Akademik Unvanlar
-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2019 - 2024 Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2016 - 2019 Dr. Öğr. Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2015 - 2016 Araştırma Görevlisi Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2009 - 2015 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2022 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2022 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2022 - Devam Ediyor Koordinatör Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2022 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - Devam Ediyor Program Değerlendirme Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yatay Geçiş Komisyonu
-
2020 - Devam Ediyor Soruşturma Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2019 - Devam Ediyor Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2019 - Devam Ediyor Yürütme Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Rektörlük, Araştırma Metodolojisi Eğitim ve Uygulama Ofisi Koordinatörlüğü
-
2022 - 2023 Bilimsel Ödülü Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - 2020 Merkez Müdür Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi, Rektörlük, Toplumsal Duyarlılık Projeleri Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
2018 - 2018 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
-
2021 - 2024 Program Geliştirme Uzmanı-Ders Kitabı Hazırlık Çalışmaları
Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı , Temel Eğitim Genel Müdürlüğü
-
2008 - 2009 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Verdiği Dersler
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Okul Deneyimi II
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Lisans Eğitime Giriş
-
Doktora Program Geliştirmede Yaklaşımlar
-
Yüksek Lisans Eğitimde Araştırma Yöntem ve Teknikleri
-
Lisans Okul Deneyimi I
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Doktora Program Değerlendirme
-
Yüksek Lisans Öğretimde Yeni Yaklaşımlar
-
Lisans Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları I
-
Yüksek Lisans Program Geliştirme Süreci
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Doktora Ölçek Geliştirme
-
Lisans Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Eğitimde Program Geliştirme
-
Yüksek Lisans Eğitimde Araştırma Yöntem ve Teknikleri
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Lisans Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Eğitimde Program Geliştirme
-
Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Öğretimde Yeni Yaklaşımlar
-
Lisans Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması II
-
Lisans Okul Öncesi Eğitimde Araştırma I/II
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması II
-
Lisans Eğitime Giriş
-
Lisans Eğitim Bilimlerine Giriş
-
Doktora Program Geliştirmenin Temelleri
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I
-
Lisans Eğitimde Program Geliştirme
-
Lisans Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları I
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Öğretimde Yeni Yaklaşımlar
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Öğretim Teknolojileri
-
Yüksek Lisans Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I
-
Lisans Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Kurum Deneyimi
-
Yüksek Lisans Eğitimde Program Geliştirme
-
Lisans İstatistik II
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Lisans Sınıf Yönetimi
-
Lisans Gelişim Psikolojisi
-
Lisans Eğitime Giriş
-
Lisans Temel İstatistik
-
Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Yüksek Lisans Program Geliştirmeye Giriş
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Doktora Ölçek Geliştirme
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans İstatistik
-
Lisans İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları
-
Lisans Rehberlikte Program Geliştirme
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Yüksek Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Temel İstatistik
-
Doktora Ölçek Geliştirme
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Gelişim Psikolojisi
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Yüksek Lisans Öğretim Yöntem ve Teknikleri
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Sosyolojiye Giriş
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
Yönetilen Tezler
-
Matematik öğretiminde etkinlik temelli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarılarına, motivasyonlarına ve tutumlarına etkisi
Taşgın A. (Danışman)
T.YAZICI(Öğrenci), Doktora, 2024 -
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK ÖZ DENETİMLERİNİN VE OKUL AİDİYETİNİN AKADEMİK MOTİVASYONA ETKİSİ
Taşgın A. (Danışman)
Ö.YAVUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK YANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİ İLE ETKİN KATILIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Taşgın A. (Danışman)
K.NARİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF UYGULAMARININ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL ÖĞRENME ÖZ YETERLİK İNANÇLARINA, MEMNUNİYET DÜZEYLERİNE VE BAŞARILARINA ETKİSİ
Taşgın A. (Danışman)
G.COŞKUN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Üniversite öğrencilerinin lisansüstü eğitime yönelik tutumları ve akademik motivasyonları arasındaki ilişki
Taşgın A. (Danışman)
E.KALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
PANDEMİ DÖNEMİNDE EVDE OYNANAN OYUNLARA YÖNELİK EBEVEYN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Taşgın A. (Danışman)
A.AKKUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN İMAJINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ İLE MESLEKİ MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Taşgın A. (Danışman)
H.KUNDAKÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİM BECERİLERİ, BİLİŞSEL ESNEKLİKLERİ VE MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Taşgın A. (Danışman)
P.ATMACA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ İLE ARAŞTIRMA OKURYAZARLIK BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Taşgın A. (Danışman)
M.DEMİRDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENMEYE KARŞI SORUMLULUKLARI İLE YARATICI PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Taşgın A. (Danışman)
N.ATEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Öğretmen adaylarının program okuryazarlık düzeyleri ile pedagojik bilgi ve beceri düzeylerinin incelenmesi
Taşgın A. (Danışman)
Ç.DİLEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin adanmışlıkları ile öğretim tekniklerini seçme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Taşgın A. (Danışman)
M.ÇAĞRI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Dersine İlişkin Kaygıları, Tutumları, Özyeterlik İnançları ve Dil Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi
Taşgın A. (Danışman)
G.COŞKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2022 - 2022 Ölçek Geliştirme ve Uyarlama
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
-
2022 - 2022 SPSS Uygulamalı Temel İstatistik Eğitimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
-
2021 - 2021 İstatistik
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
-
2021 - 2021 Öğrenme Yöntem ve Teknikleri
Akademik Birimler - Eğitim
-
2021 - 2021 Sosyal Bilimlerde Nicel Araştırmalarda Nelere Dikkat Edilmelidir?
-
2020 - 2020 Ölçek Geliştirme Süreci
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2019 - 2019 Güncel Pedagojik Yaklaşımlar
-
2019 - 2019 Ölçek Geliştirme ve Uyarlama
Akademik Birimler - Eğitim
Tasarladığı Kurs ve Eğitimler
-
Aralık 2023 Bütünleşik Eğitim Öğretim Uygulamaları-II-( Alternatif ölçme ve değerlendirme (performans değerlendirme/rubrik)
Akademik Birimler - Eğitim
-
Kasım 2023 Akademik Personelin Niteliklerinin Geliştirilmesi
Akademik Birimler - Sertifika Programı
-
Aralık 2022 SPSS Uygulamalı Temel İstatistik Eğitimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
-
Eylül 2021 Sosyal Bilimlerde Nicel Araştırmalarda Nelere Dikkat Edilmelidir?
-
Mayıs 2021 Öğrenme Yöntem ve Teknikleri
Akademik Birimler - Eğitim
Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri
-
Erasmus Staff Mobility
Kurumsal Temsil, Akademia Handlowa Nauk Stosowanych W Radomıu-Radom Academy of Economics, Polonya, Radom, 2023 - 2023 -
Orhun Değişim Programı
Kurumsal Temsil, Kırgızistan Manas Üniversitesi, Kırgızistan, Bishkek, 2022 - 2022 -
Erasmus Staff Mobility
Kurumsal Temsil, Moscow City University-Moscow, Rusya, Moscow, 2018 - 2018