Makaleler
7
Tümü (7)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (4)
1. TUTUNDURMA KARMASI ELEMANLARI BAĞLAMINDA WEB SİTELERİNİN İNCELENMESİ: MUHAFAZAKÂR OTELLER ÖRNEĞİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.555-577, 2025 (TRDizin)
3. Evaluation of Postgraduate Thesis Studies on the Use of Artificial Intelligence in the Field of Communication
Contemporary Issues of Communication
, cilt.3, sa.1, ss.2-9, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Kültür ve Reklam İlişkisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.293-308, 2022 (Hakemli Dergi)
6. A CASE STUDY ON GLASS CEILING SYNDROME OF FEMALE EMPLOYEES IN THE INFORMATION TECHNOLOGY SECTOR
Atatürk İletişim Dergisi
, sa.16, ss.99-112, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
1. ŞEHİR KİMLİĞİ BAĞLAMINDA EDEBİ ESERLERİN İNCELENMESİ: ERZURUM ÖRNEĞİ
IMCCS III. ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2025, ss.35-49, (Tam Metin Bildiri)
2. SÖZSÜZ İLETİŞİM BAĞLAMINDA INSTAGRAM DİLİ
ICSAS 2. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2024, ss.119, (Özet Bildiri)
3. SİNEMADA BİR TEMSİL OLARAK ÇOCUK VE SAVAŞ: “ÇİZGİLİ PİJAMALI ÇOCUK” FİLM ÖRNEĞİ ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
2. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON WAR STUDIES, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2022, ss.3-4, (Özet Bildiri)
4. Reklamlarda Değişen Başörtüsü Pratiğini Okumak: Başörtülü Kadın Temsili
5th Cultural Informatics, Communication&Media Studies Conference (CICMS), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.51, (Özet Bildiri)
5. Hüzün Turizmi Bağlamında Şehitliklerin İnsanlar Üzerindeki Katharsistik Etkisi: Erzurum Aziziye Tabyaları
Brand and Brand City Congress, GÜMÜŞHANE, TÜRKIYE,, Gümüşhane, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.222, (Özet Bildiri)
6. A Case Study on Glass Ceiling Syndrome of Female Employees in the Information Technology Sector
IWSC, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Mart 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. Disiplinlerarası Reklam Okumaları
Literatürk academia, Konya, 2025
2. Digital Marketing
New Communication Approaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Erciş,Enes Emre Başar, Editör, The British Library, Newcastle Upon Tyne, ss.107-121, 2020
3. NEW ADVERTISEMENT TOOLS IN THE DIGITAL AGE
New Communication Approaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Erciş,Enes Emre Başar, Editör, The British Library, Newcastle Upon Tyne, ss.406-420, 2020
4. Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Göstergebilim
GÖSTERGEBİLİM, Hıdıroğlu, İ., Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları,, Erzurum, ss.135-150, 2019
5. Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Göstergebilim
GÖSTERGEBİLİM, Hıdıroğlu, İ., Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları,, Erzurum, ss.135-150, 2019
6. Şiddet Olgusuna Yönelik Toplumsal Farkındalık Oluşmasında Kamu Spotların Rolü
SUÇ MAĞDURLARI VE SOSYAL TRAVMALAR, Bilen, Ömer, Güneş, Mehmet Şamil, Gür, Mehmet, Editör, HEGEM, Ankara, ss.289-309, 2019
7. Mesaj ve Medya Stratejileri
Halkla İlişkilerde Uygulama Teknikleri, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2019
8. Siyaal İmaj
SİYASAL İLETİŞİM, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2018