Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (5)
Scopus (12)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
11. Artırılmış Gerçeklikle Desteklenmiş Videolarla Öğretimin Akademik Başarı, Bilişsel Yük ve Motivasyona Etkisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.1079-1098, 2020 (Hakemli Dergi)
12. Öğretim Materyallerinin Hazırlanmasında Meslek Yüksekokullarının Rolü
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.16, ss.519-536, 2018 (Hakemli Dergi)
16. Üç Boyutlu Oyunların Eğitimde Kullanılması
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, sa.1, ss.172-187, 2016 (Hakemli Dergi)
18. 3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla KatılımınınÖğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi
Hayef:journal of education (Online)
, cilt.12, sa.23, ss.51-74, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
4. Çevreleme Özelliğine Sahip Sanal Gerçeklik Sisteminin Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi: HTC Vive Örneği
VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
6. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Proje Temelli Öğrenme ve E-Portfolyo Değerlendirme Yöntemine İlişkin Görüş ve Deneyimleri
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
7. Mobil Artırılmış Gerçeklikle Desteklenmiş Videolar ile Öğrenme: Akademik Başarı, Motivasyon ve Bilişsel Yüke Etkisi
In the Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
13. Educatıonal Potentıal of 3D Virtual Learning Environments
Association for Educational Communications and Technology, California, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
14. Bilgisayar Oyunlarındaki Kültürel Unsurların Türkiye deki Kullanıcıların Oyun Tercihine Etkisi
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
15. 3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Motivasyon Opensim Örneği
6. International Computer and Instructional Technologies Syposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
16. 3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Buradalık ve Sosyal Buradalık
4. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
17. Eğitsel oyunların tasarlanmasında kullanılan oyun motorlarının değerlendirilmesi.
5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.300-305, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
1. Artificial Intelligence Tools and Competence Development for Educators
Reimagining Education with Genarative AI, KABAN ABDULLATİF, TAŞ NURULLAH, POLAT HAMZA, Editör, ISTES Organization, Iowa, ss.52-67, 2024
2. Conclusion and Recommendations: Roadmap for Productive Artificial Intelligence in Education
Reimagining Education with Genarative AI, KABAN ABDULLATİF, TAŞ NURULLAH, POLAT HAMZA, Editör, ISTES Organization, Iowa, ss.218-227, 2024
3. Dijital Yetkinlik
İlkokul İçin Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi ve Etkinlik Örnekleri, Murat ÇALIŞOĞLU, Büşra KOÇAK MACUN, Editör, VİZETEK, Ankara, ss.81-108, 2023
5. Bağımsızlık ve Özerklik Kuramı
Açık ve Uzaktan Öğrenme Kuramları, Karaman Selçuk; Yıldırım Serkan; Kurşun Engin, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Ankara, ss.25-50, 2022
6. Eğitimde Dijital Oyunlar: Tasarimi, Geliştirmesi, Örnek Araçlar ve Stratejiler
Ortaokullar İçin Eğitsel Oyun Uygulamaları: Kuramdan Uygulamaya, Dr. Emre Yıldız - Prof. Dr. Ümit Şimşek, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.47-76, 2021
8. Virtual Reality Technologies in Our Digitalized Education World: Its History, Usage Areas, Limitations and Future
Digitalization and Future of Digital Society, Prof. Dr. Suat KOLUKIRIK, Editör, Peter Lang Publishing, Berlin, ss.329-357, 2020
9. Öğretim Teknolojilerinde Yeni Yaklaşımlar
Öğretim Teknolojileri, Prof. Dr. Mehmet Arif ÖZERBAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.137-178, 2020
10. Eğlenerek Öğrenme Materyali: Dijital Oyunlar
Güncel Öğrenme Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Keleş, Esra ve Kokoç, Mehmet, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.39-79, 2020
11. Hizalama Seçenekleri
Grafik ve Tasarım, Prof. Dr. Yüksel GÖKTAŞ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-24, 2018
12. 3B Sanal Öğrenme Ortamlarının Tasarımında Karşılaşılan Teknik Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Üç Boyutlu Sanal Dünyaların Eğitimde Kullanımı, Prof. Dr. Yüksel GÖKTAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.59-70, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
12
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
89
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
178
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
541
H-İndeks (Scholar)
13
Atıf (TrDizin)
23
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
363
H-İndeks (Sobiad)
6
Atıf (Diğer Toplam)
32
Proje
4
