Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. ŞEHİR KİMLİĞİ BAĞLAMINDA EDEBİ ESERLERİN İNCELENMESİ: ERZURUM ÖRNEĞİ

IMCCS III. ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2025, ss.35-49, (Tam Metin Bildiri)

2. SÖZSÜZ İLETİŞİM BAĞLAMINDA INSTAGRAM DİLİ

ICSAS 2. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2024, ss.119, (Özet Bildiri)

4. Reklamlarda Değişen Başörtüsü Pratiğini Okumak: Başörtülü Kadın Temsili

5th Cultural Informatics, Communication&Media Studies Conference (CICMS), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.51, (Özet Bildiri)

5. Hüzün Turizmi Bağlamında Şehitliklerin İnsanlar Üzerindeki Katharsistik Etkisi: Erzurum Aziziye Tabyaları

Brand and Brand City Congress, GÜMÜŞHANE, TÜRKIYE,, Gümüşhane, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.222, (Özet Bildiri)

7. Sağlık Kurumlarında Felaketten Kurtarma Planlarının Kurum İmajı Açısından Önemi

3. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

2. Digital Marketing

New Communication Approaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Erciş,Enes Emre Başar, Editör, The British Library, Newcastle Upon Tyne, ss.107-121, 2020

3. NEW ADVERTISEMENT TOOLS IN THE DIGITAL AGE

New Communication Approaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Erciş,Enes Emre Başar, Editör, The British Library, Newcastle Upon Tyne, ss.406-420, 2020

4. Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Göstergebilim

GÖSTERGEBİLİM, Hıdıroğlu, İ., Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları,, Erzurum, ss.135-150, 2019

5. Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Göstergebilim

GÖSTERGEBİLİM, Hıdıroğlu, İ., Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları,, Erzurum, ss.135-150, 2019

6. Şiddet Olgusuna Yönelik Toplumsal Farkındalık Oluşmasında Kamu Spotların Rolü

SUÇ MAĞDURLARI VE SOSYAL TRAVMALAR, Bilen, Ömer, Güneş, Mehmet Şamil, Gür, Mehmet, Editör, HEGEM, Ankara, ss.289-309, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Mesaj ve Medya Stratejileri

Halkla İlişkilerde Uygulama Teknikleri, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2019

8. Siyaal İmaj

SİYASAL İLETİŞİM, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2018
Metrikler

Yayın

22

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları