Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

1. Özgül Öğrenme Güçlüklerinin Eğitim Alanındaki Yansımalarının Bibliyometrik İncelemesi

III. Uluslararası Matematik Öğrenme Güçlüğü Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

2. Matematiksel Formüllerin Öğretimi Üzerine Yeni Bir Model, ,

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. Diskalkuli Alanında Öne Çıkan Temalar Üzerine Bibliyometrik Analiz Çalışması: 1970-2022

I. International Congress On Mathematics Learning Difficulties, Muş, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2023, ss.45-46, (Özet Bildiri)

4. Matematiksel Formülleri Hatırlayabiliyor muyuz? Üniversiteye Yeni Başlayan Matematik Öğretmeni Adaylarının Değerlendirilmesi

Educational Researches and Publications Associations (ERPA), Sakarya, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2021, ss.3, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Pedagojik Formasyon Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilerin Anlamalarını Bilme Bilgilerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi Kapsamında İncelenmesi.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.413-421, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Pedagojik Formasyon Dersini Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.422-431, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Pedagojik Formasyon Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilerin Anlamalarını Bilme Bilgilerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi Kapsamında İncelenmesi.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.413-421, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Pedagojik Formasyon Dersini Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.422-431, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Matematik öğretmeni adaylarının ders imecesi yöntemiyle ölçme değerlendirme bilgilerinin gelişiminin incelenmesi.

Congresses on Education(ERPA)., İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.187, (Özet Bildiri)

14. Matematik öğretmeni adaylarının ders imecesi yöntemiyle ölçme değerlendirme bilgilerinin gelişiminin incelenmesi.

Congresses on Education(ERPA)., İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.187, (Özet Bildiri)

15. Investigate the development of preservice teachers’ knowledge of teaching strategies by the lesson study method.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.580-581, (Özet Bildiri)

16. Investigate the Levels of Meaningfully Remembering Geometric Formulae of Preservice Mathematics Teachers’

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.582, (Özet Bildiri)

17. Investigate the development of preservice teachers’ knowledge of teaching strategies by the lesson study method.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.580-581, (Özet Bildiri)

18. Investigate the Levels of Meaningfully Remembering Geometric Formulae of Preservice Mathematics Teachers’

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.582, (Özet Bildiri)

21. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Hız ve Sürat Niceliklerine İlişkin Algıları,

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Nisan, Antalya, 18 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

23. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Özet Bildiri)

25. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının hız ve sürat niceliklerine ilişkin algıları.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2594-2596, (Özet Bildiri)

26. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının hız ve sürat niceliklerine ilişkin algıları.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2604-2606, (Özet Bildiri)

27. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Tam Metin Bildiri)

33. Students’ Conceptual Recollection Levels Of Mathematical Formulae

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

35. Öğrencilerin Matematiksel Formülleri Kavramsal Hatırlama Düzeyleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

36. Analysis of prospective mathematics teachers teaching strategy knowledge on geometric formulas

13th International congress on mathematical education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

37. Analysıs of The Prospectıve Teachers Of Mathematıcs Strategy Knowledge In Relevance Wıth

13th International congress on mathematical education., 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

38. Analysıs of The Prospectıve Teachers Of Mathematıcs Strategy Knowledge In Relevance Wıth the Algebra Formulas

13th International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

39. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının cebir formüllerini anlamlandırabilme becerilerinin İncelenmesi

III. Uluslararası avrasya eğitim araştırmaları kongresi(EJER.), 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

41. Matematiköğretmeni adaylarının silindir kavramıyla ilgili pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi

13. Matematik Sempozyumunda sunulan sözlü bildiri., Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

42. Matematik öğretmeni adaylarının geometri formüllerini anlamlandırabilme becerilerinin incelenmesi

VIII. Uluslararası eğitim araştırmaları kongresi., 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

44. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel Problemleri Değişkensiz Çözebilme Becerileri

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

46. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarınınondalık gösterim konusundaki pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi

11.Ulusal Fen Bilimlerive Matematik Eğitimi Kongresi., Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

62

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

4

Atıf (Scholar)

89

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

5

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları