Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (6)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (4)
2. İlkokul 2, 3 ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumları ile Anne-Baba Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.126-147, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Primary School Adaptation Problems of Children: Parental Experiences and Practices
Psycho-Educational Research Reviews
, cilt.10, sa.2, ss.176-193, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Felsefe Dersinde Altı Şapkalı Düşünme Tekniği’ne Dayalı Etkinliklerin Yaratıcılık, Eleştirel Düşünme ve Akademik Öz Yeterliğe Etkisi
MİLLİ EĞİTİM
, cilt.48, sa.222, ss.233-253, 2019 (Scopus)
8. 5-6 Yaş Grubu Çocukların Oyun Becerileri ile Aile Çocuk İletişimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, ss.185-204, 2016 (Hakemli Dergi)
9. The Effectiveness of Community Service Learning in Teacher Training
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, ss.610-629, 2015 (Hakemli Dergi)
10. 60 72 Aylık Çocukların Sosyal Yetkinlik ve Duygu Düzenleme Becerileri İle Oyun Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.287-300, 2015 (Hakemli Dergi)
17. Perceptions of Prospective Early Childhood Teachers in Relation to Violence in Schools
Mediterranean Journal Of Educational Research
, cilt.3, ss.60-78, 2011 (Hakemli Dergi)
18. Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Görülen Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi
, ss.82-93, 2008 (Hakemli Dergi)
22. Okul Öncesi Eğitim Sorunlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri Erzurum İli Örneği
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.160-171, 2007 (Hakemli Dergi)
24. Çocuğun Gelişim Sürecinde Eğitsel Bir Etkinlik Olarak Oyun
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.324-342, 2007 (Hakemli Dergi)
25. Üniversite Öğrencilerinin Ders Çalıştıkları Mekânların Özelliklerine İlişkin Görüşleri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, ss.211-224, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. Investigation of playtime processes in preschools
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2. Okul öncesi öğretmenlerinin stres kaynakları ve başetme yollarının incelenmesi
6. Uluslaraarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
3. 48-72 Aylık Çocukların Ebeveyn Tutumları, Benlik Algıları ve Sosyal Problem Çözme Becerileri: Bir Arabuluculuk Analizi
27. Uluslaraarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
4. Altı Şapkalı Düşünme Tekniğinin Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme ve Akademik Öz Yeterliliklerine Etkisi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. Çocukların Benlik Algısı, Mizaç ve Sosyal Becerileri Arasındaki İlişkiler
5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
6. 48-72 Aylık Çocukların Benlik Algıları İle Duygu Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.74-75, (Özet Bildiri)
7. Beş On Dört Yaşlar arası Çocuklarda Temel Korunum Becerilerinin İncelenmesi
Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
8. Topluma Hizmet Uygulamalarının Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Empatik Becerilerine ve Demokratik Tutumlarına Etkisi
Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
9. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Orff Schulwerk Yöntemi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi Erzurum İli Örneği
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
14. Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adaylarının Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.381-382, (Özet Bildiri)
15. 2004 İlköğretim Matematik Programının Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
27
3. Okul Öncesi Dönemde Ahlak Gelişimi
Okul Öncesi Eğitim Ansiklopedisi: Gelişim 1-2, Özgül Polat,M. Oya Ramazan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.45-74, 2024
4. Oyun ve Oyun Materyalleri
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2022
5. Çocuğu Tanıma ve Değerlendirmede Alternatif Bir Yöntem: Otantik Değerlendirme
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme: Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları, Zembat Rengin, Tunçeli Hilal İlknur, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.259-281, 2022
6. Otantik Değerlendirme
Erken Çocuklukta Güncel Konular, Görgü Ertan, Sezer Türker, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.477-494, 2020
8. Erken Çocukluk Eğitim Programı ve Farklı Modeller
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, ZEMBAT Rengin, Editör, HEDEFCS, Ankara, ss.123-160, 2019
9. Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, ZEMBAT, Rengin, Editör, HedefCS, Ankara, ss.59-82, 2019
10. Oyun
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, ZEMBAT Rengin, Editör, HEDEFCS, Ankara, ss.193-213, 2019
11. Erken Çocukluk Eğitiminin Tanımı, Amacı, Önemi ve İlkeleri
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, ZEMBAT, Rengin, Editör, HedefCS, Ankara, ss.11-22, 2019
12. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleri-II
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, KINCAL REMZİ YAVAŞ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.157-182, 2018
13. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleri-I
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Program Geliştirme, KINCAL REMZİ YAVAŞ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.136-156, 2018
14. Olumlu Sınıf İkliminin Sağlanması ve Motivasyon
Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, BALAT UYANIK GÜLDEN, BİLGİN HÜLYA, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.105-137, 2018
15. 0-36 Aylık Çocuklarda Sosyal ve Duygusal Gelişim
Bebeklik Döneminde Gelişim ve Eğitim, ÜNÜVAR Perihan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-244, 2018
16. Beyin Temelli Öğrenme
Eğitim Psikolojisi, ARAL Neriman, DUMAN Tayip, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.427-449, 2017
17. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Yönetim ve Organizasyon
Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, RENGİN ZEMBAT, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.145-168, 2017
18. Oyun Etkinliklerini Uygulamak-II
Çocuk ve Oyun, Fatma GÜDÜCÜ TÜFEKÇİ,Rengin ZEMBAT, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.170-190, 2016
19. Oyun Etkinliklerini Uygulamak-III
Çocuk ve Oyun, Fatma GÜDÜCÜ TÜFEKÇİ,Rengin ZEMBAT, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.191-214, 2016
20. Oyun Etkinliklerini Uygulamak-I
Çocuk ve Oyun, Fatma GÜDÜCÜ TÜFEKÇİ,Rengin ZEMBAT, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.149-169, 2016
21. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Personel
Okul Öncesi Eğitime Giriş, Gülden Uyanık Balat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.197-222, 2015
22. Okul Öncesi Eğitimde Plan Hazırlama ve Uygulama
Çocuk Gelişimi Blok Uygulama, ZEMBAT, RENGİN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-26, 2015
23. Otantik Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları I, GÜLAY EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.347-392, 2014
25. Sınıf Yönetimi İçin Araç Gereç Yapma-I
Okul Öncesi Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, SEVEN MEHMET ALİ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-21, 2012
26. Sınıf Yönetimi İçin Araç Gereç Planlama
Okul Öncesi Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, SEVEN MEHMET ALİ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-17, 2012
27. Sınıf Yönetimi İçin Araç Gereç Yapma-II
Okul Öncesi Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, SEVEN MEHMET ALİ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-17, 2012
Metrikler
Yayın (WoS)
8
Yayın (Scopus)
9
Atıf (WoS)
45
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
27
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
1615
H-İndeks (Scholar)
20
Atıf (TrDizin)
99
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
546
H-İndeks (Sobiad)
8
Atıf (Diğer Toplam)
390
Toplam Atıf Sayısı
2722
Proje
4
Tez Danışmanlığı
7