Makaleler
47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (18)
1. Coğrafya Öğretmen Adaylarının Çevre ve Çevre Korumaya Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.236-261, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Deneysel Bir Çalışma: Örnek Olaylar İle Coğrafya Öğretimi
International journal of geography and geography education (Online)
, sa.42, ss.25-51, 2020 (Hakemli Dergi)
8. ÖĞRENCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNE YÖNELİK METAFORİKALGILARI (Erzurum Örneği)
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.23, ss.123-132, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Coğrafya Öğretmen Adaylarının (Pedagojik Formasyon)Öğretmen Kavramına İlişkin Algıları
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, ss.1113-1127, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Coğrafya Öğretmeni Adaylarının Akıllı Cihazlarda Coğrafi Bilgi ve Beceri Kazandırabilecek UygulamalarıKullanmalarına Yönelik Görüşleri
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.22, ss.251-274, 2017 (Hakemli Dergi)
11. The Views of Preservice Teachers for ProblemBased Learning Model Supported byGeocaching in Environmental Education
Review of International Geographical Education Online
, cilt.7, ss.264-292, 2017 (Hakemli Dergi)
13. SARIKAMIŞ BAYRAKTEPE CIBILTEPE KIŞ SPORLARI VE TURİZMİ MERKEZİNE AİT COĞRAFİ BİR DEĞERLENDİRME
Marmara Coğrafya Dergisi
, ss.241-275, 2016 (Hakemli Dergi)
14. COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ZÜMRELER ARASI İŞBİRLİĞİNİNÖNEMİ VE ORTAK KONULARIN ANALİZİ
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.21, ss.1-16, 2016 (Hakemli Dergi)
15. COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN STRES KAYNAKLARI
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.20, ss.171-186, 2015 (Hakemli Dergi)
16. COĞRAFYA ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI GELİŞTİRME DERSİNDE ELDE ETTİKLERİ KAZANIMLAR
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.20, ss.1-10, 2015 (Hakemli Dergi)
17. The Knowledge and Attitudes of primary School Teaching Students Toward s environment
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.19, ss.23-36, 2014 (Hakemli Dergi)
18. Beyin Fırtınası Tekniğinin Coğrafi Kavramların Öğretimi ve Kalıcılığı Üzerindeki Rolü
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.18, ss.357-368, 2013 (Hakemli Dergi)
19. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Empatik Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, ss.167-180, 2013 (Hakemli Dergi)
20. Coğrafya öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Yaklaşımları
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.17, ss.169-186, 2012 (Hakemli Dergi)
21. Coğrafya Dersleri İçin Materyal Tasarımı
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.17, ss.73-84, 2012 (Hakemli Dergi)
23. Coğrafya Dersleri için Kabartma Harita Yapımı
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.16, ss.185-194, 2011 (Hakemli Dergi)
24. Türkiye de Kırsal Nüfusun Şehir Algısı Üzerine Bir Araştırma Yeşilyurt Köyü Trabzon
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.15, ss.171-184, 2010 (Hakemli Dergi)
26. Iğdır İli nin Turizm Potansiyeli
Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, ss.1-26, 2009 (Hakemli Dergi)
27. Bir Kültürel Coğrafya Çalışması Iğdır da Nevruz
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.14, ss.231-238, 2009 (Hakemli Dergi)
28. Lise Öğrencilerinin Coğrafya Derslerine Yönelik Tutumları
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.13, ss.25-32, 2008 (Hakemli Dergi)
29. 5 Sınıf Öğrencilerinin Bazı Coğrafya Kavramlarını Anlama Düzeyleri ve Kavram Yanılgıları
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, ss.151-163, 2008 (Hakemli Dergi)
31. Coğrafya Öğretmenlerinin Araç Gereç ve Materyallerden Yararlanma Durumu ile Bunlara Bakışları
Atatürk Üniversitesi Fen Ed. Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, ss.223-235, 2007 (Hakemli Dergi)
32. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme ÖTMG Dersinin Önemi ve Öğretim Sürecine İlişkin Öneriler
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.12, ss.243-262, 2007 (Hakemli Dergi)
34. Atmosfer Kökenli Doğal Afetlere Bir Örnek 10 Ağustos 2005 Erzurum Seli
DOĞU COĞRAFYA
, cilt.11, sa.16, ss.305-322, 2006 (TRDizin)
35. Atmosfer Kökenli Doğal Afetlere Bir Örnek 10 Ağustos Erzurum Seli
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.11, ss.305-323, 2006 (TRDizin)
36. Coğrafya Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Milli Eğitim Dergisi
, ss.263-276, 2006 (Scopus)
37. Doğu Karadeniz Bölümü nde Turunçgil Tarımı
DOĞU COĞRAFYA
, cilt.11, ss.223-250, 2006 (TRDizin)
38. Avrupa Birliği Üyelik Sürecinde Türkiye de Çevre ve İlköğretimde Çevre Eğitimi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.14, ss.599-616, 2006 (Hakemli Dergi)
39. Doğu Karadeniz Bölümü nde Turunçgil Tarımı Doğu Coğrafya Dergisi
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.11, ss.223-250, 2006 (Hakemli Dergi)
40. Ülkemize Yönelik Göçlere Bir Örnek Ahıska Türkleri
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.11, ss.303-322, 2006 (Hakemli Dergi)
41. Coğrafya Öğretmenlerinin Dokuzuncu Sınıf Coğrafya Dersinin İçeriği ve Öğretim Süreci Hakkındaki Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, ss.173-187, 2005 (Hakemli Dergi)
42. Iğdır da Kayısı Tarımı ve Başlıca Sorunları
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.10, ss.47-66, 2005 (Hakemli Dergi)
43. Coğrafya Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersindeki Bazı Teknolojilere ve Etkinliklere Bakışı
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.9, ss.283-300, 2004 (Hakemli Dergi)
44. Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre 9 Sınıf Coğrafya Derslerinde Yararlanılan Araç Gereçler ile Materyal ve Öğretim Yöntemleri
Doğu Coğrafya Dergis
, cilt.9, ss.25-42, 2004 (Hakemli Dergi)
45. Coğrafya Eğitimi Anabilim Dalı I Sınıf Öğrencilerinin Profilleri ile Akademik Başarılarının Karşılaştırılması
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.7, ss.61-75, 2002 (Hakemli Dergi)
46. Iğdır Kazım Karabekir Tarım İşletmesi
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.7, ss.131-148, 2002 (Hakemli Dergi)
47. Ortaöğretim Coğrafya Eğitiminde Klasik Ders Materyali ve Coğrafya Öğretmenlerinin Bunlardan Yararlanma Sıklığı
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.7, ss.33-44, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
2. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının yayla Kavramına İlşişkin Metaforik Algıları
Uluslarası yaylacılık ve Yayla Kültürü Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. COĞRAFYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ (PEDAGOJİK FORMASYON) ÖĞRETMEN KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARI
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. Geocaching Oyunu ile DesteklenmişProbleme Dayalı Öğretim YöntemineYönelik Öğretmen AdaylarınınGörüşleri
Türk Coğrafya Kurumu 75. Yıl Uluslararası Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.358-359, (Özet Bildiri)
7. ANALYZING THE VIEWS OF SOCIAL STUDIES PRE SERVICE TEACHERS ABOUT TEACHING OF GLOBAL CITIZENSHIP
INTE-2016, VİYANA, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
8. Coğrafya Eğitiminde Farklı Bir Etkinlik GEOCACHING
İnternational Congress of the Turkish Associations of Geographers, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
11. A Sample for the Environmental Protection Implementation in Turkey National Parks
International Symposium on Sustainable Development (ISSD' 09), Sarajevo, Bosna-Hersek, 1 - 03 Ocak 2009, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğretmen Adaylarının Okul Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar
VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.527-539, (Tam Metin Bildiri)
13. Use of Hydroelectric Power in Sustainable Development of Turkey
First International Symposium on Sustainable Development, Sarajevo, Bosna-Hersek, 9 - 10 Haziran 2009, cilt.1, ss.185-190, (Tam Metin Bildiri)
14. Use of Hidroelectric power in Sustainable Development in Turkey
First İnternational Symposium on Sustainable Development ISSD'09, 9 - 10 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)
15. Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlgileri
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
16. The Area of Wind Erosion in Igdir Aralık
International Soil Congress (ISC) on Natural Resource Management for Sustainable Development, 7 - 10 Haziran 2004
Kitaplar
11
2. Türkiye'de Doğal Afetler
Türkiye'nin Fiziki Coğrafyası, Doğanay Serkan, Alım Mete, Editör, PEGEM Akademi, ss.284-317, 2022
4. Yer Bilimi: Tanımı Konusu ve Önemi
Yer Bilimi, Alım, Mete Doğanay Serkan, Editör, PEGEM Akademi, Erzurum, ss.1-10, 2021
5. COĞRAFYA EĞITIMINDE ÖRNEK OLAYLAR VE KULLANIMI
UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR-2
, Eyüp Artvinli Yavuz Değirmenci, Editör, NOBEL, ss.283-297, 2021
6. Türkiye'de Turizm
Türkiye'nin Beşeri ve Ekonomik Coğrafyası, Doğanay Serkan,Alım Mete, Editör, PEGEM Akademi, Erzurum, ss.260-278, 2021
7. Türkiye'de Turizm
Türkiye Beşeri ve Ekonomik Coğrafyası, Serkan DOğanay Mete Alım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.253-275, 2020
8. Yer Bilimi: tanımı Konusu ve Önemi
Yer Bilimi, Alım, Mete Doğanay Serkan, Editör, PEGEM Akademi, Erzurum, ss.1-10, 2020
10. Afetlerden Kaynaklanan Sorunlar
Günümüz Dünya Sorunları, Aydın Fatih, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.114-169, 2016
Bilirkişi Raporları
1
1. Hakemli dergide yayın hakemliği
Current Rsearch in Education, 2015 (Hakemli Dergi)