Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Investigation of the Effect of Online Cooperative Newspaper and Story Writing on the Academic Achievement of Teacher Candidates

2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022, Ören, Burhaniye, Balikesir, Turkey, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Online Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021

INVESTIGATION OF SCIENCE TEACHERS' VIEWS TOWARDS ONLINE EDUCATION

11th World Conference on Educational Technology Researches, 29 Nisan 2021

FEN BILGISI ÖGRETMEN ADAYLARININ ÖGRETME ÖZYETERLIK INANÇLARININ, ÖGRETIMI PLANLAMA BECERILERININ VE GÖRÜSLERININ INCELENMESI

9.ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.657-664

İşbirlikli olarak hazırlanan öğrenme amaçlı yazma etkinlikleri

2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018

Robot Atölyesine Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Robot Algısı

2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018

Views of science teacher candidates regarding poster-making

International Conference on Research in Education and Science, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

Stem education for gifted children that attend to stem workshop

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology., 28 Nisan - 01 Mayıs 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

The Effect of Reading- Writing- Game Method on Students Academic Achievements and Reading Comprehension Skills

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

THE EFFECT OF READING-WRITING-GAME METHOD ON STUDENTS ACADEMIC ACHIEVEMENTS AND READING COMPREHENSION SKILLS

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.215

THE EFFECT OF EDUCATIONAL GAME METHOD ON STUDENTS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE COURSE

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.234

THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.209

THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.209

Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı işbirlikli öğrenme yönteminin etkisi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2016, ss.46-47

Gaz Kanunları Konusunun Öğretiminde Üç Farklı İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Etkisi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ

5th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.46-47

Madde ve Isı Ünitesinin Öğretiminde Takım-Oyun-Turnuva Yönteminin Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ

12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2016

Madde ve ısı ünitesinin öğretiminde takım-oyun-turnuva yönteminin etkisi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.35

Eğitsel Oyun Entegre Edilmiş İşbirlikli Öğrenme Modelinin Akademik Başarı ve Okula Karşı Tutum Üzerine Etkisi

IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 04 Haziran 2016, ss.815-816

Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Fen Bilimleri Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi

XVIII. Congress AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.163

Kitap & Kitap Bölümleri

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Derslerinde Yaşadıkları Öğrenme Problemleri, Nedenleri ve Çözüm Önerileri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, gül ali, benzer semra, Editör, akademisyen, ss.301-320, 2023

Farklı öğrenme amaçlı yazma uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğrenme ve öğretim yaklaşımlarına yönelik bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.215-233, 2022

The Effect of Pre-Service Science Teachers on Augmented Reality Application Perceptions and Metacognitive Awareness

Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur,Yahşi Ömer, Editör, gece kitaplığı, Ankara, ss.79-98, 2021

Learnıng Problems Experıenced By Pre-Servıce Scıence Teachers In Bıology Lessons

Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur,Yahşi Ömer, Editör, gece kitaplığı, Ankara, ss.56-78, 2021

Canlılar ve Yasam/ Insan ve Çevre

Etkinliklerle Ilkokulda Fen Ögretimi, ALKIS KÜÇÜKAYDIN Mensure,AKKANAT Çigdem, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.183-221, 2021

LEARNING PROBLEMS EXPERIENCED BY PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS IN BIOLOGY LESSONS

Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur, Yahşi Ömer, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.55-78, 2021

EĞITSEL OYUN YÖNTEMI

ORTAOKULLAR İÇİN EĞİTSEL OYUN UYGULAMALARI Kuramdan Uygulamaya, Yıldız Emre, Şimşek Ümit, Editör, Nobel Yayınevi, ss.1-17, 2021

Canlılar ve Yasam/ Bes Duyumuz ve Besinlerimiz

Etkinliklerle Ilkokulda Fen Ögretimi, ALKIS KÜÇÜKAYDIN Mensure,AKKANAT Çigdem, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.55-84, 2021

Canlılar ve Yaşam/ İnsan ve Çevre

Etkinliklerle İlkokulda Fen Öğretimi, ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN Menşure, AKKANAT Çiğdem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.183-221, 2021

OKUMA-YAZMA-OYUN YÖNTEMİNİN BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA VE FEN BİLİMLERİ DERSİ TUTUMUNA ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Benzer Semra, Doğan Alev, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.191-203, 2021

Bilişüstü Farkındalıkların ve Epistemolojik İnançların Eğitsel Oyun Tasarımlarına Etkisinin ve Eğitsel Oyun Algılarının İncelenmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar II, Kutluca Tamer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.222-246, 2021

The Effect of Pre-Service Science Teachers on Augmented Reality Application Perceptions and Metacognitive Awareness

Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur, Yahşi Ömer, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.79-98, 2021

Canlılar ve Yaşam/ Beş Duyumuz ve Besinlerimiz

Etkinliklerle İlkokulda Fen Öğretimi, ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN Menşure, AKKANAT Çiğdem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.55-84, 2021

FEN BILIMLERI DERSI İÇIN ÖRNEK OYUN UYGULAMALARI

ORTAOKULLAR İÇİN EĞİTSEL OYUN UYGULAMALARI Kuramdan Uygulamaya, Yıldız Emre, Şimşek Ümit, Editör, Nobel Yayınevi, ss.111-149, 2021

Metrikler

Yayın

142

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

11

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları