Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)
2. Farklı Branş Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına Yönelik Görüşleri
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.0, ss.1, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Students’ basic psychological needs in learning science: The role of teacher autonomy support and classmate support
The Excellence in Education Journal
, cilt.11, sa.2, ss.1-29, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Investigation of teacher candidates’ teaching motivation in terms of various variables
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.2, ss.1324-1342, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Özel Yetenekli Çocukların Belirlenmesinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, cilt.8, ss.2-22, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Öğrenme Amaçlı Yazmanın Modern Fizik Konularını Öğrenmede ve Öğrenciler Üzerinde Etkisi
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, ss.649-666, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Analysis of the Perceptions of Gifted Students onScientist Concept through Metaphors
British Journal of Education, Society &Behavioural Science
, cilt.17, ss.1-9, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri Tek Boyutta Hareket Örneği
EKEV Akademi Dergisi
, cilt.20, ss.253-268, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Amaçlı yazma Etkinlikleri Hkkındaki Görüşleri Tek Boyutta Hareket Örneği
EKEV Akademi Dergisi
, cilt.20, ss.253-268, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Gifted Students’ Perceptions on Basic Astronomy Concepts
Journal of Emerging Trends in Educational Research and Policy Studies
, cilt.6, ss.444-451, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
45
3. Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Bilim İnsanları
4. Uluslararası Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2021, ss.270-271, (Özet Bildiri)
4. Dezavantajlı Ortaokul Öğrencilerinin Argüman Oluşturma Becerilerinin İncelenmesi
Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bililer Kongresi, Erzurum, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
9. Genel fizik laboratuvarı II dersinde raporların köşe yazısı olarak hazırlanmasının fen bilimleri öğretmen adaylarının fizik ve fizik laboratuvarı başarılarına etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
11. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME ÖZYETERLİK ALGILARI ve ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
5th ASM-International Congress of Social Sciences, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
12. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME ÖZYETERLİK ALGILARI ve ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
5th ASM-International Congress of Social Sciences, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
13. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Bilişüstü Yetileri ve Akademik Başarılarının İncelenmesi
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
14. Öğrenme Amaçlı Yazma Türlerinden Hikâyenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Genel Fizik Laboratuvarı Dersi Başarılarına Etkisi
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
15. İşbirlikli olarak hazırlanan öğrenme amaçlı yazma etkinlikleri
2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
16. Robot Atölyesine Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Robot Algısı
2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
17. Examination of the effect of writing to learn with cooperative method on academic achievement, retention and writing ability
International Conference on Research in Education and Science, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
18. Views of science teacher candidates regarding poster-making
International Conference on Research in Education and Science, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
19. The effect of cooperative learning and writing to learn studies on prospective teachers’ physics laboratory III achievements and writing to learn skills
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
20. Stem education for gifted children that attend to stem workshop
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology., 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
21. Staj Raporlarında Öğrenme Amaçlı Yazmayı Kullanan Öğretmen Adaylarının Yazma Hakkında Görüşleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 17 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
22. İşbirlikli Öğrenme ve Öğrenme Amaçlı Yazma Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Başarılarına ve Öğrenme Amaçlı Yazma Becerilerine Etkisi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., 17 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
24. PERCEIVED TEACHER SUPPORT, STUDENT MOTIVATION, AND ENGAGEMENT IN SCIENCE CLASS: A PATH ANALYSIS
International Conference on Research in Education and Science, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
25. THE ROLE OF TEACHER’S BEHAVIORS IN STUDENTS’ COLLECTIVE ENGAGEMENT IN SCIENCE CLASS
International Conference on Research in Education and Science, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
26. TEACHERS’ AUTONOMY SUPPORT AND CLASSMATES’ SUPPORT AS PREDICTORS OF STUDENTS’ BASIC PSYCHOLOGICAL NEEDS IN SCIENCE
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
27. PERCEIVED TEACHER SUPPORT STUDENT MOTİVATİON AND ENGAGEMENT IN SCIENCE CLASS: A PATH ANALYSIS
International conference on research in education and science, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
30. Perceived teacher support, student motivation and engegament in science class: a path analysis
International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
31. The role of teacher’s behaviour in students’ collective engegament in science class
International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
33. Özel yetenekli öğrencilerin özgürlük kavramına ilişkin metaforik algıları
Uluslararası özel yetenekliler kongresi, 7 - 09 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
34. OKUL ÖNCESİNDE DEĞER ÖĞRETİMİ EĞİTSEL ŞARKIYLAÖRNEK OLAY KULLANIMI
II. Uluslararsı Sosyal Bilimler Sempozyumu, Ağrı, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
35. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN BELİRLENMESİNDEÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Ağrı, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
36. Perceptions of teacher candidates regarding special education
2 nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
37. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL EĞİTİME YÖNELİK ALGILARI
2.Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitim Araştırmaları Konferansı, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
38. Perceptions of Teacher Candidates Regarding Special Education
2nd International Conference on Social Sciences and Education Research November 04-06, 2016, Istanbul-TURKEY., 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
39. Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime Yönelik Algıları
2.Uluslararası Sosyal Bilimler & Eğitim Araştırmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
40. Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime Yönelik Algıları
2.Uluslararası Sosyal Bilimler & Eğitim Araştırmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. Fenbilimleri eğitiminde yapay zeka
Farklı bakış açılarıyla eğitimde yapay zeka, Yavuz değirmenci,Furkan altunay, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.139-164, 2024
2. Fen Bilimleri Eğitiminde Yapay Zeka
Farklı Bakış Açılarıyla Eğitimde Yapay Zeka, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.139-164, 2024
3. Deney Yöntemi ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanımı
UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Yavuz Değirmenci, Zeynep Taşyürek, Editör, Nobel Yayımevi, Ankara, ss.241-264, 2021