Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

1. What Stops Consumers from Purchasing Refurbished Smartphones?

16th International Conference on Economies of the Balkan and Eastern European Countries, EBEEC 2024, Vilniaus, Litvanya, 17 - 19 Mayıs 2024, ss.249-261, (Tam Metin Bildiri) identifier

2. Ölçme Değerlendirme Sürecinde Otomatik Kısa Cevap Derecelendirme Sistemleri: Sistematik Alanyazın Taraması.

5th International Open & Distance Learning (IODL) Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

3. Açık Öğretim Öğrencilerinin Öğretim Yönetim Sistem Kabul ve Kullanım Durumları

14th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 26 Ekim 2021, ss.238-239, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. "Eğitim Araştırmalarında Göz İzleme Cihazlarının Etkili Ve Verimli Kullanım Durumları Kullanıcı Deneyimleri"

INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2021 (ICOLDE2021), Erzurum, Türkiye, 09 Ekim 2021, ss.51-52, (Özet Bildiri)

5. Açık ve Uzaktan Öğretimde Engelli Öğrencilere Yönelik Erişilebilirlik Çerçevesinin Oluşturulması

ICOLDE 2021 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2021, Erzurum, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2021, sa.1286, ss.36-38, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Uzaktan Öğrenenlerin Ders Çalışma Alışkanlıkları ve Stratejileri

12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.405, (Özet Bildiri)

7. Açıköğretim Öğrencilerinin Çevrimiçi Deneme Sınav Performans Çıktıları

12 th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.406-407, (Özet Bildiri)

8. ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM ORTAMLARINA YÖNELİK ÖĞRENEN GÖRÜŞLERİ

International Educational Technology Conference IETC 2017, Cambridge, Kanada, 16 - 19 Ağustos 2017, ss.179, (Özet Bildiri)

10. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çoklu Ortam Bileşenleri ile Desteklenen E-Kitaplara Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Açık ve Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Deneme Sınavlarına Yönelik Görüşleri

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. A study on the development of an infographic designer questionnaire and designer opinions

ERPA International Congresses on Education, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

14. ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF UYGULAMALARINA YÖNELİK DENEYİMLERİ ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ

International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

15. Öğretmen adaylarının ters yüz edilmiş sınıf uygulamalarına yönelik deneyimleri odak grup görüşmesi

7th International Congress on New Trends in Education ICONTE 2016, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

16. A study on the development of an infographic designer questionnaire and designer opinions

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.31, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

17. A study on the development of an infographic reader questionnaire and reader opinions

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.31, (Tam Metin Bildiri) identifier

18. Türkiye Eğitim Sisteminde bir E Dönüşüm Projesi Fatih Projesi

2. Wirtschaftswissenschaftliches Forum: IT und Innovationsmanagement – deutsche und türkische Perspektiven für den wirtschaftswissenschaftlichen Diskurs und zur Erschließung von praxisrelevanten Erfolgspotentialen, 4 - 06 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

19. Uzaktan Ögretime Iliskin Usul ve Esasların Degerlendirmesi: ATAUZEM Uygulama Deneyimleri

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium – ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

20. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Deneyimi AtademiX Örneği

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Bilgi Grafiği Okuyucuları Anketi Geliştirme Çalışması ve Okuyucu Görüşleri

3rd. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

22. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Deneyimi ATADEMİX Örneği

3rd. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

23. Bilgi Grafiği Tasarımcıları Anketi Geliştirme Çalışması ve Tasarımcı Görüşleri

3rd. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

24. Uzaktan Öğretime İlişkin Usul ve Esasların Değerlendirmesi ATAUZEM Uygulama Deneyimleri

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium – ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

25. İnternet üzerinden herkese açık kurs deneyimi AtademiX örneği

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium – ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

26. TASARIM ODAKLI ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNİN ALANYAZINDAKİKULLANIM DURUMU BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI

6th International Congress on New Trends in EducationICONTE- 2015, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

28. BİLGİ GRAFİĞİ (İNFOGRAFİK) OLUŞTURMA SÜRECİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications, ICONTE- 2014, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

29. DİJİTAL ROZETLERE (BADGES) YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

30. BİLGİ GRAFİĞİ (İNFOGRAFİK) OLUŞTURMA SÜRECİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

31. DİJİTAL ROZETLERE (BADGES) YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

32. UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR ANKET GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

33. UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR ANKET GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

34. DERS ETKİNLİKLERİNDE KISA MESAJ (SMS) KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

35. E-KİTAP OKUYUCULARIN KULLANIM DENEYİMLERİNEYÖNELİK ALANYAZIN İNCELEMESİ

5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

36. E kitap Okuyucuların Kullanım DeneyimlerineYönelik Alanyazın İncelemesi

5. International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

37. Programlama Eğitiminde Robot Kullanımı

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 06 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

2. MENTAL MODEL ÇIKARIM TEKNİĞİ: NEDENSEL HARİTALAR

Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Açık ve Uzaktan Öğretim

Temel Bilgi Teknolojileri I, Arslan Melike, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.258-275, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. İşletim Sistemleri

Temel Bilgi Teknolojileri I, Arslan Melike, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.43-60, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Dijital Güvenlik

Dijital Okur Yazarlık, serkan yıldırım,derya çakmak karapınar,levent bayındır, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınları , Erzurum, ss.144-163, 2021

7. Bölüm VIII-Dijital Güvenlik

Dijital Okuryazarlık, YILDIRIM SERKAN, ÇAKMAK KARAPINAR DERYA, BAYINDIR LEVENT, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Erzurum, ss.143-162, 2021

8. Harmanlanmış Öğrenme

YÜKSEKÖĞRETİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM, Karaman, Selçuk, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.207-225, 2020

9. Elektronik Kitap Teknolojisinin Yazılım Bileşeni ve Elektronik Kitap Formatları

Dijital Kitap Teknolojisi Terminolojiden Pedagojiye, ÖNGÖZ Sakine, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.42-52, 2019

10. An E-conversion Project in Education System of Turkey: FATIH Project

German-Turkish Perspectives on IT and Innovation Management, Bakırcı, Fahim Heupel, ThomasKocagöz, Orhan Üstün Özen, Editör, Springer Gabler Verlag, Wiesbaden, ss.403-410, 2018

11. Kelime İşlem Yazılımları İle Metin Tasarımı

Masaüstü Yayıncılık, Serkan Yıldırım, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2016

12. Alanyazın Tarama

Araştırma Yöntem ve Teknikleri 1, Karaman Selçuk, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2015
Metrikler

Yayın

76

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

379

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

47

Proje

8

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları