SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yükseköğretimde Program Yetkinliği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.14, sa.3, ss.462-484, 2024 (Hakemli Dergi)
Investigation of the New Generation University Initiative: The Case of Atatürk University
Psycho-Educational Research Reviews
, cilt.13, sa.1, ss.2-26, 2024 (Hakemli Dergi)
Değerler Eğitimi Bağlamında Türkçe Dersi: Program ve Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı İncelenmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1499-1518, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekârlık eğilimleri arasındaki ilişki
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.9, sa.2, ss.608-639, 2019 (Hakemli Dergi)

İngiltere, Avustralya ve Türkiye’nin Bilişim Teknolojileri Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.2, sa.3, ss.76-709, 2018 (Hakemli Dergi)
4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık Ve Demokrasi Ders Kitabının Çocuk Katılım Hakkı İlkelerine Göre İncelenmesi
Türkiye Eğitim Dergisi
, cilt.2, ss.61-81, 2017 (Hakemli Dergi)

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER KAZANIMLARINA ETKİSİ
The Journal of Social Science
, cilt.4, ss.341-356, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.6, sa.3, ss.1818-1843, 2017 (Hakemli Dergi)


Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile öğrenme yaklaşımları tercihleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.1818-1843, 2017 (Hakemli Dergi)

Öğretmen Adayı Perspektifinden Eleştirel Pedagoji (Atatürk Üniversitesi Örneği)
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.6, ss.1189-1204, 2017 (Hakemli Dergi)
The effect of clinical practice on teacher candidates self efficacy perceptions
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.45, ss.265-286, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effectiveness of Community Service Learning in Teacher Training
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, ss.610-629, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, ss.1-26, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi (TSAD)
, cilt.17, ss.11-24, 2013 (Hakemli Dergi)
Mikro öğretim uygulamasının öğretim becerilerine etkisine ilişkin öğretmen adayı görüşleri
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.19-32, 2012 (Hakemli Dergi)
Mikro öğretim uygulamasının öğretim becerilerine etkisine ilişkin öğretmen adayı görüşleri
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.19-32, 2012 (Hakemli Dergi)
An Investigation on School Counselor Candidates Democratic Tendencies
Procedia - Social And Behavioral Sciences
, cilt.47, ss.711-716, 2012 (Hakemli Dergi)
Yeni Bir Çoklu Pedagojik Yaklaşım Topluma Hizmet Uygulamaları
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.41, ss.92-107, 2012 (Hakemli Dergi)

Almanya Fransa İngiltere İtalya Rusya ve Türkiye Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması
İlköğretim Online
, cilt.11, ss.660-670, 2012 (Hakemli Dergi)
Service Learning in Turkey Yesterday and Today
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, ss.3083-3087, 2012 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültelerindeki Sınıf Öğrenme Çevresinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, ss.61-73, 2009 (Hakemli Dergi)
Sınıf İkliminin Hemşire Adaylarının Başarısı Üzerindeki Etkisi
KKEFD
, cilt.18, ss.59-71, 2008 (Hakemli Dergi)
Yükseköğretim Düzeyinde Sınıf Atmosferinin Öğrenci Başarısına Etkisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, ss.175-188, 2008 (Hakemli Dergi)
Sınıfiçi İnformal İlişkiler Düzeninin Öğrenci Başarısına Etkisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.1-17, 2007 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitim Sorunlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri Erzurum İli Örneği
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.160-171, 2007 (Hakemli Dergi)

Okulöncesi Eğitiminde Resim iş Faaliyetlerinin Yeri ve Önemi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.56-69, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Öğretmen Eğitimi ve Öğretmen Eğitimciliği
I. Türk Eğitim Kongresi, "21. Yüzyılda Öğretmen Yetiştirme: Beklentiler ve Çözümler, 24 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
A Comparison of Teacher Educator Standards Between The United States And The Netherlands
6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.951-954, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmenlerin ve Okul Personelinin Çocuk KatılımHakları Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi: Bir OkulAraştırması
6. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Öğretmen Yetiştirme Sorunları: Bir odak grup çalışması
27. Uluslararası Eğtiim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Investigation Of Attitudes Of Teacher Candidates Towards Scientific Research And Ethical Tendencies
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3196-3198, (Özet Bildiri)
Investigation Of Attitudes Of Teacher Candidates Towards Scientific Research And Ethical Tendencies
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3196-3198, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Hizmet İçi Eğitim İhtiyacı
5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmen eğitimcilerine ilişkin öğretmen adayı görüşlerinin incelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Türkiye’de topluma hizmet uygulamaları konusundaki araştırma eğilimleri: Bir içerik analizi çalışması
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.200, (Özet Bildiri)
Türkiye’de topluma hizmet uygulamaları konusundaki araştırma eğilimleri: Bir içerik analizi çalışması
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.200, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekarlık eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Değerler Eğitimi Bağlamında Türkçe Dersi
6th International Primary Teacher Education Symposium USOS, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
4 SINIF İNSAN HAKLARI YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ DERS KİTABINDA BULUNAN MASALLARIN ÇOCUK KATILIM HAKKI İLKELERİNE GÖRE İNCELENMESİ
I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

Bir Eğitim Kuramı Olarak Deneyimsel Öğrenme
III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Öğretmenlik meslek bilgisi dersleri üzerine karşılaştırmalı bir araştırma İngiltere ABD ve Türkiye örneği
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Türkiye’de öğretmen eğitimcisi standartları üzerine bir inceleme
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.59-62, (Özet Bildiri)
Türkiye’de öğretmen eğitimcisi standartları üzerine bir inceleme
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.59-62, (Özet Bildiri)
An Examination of Preservice Teachers Levels of Using Self Regulated Learning Strategies
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.726-728, (Özet Bildiri)
An Examination of Standards for Teacher Educators in Turkey
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 31 Ekim 2016, cilt.1, ss.59-62, (Özet Bildiri)
The effects of clinical practices on self-efficacy perceptions of pre-service teachers.
The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2016, ss.146-147, (Özet Bildiri)
The effects of clinical practices on self-efficacy perceptions of pre-service teachers.
The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2016, ss.146-147, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının öz düzenleyici öğrenme stratejilerini kullanma düzeyleri üzerine bir inceleme
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 20 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Türkiye de Topluma Hizmet Uygulamaları Konusundaki Araştırma Eğilimleri Bir İçerik Analizi Çalışması
VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.200, (Özet Bildiri)
Öğretmenlik mesleği neden tercih ediliyor? Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih gerekçeleri üzerine karma bir araştırma
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, ss.1380-1381, (Özet Bildiri)
Öğretmenlik mesleği neden tercih ediliyor? Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih gerekçeleri üzerine karma bir araştırma
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, ss.1380-1381, (Özet Bildiri)
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin “öğretmen” kavramına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.44-45, (Özet Bildiri)
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.44-45, (Özet Bildiri)
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin “öğretmen” kavramına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.44-45, (Özet Bildiri)
Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.343, (Özet Bildiri)
Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.343, (Özet Bildiri)
Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji Atatürk üniversitesi örneği
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının sosyal sorumluluk düzeylerine ilişkin “Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Bağlamında” bir analiz
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının sosyal sorumluluk düzeylerine ilişkin “Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Bağlamında” bir analiz
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile öğrenme yaklaşımları tercihleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri üzerine karşılaştırmalı bir inceleme (Türkiye- İran)
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.93, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme (Türkiye-İran)
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 05 Eylül 2013 - 07 Eylül 2014, ss.93, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri üzerine karşılaştırmalı bir inceleme (Türkiye- İran)
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.93, (Özet Bildiri)
Sınıf öğretmenliği alanındaki lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Topluma Hizmet Uygulamalarının Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Empatik Becerilerine ve Demokratik Tutumlarına Etkisi
Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumları
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254, (Özet Bildiri)
Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Program Geliştirme ve Öğretim Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi Atatürk Üniversitesi Örneği
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumları
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254, (Özet Bildiri)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Orff Schulwerk Yöntemi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi Erzurum İli Örneği
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Mikro öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının öğretim sürecinde yaşadıkları güçlüklere ilişkin görüşleri üzerine etkisi
I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.496-498, (Özet Bildiri)
Mikro öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının öğretim sürecinde yaşadıkları güçlüklere ilişkin görüşleri üzerine etkisi
I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.496-498, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.35-36, (Özet Bildiri)
Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
3rd International Conferences On Educational Sciences (ices’xx11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri
II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri
II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education
The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1069-1089, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adaylarının Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.381-382, (Özet Bildiri)
Eğitim Fakültelerinin Güzel Sanatlar Bölümünde Öğrenim Görmekte Olan Öğrencilerin Geldikleri Ortaöğretim Alanlarının Akademik Başarılarına Etkisi
. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,, Denizli, Türkiye, 26 - 30 Ekim 2005, cilt.2, ss.1125-1129, (Tam Metin Bildiri)
Eğitim Fakültelerinin Güzel Sanatlar Bölümünde Öğrenim Görmekte Olan Öğrencilerin Geldikleri Ortaöğretim Alanlarının Akademik Başarılarına Etkisi
. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,, Denizli, Türkiye, 26 - 30 Ekim 2005, cilt.2, ss.1125-1129, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Türk Eğitim Sisteminin Felsefi Temelleri
Eğitim Felsefesi, Remzi Y. KINCAL, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.247-275, 2019
Öğretim ile ilgili temel kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem, Ankara, ss.2-31, 2018
Proje Tabanlı Öğrenme, Beyin Temelli Öğrenme ve Kuantum Öğrenme
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Behçet Oral ve Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.433-468, 2017
Nitel Araştırmada Raporlama
Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, Selçuk Karaman, Editör, Atatürk Üniversitesi, 2016
Öğretimle ilgili temel kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2016
SOSYAL MEDYA VE WEB 2.0 İL ÖĞRENME
Öğretim Teknolojileri ve Öğrenme Araçları, ASIM ARI, Editör, Eğitim, 2015
Öğretimle İlgili Temel Kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven-Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2015
Öğretimle İlgili Temel Kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-22, 2015
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Uygulamaları
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, Remzi Y. KINCAL, Editör, Atatürk Üniversitesi-AÖF, 2014

Alan Gezileri-I
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, Remzi Y. KINCAL, Editör, Atatrürk Üniversitesi-AÖF, 2014

Metrikler