Başarılar & Tanınırlık

Yayın

140

Atıf (WoS)

2

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (WoS)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

  • 12 Aralık 2020 - 12 Aralık 2020 Educcon

    Katılımcı

    İstanbul, Türkiye

  • 24 Ekim 2020 - 26 Ekim 2020 1. Ulusal Eğitimde Dijital Dönüşüm Sempozyumu

    Katılımcı

    Konya, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 ). Jigsaw ve Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarıları Üzerine Etkisi ve Yöntem ile İlgili Görüşleri

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 İşbirlikli Deney Yöntemi ve Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Motivasyon ve Kaygıları Üzerine Etkisi

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Öğrenme amaçlı yazma etkinlikleri ve akran değerlendirmenin genel fizik laboratuvarı dersine etkisinin incelenmesi

    Katılımcı

    Aydın, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Eğitsel Oyun Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi

    Katılımcı

    Aydın, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Eğitsel oyun ve okuma-yazma-oyun yöntemlerinin öğrencilerin akademik başarı, fen motivasyonu ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi

    Katılımcı

    Denizli, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Jigsaw tekniği ve birlikte soralım birlikte öğrenelim yönteminin öğretmen adaylarının iyi bir eğitim için yedi ilke hakkındaki görüşleri üzerine etkisi

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017 The Effect Of Cooperative Experiment and Animation Methods On Students’ Academic Achievements and Attitudes Towards Science Course

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017 The Effect Of Educational Game and Reading-Writing-Educational Game Methods On Students’ Science Learning Anxiety, Social Skills and Attitudes Towards School

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016 Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi

    Katılımcı

    Antalya, Türkiye

  • 01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016 Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı işbirlikli öğrenme yönteminin etkisi

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016 Gazların kinetik teorisinin öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin etkisi

    Katılımcı

    Trabzon, Türkiye

  • 01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016 Madde ve ısı ünitesinin öğretiminde takım-oyun-turnuva yönteminin etkisi

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Fen Bilimleri Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi

    Katılımcı

    Eskişehir, Türkiye

  • 01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 Eğitsel Oyun Entegre Edilmiş İşbirlikli Öğrenme Modelinin Akademik Başarı ve Okula Karşı Tutum Üzerine Etkisi

    Katılımcı

    Muğla, Türkiye

  • 01 Aralık 2015 - 01 Aralık 2015 The Impact of Two Different Cooperative Learning Methods on Academic Achievements and Epistemology Behaviors of the Students in the Teaching of the Unit of the Structure and Features of The Matter

    Katılımcı

    Praha, Çek Cumhuriyeti