Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SOSYAL MEDYAYI ETKİN KULLANAN MARKALARIN DİYALOJİK İLETİŞİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.863-899, 2020 (Hakemli Dergi)
Toplumsalın Yeni Agorası Olarak Sosyal Medya Eleştirel Yaklaşım
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, ss.124-148, 2016 (Hakemli Dergi)
The Significance Of Service Efficiency Analyses For Marketing Communications And Its Implementation On The Tourism Sector Using The Data Envelopment Analysis Method Pazarlama İletişimi Yönetimi Açısından Hizmet Etkinlik Analizlerinin Önemi ve VZA Yöntem
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, ss.349-360, 2015 (Hakemli Dergi)
Pazarlama İletişimi Açısından İnsan Kaynakları Yönetimi
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi
, cilt.8, ss.139-156, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İletişim çatışmalarının çözümünde anahtar kavram duygusal zeka
Communication, 2nd International Conferance in Communication and Media Studies, 2 - 04 Mayıs 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
İmaj Yönetimi
Uluslararası Halkla İlişkiler, Fatma GEÇİKLİ, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.13, 2017
Kriz Yönetimi ve Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler, Prof. Dr. Fatma Geçikli, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2016
İletişim Kavramı ve Süreci
iletişime Giriş, Yrd. Doç. Dr. Eyyup Akbulut, Editör, Atatürık Üniversitesi AOF, Erzurum, 2016
Halkla İlişkilerde Hedef Kitle
Halkla İlişkiler, Prof. Dr. Fatma Geçikli, Editör, Atatürk Üniversitesi AOF, Erzurum, 2016