Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 45

1. ÇEŞİTLİ ÖĞRENİM KADEMELERİNDE BULUNAN ÖĞRENCİLERİN BİLİM ŞENLİĞİ TUTUMLARININ İNCELENMESİ

III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. Çeşitli Öğrenim Kademelerinde Bulunan Öğrencilerin Bilim Şenliği Tutumlarının İncelenmesi

4th Education Research and Teacher Education Congress (ERTE Congress), 21 - 23 Aralık 2023, ss.18-29, (Tam Metin Bildiri)

3. Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Bilim İnsanları

4. Uluslararası Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2021, ss.270-271, (Özet Bildiri)

4. Dezavantajlı Ortaokul Öğrencilerinin Argüman Oluşturma Becerilerinin İncelenmesi

Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bililer Kongresi, Erzurum, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

5. Secondary School Students'Views On Argumantation Based Science Learning Approach

3. Uluslararası Fen. Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.147-148, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. Öğretmen adaylarının öğretme motivasyonlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, ss.1-389, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulamasına yönelik görüşleri

2.Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 6 - 08 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

10. Öğrenme amaçlı yazma etkinlikleri hakkında fen bilimleri öğretmenliği bölümü öğrencilerinin görüşleri

3. uluslararası sosyal beşeri ve eğitim bilimleri kongresi, 17 - 18 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

15. İşbirlikli olarak hazırlanan öğrenme amaçlı yazma etkinlikleri

2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

16. Robot Atölyesine Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Robot Algısı

2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

18. Views of science teacher candidates regarding poster-making

International Conference on Research in Education and Science, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

20. Stem education for gifted children that attend to stem workshop

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology., 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Öğrenme amaçlı yazma etkinlikleri ve akran değerlendirmenin genel fizik laboratuvarı dersine etkisinin incelenmesi

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

24. PERCEIVED TEACHER SUPPORT, STUDENT MOTIVATION, AND ENGAGEMENT IN SCIENCE CLASS: A PATH ANALYSIS

International Conference on Research in Education and Science, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. THE ROLE OF TEACHER’S BEHAVIORS IN STUDENTS’ COLLECTIVE ENGAGEMENT IN SCIENCE CLASS

International Conference on Research in Education and Science, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

26. TEACHERS’ AUTONOMY SUPPORT AND CLASSMATES’ SUPPORT AS PREDICTORS OF STUDENTS’ BASIC PSYCHOLOGICAL NEEDS IN SCIENCE

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. PERCEIVED TEACHER SUPPORT STUDENT MOTİVATİON AND ENGAGEMENT IN SCIENCE CLASS: A PATH ANALYSIS

International conference on research in education and science, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

28. Beliren Yetişkinlerde Motivasyon Algısı

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

30. Perceived teacher support, student motivation and engegament in science class: a path analysis

International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

31. The role of teacher’s behaviour in students’ collective engegament in science class

International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

32. Ergenlerde Duygusal Özerklik ve Okul Tükenmişliği: Yapısal Eşitlik Modelliyle Bir İnceleme

26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

34. OKUL ÖNCESİNDE DEĞER ÖĞRETİMİ EĞİTSEL ŞARKIYLAÖRNEK OLAY KULLANIMI

II. Uluslararsı Sosyal Bilimler Sempozyumu, Ağrı, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

35. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN BELİRLENMESİNDEÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Ağrı, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

36. Perceptions of teacher candidates regarding special education

2 nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

37. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL EĞİTİME YÖNELİK ALGILARI

2.Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitim Araştırmaları Konferansı, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

38. Perceptions of Teacher Candidates Regarding Special Education

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research November 04-06, 2016, Istanbul-TURKEY., 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

39. Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime Yönelik Algıları

2.Uluslararası Sosyal Bilimler & Eğitim Araştırmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

40. Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime Yönelik Algıları

2.Uluslararası Sosyal Bilimler & Eğitim Araştırmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

41. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal BilimlerSempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.858-871, (Tam Metin Bildiri)

42. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı ile 6 Sınıf Işık ve Ses Ünitesinin Öğretimi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon/Türkiye., Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

43. Preservice Science Education Teachers Attitudes Toward Optics Course

14th International JTEFS-BBCC Conference Sustainable Develpoment, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

44. Investigating Prospective Science Teachers Beliefs on School Management Through Metaphor Analysis

14th International JTEFS-BBCC Conference Sustainable Develpoment, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

45. Effects Of Using Writing to Learn Activıties on Learning General Physics Laboratory s Subject

5th World Conference on Educatıonal Technology Researches,Nicosia, North Cyprus, 15 - 17 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Fenbilimleri eğitiminde yapay zeka

Farklı bakış açılarıyla eğitimde yapay zeka, Yavuz değirmenci,Furkan altunay, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.139-164, 2024

2. Fen Bilimleri Eğitiminde Yapay Zeka

Farklı Bakış Açılarıyla Eğitimde Yapay Zeka, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.139-164, 2024

3. Deney Yöntemi ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanımı

UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Yavuz Değirmenci, Zeynep Taşyürek, Editör, Nobel Yayımevi, Ankara, ss.241-264, 2021
Metrikler

Yayın

64

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

22

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları