Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Günümüz VUCA dünyasında proaktif bir strateji olarak program çevikliği: Geleneksel bir derleme

11. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

Fiziksel ve dijital alanlar arasındaki çizgilerin bulanıklaştığı yeni bir dünyada: Program esnekliği

9. Uluslararası BİLTEK Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi, Hakkari, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

Öğretmen eğitiminde mentörlük: Araştırma ve uygulamaya yönelik çıkarımlar

12. Uluslararası İstanbul Bilimsel Çalışmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

Güncel ve Eğitimsel Bir Perspektiften Erken Uyarı Sistemi: Sistematik Derleme

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

Öğretmen Eğitimi ve Öğretmen Eğitimciliği

I. Türk Eğitim Kongresi, "21. Yüzyılda Öğretmen Yetiştirme: Beklentiler ve Çözümler, 24 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

A Comparison of Teacher Educator Standards Between The United States And The Netherlands

6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.951-954, (Tam Metin Bildiri)

Eleştirel Düşünme Becerilerine İlişkin AraştırmaEğilimleri

6. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 Ekim - 13 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Öğretmen Yetiştirme Sorunları: Bir odak grup çalışması

27. Uluslararası Eğtiim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Investigation Of Attitudes Of Teacher Candidates Towards Scientific Research And Ethical Tendencies

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3196-3198, (Özet Bildiri)

Investigation Of Attitudes Of Teacher Candidates Towards Scientific Research And Ethical Tendencies

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3196-3198, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Hizmet İçi Eğitim İhtiyacı

5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen eğitimcilerine ilişkin öğretmen adayı görüşlerinin incelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Türkiye’de topluma hizmet uygulamaları konusundaki araştırma eğilimleri: Bir içerik analizi çalışması

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.200, (Özet Bildiri)

Türkiye’de topluma hizmet uygulamaları konusundaki araştırma eğilimleri: Bir içerik analizi çalışması

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.200, (Özet Bildiri)

Değerler Eğitimi Bağlamında Türkçe Dersi

6th International Primary Teacher Education Symposium USOS, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Bir Eğitim Kuramı Olarak Deneyimsel Öğrenme

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Türkiye’de öğretmen eğitimcisi standartları üzerine bir inceleme

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.59-62, (Özet Bildiri)

Türkiye’de öğretmen eğitimcisi standartları üzerine bir inceleme

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.59-62, (Özet Bildiri)

An Examination of Preservice Teachers Levels of Using Self Regulated Learning Strategies

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.726-728, (Özet Bildiri)

An Examination of Standards for Teacher Educators in Turkey

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 31 Ekim 2016, cilt.1, ss.59-62, (Özet Bildiri)

The effects of clinical practices on self-efficacy perceptions of pre-service teachers.

The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2016, ss.146-147, (Özet Bildiri)

The effects of clinical practices on self-efficacy perceptions of pre-service teachers.

The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2016, ss.146-147, (Özet Bildiri)

Türkiye de Topluma Hizmet Uygulamaları Konusundaki Araştırma Eğilimleri Bir İçerik Analizi Çalışması

VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.200, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik mesleği neden tercih ediliyor? Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih gerekçeleri üzerine karma bir araştırma

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, ss.1380-1381, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik mesleği neden tercih ediliyor? Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih gerekçeleri üzerine karma bir araştırma

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, ss.1380-1381, (Özet Bildiri)

The Effects of Clinical Practices on Self Efficacy Perceptions of Pre Service Teacher

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.146-147, (Özet Bildiri)

Future of Department of Curriculum and Instruction A Study on CI Graduate Education Programs

The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.18-19, (Özet Bildiri)

A Qualitative Research on Becoming A Teacher Educator

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.1-4, (Özet Bildiri)

Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin “öğretmen” kavramına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.44-45, (Özet Bildiri)

Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.44-45, (Özet Bildiri)

Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin “öğretmen” kavramına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.44-45, (Özet Bildiri)

Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.343, (Özet Bildiri)

Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.343, (Özet Bildiri)

Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji Atatürk üniversitesi örneği

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının sosyal sorumluluk düzeylerine ilişkin “Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Bağlamında” bir analiz

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının sosyal sorumluluk düzeylerine ilişkin “Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Bağlamında” bir analiz

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme (Türkiye-İran)

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 05 Eylül 2013 - 07 Eylül 2014, ss.93, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenliği alanındaki lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Topluma Hizmet Uygulamalarının Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Empatik Becerilerine ve Demokratik Tutumlarına Etkisi

Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumları

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254, (Özet Bildiri)

Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Program Geliştirme ve Öğretim Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi Atatürk Üniversitesi Örneği

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumları

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254, (Özet Bildiri)

An investigation on school counselor candidates' democratic tendencies

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.711-716, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Service learning in Turkey: yesterday and today

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3083-3087, (Tam Metin Bildiri) identifier

Mikro Öğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Öğretim Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklere İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi

I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.496-498, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme

3rd International Conferences On Educational Sciences (ices’xx11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri

II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri

II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education

The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1069-1089, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar

21. YY Eğitim

Eğitime Giriş, özcan demirel,zeki kaya, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.389-415, 2019 Creative Commons License

Programlı Öğretim Modeli

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Prof. Dr. Behçet ORAL, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.417-435, 2019 Creative Commons License

Türk Eğitim Sisteminin Felsefi Temelleri

Eğitim Felsefesi, Remzi Y. KINCAL, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.247-275, 2019

Öğretim ile ilgili temel kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem, Ankara, ss.2-31, 2018

Eğitim ve Felsefe

Eğitim Bilimine Giriş, Kıncal, Remzi Y., Editör, Grafiker Yayınevi, 2017

Proje Tabanlı Öğrenme, Beyin Temelli Öğrenme ve Kuantum Öğrenme

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Behçet Oral ve Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.433-468, 2017

Nitel Araştırmada Raporlama

Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, Selçuk Karaman, Editör, Atatürk Üniversitesi, 2016

Öğretimle ilgili temel kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2016

SOSYAL MEDYA VE WEB 2.0 İL ÖĞRENME

Öğretim Teknolojileri ve Öğrenme Araçları, ASIM ARI, Editör, Eğitim, 2015

Öğretimle İlgili Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven-Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2015

Öğretimle İlgili Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-22, 2015

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Uygulamaları

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, Remzi Y. KINCAL, Editör, Atatürk Üniversitesi-AÖF, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Alan Gezileri-I

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, Remzi Y. KINCAL, Editör, Atatrürk Üniversitesi-AÖF, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

145

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

399

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

124

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

212

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

361

Proje

22

Tez Danışmanlığı

19

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları