Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (5)
Scopus (12)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Use of Virtual Reality Technologies in Engineering Education: Challenges and Solution Suggestions

4th IITEE 2022 - International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, İzmir, Türkiye, 07 Şubat 2022, (Özet Bildiri)

2. Yükseköğretimde Yenilikçi Bir Teknoloji Olarak Artırılmış Gerçeklik: Sınıflarda Kullanımı, Karşılaşılan Sorunlar ve Başetme Stratejileri

International Congress for Innovative Studies in Education (ICIRE 2021), Prizren, Sırbistan, 10 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

3. Investigating Virtual Reality Applications in K-12 Education: A Literature Review

14 Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

4. Çevreleme Özelliğine Sahip Sanal Gerçeklik Sisteminin Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi: HTC Vive Örneği

VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

5. Exploring the Presence of Prospective Teachers in the Virtual Reality Environment: An Explanatory Study

10th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES (WCETR-2020), İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mart 2020, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Proje Temelli Öğrenme ve E-Portfolyo Değerlendirme Yöntemine İlişkin Görüş ve Deneyimleri

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

7. Mobil Artırılmış Gerçeklikle Desteklenmiş Videolar ile Öğrenme: Akademik Başarı, Motivasyon ve Bilişsel Yüke Etkisi

In the Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

9. Tarih Eğitiminde Kullanılan Öğretim Teknolojilerinin İncelenmesi Ve Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.130, (Özet Bildiri)

11. Üç Boyutlu Sanal Dünyalardaki Farklı Çoklu Ortamların ARCS Modeli Açısından İncelenmesi

II. Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.118-119, (Özet Bildiri)

12. Üç boyutlu sanal dünyalardaki farklı çoklu ortamların ARCS modeli açısından incelenmesi

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

13. Educatıonal Potentıal of 3D Virtual Learning Environments

Association for Educational Communications and Technology, California, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

14. Bilgisayar Oyunlarındaki Kültürel Unsurların Türkiye deki Kullanıcıların Oyun Tercihine Etkisi

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

15. 3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Motivasyon Opensim Örneği

6. International Computer and Instructional Technologies Syposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

16. 3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Buradalık ve Sosyal Buradalık

4. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

17. Eğitsel oyunların tasarlanmasında kullanılan oyun motorlarının değerlendirilmesi.

5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.300-305, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. Artificial Intelligence Tools and Competence Development for Educators

Reimagining Education with Genarative AI, KABAN ABDULLATİF, TAŞ NURULLAH, POLAT HAMZA, Editör, ISTES Organization, Iowa, ss.52-67, 2024

2. Conclusion and Recommendations: Roadmap for Productive Artificial Intelligence in Education

Reimagining Education with Genarative AI, KABAN ABDULLATİF, TAŞ NURULLAH, POLAT HAMZA, Editör, ISTES Organization, Iowa, ss.218-227, 2024

3. Dijital Yetkinlik

İlkokul İçin Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi ve Etkinlik Örnekleri, Murat ÇALIŞOĞLU, Büşra KOÇAK MACUN, Editör, VİZETEK, Ankara, ss.81-108, 2023

4. Investigation of Higher Education Students’ Perception of Social Presence and Motivations in Online Learning Environments: Social Presence and Motivation in Online Environments

Global Education and the Impact of Institutional Policies on Educational Technologies, Maria José Loureiro, Ana Loureiro, and Hannah R. Gerber, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHER OF TIMELY KNOWLEDGE, Pennsylvania, ss.341-362, 2022

5. Bağımsızlık ve Özerklik Kuramı

Açık ve Uzaktan Öğrenme Kuramları, Karaman Selçuk; Yıldırım Serkan; Kurşun Engin, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Ankara, ss.25-50, 2022

6. Eğitimde Dijital Oyunlar: Tasarimi, Geliştirmesi, Örnek Araçlar ve Stratejiler

Ortaokullar İçin Eğitsel Oyun Uygulamaları: Kuramdan Uygulamaya, Dr. Emre Yıldız - Prof. Dr. Ümit Şimşek, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.47-76, 2021

7. Effects of Virtual Reality Learning Platforms on Usability and Presence: Immersive versus Non-Immersive Platform

Handbook of Research on Teaching With Virtual Environments and AI, Gianni Panconesi and Maria Guida, Editör, IGI Global Publisher of Timely Knowlodge, Hershey, ss.329-351, 2021

8. Virtual Reality Technologies in Our Digitalized Education World: Its History, Usage Areas, Limitations and Future

Digitalization and Future of Digital Society, Prof. Dr. Suat KOLUKIRIK, Editör, Peter Lang Publishing, Berlin, ss.329-357, 2020

9. Öğretim Teknolojilerinde Yeni Yaklaşımlar

Öğretim Teknolojileri, Prof. Dr. Mehmet Arif ÖZERBAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.137-178, 2020

10. Eğlenerek Öğrenme Materyali: Dijital Oyunlar

Güncel Öğrenme Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Keleş, Esra ve Kokoç, Mehmet, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.39-79, 2020

11. Hizalama Seçenekleri

Grafik ve Tasarım, Prof. Dr. Yüksel GÖKTAŞ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-24, 2018

12. 3B Sanal Öğrenme Ortamlarının Tasarımında Karşılaşılan Teknik Zorluklar ve Çözüm Önerileri

Üç Boyutlu Sanal Dünyaların Eğitimde Kullanımı, Prof. Dr. Yüksel GÖKTAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.59-70, 2017
Metrikler

Yayın

50

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

89

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

178

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

541

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

363

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

32

Proje

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları