Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Değerler Eğitimi Bağlamında Türkçe Dersi: Program ve Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı İncelenmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi, vol.8, no.4, pp.1499-1518, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekârlık eğilimleri arasındaki ilişki
Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.9, no.2, pp.608-639, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

İngiltere, Avustralya ve Türkiye’nin Bilişim Teknolojileri Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
International Journal of Innovative Approaches in Education, vol.2, no.3, pp.76-709, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık Ve Demokrasi Ders Kitabının Çocuk Katılım Hakkı İlkelerine Göre İncelenmesi
Türkiye Eğitim Dergisi, vol.2, pp.61-81, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER KAZANIMLARINA ETKİSİ
The Journal of Social Science, vol.4, pp.341-356, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile öğrenme yaklaşımları tercihleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, vol.6, no.3, pp.1818-1843, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Öğretmen Adayı Perspektifinden Eleştirel Pedagoji (Atatürk Üniversitesi Örneği)
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, vol.6, pp.1189-1204, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The effect of clinical practice on teacher candidates self efficacy perceptions
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, vol.45, pp.265-286, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Effectiveness of Community Service Learning in Teacher Training
Eğitimde Kuram ve Uygulama, vol.11, pp.610-629, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol.5, pp.1-26, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
İranlı ve Türk Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, no.51, pp.395-416, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi (TSAD), vol.17, pp.11-24, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Mikro öğretim uygulamasının öğretim becerilerine etkisine ilişkin öğretmen adayı görüşleri
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, vol.2, no.2, pp.19-32, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Yeni Bir Çoklu Pedagojik Yaklaşım Topluma Hizmet Uygulamaları
Milli Eğitim Dergisi, vol.41, pp.92-107, 2012 (Peer-Reviewed Journal)

An Investigation on School Counselor Candidates Democratic Tendencies
Procedia - Social And Behavioral Sciences, vol.47, pp.711-716, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Service Learning in Turkey Yesterday and Today
Procedia - Social and Behavioral Sciences, pp.3083-3087, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Almanya Fransa İngiltere İtalya Rusya ve Türkiye Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması
İlköğretim Online, vol.11, pp.660-670, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Fakültelerindeki Sınıf Öğrenme Çevresinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.10, pp.61-73, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf İkliminin Hemşire Adaylarının Başarısı Üzerindeki Etkisi
KKEFD, vol.18, pp.59-71, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Yükseköğretim Düzeyinde Sınıf Atmosferinin Öğrenci Başarısına Etkisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.12, pp.175-188, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümleri Resim iş Eğitimi Anabilim Dallarında Sunum Dosyasına Dayalı Özel Yetenek Sınav Modeli
Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi, pp.63-78, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıfiçi İnformal İlişkiler Düzeninin Öğrenci Başarısına Etkisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, pp.1-17, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Eğitim Sorunlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri Erzurum İli Örneği
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, pp.160-171, 2007 (Peer-Reviewed Journal)

Okulöncesi Eğitiminde Resim iş Faaliyetlerinin Yeri ve Önemi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, pp.56-69, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Köylerde İlk Yardım Eğitimi
Uluslararası Palandöken Hemşirelik Eğitimi Kongresi, Erzurum, Turkey, 23 - 24 October 2019
KÖYLERDE İLK YARDIM EĞİTİMİ
Uluslararası Palandöken Hemşirelik Eğitimi Kongresi, 23 - 24 October 2019
A Comparison of Teacher Educator Standards Between The United States And The Netherlands
6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.951-954
Öğretmenlerin ve Okul Personelinin Çocuk KatılımHakları Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi: Bir OkulAraştırması
6. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 October 2018
Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Öğretmen Yetiştirme Sorunları: Bir odak grup çalışması
27. Uluslararası Eğtiim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018
Investigation Of Attitudes Of Teacher Candidates Towards Scientific Research And Ethical Tendencies
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.3196-3198
Investigation Of Attitudes Of Teacher Candidates Towards Scientific Research And Ethical Tendencies
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.3196-3198
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Hizmet İçi Eğitim İhtiyacı
5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, 26 - 28 October 2017
Öğretmen eğitimcilerine ilişkin öğretmen adayı görüşlerinin incelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017
Türkiye’de topluma hizmet uygulamaları konusundaki araştırma eğilimleri: Bir içerik analizi çalışması
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2017, pp.200
Türkiye’de topluma hizmet uygulamaları konusundaki araştırma eğilimleri: Bir içerik analizi çalışması
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2017, pp.200
Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekarlık eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017
Değerler Eğitimi Bağlamında Türkçe Dersi
6th International Primary Teacher Education Symposium USOS, 8 - 11 May 2017
4 SINIF İNSAN HAKLARI YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ DERS KİTABINDA BULUNAN MASALLARIN ÇOCUK KATILIM HAKKI İLKELERİNE GÖRE İNCELENMESİ
I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 3 - 05 November 2016

Bir Eğitim Kuramı Olarak Deneyimsel Öğrenme
III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 May - 03 June 2016
Öğretmenlik meslek bilgisi dersleri üzerine karşılaştırmalı bir araştırma İngiltere ABD ve Türkiye örneği
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 October 2016
Türkiye’de öğretmen eğitimcisi standartları üzerine bir inceleme
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Turkey, 27 - 30 October 2016, pp.59-62
Türkiye’de öğretmen eğitimcisi standartları üzerine bir inceleme
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Turkey, 27 - 30 October 2016, pp.59-62
An Examination of Preservice Teachers Levels of Using Self Regulated Learning Strategies
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Turkey, 27 - 30 October 2016, pp.726-728
An Examination of Standards for Teacher Educators in Turkey
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Turkey, 27 - 31 October 2016, vol.1, pp.59-62
The effects of clinical practices on self-efficacy perceptions of pre-service teachers.
The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2016, pp.146-147
The effects of clinical practices on self-efficacy perceptions of pre-service teachers.
The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2016, pp.146-147
Öğretmen adaylarının öz düzenleyici öğrenme stratejilerini kullanma düzeyleri üzerine bir inceleme
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 20 October 2016
Türkiye de Topluma Hizmet Uygulamaları Konusundaki Araştırma Eğilimleri Bir İçerik Analizi Çalışması
VI. International Congress on Research in Education, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.200
Öğretmenlik mesleği neden tercih ediliyor? Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih gerekçeleri üzerine karma bir araştırma
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 July 2016, pp.1380-1381
Öğretmenlik mesleği neden tercih ediliyor? Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih gerekçeleri üzerine karma bir araştırma
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 July 2016, pp.1380-1381
Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 16 - 19 April 2015
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 16 - 19 April 2015, pp.44-45
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin “öğretmen” kavramına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 16 - 19 April 2015, pp.44-45
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin “öğretmen” kavramına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 16 - 19 April 2015, pp.44-45
Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Turkey, 19 - 21 June 2014, pp.1
Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Turkey, 19 - 21 June 2014, pp.1
Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji Atatürk üniversitesi örneği
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Turkey, 29 - 31 May 2014
Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Turkey, 29 - 31 May 2014, pp.343
Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Turkey, 29 - 31 May 2014, pp.343
Öğretmen adaylarının sosyal sorumluluk düzeylerine ilişkin “Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Bağlamında” bir analiz
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2014, pp.1
Öğretmen adaylarının sosyal sorumluluk düzeylerine ilişkin “Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Bağlamında” bir analiz
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2014, pp.1
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile öğrenme yaklaşımları tercihleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Turkey, 5 - 07 September 2013
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme (Türkiye-İran)
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Turkey, 05 September 2013 - 07 September 2014, pp.93
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri üzerine karşılaştırmalı bir inceleme (Türkiye- İran)
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Turkey, 5 - 07 September 2013, pp.93
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri üzerine karşılaştırmalı bir inceleme (Türkiye- İran)
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Turkey, 5 - 07 September 2013, pp.93
Sınıf öğretmenliği alanındaki lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Turkey, 23 - 25 May 2013
Topluma Hizmet Uygulamalarının Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Empatik Becerilerine ve Demokratik Tutumlarına Etkisi
Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Turkey, 9 - 11 May 2013
Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumları
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Turkey, 27 - 29 September 2012, pp.252-254
Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Turkey, 27 - 29 September 2012, pp.1
Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumları
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Turkey, 27 - 29 September 2012, pp.252-254
Öğretmen Adaylarının Program Geliştirme ve Öğretim Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi Atatürk Üniversitesi Örneği
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Turkey, 27 - 29 September 2012, pp.252-254
Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Turkey, 27 - 29 September 2012, pp.1
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Orff Schulwerk Yöntemi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi Erzurum İli Örneği
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012
Mikro öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının öğretim sürecinde yaşadıkları güçlüklere ilişkin görüşleri üzerine etkisi
I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.496-498
Mikro öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının öğretim sürecinde yaşadıkları güçlüklere ilişkin görüşleri üzerine etkisi
I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.496-498
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Turkey, 8 - 10 September 2011, pp.35-36
Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Turkey, 10 - 12 July 2011, pp.1
Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Turkey, 10 - 12 July 2011, pp.1
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
3rd International Conferences On Educational Sciences (ices’xx11), Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 22 - 25 June 2011
Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Turkey, 5 - 07 May 2011
Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 22 October 2010, pp.1
Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 22 October 2010, pp.1
Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Turkey, 16 - 18 May 2010
Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri
II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Turkey, 16 - 18 May 2010, pp.1
Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri
II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Turkey, 16 - 18 May 2010, pp.1
Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Turkey, 13 - 15 May 2010, pp.1
Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Turkey, 13 - 15 May 2010, pp.1
Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education
The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Turkey, 29 April - 02 May 2010, pp.1069-1089
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, Turkey, 21 - 23 May 2009
Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adaylarının Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007, pp.381-382
Eğitim Fakültelerinin Güzel Sanatlar Bölümünde Öğrenim Görmekte Olan Öğrencilerin Geldikleri Ortaöğretim Alanlarının Akademik Başarılarına Etkisi
. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,, Denizli, Turkey, 26 - 30 October 2005, vol.2, pp.1125-1129
Eğitim Fakültelerinin Güzel Sanatlar Bölümünde Öğrenim Görmekte Olan Öğrencilerin Geldikleri Ortaöğretim Alanlarının Akademik Başarılarına Etkisi
. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,, Denizli, Turkey, 26 - 30 October 2005, vol.2, pp.1125-1129
Books & Book Chapters
Türk Eğitim Sisteminin Felsefi Temelleri
in: Eğitim Felsefesi, Remzi Y. KINCAL, Editor, Nobel Yayın, Ankara, pp.247-275, 2019
Öğretim ile ilgili temel kavramlar
in: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editor, Pegem, Ankara, pp.2-31, 2018
Proje Tabanlı Öğrenme, Beyin Temelli Öğrenme ve Kuantum Öğrenme
in: Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Behçet Oral ve Taha Yazar, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.433-468, 2017
Nitel Araştırmada Raporlama
in: Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, Selçuk Karaman, Editor, Atatürk Üniversitesi, 2016
Öğretimle ilgili temel kavramlar
in: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.1-20, 2016
SOSYAL MEDYA VE WEB 2.0 İL ÖĞRENME
in: Öğretim Teknolojileri ve Öğrenme Araçları, ASIM ARI, Editor, Eğitim, 2015
Öğretimle İlgili Temel Kavramlar
in: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven-Mehmet Arif Özerbaş, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.1-20, 2015
Öğretimle İlgili Temel Kavramlar
in: Öğretim İlke ve Yöntemleri, , Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.2-22, 2015
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Uygulamaları
in: Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, Remzi Y. KINCAL, Editor, Atatürk Üniversitesi-AÖF, 2014

Alan Gezileri-I
in: Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, Remzi Y. KINCAL, Editor, Atatrürk Üniversitesi-AÖF, 2014
