SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
GÖRSEL MATERYALLERLE DESTEKLENMİŞ YAZMA ÇALIŞMALARININ ÖĞRENCİLERİN YAZMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE ETKİSİ
Turkish Studies
, cilt.6, ss.705-713, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Research on lifelong learning tendencies of university students.
International Journal on Social and Education Sciences (IJonSES)
, cilt.6, sa.2, ss.218-238, 2024 (Hakemli Dergi)
Exploring the Nexus of Technology, Digital, and Visual Literacy: ABibliometric Analysis
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
, cilt.12, sa.2, ss.345-363, 2024 (ESCI)
Bibliometric Analysis Of WritingsOn The Use Of Technology İn Language Teaching
JOURNAL OF POSITIVE PSYCHOLOGY AND WELLBEING
, cilt.7, sa.3, ss.371-380, 2023 (Hakemli Dergi)
Investigation of Teacher Candidates' Tendencies towards Digital Speech
International Journal of Technology in Education and Science
, cilt.7, sa.4, ss.531-551, 2023 (Hakemli Dergi)
The Metaphorical Perceptions of Teacher Candidates on the Concept of Spelling
International Journal on Social and Education Sciences (IJonSES) i
, cilt.5, sa.2, ss.243-262, 2023 (Hakemli Dergi)
Pre-service Teachers' Perceptions on the Concept of Oral Communication: A Metaphor Research
IFO DICE REPORT
, cilt.4, sa.8, ss.765-782, 2022 (Hakemli Dergi)
Turkish Teacher Candidates’ Views on the “Mass Communication andTurkish” Course in the Context of Social Media Use
International Education Studies
, cilt.12, sa.4, ss.128-155, 2019 (Hakemli Dergi)
Encountered in the Use of Smart Boards in Turkish Language Teaching(Sampling of Turkey)
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, ss.156-167, 2019 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN MEDYA OKURYAZARLIĞIDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ(TÜRKİYE ÖRNEKLEMİ)
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.23, ss.1-14, 2019 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEDE BİR YÖNTEM ÖNERİSİ: İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.22, ss.1-15, 2018 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE DERS KİTABI ETKİNLİKLERİNİNÇOKLU ZEKÂ YAKLAŞIMI TEMELLİ ÖĞRETİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.22, ss.57-78, 2018 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF VISUAL MATERIALS IN IMPROVING CREATIVE WRITING SKILLS
SOCIAL SCIENCESSTUDIES JOURNAL
, cilt.3, ss.1347-1354, 2017 (Hakemli Dergi)
Assessment of Written Expression Skills of University Students inTerms of Text Completion Technique
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.5, ss.1075-1082, 2017 (Hakemli Dergi)
Teacher Opınıons on The Implementatıon of Values Educatıon in Teachıng Turkish
International Journal of Language Academy
, cilt.5, ss.303-312, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Uygulanışında Karşılaşılan Sorunlar
International Journal of Language Academy
, cilt.3, ss.115-128, 2015 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ GÖRSEL ÖGELERE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNDEN HAREKETLE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ
Turkish Studies
, cilt.7, ss.2225-2235, 2012 (Hakemli Dergi)
GÖRSELLERLE DESTEKLENMİŞ ALTI ŞAPKA DÜŞÜNME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMESİNE ETKİSİ
Turkish Studies
, cilt.7, ss.1893-1909, 2012 (Hakemli Dergi)
OKUMA EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR KAYNAKÇA DENEMESİ
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.19-36, 2012 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇEYE FRANSIZ KALMAK ÜZERİNE BİR İNCELEME
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, ss.129-150, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkçeye Fransız Kalmak Üzerine Bir İnceleme
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.129-150, 2012 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE DERSİNDE YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ UYGULANMASINA İLİŞKİN YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ
JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.14, sa.1, ss.85-100, 2010 (Hakemli Dergi)
Türkçe Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımının Uygulanmasına İlişkin Yönetici Görüşleri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, ss.85-100, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yükseköğretimde Uzaktan Eğitim Programıyla Türk Dili Dersini Alan Öğrencilerin Derse Karşı Tutumları (Gümüşhane Üniversitesi Örneklemi)
3. International Symposium on Language Education and Teaching, 20-23 April 2017-ROME, ROMA, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017
Türkçe Öğretiminde Değerler Eğitimi Uygulamalarında Öğretmen Görüşleri
VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, ss.224
BİRLİKTE ÖĞRENME TEKNİĞİNİN DİNLENDİĞİNİ ANLAMAYA ETKİSİ
4. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ ÖĞRETİMİ KURULTAYI, SAKARYA, 8 - 09 Eylül 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
1957 Lise Türk Dili ve Edebiyatı Müfredat Programı
CUMHURİYET DÖNEMİ ORTAÖĞRETİM TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİM PROGRAMLARI – İNCELEME VE DEĞERLENDİRME, Fatih VEYİS, Ayşegül KAYAR MUSLU, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.133-154, 2021
1976 Lise Türk Dili ve Edebiyatı Müfredat Programı
Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim Türk Dili ve Edebiyatı Öğretim Programları İnceleme ve Değerlendirme, Veyis Fatih, Kayar Muslu Ayşegül, Editör, vizetek Yayınevi, Ankara, ss.155-179, 2021
Medya Okuryazarlığı
Türkçe Eğitimi, Prof. Dr. Adem İŞCAN, Doç. Dr. Sami BASKIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.267-311, 2020