ŞAHIN Ç., KARTAL O. Y.
A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy KINCAL REMZİ YAVAŞ,ŞAHİN ÇAVUŞ,KARTAL OSMAN YILMAZ The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, Barcelona, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
201065. A comparative evaluation of the media literacy levels of the final-year students in the faculty of education and high school.
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.
Global Conference on Learning and Technology, Penang, Malezya, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
201066. A comparative evaluation of the media literacy levels of the final-year students in the faculty of education and high school.
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.
Global Conference on Learning and Technology, Penang, Malezya, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2009
200967. Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri, demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
YAZGAN A. D., KINCAL R. Y.
Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
2009
200968. Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri, demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
YAZGAN A. D., KINCAL R. Y.
Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
2009
200969. Sınıf öğretmeni adaylarının medya okuryazarlığı ve medyadaki şiddet hakkındaki tutum ve görüşleri
TUTKUN T., ŞAHIN Ç., KINCAL R. Y.
VIII. ULUSAL Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
2009
200970. Sınıf öğretmeni adaylarının medya okuryazarlığı ve medyadaki şiddet hakkındaki tutum ve görüşleri
TUTKUN T., ŞAHIN Ç., KINCAL R. Y.
VIII. ULUSAL Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200871. Çanakkale'de eğitim beklentilerine yönelik değerler
KINCAL R. Y., UYGUN S., ERGEN G.
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları,, Çanakkale, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2008
200872. Çanakkale'de eğitim beklentilerine yönelik değerler
KINCAL R. Y., UYGUN S., ERGEN G.
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları,, Çanakkale, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2008
200873. Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri.
ŞAHIN Ç., KINCAL R. Y.
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2008
200874. Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri.
ŞAHIN Ç., KINCAL R. Y.
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2008
200875. İlköğretim 2 sınıf matematik dersi çarpım tablosunun öğretiminde aktif öğrenme yaklaşımı ile öğretimin öğrenci başarısına etkisi
ABALI ÖZTÜRK Y., KINCAL R. Y., ALTUN M.
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200876. İlköğretim 2 sınıf matematik dersi çarpım tablosunun öğretiminde aktif öğrenme yaklaşımı ile öğretimin öğrenci başarısına etkisi
ABALI ÖZTÜRK Y., KINCAL R. Y., ALTUN M.
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200877. A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy
KINCAL R. Y.
Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Mayıs 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200878. A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy
KINCAL R. Y.
Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Mayıs 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2007
200779. Media literacy as a means of perceiving globalization
KINCAL R. Y.
Globalization, Conflicts and Experiences of Localities, Roma, İtalya, 28 - 29 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
2007
200780. The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y., SAYGILI S., GÖKÇEN E., ÖZDEMİR S., ATTİLA Ş. M.
Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Montpelier, Fransa, 12 - 15 Mayıs 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
2007
200781. The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network
KINCAL R. Y., KARTAL O. Y., SAYGILI S., GÖKÇEN E., ÖZDEMİR S., ATTİLA Ş. M.
Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Montpelier, Fransa, 12 - 15 Mayıs 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
2005
200582. Family style and parental participation in Turkish society
KINCAL R. Y., IŞIK H.
Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 17 - 20 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
2005
200583. Family style and parental participation in Turkish society
KINCAL R. Y., IŞIK H.
Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 17 - 20 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
2005
200584. Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing
KINCAL R. Y., SÖZER M. A., IŞIK H.
Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, Kiten, Bulgaristan, 10 - 13 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
2005
200585. Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing
KINCAL R. Y., SÖZER M. A., IŞIK H.
Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, Kiten, Bulgaristan, 10 - 13 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
2005
200586. Hayat bilgisi dersi ünitelerindeki vatandaşlık insan hakları ve demokrasi eğitimi ile ilgili hedeflerin analizi
GENÇ S. Z., KINCAL R. Y.
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
2005
200587. Hayat bilgisi dersi ünitelerindeki vatandaşlık insan hakları ve demokrasi eğitimi ile ilgili hedeflerin analizi
GENÇ S. Z., KINCAL R. Y.
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
2003
200388. Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi
KINCAL R. Y., ŞAHIN Ç., IŞIK H.
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2003, ss.1, (Özet Bildiri)
2003
200389. Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi
KINCAL R. Y., ŞAHIN Ç., IŞIK H.
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2003, ss.1, (Özet Bildiri)
2000
200090. İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi
KINCAL R. Y.
II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2000, ss.1, (Özet Bildiri)
2000
200091. İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi
KINCAL R. Y.
II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2000, ss.1, (Özet Bildiri)
2000
200092. Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği.
KINCAL R. Y.
IX. Eğitim Bilimleri Kongresi,, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2000
200093. Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği.
KINCAL R. Y.
IX. Eğitim Bilimleri Kongresi,, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
1998
199894. Vatandaşlık eğitiminin sınırları
KINCAL R. Y.
Felsefe Kongresi, Erzurum, Türkiye, 14 - 17 Kasım 1998, ss.1, (Özet Bildiri)
1998
199895. Vatandaşlık eğitiminin sınırları
KINCAL R. Y.
Felsefe Kongresi, Erzurum, Türkiye, 14 - 17 Kasım 1998, ss.1, (Özet Bildiri)
1996
199696. Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü
KINCAL R. Y.
Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 4 - 07 Eylül 1996, ss.1, (Özet Bildiri)
1996
199697. Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü
KINCAL R. Y.
Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 4 - 07 Eylül 1996, ss.1, (Özet Bildiri)
1990
199098. 1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer
KINCAL R. Y.
Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 27 Kasım 1990, ss.1, (Özet Bildiri)
1990
199099. 1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer
KINCAL R. Y.
Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 27 Kasım 1990, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2017
20171. Eğitim ve Felsefe
KINCAL R. Y., BAY E., ARIBAŞ S., ŞAHİN Ç., AKBABA S., KÖSE E., et al.
Eğitim Bilimine Giriş, Kıncal, Remzi Y., Editör, Grafiker Yayınevi, 2017
2006
20064. Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları
UYGUN S., KINCAL R. Y.
Çanakkale Üniversitesi, Çanakkale, 2006
2006
20065. Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları
UYGUN S., KINCAL R. Y.
Çanakkale Üniversitesi, Çanakkale, 2006
2000
200010. Ailenin Eğitimsel Fonksiyonları
KINCAL R. Y.
Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, 2000
2000
200011. Ailenin Eğitimsel Fonksiyonları
KINCAL R. Y.
Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, 2000
1998
199812. Fakülte- Okul İşbirliği
KINCAL R. Y.
Fakülte- Okul İşbirliği, Remzi Y. KINCAL, Editör, Yök Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ankara, ss.20-30, 1998
1998
199813. Fakülte- Okul İşbirliği
KINCAL R. Y.
Fakülte- Okul İşbirliği, Remzi Y. KINCAL, Editör, Yök Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ankara, ss.20-30, 1998
1995
199514. ). Baltacıoğlu, İsmail Hakkı, Talim ve Terbiyede İnkılap (Sadeleştirme)
KINCAL R. Y.
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 1995
1995
199515. ). Baltacıoğlu, İsmail Hakkı, Talim ve Terbiyede İnkılap (Sadeleştirme)
KINCAL R. Y.
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 1995
Desteklenen Projeler
2017 - 2018
2017 - 2018Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KINCAL R. Y. (Yürütücü), OZAN C., KOÇAK M., SOYLU Y., İLERİTÜRK D.
2016 - 2017
2016 - 2017"ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA ETİĞİ"
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TAŞGIN A. (Yürütücü), KINCAL R. Y., OZAN C., KÜÇÜKOĞLU A., DÖNMEZ B.
2016 - 2017
2016 - 2017ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ GELİŞİMLERİNE FARKLI BİR YAKLAŞIM: DERS ARAŞTIRMASI UYGULAMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KINCAL R. Y. (Yürütücü), DÖNMEZ B., OZAN C., İLERİTÜRK D., ÇELİK ERCOŞKUN N.
2014 - 2015
2014 - 2015"BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARI, TUTUM VE ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ"
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KINCAL R. Y. (Yürütücü), OZAN C.
2014 - 2015
2014 - 2015PISA 2003 VE PISA 2012 SINAV SONUÇLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE YÖNELİK DEĞİŞKENLERİNİN TÜRKİYE AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KINCAL R. Y. (Yürütücü)
2013 - 2014
2013 - 2014ESRUC(SCİENCE AND EDUCATİON CARAVAN) ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE GÜNCEL UYGULAMALAR
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Güdümlü
KINCAL R. Y. (Yürütücü), OZAN C., TAŞGIN A.
2008 - 2009
2008 - 2009EU and Turkey Connecting Identities Bridging Cultures
AB Çerçeve Programları Destekli Proje
KINCAL R. Y. (Yürütücü)
2006 - 2007
2006 - 2007Ortaöğretim 10 Sınıf Öğrencilerinin Televizyon Dizilerindeki Mesajları Algılamalarında Medya Okuryazarlığının Etkisi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
KINCAL R. Y. (Yürütücü)
2006 - 2007
2006 - 2007Ortaöğretim Kurumlarındaki 10 Sınıf Öğrencilerinin Elektronik Oyunlardaki Mesajları Algılama Düzeyleri
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
KINCAL R. Y. (Yürütücü)
2005 - 2006
2005 - 2006Tarihi Troya Milli Parkı Bölgesinde Yaşayanların Eğitim Durumları ve Milli Parka İlişkin Görüşleri
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
KINCAL R. Y. (Yürütücü)
1999 - 2000
1999 - 2000Erzurum İli Geliştirme Planının Hazırlanması Sosyal Yapı
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
KINCAL R. Y. (Yürütücü)
1997 - 1998
1997 - 1998YÖK Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi Fakülte Okul İşbirliği Çalışma Grubu
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
KINCAL R. Y.
1996 - 1997
1996 - 1997