Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (6)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. Investigation of playtime processes in preschools

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2. Okul öncesi öğretmenlerinin stres kaynakları ve başetme yollarının incelenmesi

6. Uluslaraarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

5. Çocukların Benlik Algısı, Mizaç ve Sosyal Becerileri Arasındaki İlişkiler

5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

6. 48-72 Aylık Çocukların Benlik Algıları İle Duygu Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.74-75, (Özet Bildiri)

7. Beş On Dört Yaşlar arası Çocuklarda Temel Korunum Becerilerinin İncelenmesi

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

8. Topluma Hizmet Uygulamalarının Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Empatik Becerilerine ve Demokratik Tutumlarına Etkisi

Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

11. The relationship between the effectiveness of preschools and leadership styles of school managers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2269-2276, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

12. A study on the achievement level of social skills objectives and outcomes in the preschool curriculum for six-year-olds

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5612-5618, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

13. A study on 6-year-old preschoolers' musical skills and their parents' rhythmic skills

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2847-2854, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Kitaplar 27

1. Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Uzaktan Eğitim Sonrası Öğrenci Davranışlarında Meydana Gelen Değişikliklerin İncelenmesi

TEMEL EĞİTİMDE YARATICI YAKLAŞIMLAR, Fatma Çalışandemir,Hüseyin Mertol, Editör, Vizetek, Ankara, ss.18-49, 2025

2. Otantik Görev ve Otantik Değerlendirme Süreçleri Kullanılarak Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Becerilerinin Desteklenmesi

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇAĞDAŞ ARAŞTIRMALAR I, Prof. Dr. Perihan Ünüvar, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.89-119, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Okul Öncesi Dönemde Ahlak Gelişimi

Okul Öncesi Eğitim Ansiklopedisi: Gelişim 1-2, Özgül Polat,M. Oya Ramazan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.45-74, 2024

4. Oyun ve Oyun Materyalleri

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2022

5. Çocuğu Tanıma ve Değerlendirmede Alternatif Bir Yöntem: Otantik Değerlendirme

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme: Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları, Zembat Rengin, Tunçeli Hilal İlknur, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.259-281, 2022

6. Otantik Değerlendirme

Erken Çocuklukta Güncel Konular, Görgü Ertan, Sezer Türker, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.477-494, 2020

7. Eğitim Programları ve Temel Kavramlar

Okul Öncesi Eğitim Programları, Kuru, Nalan, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.1-24, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Erken Çocukluk Eğitim Programı ve Farklı Modeller

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, ZEMBAT Rengin, Editör, HEDEFCS, Ankara, ss.123-160, 2019

9. Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, ZEMBAT, Rengin, Editör, HedefCS, Ankara, ss.59-82, 2019

10. Oyun

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, ZEMBAT Rengin, Editör, HEDEFCS, Ankara, ss.193-213, 2019

11. Erken Çocukluk Eğitiminin Tanımı, Amacı, Önemi ve İlkeleri

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, ZEMBAT, Rengin, Editör, HedefCS, Ankara, ss.11-22, 2019

12. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleri-II

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, KINCAL REMZİ YAVAŞ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.157-182, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleri-I

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, KINCAL REMZİ YAVAŞ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.136-156, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

14. Olumlu Sınıf İkliminin Sağlanması ve Motivasyon

Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, BALAT UYANIK GÜLDEN, BİLGİN HÜLYA, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.105-137, 2018

15. 0-36 Aylık Çocuklarda Sosyal ve Duygusal Gelişim

Bebeklik Döneminde Gelişim ve Eğitim, ÜNÜVAR Perihan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-244, 2018

16. Beyin Temelli Öğrenme

Eğitim Psikolojisi, ARAL Neriman, DUMAN Tayip, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.427-449, 2017

17. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Yönetim ve Organizasyon

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, RENGİN ZEMBAT, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.145-168, 2017

18. Oyun Etkinliklerini Uygulamak-II

Çocuk ve Oyun, Fatma GÜDÜCÜ TÜFEKÇİ,Rengin ZEMBAT, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.170-190, 2016

19. Oyun Etkinliklerini Uygulamak-III

Çocuk ve Oyun, Fatma GÜDÜCÜ TÜFEKÇİ,Rengin ZEMBAT, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.191-214, 2016

20. Oyun Etkinliklerini Uygulamak-I

Çocuk ve Oyun, Fatma GÜDÜCÜ TÜFEKÇİ,Rengin ZEMBAT, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.149-169, 2016

21. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Personel

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Gülden Uyanık Balat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.197-222, 2015

22. Okul Öncesi Eğitimde Plan Hazırlama ve Uygulama

Çocuk Gelişimi Blok Uygulama, ZEMBAT, RENGİN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-26, 2015

23. Otantik Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları I, GÜLAY EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.347-392, 2014

24. Preschool Teachers Views on Geometry

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, MUSTAFA YAŞAR,ÖZKAN ÖZGÜN and JEANNE GALBRAİTH, Editör, The British Library Publications , Newcastle Upon Tyne, ss.153-163, 2014 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

25. Sınıf Yönetimi İçin Araç Gereç Yapma-I

Okul Öncesi Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, SEVEN MEHMET ALİ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-21, 2012

26. Sınıf Yönetimi İçin Araç Gereç Planlama

Okul Öncesi Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, SEVEN MEHMET ALİ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-17, 2012

27. Sınıf Yönetimi İçin Araç Gereç Yapma-II

Okul Öncesi Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, SEVEN MEHMET ALİ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-17, 2012
Metrikler

Yayın

68

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

45

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1615

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

99

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

546

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

390

Toplam Atıf Sayısı

2722

Proje

4

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları