Biyografi
05.12.1964 yılında Erzurum’un İspir ilçesinde doğan Doç. Dr. İbrahim KARAMAN İlk, orta ve lise öğrenimini Erzurum’da tamamladı. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesinden 1989 yılında Fizik Öğretmeni olarak mezun oldu. 1990 yılından itibaren 1 yıl süreyle fizik öğretmeni olarak çalıştı. 1991 yılında Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Fizik Öğretmenliği Bölümünde Araştırma görevlisi olarak çalışmaya başladı. Yüksek lisans eğitimini Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsünde “β-Kalay Monokristalinde Dislokasyon Yoğunluğu ile Kristal Kesiti Arasındaki İlişki” adlı tez ile 1995 yılında tamamladı. Doktorasını yine aynı enstitüde “Ortaöğretim Başarı Ölçütleri ile ÖSS Puanları Arasındaki İlişkinin Araştırılması” adlı tez ile 2001 yılında tamamladı. İbrahim KARAMAN 2005 yılında Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Fizik Eğitimi Anabilim Dalı’na Yardımcı Doçent olarak atanmıştır. Aday Üniversitelerarası Kurul tarafından yapılan sınavla 3 Mart 2014 tarihinde doçent unvanını almıştır.
Eğitim Bilgileri
1996 - 2001
1996 - 2001Doktora
Atatürk Üniversitesi, Kazim Karabekir Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Enstitüsü,Fizik Eğitimi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi / Fizik Eğitimi, Türkiye
1992 - 1995
1992 - 1995Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Kazim Karabekir Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Enstitüsü,Fizik Eğitimi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi / Fizik Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
"Olay yeri inceleme ve önleyici şube polislerinin fizik dersine karşı tutumları ve meslek yaşamlarında fizik bilgilerini uygulama durumlarının araştırılması"
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi / Fizik Eğitimi
2015
2015Doktora
"Fen bilgisi öğretmen adaylarının fotoelektrik olayı modellemeleri ve slow motion animasyonla öğrenmelerine yönelik bir araştırma"
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi / Fizik Eğitimi
2015
2015Yüksek Lisans
Fizik öğretiminde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına etkisinin araştırılması
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi / Fizik Eğitimi
2009
2009Yüksek Lisans
"9. Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersindeki Bilişsel Hazır Bulunuşluk Düzeylerini Belirleyecek Ölçme Aracı Geliştirme"
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi / Fizik Eğitimi
2009
2009Yüksek Lisans
”İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Sıvıların Kaldırma Kuvveti İle İlgili Kavram Yanılgıları ve Oluşum Sebepleri”
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi / Fizik Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - 2019
2014 - 2019Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
1995 - 2001
1995 - 2001Dr. Öğr. Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
1991 - 1995
1991 - 1995Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
Verdiği Dersler
Lisans
Fiziğe Giriş
Öğretim Teknolojileri
Eğitimde Program dışı Etkinlikler
Bilimin Teknolojideki Uygulamaları (Applications of Science in Technology)
Bilimin Teknolojideki Uygulamaları
Eğitimde Proje Hazırlama
İstatistik Mekanik
Program Geliştirme ve Öğretim
Fizik Eğitiminde Araştırma Projesi
Astronomi ve astrofizik
Fizik Özel Öğretim Yöntemleri
Kuantum Fiziği
Kavram Yanılgıları
Modelleme ve Bilgi Teknolojileri
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİNE ENTEGRE EDİLMİŞ FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN AKADEMİK BAŞARI, SOSYAL BECERİ, ÖZYETERLİK İNANÇ DÜZEYİ VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
KARAMAN İ.
F.Ermiş(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
İzafiyet teorisinde Yer Alan kavramları Kelime İlişkilendirme Testi ile İncelenmesi
KARAMAN İ.
İ.Kuzzu(Öğrenci)
Makaleler
2022
20221. Evaluation of Studies on Teaching Social Response Behaviors to Individuals with Autism Spectrum Disorders
Ermis F., KARAMAN İ.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.51, sa.2, ss.1278-1314, 2022 (ESCI, TRDizin)
2020
20202. Learning colours of light reflected from pigments using coloured light
Ermis F., Karaman İ.
Physics Education
, cilt.55, sa.4, 2020 (Scopus)
2018
20183. FEN ÖĞRETİMİNDE HATA TEMELLİ AKTİVİTELER: SINIF İÇİ UYGULAMAERROR-BASED IN TEACHING SCIENCE ACTIVITIES: PRESSURE CONCEPT CLASS APPLICATION
KARAMAN İ.
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH , cilt.5, ss.4100-4105, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20184. FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORU SORMA BECERİLERİNİN ANALİZİ VE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
KARAMAN İ.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi dergisi , cilt.36, ss.49-59, 2018 (TRDizin)
2018
20185. ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN UNDERGRADUATE STUDENTS’ PHYSICS SUCCESSES AND THEIR ABILITIES
KARAMAN İ.
European Journal of Education Studies, Volume 5 │ Issue 2 │ 2018 209-217pp , cilt.5, sa.2, ss.209-217, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
20166. Fizik Öğretmen Adaylarının 12 Sınıf Elektrik ve Elektronik Konusu ile İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
SALAR R., UZUN E., KARAMAN İ., TURGUT Ü.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.41-54, 2016 (TRDizin)
2016
20167. THE CONTRIBUTION OF MODEL TEACHING AND MATERIAL DEVELOPMENT TO PHYSICS TEACHING FARADAY S LAW OF INDUCTION
KARAMAN İ., DİLBER R., YELGÜN A.
Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education , cilt.25, ss.176-196, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20168. Fizik Öğretmeni Adaylarının 12 Sınıf Elektrik Ve Elektronik Konusunu İle İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
SALAR R., UZUN E., KARAMAN İ., TURGUT Ü.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, ss.41-54, 2016 (TRDizin)
2016
20169. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ IŞIK VE SES KONUSUYLA İLGİLİ ZİHİNSEL MODELLERİNİN İNCELENMESİ An Analysis of Prospective science teachers Mental Models About Light and Sound
UZUN E., KARAMAN İ.
EKEV Akademi DERGİSİ , cilt.65, ss.141-155, 2016 (TRDizin)
2015
201510. Slow Motion Animasyon Tekniği ile Fotoelektrik Olay Konusunun Modellenmesi ve Öğrenci Görüşleri
UZUN E., KARAMAN İ.
KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.12, ss.211-226, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201511. What Are The Factors Reducing the Academic Achievement in a Primary School Located in a Neighborhood With a Low Socioeconomic Status?
Yelgun A., KARAMAN İ.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, sa.179, ss.251-268, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2015
201512. What are the factors reducing the academic achievement in a primary school located in a neighborhood with a low socioeconomic status? Düşük Sosyoekonomik Düzeydeki Mahallede Bulunan bir Ilköʇretim Okulunda Akademik Başariyi Düşüren Faktörler nelerdir?
YELGÜN A., KARAMAN İ.
Egitim ve Bilim
, cilt.40, sa.179, ss.251-268, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201413. YGS VE LYS SINAVLARINDAKİ FİZİK SORULARININÖĞRETİM PROGRAMI AÇISINDAN VE BLOOM TAKSONOMİSİBİLİŞSEL ALAN DÜZEYİ AÇISINDAN ANALİZİ
KARAMAN İ., SALAR R., DİLBER R., TURGUT Ü.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.2, ss.309-315, 2014 (Hakemli Dergi)
2011
201114. Hydroxyapatite production on ultrafine-grained pure titanium by micro-arc oxidation and hydrothermal treatment
ALSARAN A., PÜRÇEK G., Hacisalihoglu I., Vangolu Y., BAYRAK O. Ü., KARAMAN I., et al.
SURFACE & COATINGS TECHNOLOGY
, cilt.205, 2011 (SCI-Expanded, Scopus)
2011
201115. Effect of instruction based on conceptual change texton students understanding of fluid pressure concept
KARAMAN İ.
Int. J.lnnovation and Learning , cilt.9, ss.21-34, 2011 (Scopus)
2009
200916. High school students' understanding of projectile motion concepts
DİLBER R., KARAMAN İ., DÜZGÜN B.
EDUCATIONAL RESEARCH AND EVALUATION
, cilt.15, sa.3, ss.203-222, 2009 (ESCI, Scopus)
2007
200717. 2006 Öğrenci Seçme Sınavında Çıkmış Olan Fizik Sorularının Kapsam Geçerliliğinin Analizi
KARAMAN İ., DİLBER R., SÖNMEZ E.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, ss.79-110, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200718. STUDENTS PERCEPTIONS REGARDING SOME PHYSICAL CONCEPTS
DİLBER R., SÖNMEZ E., KARAMAN İ.
BALKAN PHYSICS LETTERS , cilt.15, ss.44-50, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200619. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinin Öğrenci Açısından Önemine Yönelik Bir Çalışma
SÖNMEZ E., DİLBER R., KARAMAN İ.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Degisi , cilt.13, ss.112-119, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200620. Fizikte Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma
TURGUT Ü., KARAMAN İ., SÖNMEZ E., DİLBER R., ŞİMŞEK Ö.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Degisi , cilt.13, ss.431-437, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
200521. Ortaöğretim Başari Ölçütleri Ile Öss Puanlari Arasindaki Ilişkinin Araştırılmasi
KARAMAN İ., DİLBER R.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, , ss.263-269, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200522. Fizik Laboratuarlarında Kullanılan Deney Malzemeleri Üzerine Bir Çalışma
SÖNMEZ E., DİLBER R., KARAMAN İ.
KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.11, ss.590-604, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200523. Erzurum İlinde Bulunan Liselerdeki Fizik Sınav Sorularının Bloom Taksonomisinin Basamaklarına Göre Analizi
KARAMAN İ.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.25, ss.77-90, 2005 (TRDizin)
2003
200324. Models Draw By Students Related To Solid Objects
DİLBER R., KARAMAN İ.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, ss.23-34, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200325. Model Drawing in Physics
KARAMAN İ., DİLBER R.
Balkan Physics Letters , cilt.11, ss.27-33, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200326. AN INVESTIGATION OF STUDENTS ABILITIES IN ESTABLISHING RELATIONS BETWEEN SOME PHYSICAL CONCEPTS
KARAMAN İ., DİLBER R., ERTUĞRUL M., ŞİMŞEK Ö., DÜZGÜN B.
BALKAN PHYSICS LETTERS , cilt.11, sa.1, ss.27-33, 2003 (TRDizin)
2002
200227. Erzurum Bölgesindeki Liselerde Fizik Eğitiminin Durumu Ve Öğrencilerde Bazı Temel Kavramların Gelişimi
ŞİMŞEK Ö., TURGUT Ü., KARAMAN İ., ERTUĞRUL M.
Fırat Üniversitesi Fen ve Müh. Bilimleri Dergisi , cilt.14, ss.133-138, 2002 (Hakemli Dergi)
2001
200128. STUDENTS UNDERSTANDING OF COULOMB S LAW AND THE TRANSFER OF CHARGE BETWEEN CONDUCTORS
DİLBER R., KARAMAN İ., DOĞAN O.
BALKAN PHYSICS LETTERS , ss.70-77, 2001 (Hakemli Dergi)
2001
200129. Öğretmenlik Uygulamasına Katılan Öğretmen Adaylarının Değerlendirilmesi
DOĞAN O., DİLBER R., ERTUĞRUL M., KARAMAN İ., ŞİMŞEK Ö.
Fırat Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi , cilt.13, ss.243-248, 2001 (TRDizin)
1999
199930. Investigation of Dislocation Movements and Deformation Characteristics in Sn Single Crystals
DÜZGÜN B., KARAMAN İ.
The journal of the mechanical behavior of materialls , cilt.10, ss.187-203, 1999 (Hakemli Dergi)
1998
199831. The relation between dislocation density and crystal crosscut in Sn grown by modified Bridgman method
DÜZGÜN B., KARAMAN İ., UÇAR N.
Turkish journal of physics
, cilt.22, ss.803-809, 1998 (Scopus, TRDizin)
1998
199832. İ Karaman N Uçar G Çankaya E Ekinci B Düzgün The Effect of Crystal Diameter and Orientation on Plastic Deformation in White Tin Single Crystals Vol 9 No 2 1998 141 145
KARAMAN İ., DÜZGÜN B.
The Journal of Mechanical Behavior of Materialls , cilt.9, ss.141-145, 1998 (Hakemli Dergi)
1995
199533. ORIENTATION AND TEMPERATURE-DEPENDENCE OF SLIP SYSTEMS IN CD SINGLE-CRYSTALS
UÇAR N., KARAMAN İ., DÜZGÜN B.
ACTA METALLURGICA ET MATERIALIA
, cilt.43, sa.5, ss.2103-2105, 1995 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Fen Öğretiminin Animasyonlar İle Desteklenmesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Durmuş M., ÇETİN A., KARAMAN İ.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2017
20172. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FOTOELEKTRİK OLAY MODELLEMELERİ VE SLOW MOTİON ANİMASYON TEKNİĞİNİN ZİHİNSEL MODELE ETKİSİ
UZUN E., KARAMAN İ.
ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 2 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
20173. High School Students’ Opinions about Physics Education Held with Differentiated Instruction
TURGUT Ü., SALAR R., KARAMAN İ.
ICERI2017 (10th annual International Conference of Education, Researchand Innovation), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.7039-7041, (Tam Metin Bildiri)
2017
20174. Analysis of the relationship between undergraduate students’ physics succeses and their abilities
KARAMAN İ., TURGUT Ü., DİLBER R., SALAR R.
10th Annual International Conference ofEducation,Recearch and Innovation (ICERI2017), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN UNDERGRADUATE STUDENTS' PHYSICS SUCCESSES AND THEIR ABILITIES
Karaman I., Turgut U., Dilber R., Salar R.
10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.7042, (Tam Metin Bildiri)
2016
20166. Slow Motion Animasyon Tekniğinin Akademik Başarıya Etkisi
UZUN E., KARAMAN İ.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 31 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
20167. The Effects on Student Success by Using the Smart Board in Teaching Physics
KARAMAN İ.
ERPA International Congresses on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.26-32, (Tam Metin Bildiri)
2016
20168. Problem Solving Strategies Observed in Pre service Physics Teachers
KARAMAN İ., DİLBER R.
ERPA International Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
20169. ORTAOKUL FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN SINAV SORULARI İLE TEOG SINAV SORULARININ ANALİZİ
KARAMAN İ.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201510. Fotoelektrik Olay Konusunun Slow Motion Animasyon Tekniği İle Modellenmesi
KARAMAN İ., UZUN E.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.305-306, (Özet Bildiri)
2013
201311. Comparison of two different techniques on students understandings of static electric concepts
FATMANUR E., DİLBER R., SALAR R., TURGUT G., AYDIN S., KARAMAN İ.
IATED 2013, 4 - 06 Mart 2013, (Özet Bildiri)
2012
201212. The Effect of Bi Doping On Optical Properties of SnO2 Thin Film by Sol-GEL Routes: Urbach Rule
KESKENLER E. F., TURGUT G., AYDIN S., DOĞAN S., DUMAN S., KARAMAN İ.
Turkish Physical Society 29th International Physical Congress, 5 - 08 Eylül 2012
2012
201213. Characterization Some Properties of AG Doped SnO2 Thin Films Deposited VIA SOL-GEL Method
KESKENLER E. F., TURGUT G., AYDIN S., DOĞAN S., KARAMAN İ.
Turkish Physical Society 29th International Physical Congress, 5 - 08 Eylül 2012
2010
201014. Hydroxyapatite Productıon on Pure Ti By ECAE and MAO Processes
ALSARAN A., PÜRÇEK G., HACISALİHOĞLU İ., VANGÖLÜ S. Y., BAYRAK Ö., Karaman I.
PSE2010 - Twelfth International Conference on Plasma Surface Engineering, 13 - 17 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201015. Using the Education Strategy with Directing Questions in the Teaching Period Sample Lesson one dimensional motion
KARAMAN İ.
WCES 2010, 4 - 08 Şubat 2010, ss.76, (Tam Metin Bildiri)
2001
200116. Students Understanding Of Some Electrical Subjects
KARAMAN İ., DİLBER R., DOĞAN O., ŞİMŞEK Ö., DÜZGÜN B., ERTUĞRUL M.
First Hellenic-Turkish International Conference, 10 - 15 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
2001
200117. Students Understanding Of Coulomb s Law And The Transfer Of Charge Between Conductors
DOĞAN O., DİLBER R., KARAMAN İ., ŞİMŞEK Ö., DÜZGÜN B., ERTUĞRUL M.
First Hellenic-Turkish International Conference, BODRUM, Türkiye, 10 Eylül - 15 Ağustos 2001, ss.257, (Tam Metin Bildiri)
2001
200118. Investigation on Relation Between Secondary Education Achievement Criteria and Points of Student Selection Examination
DİLBER R., KARAMAN İ., DOĞAN O., ŞİMŞEK Ö., ERTUĞRUL M., DÜZGÜN B.
First Hellenic-Turkish International Conference, BODRUM, Türkiye, 10 Aralık - 15 Kasım 2001, cilt.262, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. FİZİK ÖĞRETİMİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMI
ÖZÇELİK E., KARAMAN İ.
ERTUAL AKADEMİ, Erzurum, 2019
2017
20172. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fotoelektrik Olay Modellemeleri ve Slow Motion AnimasyonTekniğinin Zihinsel Modele Etkisi
UZUN E., KARAMAN İ.
Sosyo Ekonomik Stratjiler III: Eğitim Bilimleri, Köse Akif, Selçuk Gülenaz, Atalmış Erkan, Editör, IJOPEC Publication, 2017
Desteklenen Projeler
2012 - 2013
2012 - 2013CDS/CU(IN,GA)SE2 GÜNEŞ PİLİ ÜRETİMİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARAMAN İ. (Yürütücü), AYDIN S.
2009 - 2010
2009 - 2010GÜÇ ELEKTRONİĞİ İÇİN SİC DİYOTUNUN PAKETLENMESİ
TÜBİTAK Projesi
KARAMAN İ. (Yürütücü)
2003 - 2005
2003 - 2005Ortaöğretim okulları için fizik ve fen bilgisi öğretmenlerinin yetiştirilmesinde Mikro öğretim tekniklerinin kullanılması
TÜBİTAK Projesi , 1000 - Üniversitelerin Araştırma ve Geliştirme Potansiyelinin Arttırılmasına Yönelik Destek Programı
Karaman İ. (Yürütücü), Doğan O.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorHasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi Journal of the Hasan Ali Yücel Faculty of Education
Değerlendirme Kurul Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2017
Nisan 2017BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
ICES-UEBK 2018 - ICES-UEBK | Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Oturum Başkanı
Antalya-Türkiye
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018oturum başkanlığı
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Nisan 2016 - 01 Nisan 2016
01 Nisan 2016 - 01 Nisan 2016