SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Examination of the Studies on STEM in Education: A Bibliometric Mapping Analysis
International Journal of Technology in Education and Science(IJTES)
, cilt.6, sa.3, ss.477-494, 2022 (Hakemli Dergi)
Do Instructional Message Design Principles Work for Physio-Therapy and Rehabilitation Patient Leaflets ?
The Journal of Kesit Academy
, cilt.4, sa.14, ss.353-378, 2018 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Tablet Bilgisayar Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği
Journal of Current Researches on Social Sciences
, cilt.8, sa.2, ss.1-10, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Eğitsel Videolarda Öğretici Görüntüsü: Bir Göz İzleme Çalışması
16th International Symposium on Computer and Instructional Technologies, Eskişehir, Türkiye, 23 Ekim 2023
İnsan Öğretici ile Canlandırılmış Pedagojik Avatar İçeren Eğitsel Videoların Bilişsel, Duyusal ve Sosyal Öğrenme Çıktıları Açısından Karşılaştırılması
16th International Symposium on Computer and Instructional Technologies, Eskişehir, Türkiye, 23 Ekim 2023
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN EDUCATION: LITERATURE REVIEW
International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES), Antalya, Türkiye, 11 Kasım 2021
STUDENT OPINIONS ON USING THE HYBRID EDUCATION MODEL IN THE WEB TECHNOLOGIES COURSE
International Conference on Social and Education Sciences (IConSES), Connecticut, Amerika Birleşik Devletleri, 21 Ekim 2021
Kitap & Kitap Bölümleri
Etkileşimli Eğitsel Videolar: Güncel Gelişmeler ve Geleceğe Yönelik Perspektifler
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2023, Akkoyunlu Buket,Odabaşı Hatice Ferhan,İşman Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.271-291, 2023
Office Programlarında Matematiksel Uygulamalar
Matematik Öğretiminde Dijital Araçların Kullanımı, Şimşek Mertkan, Yazıcı Nurullah, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.97-122, 2022
UZAKTAN ÖĞRENME VE İLGİLİ ARAŞTIRMALAR
Yüksek Öğretimde Dijital Dönüşüm, Selçuk KARAMAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.228-244, 2020