Yayınlar & Eserler

Makaleler 51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (4)
TRDizin (35)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 80

1. Ergenlik Dönemindeki Ortaokul Öğrencilerinin Siber Zorbalık ve Sosyal Medya Kullanım Bozukluğu Davranışlarının İncelenmesi

10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 8 Temmuz - 11 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayak İzleri ve Çevre Sorunlarına Yönelik Farkındalıkları

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. Investigation of the Effect of Online Cooperative Newspaper and Story Writing on the Academic Achievement of Teacher Candidates

2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022, Ören, Burhaniye, Balikesir, Turkey, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

7. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Online Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021

9. INVESTIGATION OF SCIENCE TEACHERS' VIEWS TOWARDS ONLINE EDUCATION

11th World Conference on Educational Technology Researches, 29 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri)

10. FEN BILGISI ÖGRETMEN ADAYLARININ ÖGRETME ÖZYETERLIK INANÇLARININ, ÖGRETIMI PLANLAMA BECERILERININ VE GÖRÜSLERININ INCELENMESI

9.ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.657-664, (Tam Metin Bildiri)

11. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME ÖZYETERLİK İNANÇLARININ, ÖĞRETİMİ PLANLAMA BECERİLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

9.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 14 Şubat 2021, (Tam Metin Bildiri)

14. Eğitsel Oyun, Okuma-Yazma-Oyun Ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Öğrencilerin Sosyal Becerilerine, Fen Bilimleri Dersine Ve Okula Yönelik Tutumlarına Etkisi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 Eylül 2020, ss.492-493, (Özet Bildiri)

15. Egitsel Oyun, Okuma-Yazma-Oyun Ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Ögrencilerin Sosyal Becerilerine, Fen Bilimleri Dersine Ve Okula Yönelik Tutumlarına Etkisi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.492-493, (Özet Bildiri)

27. İşbirlikli olarak hazırlanan öğrenme amaçlı yazma etkinlikleri

2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

28. Robot Atölyesine Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Robot Algısı

2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

30. Views of science teacher candidates regarding poster-making

International Conference on Research in Education and Science, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

31. Stem education for gifted children that attend to stem workshop

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology., 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

37. THE EFFECT OF JIGSAW AND ASK TOGETHER LEARN TOGETHER METHOD ON UNDERGRADUATE STUDENTS’ ACADEMIC ACHIEVEMENTS AND VIEWS ABOUT METHOD

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

39. The Effect of Reading- Writing- Game Method on Students Academic Achievements and Reading Comprehension Skills

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

40. The Effect of Educational Game Method on Students’ Academic Achievement and Attitudes towards Science Course

International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

41. The Effect of Cooperative Experiment Method and Using Animation on Students’ Motivation and Anxiety towards Science Course

International Conference Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

42. The Effect of Jigsaw and Ask Together Method on Undergraduate Students’ Academic Achievements and Views about Method

International Conference on Research in Education Science 2017, Denizli, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. THE EFFECT OF READING-WRITING-GAME METHOD ON STUDENTS ACADEMIC ACHIEVEMENTS AND READING COMPREHENSION SKILLS

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.215, (Özet Bildiri)

45. Eğitsel Oyun Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi

International Conference on Research in Education and Science, Antalya, Türkiye, 18 Mayıs 2017 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

47. Öğrenme amaçlı yazma etkinlikleri ve akran değerlendirmenin genel fizik laboratuvarı dersine etkisinin incelenmesi

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

48. Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

50. OKUMA-YAZMA-OYUN YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI ve OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

International Conference on Education inMathematics, Science Technology (ICEMST 2017), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

51. THE EFFECT OF EDUCATIONAL GAME METHOD ON STUDENTS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE COURSE

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.234, (Özet Bildiri)

52. THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.209, (Özet Bildiri)

53. THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.209, (Özet Bildiri)

54. The effect of cooperative experiment method and using animation of students' motivation and anxiety towards science course

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

55. Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

63. ÖĞRENCİLERİN 6 SINIF MADDE VE ISI ÜNİTESİNİ ANLAMALARINA TAKIM OYUN TURNUVA YÖNTEMİNİN ETKİSİ

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

67. Gaz Kanunları Konusunun Öğretiminde Üç Farklı İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Etkisi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

68. Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı işbirlikli öğrenme yönteminin etkisi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2016, ss.46-47, (Özet Bildiri)

69. GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ

5th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.46-47, (Özet Bildiri)

72. Madde ve Isı Ünitesinin Öğretiminde Takım-Oyun-Turnuva Yönteminin Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

73. Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

74. Madde ve ısı ünitesinin öğretiminde takım-oyun-turnuva yönteminin etkisi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.35, (Özet Bildiri)

75. GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ

12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

77. Eğitsel Oyun Entegre Edilmiş İşbirlikli Öğrenme Modelinin Akademik Başarı ve Okula Karşı Tutum Üzerine Etkisi

IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 04 Haziran 2016, ss.815-816, (Özet Bildiri)

78. Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Fen Bilimleri Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi

XVIII. Congress AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.163, (Özet Bildiri)
Kitaplar 16

1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Derslerinde Yaşadıkları Öğrenme Problemleri, Nedenleri ve Çözüm Önerileri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, gül ali, benzer semra, Editör, akademisyen, ss.301-320, 2023

2. Farklı öğrenme amaçlı yazma uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğrenme ve öğretim yaklaşımlarına yönelik bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.215-233, 2022

4. The Effect of Pre-Service Science Teachers on Augmented Reality Application Perceptions and Metacognitive Awareness

Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur,Yahşi Ömer, Editör, gece kitaplığı, Ankara, ss.79-98, 2021

6. Learnıng Problems Experıenced By Pre-Servıce Scıence Teachers In Bıology Lessons

Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur,Yahşi Ömer, Editör, gece kitaplığı, Ankara, ss.56-78, 2021

7. Canlılar ve Yasam/ Insan ve Çevre

Etkinliklerle Ilkokulda Fen Ögretimi, ALKIS KÜÇÜKAYDIN Mensure,AKKANAT Çigdem, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.183-221, 2021

8. LEARNING PROBLEMS EXPERIENCED BY PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS IN BIOLOGY LESSONS

Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur, Yahşi Ömer, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.55-78, 2021

9. EĞITSEL OYUN YÖNTEMI

ORTAOKULLAR İÇİN EĞİTSEL OYUN UYGULAMALARI Kuramdan Uygulamaya, Yıldız Emre, Şimşek Ümit, Editör, Nobel Yayınevi, ss.1-17, 2021

10. Canlılar ve Yasam/ Bes Duyumuz ve Besinlerimiz

Etkinliklerle Ilkokulda Fen Ögretimi, ALKIS KÜÇÜKAYDIN Mensure,AKKANAT Çigdem, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.55-84, 2021

11. Canlılar ve Yaşam/ İnsan ve Çevre

Etkinliklerle İlkokulda Fen Öğretimi, ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN Menşure, AKKANAT Çiğdem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.183-221, 2021

12. OKUMA-YAZMA-OYUN YÖNTEMİNİN BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA VE FEN BİLİMLERİ DERSİ TUTUMUNA ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Benzer Semra, Doğan Alev, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.191-203, 2021

13. Bilişüstü Farkındalıkların ve Epistemolojik İnançların Eğitsel Oyun Tasarımlarına Etkisinin ve Eğitsel Oyun Algılarının İncelenmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar II, Kutluca Tamer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.222-246, 2021

14. The Effect of Pre-Service Science Teachers on Augmented Reality Application Perceptions and Metacognitive Awareness

Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur, Yahşi Ömer, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.79-98, 2021

15. Canlılar ve Yaşam/ Beş Duyumuz ve Besinlerimiz

Etkinliklerle İlkokulda Fen Öğretimi, ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN Menşure, AKKANAT Çiğdem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.55-84, 2021

16. FEN BILIMLERI DERSI İÇIN ÖRNEK OYUN UYGULAMALARI

ORTAOKULLAR İÇİN EĞİTSEL OYUN UYGULAMALARI Kuramdan Uygulamaya, Yıldız Emre, Şimşek Ümit, Editör, Nobel Yayınevi, ss.111-149, 2021
Metrikler

Yayın

149

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

38

Proje

15

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları