Prof. Dr. Remzi Yavaş KINCAL


Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Program Geliştirme, Eğitim Programları ve Öğretim, Öğretmen Eğitimi

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

191

Yayın (WoS)

20

Yayın (Scopus)

20

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

32

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

27

Proje

14

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1987 - 1991

1987 - 1991

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Atatürk Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim Bilim Dalı, Türkiye

Yaptığı Tezler

1991

1991

Doktora

Okul-aile birliginin fonksiyonunu gerçekleştirme düzeyi

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları Ve Öğretim

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Program Geliştirme

Eğitim Programları ve Öğretim

Öğretmen Eğitimi

Makaleler

Tümü (77)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (5)
Scopus (20)
TRDizin (37)
Diğer Yayınlar (32)

1994

1994

64. Aile ve eğitim

KINCAL R. Y.

Eğitim Dergisi , cilt.1, ss.63-69, 1994 (Hakemsiz Dergi)

1994

1994

65. Aile ve eğitim

KINCAL R. Y.

Eğitim Dergisi , cilt.1, ss.63-69, 1994 (Hakemsiz Dergi)

1994

1994

66. Okul ve eğitim

KINCAL R. Y.

Eğitim Dergisi , cilt.1, ss.10-15, 1994 (Hakemsiz Dergi)

1994

1994

67. Okul ve eğitim

KINCAL R. Y.

Eğitim Dergisi , cilt.1, ss.10-15, 1994 (Hakemsiz Dergi)

1990

1990

68. Okul programlarının dayandığı temeller

KINCAL R. Y.

Milli Eğitim , cilt.3, ss.32-42, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)

1990

1990

69. Okul programlarının dayandığı temeller

KINCAL R. Y.

Milli Eğitim , cilt.3, ss.32-42, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)

1990

1990

72. Programlı öğrenme ve öğretme makineleri

KINCAL R. Y.

Milli Eğitim , cilt.4, ss.98-100, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)

1990

1990

73. Programlı öğrenme ve öğretme makineleri

KINCAL R. Y.

Milli Eğitim , cilt.4, ss.98-100, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)

1989

1989

74. Eğitimde okul aile işbirliği

KINCAL R. Y.

Milli Eğitim , cilt.2, ss.14-22, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)

1989

1989

75. Eğitimde okul aile işbirliği

KINCAL R. Y.

Milli Eğitim , cilt.2, ss.14-22, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

2. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması

KOÇAK M., OZAN C., İLERİTÜRK D., SOYLU Y., KINCAL R. Y.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi

ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi

ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.736-739, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması

KOÇAK M., OZAN C., İLERİTÜRK D., Buran O., SOYLU Y., KINCAL R. Y.

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Ders araştırması yaklaşımıyla öğrencilerin İngilizce öğrenme düzeylerinin artırılması

KINCAL R. Y., OZAN C., İLERİTÜRK D.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.115-116, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin İngilizce Öğrenme Düzeylerinin Arttırılması

KINCAL R. Y., OZAN C., İLERİTÜRK D.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.115, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. Genel Başarı Beklentileri Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.

ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.580, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

ÇELİK ERCOŞKUN N., OZAN C., KINCAL R. Y.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.580-581, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

TAŞGIN A., KINCAL R. Y.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.

ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.

ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

TAŞGIN A., KINCAL R. Y.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi

ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi

ÖZBEY N., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

18. Farklı ülkelerin PISA 2012 problem çözme becerileri sonuçlarının karşılaştırılması

İLERİTÜRK D., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

19. The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers

KINCAL R. Y., YAZGAN A. D., KARTAL O. Y.

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Kasım 2016, ss.406-414, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

20. The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers

KINCAL R. Y., YAZGAN A. D., KARTAL O. Y.

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Kasım 2016, ss.406-414, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

21. Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması

OZAN C., KINCAL R. Y.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

22. Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.

KINCAL R. Y., OZAN C., İLERİTÜRK D.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

23. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.

OZAN C., KINCAL R. Y.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

24. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.

OZAN C., KINCAL R. Y.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

25. Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması

OZAN C., KINCAL R. Y.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

26. Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.

KINCAL R. Y., OZAN C., İLERİTÜRK D.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

27. Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.

OZAN C., KINCAL R. Y.

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

28. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi

OZAN C., KINCAL R. Y.

VI. International Cenference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

29. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi

OZAN C., KINCAL R. Y.

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

30. Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

OZAN C., KINCAL R. Y.

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

31. Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

OZAN C., KINCAL R. Y.

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

32. Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.

OZAN C., KINCAL R. Y.

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

33. The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers

KINCAL R. Y., KARTAL O. Y., YAZGAN A. D.

GAI International Academic Conferences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 07 Eylül 2016, ss.108-118, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

34. The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers

KINCAL R. Y., KARTAL O. Y., YAZGAN A. D.

GAI International Academic Conferences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 07 Eylül 2016, ss.108-118, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

35. PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi

İLERİTÜRK D., KINCAL R. Y.

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi

İLERİTÜRK D., KINCAL R. Y.

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

37. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi

OZAN C., KINCAL R. Y.

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

38. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi

OZAN C., KINCAL R. Y.

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

39. Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study

KINCAL R. Y.

World Association of Lesson Studies International Conference, Khon Kaen, Tayland, 24 - 26 Kasım 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

40. Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study

KINCAL R. Y.

World Association of Lesson Studies International Conference, Khon Kaen, Tayland, 24 - 26 Kasım 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

41. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis

KINCAL R. Y., ÇELİK ERCOŞKUN N., İLERİTÜRK D.

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

42. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis

KINCAL R. Y., ÇELİK ERCOŞKUN N., İLERİTÜRK D.

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

43. Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi

KINCAL R. Y., OZAN C.

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

44. Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi

KINCAL R. Y., OZAN C.

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

45. Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi

OZAN C., KINCAL R. Y.

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

46. Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi

OZAN C., KINCAL R. Y.

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

47. A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study

KINCAL R. Y., TOPÇU F.

1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

48. A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study

KINCAL R. Y., TOPÇU F.

1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

49. High school students perceptions on television serials.

KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.

IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education,, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

50. High school students perceptions on television serials.

KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.

IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education,, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

51. Öz Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği’xxnin dilsel eşdeğerlik geçerlik ve güvenirlik çalışması

Ozan C., Çelik Ercoşkun N., Kıncal R. Y.

1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

52. Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması

OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

53. Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması

OZAN C., ÇELİK ERCOŞKUN N., KINCAL R. Y.

I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

2013

2013

54. Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning

KINCAL R. Y., TOPÇU F., BEYPINAR D., DAŞÇI D. A.

3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, Canning Walk, Singapur, 26 - 27 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

2013

2013

55. Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning

KINCAL R. Y., TOPÇU F., BEYPINAR D., DAŞÇI D. A.

3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, Canning Walk, Singapur, 26 - 27 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

2013

2013

56. The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change

KINCAL R. Y., TUTKUN T.

Sixth Global Studies Conference, Delhi, Hindistan, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

57. The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change

KINCAL R. Y., TUTKUN T.

Sixth Global Studies Conference, Delhi, Hindistan, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

58. Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesİ

KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.

Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

2012

2012

59. Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesİ

KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.

Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

2010

2010

60. Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence: a descriptive study.

KINCAL R. Y., YAZGAN A. D.

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

61. Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence: a descriptive study.

KINCAL R. Y., YAZGAN A. D.

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

62. Media literacy as a means of perceiving globalization

KINCAL R. Y., YAZGAN A. D.

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 28 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

63. A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy

KINCAL R. Y., ŞAHIN Ç., KARTAL O. Y.

A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy KINCAL REMZİ YAVAŞ,ŞAHİN ÇAVUŞ,KARTAL OSMAN YILMAZ The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, Barcelona, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

2010

2010

64. A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy

KINCAL R. Y., ŞAHIN Ç., KARTAL O. Y.

A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy KINCAL REMZİ YAVAŞ,ŞAHİN ÇAVUŞ,KARTAL OSMAN YILMAZ The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, Barcelona, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

2010

2010

65. A comparative evaluation of the media literacy levels of the final-year students in the faculty of education and high school.

KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.

Global Conference on Learning and Technology, Penang, Malezya, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

66. A comparative evaluation of the media literacy levels of the final-year students in the faculty of education and high school.

KINCAL R. Y., KARTAL O. Y.

Global Conference on Learning and Technology, Penang, Malezya, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

67. Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri, demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.

YAZGAN A. D., KINCAL R. Y.

Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

68. Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri, demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.

YAZGAN A. D., KINCAL R. Y.

Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

69. Sınıf öğretmeni adaylarının medya okuryazarlığı ve medyadaki şiddet hakkındaki tutum ve görüşleri

TUTKUN T., ŞAHIN Ç., KINCAL R. Y.

VIII. ULUSAL Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2009, ss.1, (Özet Bildiri)

2009

2009

70. Sınıf öğretmeni adaylarının medya okuryazarlığı ve medyadaki şiddet hakkındaki tutum ve görüşleri

TUTKUN T., ŞAHIN Ç., KINCAL R. Y.

VIII. ULUSAL Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2009, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

71. Çanakkale'de eğitim beklentilerine yönelik değerler

KINCAL R. Y., UYGUN S., ERGEN G.

Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları,, Çanakkale, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

72. Çanakkale'de eğitim beklentilerine yönelik değerler

KINCAL R. Y., UYGUN S., ERGEN G.

Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları,, Çanakkale, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

73. Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri.

ŞAHIN Ç., KINCAL R. Y.

III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

74. Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri.

ŞAHIN Ç., KINCAL R. Y.

III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

77. A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy

KINCAL R. Y.

Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Mayıs 2008, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

78. A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy

KINCAL R. Y.

Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Mayıs 2008, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2007

2007

79. Media literacy as a means of perceiving globalization

KINCAL R. Y.

Globalization, Conflicts and Experiences of Localities, Roma, İtalya, 28 - 29 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2007

2007

80. The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network

KINCAL R. Y., KARTAL O. Y., SAYGILI S., GÖKÇEN E., ÖZDEMİR S., ATTİLA Ş. M.

Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Montpelier, Fransa, 12 - 15 Mayıs 2007, ss.1, (Özet Bildiri)

2007

2007

81. The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network

KINCAL R. Y., KARTAL O. Y., SAYGILI S., GÖKÇEN E., ÖZDEMİR S., ATTİLA Ş. M.

Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Montpelier, Fransa, 12 - 15 Mayıs 2007, ss.1, (Özet Bildiri)

2005

2005

82. Family style and parental participation in Turkish society

KINCAL R. Y., IŞIK H.

Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 17 - 20 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)

2005

2005

83. Family style and parental participation in Turkish society

KINCAL R. Y., IŞIK H.

Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 17 - 20 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)

2005

2005

84. Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing

KINCAL R. Y., SÖZER M. A., IŞIK H.

Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, Kiten, Bulgaristan, 10 - 13 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)

2005

2005

85. Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing

KINCAL R. Y., SÖZER M. A., IŞIK H.

Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, Kiten, Bulgaristan, 10 - 13 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)

2005

2005

86. Hayat bilgisi dersi ünitelerindeki vatandaşlık insan hakları ve demokrasi eğitimi ile ilgili hedeflerin analizi

GENÇ S. Z., KINCAL R. Y.

XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2005, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2005

2005

87. Hayat bilgisi dersi ünitelerindeki vatandaşlık insan hakları ve demokrasi eğitimi ile ilgili hedeflerin analizi

GENÇ S. Z., KINCAL R. Y.

XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2005, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2003

2003

88. Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi

KINCAL R. Y., ŞAHIN Ç., IŞIK H.

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2003, ss.1, (Özet Bildiri)

2003

2003

89. Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi

KINCAL R. Y., ŞAHIN Ç., IŞIK H.

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2003, ss.1, (Özet Bildiri)

2000

2000

90. İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi

KINCAL R. Y.

II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2000, ss.1, (Özet Bildiri)

2000

2000

91. İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi

KINCAL R. Y.

II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2000, ss.1, (Özet Bildiri)

2000

2000

92. Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği.

KINCAL R. Y.

IX. Eğitim Bilimleri Kongresi,, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2000

2000

93. Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği.

KINCAL R. Y.

IX. Eğitim Bilimleri Kongresi,, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

1998

1998

94. Vatandaşlık eğitiminin sınırları

KINCAL R. Y.

Felsefe Kongresi, Erzurum, Türkiye, 14 - 17 Kasım 1998, ss.1, (Özet Bildiri)

1998

1998

95. Vatandaşlık eğitiminin sınırları

KINCAL R. Y.

Felsefe Kongresi, Erzurum, Türkiye, 14 - 17 Kasım 1998, ss.1, (Özet Bildiri)

1996

1996

96. Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü

KINCAL R. Y.

Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 4 - 07 Eylül 1996, ss.1, (Özet Bildiri)

1996

1996

97. Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü

KINCAL R. Y.

Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 4 - 07 Eylül 1996, ss.1, (Özet Bildiri)

1990

1990

98. 1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer

KINCAL R. Y.

Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 27 Kasım 1990, ss.1, (Özet Bildiri)

1990

1990

99. 1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer

KINCAL R. Y.

Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 27 Kasım 1990, ss.1, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2017

2017

1. Eğitim ve Felsefe

KINCAL R. Y., BAY E., ARIBAŞ S., ŞAHİN Ç., AKBABA S., KÖSE E., et al.

Eğitim Bilimine Giriş, Kıncal, Remzi Y., Editör, Grafiker Yayınevi, 2017

2006

2006

4. Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları

UYGUN S., KINCAL R. Y.

Çanakkale Üniversitesi, Çanakkale, 2006

2006

2006

5. Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları

UYGUN S., KINCAL R. Y.

Çanakkale Üniversitesi, Çanakkale, 2006

2002

2002

8. Vatandaşlık Bilgisi

KINCAL R. Y.

Nobel, Ankara, 2002

2002

2002

9. Vatandaşlık Bilgisi

KINCAL R. Y.

Nobel, Ankara, 2002

2000

2000

10. Ailenin Eğitimsel Fonksiyonları

KINCAL R. Y.

Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, 2000

2000

2000

11. Ailenin Eğitimsel Fonksiyonları

KINCAL R. Y.

Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, 2000

1998

1998

12. Fakülte- Okul İşbirliği

KINCAL R. Y.

Fakülte- Okul İşbirliği, Remzi Y. KINCAL, Editör, Yök Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ankara, ss.20-30, 1998

1998

1998

13. Fakülte- Okul İşbirliği

KINCAL R. Y.

Fakülte- Okul İşbirliği, Remzi Y. KINCAL, Editör, Yök Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ankara, ss.20-30, 1998

Desteklenen Projeler

2017 - 2018

2017 - 2018

Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KINCAL R. Y. (Yürütücü), OZAN C., KOÇAK M., SOYLU Y., İLERİTÜRK D.

2016 - 2017

2016 - 2017

"ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA ETİĞİ"

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

TAŞGIN A. (Yürütücü), KINCAL R. Y., OZAN C., KÜÇÜKOĞLU A., DÖNMEZ B.

2014 - 2015

2014 - 2015

"BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARI, TUTUM VE ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ"

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

KINCAL R. Y. (Yürütücü), OZAN C.

2013 - 2014

2013 - 2014

ESRUC(SCİENCE AND EDUCATİON CARAVAN) ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE GÜNCEL UYGULAMALAR

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Güdümlü

KINCAL R. Y. (Yürütücü), OZAN C., TAŞGIN A.

2008 - 2009

2008 - 2009

EU and Turkey Connecting Identities Bridging Cultures

AB Çerçeve Programları Destekli Proje

KINCAL R. Y. (Yürütücü)

1999 - 2000

1999 - 2000

Erzurum İli Geliştirme Planının Hazırlanması Sosyal Yapı

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

KINCAL R. Y. (Yürütücü)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 17

h-indeksi (WOS): 2