Makaleler
35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (1)
Scopus (19)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (11)
3. Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma (Kahve Dünyası ve Starbucks Örneği)
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.135-156, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
4. TÜKETİCİLERDE İÇGÜDÜSEL ALIMLARDAN SONRA MEYDANA GELEN UTANÇ VE SUÇLULUK DUYGULARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.175-190, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
5. TÜKETİCİLERDE İÇGÜDÜSEL ALIMLARDAN SONRA MEYDANA GELEN UTANÇ VE SUÇLULUK DUYGULARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.175-190, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
6. TÜRKİYE PAZARINDA FAALİYET GÖSTEREN ÇAY MARKALARININ KONUMLANDIRILMASI
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.473-492, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
7. Türkiye Pazarındaki Yerli ve Yabancı Çay Markalarının Konumlandırılması
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.30, ss.473-492, 2016 (TRDizin)
8. TÜRKİYE PAZARINDA FAALİYET GÖSTEREN ÇAY MARKALARININ KONUMLANDIRILMASI
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.473-492, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
9. Effective Variables on Emotional Ambivalence During Jewelry Purchase
Journal of Marketing and Strategic Management
, ss.52-74, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Analysing the relationship between consumption values and brand loyalty of young people A study on personal care products
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
, cilt.1, ss.29-46, 2013 (SSCI, Scopus)
11. Analysing the relationship between consumption values and brand loyalty of young people A study on personal care products
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
, cilt.1, ss.29-46, 2013 (SSCI, Scopus)
12. Determination of the Factors Affecting Supermarket Loyalty A Case Study of Erzurum Turkey
Taiwan Journal of Applied Economics
, cilt.22, sa.8, ss.167-200, 2010 (Hakemli Dergi)
13. The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands
Journal of Global Strategic Management
, cilt.4, sa.2, ss.17-33, 2010 (Hakemli Dergi)
14. Determination of the Factors Affecting Supermarket Loyalty A Case Study of Erzurum Turkey
Taiwan Journal of Applied Economics
, cilt.22, sa.8, ss.167-200, 2010 (Hakemli Dergi)
15. Kanal Üyelerinin Ekonomik Sosyal Tatmin Güven ve Bağlılık İlişkisinin Belirlenmesi Doğu Anadolu Bölgesinde Beyaz Eşya Sektöründeki Bayiiler Üzerine Bir Araştırma
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
, cilt.65, sa.2, ss.239-270, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
16. Kanal Üyelerinin Ekonomik Sosyal Tatmin Güven ve Bağlılık İlişkisinin Belirlenmesi Doğu Anadolu Bölgesinde Beyaz Eşya Sektöründeki Bayiiler Üzerine Bir Araştırma
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
, cilt.65, sa.2, ss.239-270, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
17. Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.29-44, 2009 (TRDizin)
18. Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.29-44, 2009 (TRDizin)
19. Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.97-114, 2008 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
20. Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.97-114, 2008 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
21. The Role Of Gender Differences In Determining The Consumer Decision Making Style
Boğaziçi Journal of Economics and Administrative Sciences
, cilt.22, sa.2, ss.12-27, 2008 (Hakemli Dergi)
22. The Role Of Gender Differences In Determining The Consumer Decision Making Style
Boğaziçi Journal of Economics and Administrative Sciences
, cilt.22, sa.2, ss.12-27, 2008 (Hakemli Dergi)
23. Tüketicileri Yaşam Tarzları ve Beyaz Eşya Satın Alma Karar Süreçleri Açısından Alt Gruplara Ayırmaya Yönelik Bir Araştırma
Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.22, ss.35-49, 2008 (Hakemli Dergi)
24. Tüketicileri Yaşam Tarzları ve Beyaz Eşya Satın Alma Karar Süreçleri Açısından Alt Gruplara Ayırmaya Yönelik Bir Araştırma
Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.22, ss.35-49, 2008 (Hakemli Dergi)
25. Yaşam Tarzlarının Satın Alma Karar Süreci Üzerindeki Rolü
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.281-311, 2007 (SSCI, Scopus, TRDizin)
26. Yaşam Tarzlarının Satın Alma Karar Süreci Üzerindeki Rolü
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.281-311, 2007 (SSCI, Scopus, TRDizin)
27. Genç Pazarın Satın Alma Tarzlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.321-336, 2007 (SSCI, Scopus, TRDizin)
28. Genç Pazarın Satın Alma Tarzlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.321-336, 2007 (SSCI, Scopus, TRDizin)
29. Tüketicilerin kişisel değerlerinin satın alma tarzları üzerindeki etkisi
Ticaret ve turizm eğitim fakültesi dergisi
, cilt.1, ss.23-45, 2006 (Hakemli Dergi)
30. Tüketicilerin kişisel değerlerinin satın alma tarzları üzerindeki etkisi
Ticaret ve turizm eğitim fakültesi dergisi
, cilt.1, ss.23-45, 2006 (Hakemli Dergi)
31. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.15-32, 2006 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
32. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.15-32, 2006 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
33. ). Banka Hizmetleri Satın Alan Tüketicileri Banka Özellikleri ve Hizmet Değişkenlerine Yönelik Tutumlarına Göre Alt Pazar Bölümlerine Ayırma Üzerine Erzurum da Bİr Araştırma
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.287-304, 2004 (SSCI, Scopus, TRDizin)
34. ). Banka Hizmetleri Satın Alan Tüketicileri Banka Özellikleri ve Hizmet Değişkenlerine Yönelik Tutumlarına Göre Alt Pazar Bölümlerine Ayırma Üzerine Erzurum da Bİr Araştırma
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.287-304, 2004 (SSCI, Scopus, TRDizin)
35. Çağdaş Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım İçsel Pazarlama
Pazarlama Dünyası
, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
3. Do We Know Organic Food Consumers The Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption
7th International Conference on Governance Fraud Ethics and CSR, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
13. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE
5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
14. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE
5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
15. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services
The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
16. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services
The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
19. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
20. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. Sağlık Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyeti
Detay Yayıncılık, Ankara, 2008
2. Sağlık Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyeti
Detay Yayıncılık, Ankara, 2008
3. Sigorta Hizmetlerinde Marka Değeri ve Marka Güveni
Detay Yayınevi, Ankara, 2008
4. Sigorta Hizmetlerinde Marka Değeri ve Marka Güveni
Detay Yayınevi, Ankara, 2008