Makaleler
51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (4)
TRDizin (35)
Diğer Yayınlar (14)
5. KNOWLEDGE LEVELS AND PRACTICAL SKILLS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS REGARDING LABORATORY SAFETY: AN ACTION RESEARCH
INTERNATIONAL JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND RESEARCH
, cilt.13, sa.1, ss.115-143, 2023 (Hakemli Dergi)
10. evaluation and investigation of prescience teachers perceptions towards distance education
distance learning
, cilt.19, sa.1, ss.45-54, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Investigation of Fifth Grade Students' Perceptions about the Educational Game Method
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.50, sa.2, ss.1367-1396, 2021 (ESCI, TRDizin)
19. The Effect of Cooperative Letters and Cooperative Posters on the Academic Achievements of Social Studies Teacher Candidates
Review of International Geographical Education Online
, cilt.11, sa.2, ss.558-573, 2021 (Scopus, TRDizin)
22. The Effect of Different Cooperative Learning Methods on Laboratory Activities of Science Teacher Candidates
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.20, sa.2, ss.106-116, 2021 (Hakemli Dergi)
27. The Effect of Educational Game Method on Learning Achievements of 7th Grade Students with Different Learning Styles
Science Education International
, cilt.32, sa.2, ss.88-95, 2021 (Hakemli Dergi)
28. Developing knowledge and skills of prospective Science teachers on teaching strategies, models, methods and techniques: an action research
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.1, ss.794-815, 2021 (Hakemli Dergi)
31. Egitsel Oyun, Okuma-Yazma-Oyun Ve Okuma-Yazma- Uygulama Yöntemlerinin Ögrenme Problemlerini Gidermedeki Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.3, ss.715-748, 2020 (TRDizin)
47. Effect of Jigsaw II, Reading-Writing-Presentation, and Computer Animations on the Teaching of “Light” Unit
Educational Research and Review
, cilt.11, sa.20, ss.1906-1917, 2016 (Hakemli Dergi)
49. FEN ve TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKOLOJİK AYAK İZLERİ ve EKOLOJİK AYAK İZİNİ AZALTMA YOLLARI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
gazi üniversitesi gazi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.457-487, 2015 (TRDizin)
50. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayak İzleri ve Ekolojik Ayak İzini Azaltma Yolları Konusundaki Görüşleri
gazi üniversitesi gazi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.457-487, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
80
7. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Online Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021
9. INVESTIGATION OF SCIENCE TEACHERS' VIEWS TOWARDS ONLINE EDUCATION
11th World Conference on Educational Technology Researches, 29 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri)
10. FEN BILGISI ÖGRETMEN ADAYLARININ ÖGRETME ÖZYETERLIK INANÇLARININ, ÖGRETIMI PLANLAMA BECERILERININ VE GÖRÜSLERININ INCELENMESI
9.ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.657-664, (Tam Metin Bildiri)
11. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME ÖZYETERLİK İNANÇLARININ, ÖĞRETİMİ PLANLAMA BECERİLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
9.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 14 Şubat 2021, (Tam Metin Bildiri)
12. The effects of reading-writing-application and reading-writing-game methods on students’ academic achievement and reading comprehension skills
EDUCCON, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2020, ss.114, (Özet Bildiri)
14. Eğitsel Oyun, Okuma-Yazma-Oyun Ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Öğrencilerin Sosyal Becerilerine, Fen Bilimleri Dersine Ve Okula Yönelik Tutumlarına Etkisi
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 Eylül 2020, ss.492-493, (Özet Bildiri)
15. Egitsel Oyun, Okuma-Yazma-Oyun Ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Ögrencilerin Sosyal Becerilerine, Fen Bilimleri Dersine Ve Okula Yönelik Tutumlarına Etkisi
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.492-493, (Özet Bildiri)
17. Eğitsel Oyun Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Becerileri Ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
1. Uluslararası Oyun Kongresi, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
22. Genel fizik laboratuvarı II dersinde raporların köşe yazısı olarak hazırlanmasının fen bilimleri öğretmen adaylarının fizik ve fizik laboratuvarı başarılarına etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
23. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME ÖZYETERLİK ALGILARI ve ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
5th ASM-International Congress of Social Sciences, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
24. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME ÖZYETERLİK ALGILARI ve ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
5th ASM-International Congress of Social Sciences, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
25. Öğrenme Amaçlı Yazma Türlerinden Hikâyenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Genel Fizik Laboratuvarı Dersi Başarılarına Etkisi
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
26. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Bilişüstü Yetileri ve Akademik Başarılarının İncelenmesi
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
27. İşbirlikli olarak hazırlanan öğrenme amaçlı yazma etkinlikleri
2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
28. Robot Atölyesine Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Robot Algısı
2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
29. Examination of the effect of writing to learn with cooperative method on academic achievement, retention and writing ability
International Conference on Research in Education and Science, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
30. Views of science teacher candidates regarding poster-making
International Conference on Research in Education and Science, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
31. Stem education for gifted children that attend to stem workshop
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology., 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
32. The effect of cooperative learning and writing to learn studies on prospective teachers’ physics laboratory III achievements and writing to learn skills
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
33. İşbirlikli Öğrenme ve Öğrenme Amaçlı Yazma Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Başarılarına ve Öğrenme Amaçlı Yazma Becerilerine Etkisi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., 17 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
34. Staj Raporlarında Öğrenme Amaçlı Yazmayı Kullanan Öğretmen Adaylarının Yazma Hakkında Görüşleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 17 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
35. Eğitsel Oyun ve işbirlikli deney yöntemlerinin öğrencilerin sosyal becerileri, fen kaygıları ve okul tutumları üzerine etkisi
6th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
36. EĞİTSEL OYUN ve İŞBİRLİKLİ DENEY YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BECERİLERİ, FEN KAYGILARI ve OKUL TUTUMLARI ÜZERİNE ETKİSİ
6th world conference on educational and instructional studies, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
38. Jigsaw tekniği ve birlikte soralım birlikte öğrenelim yönteminin öğretmen adaylarının iyi bir eğitim için yedi ilke hakkındaki görüşleri üzerine etkisi
IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
39. The Effect of Reading- Writing- Game Method on Students Academic Achievements and Reading Comprehension Skills
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
40. The Effect of Educational Game Method on Students’ Academic Achievement and Attitudes towards Science Course
International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
41. The Effect of Cooperative Experiment Method and Using Animation on Students’ Motivation and Anxiety towards Science Course
International Conference Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
42. The Effect of Jigsaw and Ask Together Method on Undergraduate Students’ Academic Achievements and Views about Method
International Conference on Research in Education Science 2017, Denizli, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
43. THE EFFECT OF READING-WRITING-GAME METHOD ON STUDENTS ACADEMIC ACHIEVEMENTS AND READING COMPREHENSION SKILLS
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.215, (Özet Bildiri)
44. İşbirlikli Deney Yöntemi ve Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Motivasyon ve Kaygıları Üzerine Etkisi
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
45. Eğitsel Oyun Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi
International Conference on Research in Education and Science, Antalya, Türkiye, 18 Mayıs 2017 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
46. Jigsaw ve Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarıları Üzerine Etkisi ve Yöntem ile İlgili Görüşleri
International Conference on Research in Education and Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
48. Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
49. The Effect of Jigsaw and Ask Together Learn Together Method on Undergraduate Students’xx Academic Achievements and Views about Method
International Conference on Research in Education and Science (ICRES2017), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
50. OKUMA-YAZMA-OYUN YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI ve OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
International Conference on Education inMathematics, Science Technology (ICEMST 2017), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
51. THE EFFECT OF EDUCATIONAL GAME METHOD ON STUDENTS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE COURSE
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.234, (Özet Bildiri)
52. THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.209, (Özet Bildiri)
53. THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.209, (Özet Bildiri)
54. The effect of cooperative experiment method and using animation of students' motivation and anxiety towards science course
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
55. Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
56. Eğitsel Oyun ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı, Fen Motivasyonu ve Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerine Etkisi
4th International Eurasian Educational Research Congress, Bayburt, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
57. Jigsaw Tekniği ve Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Yönteminin Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke Hakkındaki Görüşleri Üzerine Etkisi
4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
58. Eğitsel oyun ve okuma-yazma-oyun yöntemlerinin öğrencilerin akademik başarı, fen motivasyonu ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.639-640, (Özet Bildiri)
59. The Effect Of Educational Game and Reading-Writing-Educational Game Methods On Students’ Science Learning Anxiety, Social Skills and Attitudes Towards School
26. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2017, ss.1548-1550, (Özet Bildiri)
60. The Effect Of Cooperative Experiment and Animation Methods On Students’ Academic Achievements and Attitudes Towards Science Course
26. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2017, ss.1708-1710, (Özet Bildiri)
61. Öğrencilerin akademik başarı ve fen bilimleri dersine karşı tutumları üzerine işbirlikli deney ve animasyon yöntemlerinin etkisi
26. eğitim bilimleri kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
62. Eğitsel oyun ve okuma-yazma-eğitsel oyun yöntemlerinin öğrencilerin fen kaygıları, sosyal becerileri ve okula ilişkin tutumları üzerine etkisi
26. eğitim bilimleri kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
63. ÖĞRENCİLERİN 6 SINIF MADDE VE ISI ÜNİTESİNİ ANLAMALARINA TAKIM OYUN TURNUVA YÖNTEMİNİN ETKİSİ
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
65. The Effects of Three Different Cooperative Learning Methods on Teacher Candidates’ Scientific Process Skills and Epistemological Beliefs in Teaching of Gas Laws
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Bayburt, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
66. Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
67. Gaz Kanunları Konusunun Öğretiminde Üç Farklı İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Etkisi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
68. Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı işbirlikli öğrenme yönteminin etkisi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2016, ss.46-47, (Özet Bildiri)
69. GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
5th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.46-47, (Özet Bildiri)
70. The effects of three different cooperative learning methods on teacher candidates’ scientific process skills and epistemological beliefs in teaching of gas laws
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.400-403, (Özet Bildiri)
71. The effects of three different cooperative learning methods on teacher candidates’ scientific process skills and epistemological beliefs in teaching of gas laws
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.400-403, (Özet Bildiri)
72. Madde ve Isı Ünitesinin Öğretiminde Takım-Oyun-Turnuva Yönteminin Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
73. Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
74. Madde ve ısı ünitesinin öğretiminde takım-oyun-turnuva yönteminin etkisi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.35, (Özet Bildiri)
75. GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
16
1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Derslerinde Yaşadıkları Öğrenme Problemleri, Nedenleri ve Çözüm Önerileri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, gül ali, benzer semra, Editör, akademisyen, ss.301-320, 2023
2. Farklı öğrenme amaçlı yazma uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğrenme ve öğretim yaklaşımlarına yönelik bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesi
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.215-233, 2022
3. Ortaokullar İçin Eğitsel Oyun Uygulamaları -Kuramdan Uygulamaya
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
4. The Effect of Pre-Service Science Teachers on Augmented Reality Application Perceptions and Metacognitive Awareness
Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur,Yahşi Ömer, Editör, gece kitaplığı, Ankara, ss.79-98, 2021
5. Bilişüstü Farkındalıkların ve Epistemolojik İnançların Eğitsel Oyun Tasarımlarına Etkisinin ve Eğitsel Oyun Algılarının İncelenmesi
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar II, Kutluca Tamer, Editör, eğitim, Konya, ss.222-246, 2021
6. Learnıng Problems Experıenced By Pre-Servıce Scıence Teachers In Bıology Lessons
Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur,Yahşi Ömer, Editör, gece kitaplığı, Ankara, ss.56-78, 2021
7. Canlılar ve Yasam/ Insan ve Çevre
Etkinliklerle Ilkokulda Fen Ögretimi, ALKIS KÜÇÜKAYDIN Mensure,AKKANAT Çigdem, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.183-221, 2021
8. LEARNING PROBLEMS EXPERIENCED BY PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS IN BIOLOGY LESSONS
Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur, Yahşi Ömer, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.55-78, 2021
11. Canlılar ve Yaşam/ İnsan ve Çevre
Etkinliklerle İlkokulda Fen Öğretimi, ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN Menşure, AKKANAT Çiğdem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.183-221, 2021
12. OKUMA-YAZMA-OYUN YÖNTEMİNİN BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA VE FEN BİLİMLERİ DERSİ TUTUMUNA ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Benzer Semra, Doğan Alev, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.191-203, 2021
13. Bilişüstü Farkındalıkların ve Epistemolojik İnançların Eğitsel Oyun Tasarımlarına Etkisinin ve Eğitsel Oyun Algılarının İncelenmesi
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar II, Kutluca Tamer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.222-246, 2021
14. The Effect of Pre-Service Science Teachers on Augmented Reality Application Perceptions and Metacognitive Awareness
Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur, Yahşi Ömer, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.79-98, 2021
16. FEN BILIMLERI DERSI İÇIN ÖRNEK OYUN UYGULAMALARI
ORTAOKULLAR İÇİN EĞİTSEL OYUN UYGULAMALARI Kuramdan Uygulamaya, Yıldız Emre, Şimşek Ümit, Editör, Nobel Yayınevi, ss.111-149, 2021
Metrikler
Yayın (WoS)
4
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
8
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
5
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
3
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
12
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
2
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
38
Proje
15