Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Ortaokul Öğrencilerinin Okul Motivasyonları ile Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişkide Öz Yeterliğin Aracı Rolü

12th International Congress on Curriculum and Instruction, Ağrı, Türkiye, 10 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

Turkish Validity And Reliability Study of the Questionnaire for the Detection of Invisible Violence Against Women

UMTEB - XIV International Scientific Research Congress, Naples, İtalya, 14 - 15 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

Bilimsel Makale Yayınlama Süreci

14th International Congress on Social Sciences-Humanities and Education, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİSANSÜSTÜ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI İLE AKADEMİK MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

ASES III. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 28 - 29 Ocak 2023, ss.33-34, (Özet Bildiri)

Investigation of the Relationship Between Preservice Teachers’ Attitudes Towards Graduate Education and Academic Motivations

ASES III. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 28 - 29 Ocak 2023, (Özet Bildiri)

Öğrenme Çıktısı Yazma

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 Ocak 2023, (Özet Bildiri)

Araştırmalarda Yöntem Sorunu

8. ULUSLARARASI BESLENME OBEZİTE VE TOPLUM SAĞLIĞI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

Akademik Yazım

13 INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIESAND EDUCATION, Türkiye, 01 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

Eğitim Araştırmalarında Yöntem Sorunu

INTERNATIONAL CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY APPROACH TOSPORTS AND SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 10 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

Lise Öğrencilerinin Akademik Güdülenme, Akademik Azim ve Okula Uyum Durumları Arasındaki İlişki

4rd International Young Researchers Student Congress, Burdur, Türkiye, 21 Ekim 2022, ss.137, (Özet Bildiri)

ÖĞRENCİLERİN COVID-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN MEMNUNİYETLERİNİN VE YAŞADIKLARI GÜÇLÜKLERİN BELİRLENMESİ

Uluslararası Pandeminin Ruh Sağlığına Yansımaları ve Psikososyal Bakım Kongresi, Erzurum, Türkiye, 24 Temmuz 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Öğrencilerin Covıd-19 Sürecindeki Uzaktan Eğitim Uygulamalarına İlişkin Memnuniyetlerinin ve Yaşadıkları Güçlüklerin Belirlenmesi

Uluslararası Pandeminin Ruh Sağlığına Yansımaları ve Psikososyal Bakım Kongresi, Türkiye, 24 Haziran 2021, ss.408-410, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Akademik E-Usulsüzlük Yapma Durumları ve Nedenleri Üzerine Bir İnceleme

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.277, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okumaya Yönelik Tutumları İle Teknoloji Bağımlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.354, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK E-USULSÜZLÜK YAPMA DURUMLARI VE NEDENLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Öğretmen Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Pozitif Değer Düzeyleri İle Okul İklimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİNE YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ

I. International Iğdır Congress on Multidisciplinary Studies, Iğdır, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

A Comparison of Teacher Educator Standards Between The United States And The Netherlands

6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.951-954, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki

The 27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1873-1882, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul öğrencilerinin motivasyonları ile akademik öz yeterliklerinin incelenmesi

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.81, (Özet Bildiri)

Ortaokul öğrencilerinin okul bağlılığını yordayan değişkenlerin incelenmesi

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.82, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Okul Bağlılığını Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Investigation Of Attitudes Of Teacher Candidates Towards Scientific Research And Ethical Tendencies

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3196-3198, (Özet Bildiri)

The Relationship Between Critical Thinking Tendencies And Problem Solving Skills Of Teacher Candidates

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3202-3204, (Özet Bildiri)

Öğretmen eğitimcilerine ilişkin öğretmen adayı görüşlerinin incelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Türkiye’de topluma hizmet uygulamaları konusundaki araştırma eğilimleri: Bir içerik analizi çalışması

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.200, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545, (Özet Bildiri)

Üniversite Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumları ile Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.36, (Özet Bildiri)

Türkiye’de öğretmen eğitimcisi standartları üzerine bir inceleme

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.59-62, (Özet Bildiri)

An Examination of Preservice Teachers Levels of Using Self Regulated Learning Strategies

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.726-728, (Özet Bildiri)

An Examination of Standards for Teacher Educators in Turkey

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 - 31 Ekim 2016, cilt.1, ss.59-62, (Özet Bildiri)

The effects of clinical practices on self-efficacy perceptions of pre-service teachers.

The Third International Congress On Curriculum And Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2016, ss.146-147, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları ile mesleki özyeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.194, (Özet Bildiri)

Türkiye de Topluma Hizmet Uygulamaları Konusundaki Araştırma Eğilimleri Bir İçerik Analizi Çalışması

VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.200, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik mesleği neden tercih ediliyor? Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih gerekçeleri üzerine karma bir araştırma

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, ss.1380-1381, (Özet Bildiri)

The Effects of Clinical Practices on Self Efficacy Perceptions of Pre Service Teacher

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.146-147, (Özet Bildiri)

Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin “öğretmen” kavramına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.44-45, (Özet Bildiri)

Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.44-45, (Özet Bildiri)

Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğretmen adayı perspektifinden eleştirel pedagoji

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.343, (Özet Bildiri)

Ortaokul 8 sınıf öğrencilerinin Türkçe dersi ve Türkçe öğretmenine ilişkin metaforları

3. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojisi Standartlarına Yönelik Öz Yeterliklerinin İncelenmesi

7th International ComputerInstructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.163-164, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarının hedef ve değerlendirme kavramlarına ilişkin metaforları (Atatürk Üniversitesi Örneği).

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.89, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Program Geliştirme ve Öğretim Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi Atatürk Üniversitesi Örneği

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254, (Özet Bildiri)

Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının program geliştirme ve öğretim dersine ilişkin tutumları

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.252-254, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerinin Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012, ss.51-52, (Özet Bildiri)

An investigation on school counselor candidates' democratic tendencies

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.711-716, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

İnsan hakları eğitiminde filmlerin kullanılması: Öğretmen eğitiminde bir eylem araştırması

I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.322-324, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Mikro Öğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Öğretim Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklere İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi

I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.496-498, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme

3rd International Conferences On Educational Sciences (ices’xx11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri

II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education

The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1069-1089, (Tam Metin Bildiri)

The effect of jigsaw technique on prospective teachers achievement

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Matematik Öğretiminde Web 2.0 Destekli Aktif Öğrenme Etkinliklerinin Matematiğe Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi

Eğitimde Güncel Araştırmalar-III, ÇALIŞOĞLU MURAT, Editör, Vizetek, Ankara, ss.61-77, 2024 Creative Commons License

Eleştirel Düşünme

Eğitim ve Öğretimde Çağdaş Yaklaşımlar, Modeller, Yavuz Ercan Gül,Rüştü Yeşil, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.112-126, 2024

Finlandiya eğitim ve öğretmen yetiştirme sistemleri

Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış I, Asuman Seda Saracaloğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1047-1094, 2023

Erken Çocukluk Döneminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi

Değişen Dünyanın Gelişen Çocukları, Karaman,F.; Özdeş,A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.355-388, 2023

Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Kaya, H. İ., Korucuk, M., Editör, Vizetek, Ankara, ss.65-93, 2022

Öğretim Stratejileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Kozikoğlu, İshal, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.49-68, 2022

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2021

Ölçmede Hata ve Güvenirlik

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Taşgın,Adnan, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.29-36, 2021

Görsel Araştırma

Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitap, Ekici,Gülay, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.613-640, 2021

Araştırmanın Pazarlanması Nitel Araştırma İçin Çıkarımlar

Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ekici,Gülay, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.329-347, 2021

Öğrenme Psikolojisi ile ilgili Temel Kavramlar

Eğitim Psikolojisi, Ekici,Gülay, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.299-325, 2020

Sosyal Bilişsel Öğrenme

Öğrenmede Klasik ve Güncel Yaklaşımlar, Seçer,İsmail Ulaş,Sümeyye, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.139-162, 2020

Öz Düzenleyici Öğrenme

Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, Kozikoğlu,İshak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-176, 2020

Bitişiklik Kuramı

Eğitim Psikolojisi, Ekici,Gülay, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2020

Öğretimle İlgili Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven,Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem, Ankara, ss.2-31, 2018

Bir Eğitim ve Öğrenme Alanı Olarak Okul ve Sınıf

Eğitime Giriş, Özcan Demirel ve Zeki Kaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.403-426, 2018

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları ile Mesleki Özyeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, İşcan,Adem, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.87-105, 2018

Öğretme ve Mesleki Beceriler

Eğitimde ve Endüstride 21. Yüzyıl Becerileri, Öğretir Özçelik Dilek,Tuğluk Mehmet Nur, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-243, 2018

Eğitimin Ekonomik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay Ekici, Editör, Vizetek, Ankara, ss.285-310, 2017

Proje Tabanlı Öğrenme, Beyin Temelli Öğrenme ve Kuantum Öğrenme

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Behçet Oral ve Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.433-468, 2017

Öğretim stratejileri

Öğretim İlke ve yöntemleri, A. Küçükoğlu, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.2-21, 2016

Yapılandırıcı Yaklaşım ve Öğretim Sürecinde Kullanımı

Öğretim İlke ve yöntemleri, A. Küçükoğlu, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.2-26, 2016
Metrikler

Yayın

149

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

44

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

936

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

165

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

14

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

1200

Proje

22

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları