Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bilimsel Makale Yayınlama Süreci

14th International Congress on Social Sciences-Humanities and Education, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023

Öğrenme Çıktısı Yazma

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 Ocak 2023

Araştırmalarda Yöntem Sorunu

8. ULUSLARARASI BESLENME OBEZİTE VE TOPLUM SAĞLIĞI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 Aralık 2022

Akademik Yazım

13 INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIESAND EDUCATION, Türkiye, 01 Aralık 2022

Eğitim Araştırmalarında Yöntem Sorunu

INTERNATIONAL CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY APPROACH TOSPORTS AND SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 10 Kasım 2022

Lise Öğrencilerinin Akademik Güdülenme, Akademik Azim ve Okula Uyum Durumları Arasındaki İlişki

4rd International Young Researchers Student Congress, Burdur, Türkiye, 21 Ekim 2022, ss.137

Öğrencilerin Covıd-19 Sürecindeki Uzaktan Eğitim Uygulamalarına İlişkin Memnuniyetlerinin ve Yaşadıkları Güçlüklerin Belirlenmesi

Uluslararası Pandeminin Ruh Sağlığına Yansımaları ve Psikososyal Bakım Kongresi, Türkiye, 24 Haziran 2021, ss.408-410

Öğretmen Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019

Öğretmen Adaylarının Akademik E-Usulsüzlük Yapma Durumları ve Nedenleri Üzerine Bir İnceleme

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.277

ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK E-USULSÜZLÜK YAPMA DURUMLARI VE NEDENLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019

Ortaokul Öğrencilerinin Pozitif Değer Düzeyleri İle Okul İklimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİNE YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ

I. International Iğdır Congress on Multidisciplinary Studies, Iğdır, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2018

A Comparison of Teacher Educator Standards Between The United States And The Netherlands

6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.951-954

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki

The 27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1873-1882

Ortaokul öğrencilerinin motivasyonları ile akademik öz yeterliklerinin incelenmesi

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.81

Ortaokul öğrencilerinin okul bağlılığını yordayan değişkenlerin incelenmesi

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.82

Ortaokul Öğrencilerinin Okul Bağlılığını Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018

The Relationship Between Critical Thinking Tendencies And Problem Solving Skills Of Teacher Candidates

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3202-3204

Investigation Of Attitudes Of Teacher Candidates Towards Scientific Research And Ethical Tendencies

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3196-3198

Öğretmen eğitimcilerine ilişkin öğretmen adayı görüşlerinin incelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017

Üniversite Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumları ile Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.36

Türkiye’de öğretmen eğitimcisi standartları üzerine bir inceleme

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.59-62

An Examination of Preservice Teachers Levels of Using Self Regulated Learning Strategies

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.726-728

An Examination of Standards for Teacher Educators in Turkey

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 31 Ekim 2016, cilt.1, ss.59-62

The effects of clinical practices on self-efficacy perceptions of pre-service teachers.

The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2016, ss.146-147

Öğretmenlik mesleği neden tercih ediliyor? Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih gerekçeleri üzerine karma bir araştırma

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, ss.1380-1381

The Effects of Clinical Practices on Self Efficacy Perceptions of Pre Service Teacher

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.146-147

Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1

Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.343

Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojisi Standartlarına Yönelik Öz Yeterliklerinin İncelenmesi

7th International ComputerInstructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.163-164

Sınıf öğretmeni adaylarının hedef ve değerlendirme kavramlarına ilişkin metaforları (Atatürk Üniversitesi Örneği).

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.89

Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1

Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumları

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254

An investigation on school counselor candidates' democratic tendencies

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.711-716 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

İnsan hakları eğitiminde filmlerin kullanılması: Öğretmen eğitiminde bir eylem araştırması

I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.322-324 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme

3rd International Conferences On Educational Sciences (ices’xx11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011

Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011

Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri

II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1

Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education

The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1069-1089

The effect of jigsaw technique on prospective teachers achievement

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

Finlandiya eğitim ve öğretmen yetiştirme sistemleri

Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış I, Asuman Seda Saracaloğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1047-1094, 2023

Erken Çocukluk Döneminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi

Değişen Dünyanın Gelişen Çocukları, Karaman,F.; Özdeş,A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.355-388, 2023

Öğretim Stratejileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Kozikoğlu, İshal, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.49-68, 2022

Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Kaya, H. İ., Korucuk, M., Editör, Vizetek, Ankara, ss.65-93, 2022

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2021

Ölçmede Hata ve Güvenirlik

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Taşgın,Adnan, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.29-36, 2021

Araştırmanın Pazarlanması Nitel Araştırma İçin Çıkarımlar

Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ekici,Gülay, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.329-347, 2021

Görsel Araştırma

Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitap, Ekici,Gülay, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.613-640, 2021

Bitişiklik Kuramı

Eğitim Psikolojisi, Ekici,Gülay, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2020

Öz Düzenleyici Öğrenme

Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, Kozikoğlu,İshak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-176, 2020

Sosyal Bilişsel Öğrenme

Öğrenmede Klasik ve Güncel Yaklaşımlar, Seçer,İsmail Ulaş,Sümeyye, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.139-162, 2020

Öğrenme Psikolojisi ile ilgili Temel Kavramlar

Eğitim Psikolojisi, Ekici,Gülay, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.299-325, 2020

Öğretme ve Mesleki Beceriler

Eğitimde ve Endüstride 21. Yüzyıl Becerileri, Öğretir Özçelik Dilek,Tuğluk Mehmet Nur, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-243, 2018

Öğretimle İlgili Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven,Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem, Ankara, ss.2-31, 2018

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları ile Mesleki Özyeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, İşcan,Adem, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.87-105, 2018

Bir Eğitim ve Öğrenme Alanı Olarak Okul ve Sınıf

Eğitime Giriş, Özcan Demirel ve Zeki Kaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.403-426, 2018

Proje Tabanlı Öğrenme, Beyin Temelli Öğrenme ve Kuantum Öğrenme

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Behçet Oral ve Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.433-468, 2017

Eğitimin Ekonomik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay Ekici, Editör, Vizetek, Ankara, ss.285-310, 2017

Yapılandırıcı Yaklaşım ve Öğretim Sürecinde Kullanımı

Öğretim İlke ve yöntemleri, A. Küçükoğlu, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.2-26, 2016

Öğretim stratejileri

Öğretim İlke ve yöntemleri, A. Küçükoğlu, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.2-21, 2016

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

139

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

29

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

20

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları