Makaleler
33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (8)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (17)
1. Evaluation of Studies on Teaching Social Response Behaviors to Individuals with Autism Spectrum Disorders
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.51, sa.2, ss.1278-1314, 2022 (ESCI, TRDizin)
4. FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORU SORMA BECERİLERİNİN ANALİZİ VE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi dergisi
, cilt.36, ss.49-59, 2018 (TRDizin)
5. ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN UNDERGRADUATE STUDENTS’ PHYSICS SUCCESSES AND THEIR ABILITIES
European Journal of Education Studies, Volume 5 │ Issue 2 │ 2018 209-217pp
, cilt.5, sa.2, ss.209-217, 2018 (Hakemli Dergi)
6. Fizik Öğretmen Adaylarının 12 Sınıf Elektrik ve Elektronik Konusu ile İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.41-54, 2016 (TRDizin)
7. THE CONTRIBUTION OF MODEL TEACHING AND MATERIAL DEVELOPMENT TO PHYSICS TEACHING FARADAY S LAW OF INDUCTION
Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education
, cilt.25, ss.176-196, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Slow Motion Animasyon Tekniği ile Fotoelektrik Olay Konusunun Modellenmesi ve Öğrenci Görüşleri
KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, ss.211-226, 2015 (Hakemli Dergi)
13. YGS VE LYS SINAVLARINDAKİ FİZİK SORULARININÖĞRETİM PROGRAMI AÇISINDAN VE BLOOM TAKSONOMİSİBİLİŞSEL ALAN DÜZEYİ AÇISINDAN ANALİZİ
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, ss.309-315, 2014 (Hakemli Dergi)
17. 2006 Öğrenci Seçme Sınavında Çıkmış Olan Fizik Sorularının Kapsam Geçerliliğinin Analizi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.79-110, 2007 (Hakemli Dergi)
18. STUDENTS PERCEPTIONS REGARDING SOME PHYSICAL CONCEPTS
BALKAN PHYSICS LETTERS
, cilt.15, ss.44-50, 2007 (Hakemli Dergi)
19. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinin Öğrenci Açısından Önemine Yönelik Bir Çalışma
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Degisi
, cilt.13, ss.112-119, 2006 (Hakemli Dergi)
20. Fizikte Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Degisi
, cilt.13, ss.431-437, 2006 (Hakemli Dergi)
21. Ortaöğretim Başari Ölçütleri Ile Öss Puanlari Arasindaki Ilişkinin Araştırılmasi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,
, ss.263-269, 2005 (Hakemli Dergi)
22. Fizik Laboratuarlarında Kullanılan Deney Malzemeleri Üzerine Bir Çalışma
KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, ss.590-604, 2005 (Hakemli Dergi)
23. Erzurum İlinde Bulunan Liselerdeki Fizik Sınav Sorularının Bloom Taksonomisinin Basamaklarına Göre Analizi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.77-90, 2005 (TRDizin)
24. Models Draw By Students Related To Solid Objects
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, ss.23-34, 2003 (Hakemli Dergi)
25. Model Drawing in Physics
Balkan Physics Letters
, cilt.11, ss.27-33, 2003 (Hakemli Dergi)
26. AN INVESTIGATION OF STUDENTS ABILITIES IN ESTABLISHING RELATIONS BETWEEN SOME PHYSICAL CONCEPTS
BALKAN PHYSICS LETTERS
, cilt.11, sa.1, ss.27-33, 2003 (TRDizin)
27. Erzurum Bölgesindeki Liselerde Fizik Eğitiminin Durumu Ve Öğrencilerde Bazı Temel Kavramların Gelişimi
Fırat Üniversitesi Fen ve Müh. Bilimleri Dergisi
, cilt.14, ss.133-138, 2002 (Hakemli Dergi)
28. STUDENTS UNDERSTANDING OF COULOMB S LAW AND THE TRANSFER OF CHARGE BETWEEN CONDUCTORS
BALKAN PHYSICS LETTERS
, ss.70-77, 2001 (Hakemli Dergi)
29. Öğretmenlik Uygulamasına Katılan Öğretmen Adaylarının Değerlendirilmesi
Fırat Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
, cilt.13, ss.243-248, 2001 (TRDizin)
30. Investigation of Dislocation Movements and Deformation Characteristics in Sn Single Crystals
The journal of the mechanical behavior of materialls
, cilt.10, ss.187-203, 1999 (Hakemli Dergi)
31. The relation between dislocation density and crystal crosscut in Sn grown by modified Bridgman method
Turkish journal of physics
, cilt.22, ss.803-809, 1998 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
2. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FOTOELEKTRİK OLAY MODELLEMELERİ VE SLOW MOTİON ANİMASYON TEKNİĞİNİN ZİHİNSEL MODELE ETKİSİ
ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 2 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
3. High School Students’ Opinions about Physics Education Held with Differentiated Instruction
ICERI2017 (10th annual International Conference of Education, Researchand Innovation), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.7039-7041, (Tam Metin Bildiri)
4. Analysis of the relationship between undergraduate students’ physics succeses and their abilities
10th Annual International Conference ofEducation,Recearch and Innovation (ICERI2017), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
6. Slow Motion Animasyon Tekniğinin Akademik Başarıya Etkisi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 31 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
10. Fotoelektrik Olay Konusunun Slow Motion Animasyon Tekniği İle Modellenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.305-306, (Özet Bildiri)
12. The Effect of Bi Doping On Optical Properties of SnO2 Thin Film by Sol-GEL Routes: Urbach Rule
Turkish Physical Society 29th International Physical Congress, 5 - 08 Eylül 2012
13. Characterization Some Properties of AG Doped SnO2 Thin Films Deposited VIA SOL-GEL Method
Turkish Physical Society 29th International Physical Congress, 5 - 08 Eylül 2012
14. Hydroxyapatite Productıon on Pure Ti By ECAE and MAO Processes
PSE2010 - Twelfth International Conference on Plasma Surface Engineering, 13 - 17 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
16. Students Understanding Of Some Electrical Subjects
First Hellenic-Turkish International Conference, 10 - 15 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
17. Students Understanding Of Coulomb s Law And The Transfer Of Charge Between Conductors
First Hellenic-Turkish International Conference, BODRUM, Türkiye, 10 Eylül - 15 Ağustos 2001, ss.257, (Tam Metin Bildiri)
18. Investigation on Relation Between Secondary Education Achievement Criteria and Points of Student Selection Examination
First Hellenic-Turkish International Conference, BODRUM, Türkiye, 10 Aralık - 15 Kasım 2001, cilt.262, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. FİZİK ÖĞRETİMİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMI
ERTUAL AKADEMİ, Erzurum, 2019
2. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fotoelektrik Olay Modellemeleri ve Slow Motion AnimasyonTekniğinin Zihinsel Modele Etkisi
Sosyo Ekonomik Stratjiler III: Eğitim Bilimleri, Köse Akif, Selçuk Gülenaz, Atalmış Erkan, Editör, IJOPEC Publication, 2017