Eğitim Bilgileri
2006 - 2012
2006 - 2012Doktora
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Estitüsü, Türkiye
2004 - 2006
2004 - 2006Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Estitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
İLKÖĞRETİM FEN BİLGİSİ DERSİNDE ANİMASYON KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KALICILIĞA VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
Atatürk Üniversitesi, İlköğretim, Fen Bilgisi Eğitimi
2006
2006Yüksek Lisans
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE ANİMASYON KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KALICILIĞA ETKİSİ
Atatürk Üniversitesi, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2018 - 2024
2018 - 2024Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2013 - 2018
2013 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Ordu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorMerkez Müdürü
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
2012 - 2013
2012 - 2013Öğretmen
Kültür Kurumu Ortaokulu, Öğretmen
2002 - 2013
2002 - 2013öğretmen
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Bakanlığı , Öğretmen, öğretmen
2006 - 2012
2006 - 2012Öğretmen
Erzurum Vali Hafızpaşa İlköğretim Okulu , Öğretmen
2003 - 2006
2003 - 2006Öğretmen
Erzurum Yahya Kemal İlköğretim Okulu , Öğretmen
2002 - 2003
2002 - 2003Öğretmen
Kars - Sarıkanış Gazi Paşa İlköğretim Okulu, Öğretmen
Yönetilen Tezler
2018
2018Yüksek Lisans
ÖĞRENCİLERİN TEOG SINAVINDAKİ BAŞARILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
DAŞDEMİR İ.
S.OKUTAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Fen bilgisi öğretmen adaylarının uzay-zaman kavramı hakkındaki bilgi düzeylerinin ölçülmesi
DAŞDEMİR İ.
C.ABAY(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (23)
2024
20241. Görme Yetersizliği Olan Öğrenciler ile İlgili Tezlerdeki Genel Eğilimler
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.19, sa.43, ss.2627-2655, 2024 (TRDizin)
2023
20232. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yenilenebilir Enerji Kaynakları Hakkındaki Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
DAŞDEMİR İ., BAYSAL H.
MILLI EGITIM
, cilt.52, ss.255-278, 2023 (Scopus, TRDizin)
2023
20233. The Views of University Students about Civic Involvement Projects
DAŞDEMİR İ.
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, sa.23, ss.41-54, 2023 (ESCI)
2022
20224. Okul Yöneticilerinin Uzaktan Eğitime ve Bu Süreçte Yaptıkları Çalışmalara İlişkin Düşünceleri
Daşdemir İ., Cengiz E.
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergis , cilt.31, sa.2, ss.204-222, 2022 (ESCI)
2022
20225. Ortaokul Öğretmenlerinin Türkiye’de Salgın Sürecinde Yapılan Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E.
MILLI EGITIM
, cilt.51, ss.327-351, 2022 (Scopus, TRDizin)
2021
20216. Türkiye’de Salgın Döneminde Covid-19 İle İlgili Eğitim Alanında Yapılan Çalışmaların Analizi
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E.
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2021 (TRDizin)
2020
20207. Fen Bilimleri Dersiyle İlgili Özel Durumların Ortaokul Öğrencilerinin TEOG Fen Bilimleri Dersi Başarılarına Etkis
DAŞDEMİR İ., OKUTAN S.
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20198. Fen bilimleri dersiyle ilgili özel durumların ortaokul öğrencilerinin TEOG fen bilimleri dersi başarılarına etkisi
Daşdemir İ.
ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.9, sa.2, ss.307-317, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Fen Bilimleri Dersiyle İlgili Özel Durumların Ortaokul Öğrencilerinin TEOG Fen Bilimleri Dersi Başarılarına Etkis
Daşdemir İ., Okutan S.
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.307-317, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201810. İşbirliğine Dayalı Öğrenme ve Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğretmen Adaylarının Kuvvet ve Hareket Konusunda Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
DAŞDEMİR İ.
Sakarya University Journal of Education , 2018 (TRDizin)
2018
201811. Türkiye’de FeTeMM (STEM) Eğitimi Eğilim Araştırması
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E., AKSOY G.
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergi , 2018 (TRDizin)
2018
201812. AN ANALYSIS OF 8TH GRADE STUDENTS’ ACHIEVEMENT IN TRANSITION FROM PRIMARYEDUCATION TO SECONDARY EDUCATION (TEOG) EXAM
DAŞDEMİR İ.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2018 (TRDizin)
2018
201813. Fen Eğitimi Bağlamında Uzay, Zaman, Hız ve Kütle Çekimi KavramlarıHakkında Üç Aşamalı Kavram Testi Geliştirme
DAŞDEMİR İ., ABAY C.
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi , cilt.4, ss.61-74, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201814. Ortaokul Öğrencilerinin TEOG Sınavı Fen Bilimleri Dersindeki Başarılarılarına Etki Eden Bazı Değişkenlerin İncelenmesi
OKUTAN S., DAŞDEMİR İ.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, ss.60-81, 2018 (TRDizin)
2018
201815. Research and Trends in the Field of Environment Education from 2012 to 2016: A Content Analysis of MA Theses and Ph.D. Dissertations in Turkey
DAŞDEMİR İ.
International Electronic Journal of Environmental Education
, cilt.8, ss.1-14, 2018 (Scopus)
2017
201716. Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Fizik Tutumlarına Etkisi
DAŞDEMİR İ.
Journal of International Scientific Researches , cilt.2, ss.262-269, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Views of Pre service Biology Teachers on Structured Grid.
DAŞDEMİR İ.
TURKISH SCIENCE EDUCATION
, cilt.13, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201618. The Effect of the 5E Instructional Model EnrichedWith Cooperative Learning and Animations onSeventh Grade Students Academic Achievementand Scientific Attitudes
DAŞDEMİR İ.
International Electronic Journal of Elementary Education, , cilt.9, ss.21-38, 2016 (Scopus)
2015
201519. Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinden Mektup Yazmanın 7 Sınıf Işık Ünitesinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Tutumlarına Etkis
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E., UZOĞLU M.
ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , cilt.5, ss.89-103, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201420. An Investigation of Science and Technology Teachers Views on the 5thGrade Science Course
DAŞDEMİR İ.
Mevlana International Journal of Education (MIJE) , cilt.4, ss.139-148, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201421. The Effect of Letter Writing Activities for Learning Purposes on the Students Learning of the Science Course and Scientific Attitude
DAŞDEMİR İ.
Educational Research and Reviews , cilt.9, ss.786-792, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201322. Maddenin Yapısı ve Özellikleri Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilein Akademik Başarılarına Hatırda Tutma Düzeyine ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi( Doktora tez)
DAŞDEMİR İ., DOYMUŞ K.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, ss.84-101, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201323. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Seviye Belirleme Sınavı SBS nda Yapılan Değişiklikler İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
UZOĞLU M., CENGİZ E., DAŞDEMİR İ.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, ss.77-86, 2013 (TRDizin)
2013
201324. Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
DAŞDEMİR İ.
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.1287-1304, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201325. The effect of the use of the animation on the academic achievements of the students retention of this achievement and the development of scientific process skills
DAŞDEMİR İ.
Balkan Physics Letters , cilt.21, ss.113-131, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201226. The effect of use of animations in unit of body systems on the academic achievements of the 6th students retention of the knowledge learned and the scientific process skills
DAŞDEMİR İ.
Energy Education Science and Technology Part B , ss.824-828, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201227. The effect of use of animations in unit of structure of matter on the academic achievements of the 7th students retention of the knowledge learned and the scientific process skills
DAŞDEMİR İ., UZOĞLU M., CENGİZ E.
Energy Education Science and Technology Part B , ss.857-860, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201228. Tablet Bilgisayarların Fen ve Teknoloji Dersinde Kullanılması İle İlgili Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
DAŞDEMİR İ., UZOĞLU M., CENGİZ E., BOZDOĞAN A. E.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.9, ss.485-494, 2012 (TRDizin)
2012
201229. 6 Sınıf Elektrik Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kalıcılığa Etkisi (Yüksek lisans tez )
DAŞDEMİR İ., DOYMUŞ K.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, ss.195-206, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201230. 7 Sınıf Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E., UZOĞLU M.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, ss.54-62, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201231. Öğretmenlere Göre Fen ve Teknoloji Dersindeki Başarısızlık Nedenleri ve Çözüm Önerileri
CENGİZ E., UZOĞLU M., DAŞDEMİR İ.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, ss.393-418, 2012 (TRDizin)
2012
201232. Fen ve Teknoloji Dersinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi(Doktora tez )
DAŞDEMİR İ., DOYMUŞ K.
Pagem eğitim ve öğretim dergisi , cilt.2, ss.33-41, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201233. 8 Sınıf Kuvvet ve Hareket Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilginin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi(Doktora tez)
DAŞDEMİR İ., DOYMUŞ K.
, Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, ss.77-87, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201234. 8 Sınıf Kuvvet Ve Hareket Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
DAŞDEMİR İ., DOYMUŞ K.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.77-87, 2012 (Hakemli Dergi)
2008
200835. The Effects of Animation Technique on Teaching of Acids and Bases Topics
DAŞDEMİR İ., DOYMUŞ K., ŞİMŞEK Ü., KARAÇÖP A.
Türk Fen Eğitimi Dergisi , cilt.5, ss.60-69, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200836. Dasdemir I Doymus K Simsek Ü ve Karacop A The Effect of Animation Technique on Teaching of Acid and Bases Topics
DAŞDEMİR İ., DOYMUŞ K., ŞİMŞEK Ü., KARAÇÖP A.
Journal of Turkish Science Education (TUSED), , cilt.10, ss.60-69, 2008 (Hakemli Dergi)
2006
200637. Fen Bilgisi Laboratuvarı Uygulamalarında İşbirlikli Öğretim Yönteminin Kullanılması
DAŞDEMİR İ., DOYMUŞ K., KARAÇÖP A., ŞİMŞEK Ü.
Kazım Karabekir E!itim Fakültesi Dergisi , sa.13, ss.157-166, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200638. Fen Bilgisi Laboratuvarı Uygulamalarında İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Kullanılması
DOYMUŞ K., AKSOY G., DAŞDEMİR İ., ŞİMŞEK Ü., KARAÇÖP A.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, , cilt.13, ss.157-166, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. 2019 LGS fen bilimleri sorularının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi.
AKSOY G., DAŞDEMİR İ.
Internatıonal Symposıum on the Actıve Learnıng. Adana., 06 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. Türkiye’de FeTeMM (STEM) Eğitimi ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenm
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
20193. İnsanda Dolaşım Sisteminde Yer alan Bazı kavramlara ilişkin Öğrenci Görüşleri
CENGİZ E., DAŞDEMİR İ.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019
2018
20184. TÜRKİYE’DE MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ DOKTORA TEZÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
DAŞDEMİR İ.
IV. ULUSLARARASI MESLEKİVE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 7 - 09 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Türkiye’de 2009-2017 Yılları Arasında Yapılan Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Konu [TPAB] Alanı Eğilim Araştırması
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E.
International Learning Teaching and Educational Research Congress (, 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kavram Öğretim Teknikleri Hakkındaki Görüşleri
DAŞDEMİR İ.
INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. İşbirliğine Dayalı Öğrenme ve Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğretmen Adaylarının Kuvvet ve Hareket Konusunda Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
DAŞDEMİR İ.
x.ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. FEN, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK , MATEMATİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ YAPILAN ULUSAL ÇALIŞMALAR
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E., AKSOY G.
X. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
20179. 2012-2016 YILLARI ARASINDA TÜRKİYEDE ÇEVRE EGİTİMİ İLE İLGİLİ YAYIMLANANYÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNDEKİ GENEL YÖNELİMLERİN BELİRLENMESİ
DAŞDEMİR İ.
2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, 20 - 24 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. UZAY-ZAMAN KAVRAMI HAKKINDA BİR TEST GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI
DAŞDEMİR İ., ABAY C.
9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. ÖĞRENCİLERİN FENBAŞARILARININ FARKLIDEĞİŞKENLER AÇISINDANİNCELENMESİ
DAŞDEMİR İ., SEZAYI O.
9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. FEN BİLGİSİ ÖöRETMEN ADAYLARININ MERKEZİSINAVLARDAKİ SORULARI ÇÖZME DURUMLARI
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E., AKSOY G., UZOĞLU M.
ULEAD 2017 Annual Congress: ICRE, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. ÖĞRENCİLERİN FARKLI YILLARDAKİ FEN BİLİMLERİBAŞARILARI ARASINDAKİ İLŞKİNİN İNCELENMESİ
DAŞDEMİR İ., OKUTAN S.
ULEAD 2017 Annual Congress: ICRE, 27 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. MEKTUP YAZMA AKTİVİTESİNİN FİZİK DERSİ HAREKET KONUSUNDAÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA, ELEŞTİREL DÜŞÜNMEBECERİLERİNE VE FİZİK TUTUMLARINA ETKİSİ2
DAŞDEMİR İ.
2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, 20 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201615. Öğrencilerin I ve II dönem TEOG sınavındaki derslerin puanları arasındaki ilişkinin belirlenmesi
DAŞDEMİR İ.
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi,Ejer Congres, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201616. Karşılıklı Sorgulama Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Tutumlarına Etkisi
DAŞDEMİR İ.
8 th. International Education Research Congress, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201617. Animasyonlarla Zenginleştirilmiş 5E Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Tutumlarına Etkisi
DAŞDEMİR İ.
8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201518. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Araçlarından Olan Yapılandırılmış Grid Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
DAŞDEMİR İ.
2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi,Ejer Congres, Türkiye, 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2013
201319. Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri
DAŞDEMİR İ., OKUR AKÇAY N., AKAR M. S., KOÇ Y., ŞİMŞEK Ü.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 15 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Tutumları İle Fen Okuryazarlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
DAŞDEMİR İ., AŞIK F.
Güncel Araştırmalarda Fen Bilgisi Eğitimi I, Doç. Dr. Emine Uzun, Editör, BİDGE YAYINLARI, ss.20-36, 2023
2023
20232. 8. Sınıf Öğrencilerinin Stem Tutumları Ve Bilimsel Süreç Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
DAŞDEMİR İ., KILIÇ E.
Güncel Araştırmalarda Fen Bilgisi Eğitimi I, Doç. Dr. Emine Uzun, Editör, Bİ, ss.6-19, 2023
2022
20223. İNSANDA DOLAŞIM SİSTEMİNDE YER ALAN BAZI KAVRAMLARA İLİŞKİN ÖĞRENCİ DÜŞÜNCELERİ1
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E.
EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL TARTIŞMALAR , , Editör, Platanus Publishing®, Ankara, ss.567-578, 2022
2022
20224. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAY-ZAMAN KAVRAMI HAKKINDAKİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN ÖLÇÜLMESİ
DAŞDEMİR İ., abay c.
Eğitim Bilimlerinde Güncel Tartışmalar, , Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.185-214, 2022
Desteklenen Projeler
2022 - 2023
2022 - 2023ORTAOKUL 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FeTeMM TUTUMLARIYLA BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
DAŞDEMİR İ. (Yürütücü), KILIÇ E.
2021 - 2022
2021 - 2022fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgileri ile fen okuryazarlıklarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DAŞDEMİR İ. (Yürütücü), OKTAY Ö.
2014 - 2016
2014 - 2016Mektup Yazma Aktivitesinin Fizik Dersi Hareket Konusunda Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Daşdemir İ. (Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2021
Nisan 2021OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2019
Temmuz 2019MİLLİ EĞİTİM
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2019
Şubat 2019İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2018
Mayıs 2018TÜRK FEN EĞİTİM DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2021
Mayıs 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Atatürk Üniversitesi
Şubat-2021
Şubat 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Nisan-2018
Nisan 2018