Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (5)
Scopus (12)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
1. Validating student AI competency self-efficacy (SAICS) scale and its framework
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, cilt.73, sa.4, ss.2785-2807, 2025 (SSCI, Scopus)
11. Artırılmış Gerçeklikle Desteklenmiş Videolarla Öğretimin Akademik Başarı, Bilişsel Yük ve Motivasyona Etkisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.1079-1098, 2020 (TRDizin)
12. Öğretim Materyallerinin Hazırlanmasında Meslek Yüksekokullarının Rolü
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.16, ss.519-536, 2018 (TRDizin)
16. Üç Boyutlu Oyunların Eğitimde Kullanılması
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, sa.1, ss.172-187, 2016 (Hakemli Dergi)
18. 3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla KatılımınınÖğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi
Hayef:journal of education (Online)
, cilt.12, sa.23, ss.51-74, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
4. Çevreleme Özelliğine Sahip Sanal Gerçeklik Sisteminin Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi: HTC Vive Örneği
VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
6. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Proje Temelli Öğrenme ve E-Portfolyo Değerlendirme Yöntemine İlişkin Görüş ve Deneyimleri
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
7. Mobil Artırılmış Gerçeklikle Desteklenmiş Videolar ile Öğrenme: Akademik Başarı, Motivasyon ve Bilişsel Yüke Etkisi
In the Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
13. Educatıonal Potentıal of 3D Virtual Learning Environments
Association for Educational Communications and Technology, California, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
14. Bilgisayar Oyunlarındaki Kültürel Unsurların Türkiye deki Kullanıcıların Oyun Tercihine Etkisi
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
15. 3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Motivasyon Opensim Örneği
6. International Computer and Instructional Technologies Syposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
16. 3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Buradalık ve Sosyal Buradalık
4. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
17. Eğitsel oyunların tasarlanmasında kullanılan oyun motorlarının değerlendirilmesi.
5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.300-305, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
1. Artificial Intelligence Tools and Competence Development for Educators
Reimagining Education with Genarative AI, KABAN ABDULLATİF, TAŞ NURULLAH, POLAT HAMZA, Editör, ISTES Organization, Iowa, ss.52-67, 2024
2. Conclusion and Recommendations: Roadmap for Productive Artificial Intelligence in Education
Reimagining Education with Genarative AI, KABAN ABDULLATİF, TAŞ NURULLAH, POLAT HAMZA, Editör, ISTES Organization, Iowa, ss.218-227, 2024
3. Dijital Yetkinlik
İlkokul İçin Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi ve Etkinlik Örnekleri, Murat ÇALIŞOĞLU, Büşra KOÇAK MACUN, Editör, VİZETEK, Ankara, ss.81-108, 2023
5. Bağımsızlık ve Özerklik Kuramı
Açık ve Uzaktan Öğrenme Kuramları, Karaman Selçuk; Yıldırım Serkan; Kurşun Engin, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Ankara, ss.25-50, 2022
6. Eğitimde Dijital Oyunlar: Tasarimi, Geliştirmesi, Örnek Araçlar ve Stratejiler
Ortaokullar İçin Eğitsel Oyun Uygulamaları: Kuramdan Uygulamaya, Dr. Emre Yıldız - Prof. Dr. Ümit Şimşek, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.47-76, 2021
8. Virtual Reality Technologies in Our Digitalized Education World: Its History, Usage Areas, Limitations and Future
Digitalization and Future of Digital Society, Prof. Dr. Suat KOLUKIRIK, Editör, Peter Lang Publishing, Berlin, ss.329-357, 2020
9. Öğretim Teknolojilerinde Yeni Yaklaşımlar
Öğretim Teknolojileri, Prof. Dr. Mehmet Arif ÖZERBAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.137-178, 2020
10. Eğlenerek Öğrenme Materyali: Dijital Oyunlar
Güncel Öğrenme Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Keleş, Esra ve Kokoç, Mehmet, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.39-79, 2020
11. Hizalama Seçenekleri
Grafik ve Tasarım, Prof. Dr. Yüksel GÖKTAŞ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-24, 2018
12. 3B Sanal Öğrenme Ortamlarının Tasarımında Karşılaşılan Teknik Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Üç Boyutlu Sanal Dünyaların Eğitimde Kullanımı, Prof. Dr. Yüksel GÖKTAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.59-70, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
12
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
89
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
178
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
541
H-İndeks (Scholar)
13
Atıf (TrDizin)
23
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
363
H-İndeks (Sobiad)
6
Atıf (Diğer Toplam)
32
Proje
4