Arş. Gör. Dr. Zeynep ÇİFTCİ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Atatürk Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Matematiksel akıl yürütme becerisini sınıflandırmaya yönelik kavramsal bir çerçeve
ÇİFTCİ Z.
,
AKGÜN L.
Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, ss.556-575, 2021 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının İrrasyonel Sayılarla İlgili Anlayışlar
Çiftçi Z.
,
AKGÜN L.
,
SOYLU Y.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.341-356, 2015 (Hakemli Dergi)
Dokuzuncu Sınıf Matematik Öğretim Programı İle İlgili Uygulamada Karşılaşılan Sorunlara Yönelik Öğretmen Görüşleri ve Çözüm Önerileri
ÇİFTCİ Z.
,
AKGÜN L.
,
DENİZ D.
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.3, sa.1, ss.1-21, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme ile ilgili farkındalıkları
AKGÜN L.
,
ÇİLTAŞ A.
,
DENİZ D.
,
ÇİFTCİ Z.
,
IŞIK A.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, ss.1-34, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Matematiksel İspat ve Matematiksel Akıl Yürütme Üzerine Kuramsal Bir Çalışma.
Yeşilyurt Çetin A.
,
Çiftci Z.
,
Öz T.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2020, ss.1-10
Matematiksel Akıl Yürütme Stratejilerinin Keşfinde Göz İzleme Yönteminin Kullanımına Yönelik Kavramsal Bir Çalışma
Çiftci Z.
,
Öz T.
,
Yeşilyurt Çetin A.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi. , Diyarbakır, Türkiye, 26 - 30 Ekim 2020, ss.1-10
Matematiksel akıl yürütme türlerini belirlemeye yönelik kavramsal bir çerçeve
Çiftci Z.
,
Akgün L.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2671
Matematik Eğitiminde Akil Yürütme Becerisi İle İlgili Araştirmalarin İçerik Analizi
ÖZ T.
,
ÇİFTCİ Z.
,
IŞIK A.
XV Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilim Tarihi Dersine Yönelik Algı ve Beklentileri
YEŞİLYURT ÇETİN A.
,
ÇİFTCİ Z.
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.759
9. Sınıf matematik ders kitabındaki soruların temsil ettiği matematiksel akıl yürütme türleri.
Çiftci Z.
,
Akgün L.
12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.49-51
9 sınıf matematik öğretim programı ile ilgili uygulama karşılaşılan sorunlara yönelik öğretmen görüşleri ve çözüm önerileri
ÇİFTCİ Z.
,
AKGÜN L.
,
DENİZ D.
,
ÇİLTAŞ A.
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.48
Bir sayının irrasyonel olduğunu göstermeye yönelik matematik öğretmeni adaylarının benimsedikleri ispat yöntemleri.
Çiftci Z.
,
Akgün L.
,
Soylu Y.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 22 Haziran 2012, ss.485
İlköğretim ikinci kademede görev yapmakta olan matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme yöntemi ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
ÇİLTAŞ A.
,
DENİZ D.
,
AKGÜN L.
,
IŞIK A.
,
ÇİFTCİ Z.
10. Matematik Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011, ss.28-29
Pre-service primary school teachers' preference of the problem solving strategies for word problems
Duru A.
,
Peker M.
,
Bozkurt E.
,
AKGÜN L.
,
Bayrakdar Z.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3463-3468
Problem solving approaches of mathematics teacher candidates in PISA 2003
Bayrakdar Z.
,
Deniz D.
,
AKGÜN L.
,
İŞLEYEN T.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3334-3337
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
16
Atıf (WoS)
4
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
8
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (TrDizin)
2
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
4
Açık Erişim
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları