Yayınlar & Eserler

Makaleler 35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (1)
Scopus (19)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. Perakende Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler

12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2. Perakende Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler

12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

3. Do We Know Organic Food Consumers The Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption

7th International Conference on Governance Fraud Ethics and CSR, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

4. An Investigation on the Evaluation of the Factors Affecting Brand Love

Lumen 3rd International Conference on Logos Universality Mentality Education Novelty (LUMEN) - Current Paradigms in Social Sciences, Iasi, Romanya, 10 - 13 Nisan 2013, cilt.92, ss.76-85, (Tam Metin Bildiri) identifier

5. The effect of brand satisfaction, trust and brand commitment on loyalty and repurchase intentions

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1395-1404, (Tam Metin Bildiri) identifier

6. Attitudes towards Mobile Advertising - A Research to Determine the Differences between the Attitudes of Youth and Adults

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

7. Kano model application in new product development and customer satisfaction (adaptation of traditional art of tile making to jewelries)

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

8. The Role of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic and Foreign Brands

6. International Strategic Management Conference, St.Petersburg, Rusya, 8 - 10 Temmuz 2010, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

9. Decision Making Styles And Personal Values Of Bosnian And Turkish Young People

II. Scientific Conference MIBES, Larissa, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2008, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Decision Making Styles And Personal Values Of Bosnian And Turkish Young People

II. Scientific Conference MIBES, Larissa, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2008, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. The Factors Which Affect Retail Loyalty A Model Study

International Conference on Business Management and Economics, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2008, ss.4, (Tam Metin Bildiri)

12. The Factors Which Affect Retail Loyalty A Model Study

International Conference on Business Management and Economics, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2008, ss.4, (Tam Metin Bildiri)

13. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE

5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE

5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services

The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

16. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services

The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

17. Alıcı Satıcı İlişkilerinde Güven Ve Oluşumuna Etki Eden Değişkenler Bir Uygulama

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

18. Alıcı Satıcı İlişkilerinde Güven Ve Oluşumuna Etki Eden Değişkenler Bir Uygulama

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

19. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları

6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

20. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları

6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

59

Yayın (WoS)

24

Yayın (Scopus)

21

Atıf (WoS)

149

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

39

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

8

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

25

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları