Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Köylerde İlk Yardım Eğitimi

Uluslararası Palandöken Hemşirelik Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2019

KÖYLERDE İLK YARDIM EĞİTİMİ

Uluslararası Palandöken Hemşirelik Eğitimi Kongresi, 23 - 24 Ekim 2019

İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018

A Comparison of Teacher Educator Standards Between The United States And The Netherlands

6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.951-954

Eleştirel Düşünme Becerilerine İlişkin AraştırmaEğilimleri

6. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 Ekim - 13 Kasım 2018

Investigation Of Attitudes Of Teacher Candidates Towards Scientific Research And Ethical Tendencies

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3196-3198

Investigation Of Attitudes Of Teacher Candidates Towards Scientific Research And Ethical Tendencies

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3196-3198

Öğretmen eğitimcilerine ilişkin öğretmen adayı görüşlerinin incelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017

Değerler Eğitimi Bağlamında Türkçe Dersi

6th International Primary Teacher Education Symposium USOS, 8 - 11 Mayıs 2017

Bir Eğitim Kuramı Olarak Deneyimsel Öğrenme

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Türkiye’de öğretmen eğitimcisi standartları üzerine bir inceleme

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.59-62

Türkiye’de öğretmen eğitimcisi standartları üzerine bir inceleme

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.59-62

An Examination of Preservice Teachers Levels of Using Self Regulated Learning Strategies

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.726-728

An Examination of Standards for Teacher Educators in Turkey

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 31 Ekim 2016, cilt.1, ss.59-62

The effects of clinical practices on self-efficacy perceptions of pre-service teachers.

The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2016, ss.146-147

The effects of clinical practices on self-efficacy perceptions of pre-service teachers.

The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2016, ss.146-147

Öğretmenlik mesleği neden tercih ediliyor? Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih gerekçeleri üzerine karma bir araştırma

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, ss.1380-1381

Öğretmenlik mesleği neden tercih ediliyor? Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih gerekçeleri üzerine karma bir araştırma

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, ss.1380-1381

The Effects of Clinical Practices on Self Efficacy Perceptions of Pre Service Teacher

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.146-147

Future of Department of Curriculum and Instruction A Study on CI Graduate Education Programs

The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.18-19

A Qualitative Research on Becoming A Teacher Educator

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.1-4

Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1

Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1

Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji Atatürk üniversitesi örneği

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014

Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.343

Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.343

Sınıf öğretmenliği alanındaki lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013

Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumları

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254

Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1

Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumları

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254

Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1

An investigation on school counselor candidates' democratic tendencies

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.711-716 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Service learning in Turkey: yesterday and today

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3083-3087 identifier

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme

3rd International Conferences On Educational Sciences (ices’xx11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011

Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011

Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri

II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1

Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri

II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1

Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education

The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1069-1089

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
Kitap & Kitap Bölümleri

21. YY Eğitim

Eğitime Giriş, özcan demirel,zeki kaya, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.389-415, 2019 Creative Commons License

Programlı Öğretim Modeli

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Prof. Dr. Behçet ORAL, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.417-435, 2019 Creative Commons License

Türk Eğitim Sisteminin Felsefi Temelleri

Eğitim Felsefesi, Remzi Y. KINCAL, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.247-275, 2019

Öğretim ile ilgili temel kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem, Ankara, ss.2-31, 2018

Eğitim ve Felsefe

Eğitim Bilimine Giriş, Kıncal, Remzi Y., Editör, Grafiker Yayınevi, 2017

Proje Tabanlı Öğrenme, Beyin Temelli Öğrenme ve Kuantum Öğrenme

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Behçet Oral ve Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.433-468, 2017

Nitel Araştırmada Raporlama

Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, Selçuk Karaman, Editör, Atatürk Üniversitesi, 2016

Öğretimle ilgili temel kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2016

SOSYAL MEDYA VE WEB 2.0 İL ÖĞRENME

Öğretim Teknolojileri ve Öğrenme Araçları, ASIM ARI, Editör, Eğitim, 2015

Öğretimle İlgili Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven-Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2015

Öğretimle İlgili Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-22, 2015

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Uygulamaları

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, Remzi Y. KINCAL, Editör, Atatürk Üniversitesi-AÖF, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Alan Gezileri-I

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, Remzi Y. KINCAL, Editör, Atatrürk Üniversitesi-AÖF, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

135

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

220

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

101

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

290

Proje

22

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları