Yayınlar & Eserler

Makaleler 48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (9)
Scopus (2)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (23)

32. Yönetici mi Lider Yönetici mi

Dizayn İnfo , cilt.9, ss.18-19, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Dijital Vatandaşların Çevrimiçi Alışveriş Tutumları, Risk ve Güven Algıları Üzerine Bir Araştırma

18th International Symposium: Communication in the Millenium, Erzurum, Türkiye, 13 - 17 Kasım 2021, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri)

2. Sosyal Sorumlu Tüketim Davranışının Demografik Değişkenler Bağlamında Ölçümü ve Değerlendirilmesi

18th International Symposium: Communication in the Millenium, Erzurum, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2021, ss.4-11, (Tam Metin Bildiri)

3. ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ VE ÇATIŞMA ALGILARI

4. Uluslararası Mersin Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2020, ss.324-325, (Özet Bildiri)

4. Polis İmajı: İmaj Bileşenleri Üzerine Erzurum İlinde Bir Uygulama

6. Uluslararası Bilim, Kültür ve Spor Kongresi, Lviv, Ukrayna, 25 - 27 Nisan 2018, ss.136-152, (Tam Metin Bildiri)

5. KENT İMAJININ ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞA ETKİSİ: BÖLGE EĞİTİM VE ARAŞTIRMAHASTANESİ DOKTORLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

III. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

6. STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ: 2011-2017 YILLARI ARASINDA YABANCI KAYNAKLI MAKALELERİN İNCELENMESI

1.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (USOS 2017), Ankara, Türkiye, 18 - 24 Eylül 2017, ss.191-192, (Özet Bildiri)

7. Erzincan Şehir İmajı Erzincan Üniversitesi Öğrencilerinin Algıları Üzerine Bir Uygulama

ULUSLARARASI ERZİNCAN SEMPOZYUMU, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.825-837, (Tam Metin Bildiri)

8. Bilgilendirme ve Uyum Semineri

Alvarlı Efe Yurdu, Erzurum, Türkiye, 30 Eylül 2016

9. A General Evaluation On The Effect Of Internet On Reinforcing and Mobilizing Political Activism

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

10. Usage of Social Media During Crisis Periods Sample of Carbon Emission in Diesel Powered Vehicles in Volkswagen Company

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

11. İletişim Becerileri ve Beden Dili Semineri

Seminer: Adalet Bakanlığı Arabuluculuk Eğitim Programı-Atatürk Üniv. Hukuk Fak. Konferans Salonu, Erzurum, Türkiye, 11 Kasım 2015

12. Stratejik Halkla İlişkilerin İtici Gücü Eylemcilik

Konferans: Atatürk Üniv. 2015 Bilimsel Kültürel Faaliyetler - İletişim Fakültesi Konferans Salonu, Türkiye, 20 Ekim 2015

13. Değişen İş ve Halkla İlişkiler Paradigmaları

Konferans: Atatürk Üniv. 2015 Bilimsel Kültürel Faaliyetler - İletişim Fakültesi Konferans Salonu, Türkiye, 16 Eylül 2015

14. Paydaşlar Kamular ve Konuların Yönetimi

Konferans: Atatürk Üniv. 2015 Bilimsel Kültürel Faaliyetler - İletişim Fakültesi Konferans Salonu, Türkiye, 22 Nisan 2015

16. Language of Colors in Developing Service Performance Related to Accommodation Enterprises And Their Usage in Marketing Communication

Ege University Faculty of Communication. International Marketing Communications Symposıum., 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

17. İletişim çatışmalarının çözümünde anahtar kavram duygusal zeka

Communication, 2nd International Conferance in Communication and Media Studies, 2 - 04 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 34

1. The Design-Reality Gap Model: A Case Study of the E-Government System in Turkiye.

Digital Transformation in Public Administration: Issues and Perspectives, Doğan Nadi Leblebici,Hikmet Kavruk,Hasan Tutar, Editör, NOVA Science Publishers Inc. , New York, ss.347-361, 2025

2. POST-TRUTH ÇAĞINDA DİJİTAL MEDYA OKURYAZARLIĞI: BİLGİNİN BULANIK SULARINDA GEZİNMEK

BİLİME VE TÜRK TARİHİNE ADANMIŞ BİR ÖMÜR PROF. DR. ALPASLAN CEYLAN'A ARMAĞAN, Yavuz Günaşdı,Oktay Özgül,Nezahat Ceylan,İbrahim Üngör,Akın Bingöl,Mustafa Karageçi, Editör, PA Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.621-637, 2024

3. Greenwashing in the Green Advertisements in Turkey: A Content Analysis Study

Sustainable and Green Energy Policies, Kürşad Emrah Yıldırım,Eser Gemici, Editör, NOVA Science Publishers Inc. , New York, ss.145-160, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

5. TURİZM VE HALKLA İLİŞKİLER

TURİZM İLETİŞİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR, YUSUF BAYRAKTAR, Editör, EFE AKADEMİK YAYINCILIK, İstanbul, ss.15-39, 2022

7. Stratejik Halkla İlişkiler Kavramı, Kapsamı, Amaçları ve Uygulama Alanları

Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi, Fatma GEÇİKLİ, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.19-43, 2021

8. Transition to the Digital Era through COVID-19: Transformation of Digital Immigrants into Digital Natives

New Paradigms within the Communication Sciences, Enes Emre Başar,Pınar Bacaksız, Editör, Cambridge International Science Publishing , Newcastle Upon Tyne, ss.1-18, 2021

9. Stratejik Halkla İlişkiler Kavramı, Kapsamı, Amaçları ve Uygulama Alanları

Startejik Halkla İlişkiler Yönetimi: Kavram, Kuram ve Uygulamalar, GEÇİKLİ FATMA, Editör, Beta Yayınevi, Ankara, ss.19-43, 2021

10. İletişim ve Yazılı İletişim Teknikleri

Yazışma Teknikleri, Kazım Köktekin, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1-20, 2020

11. Dijital Medya Okuryazarlığı

Medya Okuryazarlığı, Ayhan Doğan, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1-25, 2020

12. Kriz Yönetimi ve İmaj Yönetimi İlişkisi

Kriz Yönetimi, Ayhan Doğan, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1-20, 2020

13. Kriz Yönetimi ve İtibar Yönetimi İlişkisi

Kriz Yönetimi, Ayhan Doğan, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1-20, 2020

14. Digital Addiction

New Communication Approaches in the Digitalized World, Enes Emre Başar,Serdar Erçişli, Editör, The British Library, Newcastle-Upon-Tyne, ss.1-13, 2020

15. Kurumsal İletişim

İletişime Giriş, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2020

16. İletişim ve Halkla İlişkiler

İletişime Giriş, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2020

17. DIGITAL ADDICTION

New Communication Approaches in the Digitalized World, BAŞAR ENES EMRE, ERCİŞ MEHMET SERDAR, Editör, CAMBRIDGE SCHOLARS PUBLISHING, Newcastle, ss.1-13, 2020

18. COVID-19 SALGIN YÖNETİMİNE STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN BİR BAKIŞ

KORONA GÜNLERİNDE MEDYA VE İLETİŞİM, SİNE NAZLI RENGİM, KALAFAT ÇAT ARZU, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.285-309, 2020

19. Çağrı Merkezlerinde Motivasyon

Çağrı Merkezi Yönetimi I, Akbulut Eyyup, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2020

20. Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi

Çağrı Merkezi Yönetimi I, Akbulut Eyyup, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2020

21. Uluslararası Halkla İlişkilerde Kavramsal, Kuramsal ve Tarihsel Yaklaşımlar - Ünite 1

Uluslararası Halkla İlişkiler, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2020

22. Kurum İçi İletişim

İletişime Giriş, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2020

23. Avrupa’da Halkla İlişkiler - Ünite 5

Uluslararası Halkla İlişkiler, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2020

24. Halkla İlişkilerin Kavramsal Çerçevesi ve Kapsamı

Halkla İlişkiler, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2020

25. Halkla İlişkiler ve İletişim

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2019

26. A View of Corporate Identity and Image in Turkey

Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Arklan Ümit, Editör, The Deutsche Nationalbibliothek, ss.59-85, 2017

27. The Effects of The Internet on Reinforcing And Mobilizing Political Activism: A General Evaluation

Communication and Digital Media, Arslan Hasan, İçbay Mehmet Ali, Tomescu Madalina, Editör, E-BWN, ss.77-84, 2017

28. Halkla İlişkiler ve İletişim

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016

29. Kurum İmajı

Fenomen Yayınevi, Erzurum, 2015

30. Halkla İlişkiler ve İletişim

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2013

31. Kurum İmajı

Fenomen Yayınevi, Erzurum, 2012

34. Halka İlişkiler ve İletişim

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2008
Metrikler

Yayın

99

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

2

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

856

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

856

Proje

12

Tez Danışmanlığı

38

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları