SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The questionnaire for the detection of invisible violence against women: Turkish validity and reliability study
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SİBER ZORBALIĞA SEYİRCİ MÜDAHALE ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, ss.199-220, 2024 (Hakemli Dergi)
CHECKING THE VALIDITY AND RELIABILITY OF THE EMOTIONAL BURNOUT ASSESSMENT TOOL OF TURKISH UNIVERSITY STUDENTS
CONHECIMENTO & DIVERSIDADE
, cilt.16, sa.44, ss.226-246, 2024 (ESCI)
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN PROGRAM OKURYAZARLIĞI VE ÖĞRETİM PROGRAMI FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.1035-1052, 2024 (Hakemli Dergi)

How Satisfied are Students with the Distance Education in the COVID-19 Period?
Journal of education and research in nursing (Online)
, cilt.21, sa.10, ss.1-6, 2024 (Hakemli Dergi)

K12 Beceriler Çerçevesi: Türkiye Bütüncül Modeli Bağlamında Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri
Dinamik Matematik Öğrenme Nesneleri Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.351-376, 2023 (Hakemli Dergi)


Examining The Curriculum Literacy, Pedagogical Knowledge and Skill Levels of Preservice Teachers
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.47-66, 2023 (Hakemli Dergi)

Öğretmenlerin ilk yardım konusundaki bilgi düzeylerinin belirlenmesi
Preservice Teachers’ Professional Engagement and Their Ability to Choose Teaching Techniques
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, cilt.0, sa.21, ss.29-40, 2022 (Hakemli Dergi)

An Analysis of the Internet-Triggered Academic Dishonesty and Reasons of Preservice Teachers
International Journal of Educational Studies and Policy (IJESP)
, cilt.2, sa.1, ss.1-14, 2021 (Hakemli Dergi)
Evaluation of a mathematics curriculum in accordance with the Eisner’s educational connoisseurship and criticism model
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.13, sa.2, ss.1226-1240, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.9, sa.4, ss.1741-1754, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencileri İçin ‚Türkçe Dersine Yönelik Motivasyon Ölçeği‛ Geliştirme Çalışması
Journal of Computer and Education Research
, cilt.7, sa.14, ss.228-249, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekârlık eğilimleri arasındaki ilişki
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.9, sa.2, ss.608-639, 2019 (Hakemli Dergi)

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Alanlarının İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.550-575, 2019 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Academic Motivations and University Students' Attitudes towards Learning
An investigation of anxiety and attitudes of university students towards English courses
JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES
, cilt.14, ss.135-153, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin “Türkçe Dersi” ve “Türkçe Öğretmeni”ne İlişkin Metaforları
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.7, sa.1, ss.397-410, 2018 (Hakemli Dergi)

Öğretmen Adayı Perspektifinden Eleştirel Pedagoji (Atatürk Üniversitesi Örneği)
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.6, ss.1189-1204, 2017 (Hakemli Dergi)
The effect of clinical practice on teacher candidates self efficacy perceptions
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.45, ss.265-286, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, ss.1-26, 2014 (Hakemli Dergi)
The effect of the jigsaw technique implementation on prospective teachers academic achievements
International Journal Of Psycho-educational Sciences
, cilt.4, sa.4, ss.61-74, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumlarının incelenmesi
Journal Of Qafqaz University-philology And Pedagogy
, cilt.1, ss.238-249, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi (TSAD)
, cilt.17, ss.11-24, 2013 (Hakemli Dergi)
Mikro öğretim uygulamasının öğretim becerilerine etkisine ilişkin öğretmen adayı görüşleri
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.19-32, 2012 (Hakemli Dergi)
An Investigation on School Counselor Candidates Democratic Tendencies
Procedia - Social And Behavioral Sciences
, cilt.47, ss.711-716, 2012 (Hakemli Dergi)
The perceptions of prospective teachers in relation to teacher roles exhibited in social constructivist learning environments
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.2, sa.5, ss.57-89, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Turkish Validity And Reliability Study of the Questionnaire for the Detection of Invisible Violence Against Women
UMTEB - XIV International Scientific Research Congress, Naples, İtalya, 14 - 15 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Destekli İngilizce Öğrenim Etkinliklerinin Okul Öncesi Çocuklar Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
International Educational Technology Conference( IETC) 2023, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin DijitalOkuryazarlık Düzeyleri ileAraştırma Okur YazarlıkBecerileri Arasındakiİlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
Bilimsel Makale Yayınlama Süreci
14th International Congress on Social Sciences-Humanities and Education, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
Öğrenme Çıktısı Yazma
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 Ocak 2023, (Özet Bildiri)
Araştırmalarda Yöntem Sorunu
8. ULUSLARARASI BESLENME OBEZİTE VE TOPLUM SAĞLIĞI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
Akademik Yazım
13 INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIESAND EDUCATION, Türkiye, 01 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
Eğitim Araştırmalarında Yöntem Sorunu
INTERNATIONAL CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY APPROACH TOSPORTS AND SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 10 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Program Okuryazarlığı ve Öğretim Programı Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4rd International Young Researchers Student Congress, Burdur, Türkiye, 21 Ekim 2022, ss.38, (Özet Bildiri)
Lise Öğrencilerinin Akademik Güdülenme, Akademik Azim ve Okula Uyum Durumları Arasındaki İlişki
4rd International Young Researchers Student Congress, Burdur, Türkiye, 21 Ekim 2022, ss.137, (Özet Bildiri)
ÖĞRENCİLERİN COVID-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN MEMNUNİYETLERİNİN VE YAŞADIKLARI GÜÇLÜKLERİN BELİRLENMESİ
Uluslararası Pandeminin Ruh Sağlığına Yansımaları ve Psikososyal Bakım Kongresi, Erzurum, Türkiye, 24 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

Öğrencilerin Covıd-19 Sürecindeki Uzaktan Eğitim Uygulamalarına İlişkin Memnuniyetlerinin ve Yaşadıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Uluslararası Pandeminin Ruh Sağlığına Yansımaları ve Psikososyal Bakım Kongresi, Türkiye, 24 Haziran 2021, ss.408-410, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Akademik E-Usulsüzlük Yapma Durumları ve Nedenleri Üzerine Bir İnceleme
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.277, (Özet Bildiri)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okumaya Yönelik Tutumları İle Teknoloji Bağımlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.354, (Özet Bildiri)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK E-USULSÜZLÜK YAPMA DURUMLARI VE NEDENLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KİTAP OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE TEKNOLOJİ BAĞIMLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
Öğretmen Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
A Comparison of Teacher Educator Standards Between The United States And The Netherlands
6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.951-954, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki
The 27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1873-1882, (Tam Metin Bildiri)
Investigation Of Attitudes Of Teacher Candidates Towards Scientific Research And Ethical Tendencies
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3196-3198, (Özet Bildiri)
The Relationship Between Critical Thinking Tendencies And Problem Solving Skills Of Teacher Candidates
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3202-3204, (Özet Bildiri)
Öğretmen eğitimcilerine ilişkin öğretmen adayı görüşlerinin incelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Türkiye’de topluma hizmet uygulamaları konusundaki araştırma eğilimleri: Bir içerik analizi çalışması
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.200, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekarlık eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545, (Özet Bildiri)
Türkiye’de öğretmen eğitimcisi standartları üzerine bir inceleme
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.59-62, (Özet Bildiri)
An Examination of Preservice Teachers Levels of Using Self Regulated Learning Strategies
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.726-728, (Özet Bildiri)
An Examination of Standards for Teacher Educators in Turkey
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 31 Ekim 2016, cilt.1, ss.59-62, (Özet Bildiri)
The effects of clinical practices on self-efficacy perceptions of pre-service teachers.
The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2016, ss.146-147, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının öz düzenleyici öğrenme stratejilerini kullanma düzeyleri üzerine bir inceleme
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 20 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları ile mesleki özyeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.194, (Özet Bildiri)
Türkiye de Topluma Hizmet Uygulamaları Konusundaki Araştırma Eğilimleri Bir İçerik Analizi Çalışması
VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.200, (Özet Bildiri)
Öğretmenlik mesleği neden tercih ediliyor? Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih gerekçeleri üzerine karma bir araştırma
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, ss.1380-1381, (Özet Bildiri)
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin “öğretmen” kavramına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.44-45, (Özet Bildiri)
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.44-45, (Özet Bildiri)
Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.343, (Özet Bildiri)
Ortaokul 8 sınıf öğrencilerinin Türkçe dersi ve Türkçe öğretmenine ilişkin metaforları
3. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri üzerine karşılaştırmalı bir inceleme (Türkiye- İran)
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.93, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Program Geliştirme ve Öğretim Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi Atatürk Üniversitesi Örneği
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254, (Özet Bildiri)
Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumları
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254, (Özet Bildiri)
Mikro öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının öğretim sürecinde yaşadıkları güçlüklere ilişkin görüşleri üzerine etkisi
I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.496-498, (Özet Bildiri)
İnsan hakları eğitiminde filmlerin kullanılması: Öğretmen eğitiminde bir eylem araştırması
I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.322-324, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.35-36, (Özet Bildiri)
Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
3rd International Conferences On Educational Sciences (ices’xx11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri
II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education
The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1069-1089, (Tam Metin Bildiri)
The effect of jigsaw technique on prospective teachers achievement
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Eğitim psikolojisi dersinde ayrılıp birleşme (jigsaw) tekniğinin kullanımının öğrenci başarısına etkisi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Eleştirel Düşünme
Eğitim ve Öğretimde Çağdaş Yaklaşımlar, Modeller, Yavuz Ercan Gül,Rüştü Yeşil, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.112-126, 2024
Finlandiya eğitim ve öğretmen yetiştirme sistemleri
Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış I, Asuman Seda Saracaloğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1047-1094, 2023
Erken Çocukluk Döneminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi
Değişen Dünyanın Gelişen Çocukları, Karaman,F.; Özdeş,A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.355-388, 2023
Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Kaya, H. İ., Korucuk, M., Editör, Vizetek, Ankara, ss.65-93, 2022
Öğretim Stratejileri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Kozikoğlu, İshal, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.49-68, 2022
Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2021
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Vizetek, Ankara, 2021
Öğretim Teknolojilerinin Öğretim Sürecindeki Yeri, Kullanımı, Okulun ve Sınıfın Teknoloji İhtiyaçlarının Belirlenmesi
Öğretim Teknolojileri, Ekici,Gülay, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.77-103, 2021
Öğrenme Psikolojisi ile ilgili Temel Kavramlar
Eğitim Psikolojisi, Ekici,Gülay, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.299-325, 2020
Sosyal Bilişsel Öğrenme
Öğrenmede Klasik ve Güncel Yaklaşımlar, Seçer,İsmail Ulaş,Sümeyye, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.139-162, 2020
Öz Düzenleyici Öğrenme
Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, Kozikoğlu,İshak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-176, 2020
Bitişiklik Kuramı
Eğitim Psikolojisi, Ekici,Gülay, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2020
Öğretimle İlgili Temel Kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven,Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem, Ankara, ss.2-31, 2018
Bir Eğitim ve Öğrenme Alanı Olarak Okul ve Sınıf
Eğitime Giriş, Özcan Demirel ve Zeki Kaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.403-426, 2018
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları ile Mesleki Özyeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, İşcan,Adem, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.87-105, 2018
Öğretme ve Mesleki Beceriler
Eğitimde ve Endüstride 21. Yüzyıl Becerileri, Öğretir Özçelik Dilek,Tuğluk Mehmet Nur, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-243, 2018
Eğitimin Ekonomik Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Gülay Ekici, Editör, Vizetek, Ankara, ss.285-310, 2017
Proje Tabanlı Öğrenme, Beyin Temelli Öğrenme ve Kuantum Öğrenme
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Behçet Oral ve Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.433-468, 2017
Öğretim stratejileri
Öğretim İlke ve yöntemleri, A. Küçükoğlu, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.2-21, 2016
Yapılandırıcı Yaklaşım ve Öğretim Sürecinde Kullanımı
Öğretim İlke ve yöntemleri, A. Küçükoğlu, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.2-26, 2016
Diğer Yayınlar
Klinik Beceri Eğitiminde Koçluk (Eğitim)
Diğer, 2014
Alternatif Eğitim
Sunum, 2013
Metrikler