-
2023 - Devam Ediyor Dil Özellikleri Temelinde İngilizce Metinlerin Yazım Kalitesinin Otomatik Olarak Değerlendirilmesi
-
2024 - 2025 UYGULAMALI DERSLERE YÖNELİK ÇEVRİM İÇİ ÖĞRENME DENEYİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MEMNUNİYET, KAYGI VE PEDAGOJİK YETKİNLİK ALGILARI
-
2022 - 2025 Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretilmesinde Artırılmış Gerçeklikle Desteklenmiş Çalışma Defteri Tasarımının Yazma Psikomotor Becerisine, Yeterliğine, Tutumuna ve Kaygısına Etkisinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Takkaç Tulgar A. (Yürütücü), Gücüyeter B., Yılmaz R. M., Çelik E., Yıldırım G., Kolukısa H.
-
2022 - 2024 Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Öğrenci Personel ve Öğretim Elemanlarına Yönelik Üç Boyutlu Sanal Ortam Uygulamasının (AtaMeta) Tasarlanması Geliştirilmesi Uygulanması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖMEROĞLU G. (Yürütücü), ALBAYRAK M., KAYA S., CANPOLAT A., ARSLAN M., ÇİLLİGÖL KARABEY S., et al.
-
2018 - 2020 İçerik Tabanlı Uyarlanabilir Sosyal Etkileşim Sisteminin Geliştirilmesi ve Sistem Kullanımının Etkileşim Davranışları Açısından İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARAMAN S. (Yürütücü), ÇELİK C., YILDIRIM S., KURŞUN E., ÇELİK E., BAYRAK KARSLİ M.
-
2018 - 2019 İşitme engelli öğrenenler ile eş zamanlı iletişim kurmak için işaret dili çeviri programının geliştirilmesi Açıköğretim fakültesi uygulaması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
YILDIRIM S. (Yürütücü), AYDEMİR M., ÇELİK E., ÇELİKER O., DAŞ A., ÖMEROĞLU G., et al.
-
2017 - 2017 Çoklu ortam bileşenleri ile desteklenen ekitapların geliştirilmesi Açıköğretim Fakültesi Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
AYDEMİR ARSLAN M. (Yürütücü), ÖMEROĞLU G., DAŞ A., YILDIRIM S., ÇELİK E.
-
2016 - 2017 Giyilebilir Teknolojilerin Öğretimsel Uygulamaları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Daş A., Gülcü A., Yıldırım G.(Yürütücü), Çelik E., Kaban A., Yıldırım S., et al.