Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Potential of ChatGPT in Mathematics Education

II. International Dede Korkut Educational Research Congress, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.197, (Özet Bildiri)

2. Artificial Intelligence-Assisted Teaching: The Potential of ChatGPT in Mathematics Education

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2025, ss.874-875, (Özet Bildiri)

3. Matematiksel İspat ve Matematiksel Akıl Yürütme Üzerine Kuramsal Bir Çalışma.

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2020, ss.1-10, (Özet Bildiri)

5. Matematiksel akıl yürütme türlerini belirlemeye yönelik kavramsal bir çerçeve

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2671, (Özet Bildiri)

6. Matematik Eğitiminde Akil Yürütme Becerisi İle İlgili Araştirmalarin İçerik Analizi

XV Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

7. Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilim Tarihi Dersine Yönelik Algı ve Beklentileri

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.759, (Özet Bildiri)

8. 9. Sınıf matematik ders kitabındaki soruların temsil ettiği matematiksel akıl yürütme türleri.

12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.49-51, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Bir sayının irrasyonel olduğunu göstermeye yönelik matematik öğretmeni adaylarının benimsedikleri ispat yöntemleri.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 22 Haziran 2012, ss.485, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Pre-service primary school teachers' preference of the problem solving strategies for word problems

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3463-3468, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

13. Problem solving approaches of mathematics teacher candidates in PISA 2003

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3334-3337, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Metrikler

Yayın

19

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları