Eğitim Bilgileri
2006 - 2016
2006 - 2016Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Bir Mesleki Gelişim Programının Fizik Öğretmenlerinin Sınıf Uygulamaları Üzerine Etkisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fizik Eğitimi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2006 - 2016
2006 - 2016Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2014 - 2015
2014 - 2015Araştırmacı
Harvard University
Akademi Dışı Deneyim
2014 - 2015
2014 - 2015Araştırmacı
Harvard Üniversitesi, Araştırmacı
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Özel Öğretim Yöntemleri
Fen Bilgisi Ders Kitabı İnceleme
Mikro Öğretim
Bilim Tarihi ve Felsefesi
Bilimin Doğası ve Öğretimi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitimde Proje Hazırlama
Fen Öğretiminde Problem Çözme
Öğretmenlik Uygulaması
Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II
Genel Fizik Labaratuvarı II
Öğretmenlik Uygulaması
Öğretmenlik Uygulaması
Laboratuar Deney Tekniği
Makaleler
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (10)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (6)
2025
20251. A theory-driven analysis of didactic foci in STEM-related teacher education master’s theses
Lampiselkä J., Malmi L., Kaasinen A., Kinnunen P., Gül Ş., Oktay Ö., et al.
LUMAT
, cilt.13, sa.1, ss.1-27, 2025 (Scopus)
2025
20252. A comparative analysis of master's theses in STEM-related disciplines published in Türkiye and Finland
OKTAY Ö., REİSOĞLU İ., GÜL Ş., TEKE D., SÖZBİLİR M., Gunes I., et al.
SCANDINAVIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.69, sa.4, ss.828-856, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20243. Implementation of Peer Instruction Method on Teaching of Acids and Bases to 12th Grade Students: An Action Research
Özcan O., Bayrakçeken S., Oktay Ö., Canpolat N.
Science Insights Education Frontiers
, cilt.23, sa.1, ss.3637-3673, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20244. Investigating preservice teachers' perspectives on out-of-school learning
OKTAY Ö.
JOURNAL OF ADVENTURE EDUCATION AND OUTDOOR LEARNING
, cilt.24, sa.2, ss.249-269, 2024 (ESCI, Scopus)
2023
20235. The Impact of STEM-based laboratory activities on pre-service science teachers’ competence perceptions in 21st-Century Skills and STEM Awareness
Oktay Ö., Koçak G., Seven S.
Journal of Science Learning , cilt.6, sa.3, ss.244-255, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Evaluation of Science Teachers’ Exam and High School Entrance Exam Science Questions Based on the Revised Bloom Taxonomy
KOMAN İ., BAYRAKÇEKEN S., OKTAY Ö., CANPOLAT N.
Science Insights Education Frontiers (SIEF) , cilt.16, sa.2, ss.2505-2536, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20227. An online astronomy activity embedded with REACT strategy for preservice primary school teachers
OKTAY Ö., Avci Z., ŞEN A. İ.
Physics Education
, cilt.57, sa.6, 2022 (Scopus)
2022
20228. Emotion regulation as a mediator of the influence of science teacher emotions on teacher efficacy beliefs
Uzuntiryaki-Kondakci E., KIRBULUT Z. D., Sarici E., OKTAY Ö.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.48, sa.5, ss.583-601, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
20229. A Qualitative Examination of Science Teachers' Emotions, Emotion Regulation Goals and Strategies
Uzuntiryaki-Kondakci E., Kırbulut Z. D., Oktay Ö., Sarici E.
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
, cilt.52, sa.4, ss.1131-1155, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
202210. Using digital media through sequential worksheets: an astronomy activity
OKTAY Ö., Avci Z., ŞEN A. İ.
SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS
, cilt.59, sa.3, ss.107-124, 2022 (ESCI)
2022
202211. The Effects of a Professional Development Program on the Classroom Practices of Physics Teachers
OKTAY Ö., ERYILMAZ A.
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH , cilt.8, sa.2, ss.129-143, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. AKADEMİK YAZIMDA KULLANILAN GERİ BİLDİRİM ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Cevher A. Y., Kara İ., Akbay M., Oktay Ö., Göktaş Y.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.12, sa.1, ss.147-171, 2022 (TRDizin)
2021
202113. Motivasyon kuramları çerçevesinde öğrencilerin öğrenme motivasyonlarının arttırılması: Bir derleme çalışması
BAYRAKÇEKEN S., OKTAY Ö., SAMANCI O., CANPOLAT N.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (Current Perspectives in Social Sciences)
, cilt.25, sa.2, ss.677-698, 2021 (TRDizin)
2021
202114. Motivasyon Kuramları Çerçevesinde Öğrencilerin Öğrenme Motivasyonlarının Artırılması: Bir Derleme Çalışması
Bayrakçeken S., Oktay Ö., Samancı O., Canpolat N.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.677-698, 2021 (TRDizin)
2021
202115. Ortaöğretim Biyoloji, Fizik, Kimya Dersleri ve Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Marzano Taksonomisine göre Analizi
Çelikkaya K., Oktay Ö., Yazar A., Bayrakçeken S., Canpolat N.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.92-111, 2021 (TRDizin)
2021
202116. Fen bilimleri fizik, kimya, biyoloji öğretim programları ile ders kitaplarının okul dışı öğrenme açısından incelenmesi
OKTAY Ö., Üner S., ŞEN A. İ.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.58, ss.671-710, 2021 (TRDizin)
2021
202117. Learning science outside the classroom: development and validation of the out-of-school learning environments perception scale
Şen A. İ., Ertas-Kılıc H., Oktay Ö., Ekinci S., Kadırhan Z.
Journal of Outdoor and Environmental Education
, cilt.24, sa.1, ss.19-36, 2021 (ESCI, Scopus)
2020
202018. Mobil Planetaryum Etkinliği: Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
EKİNCİ S., OKTAY Ö., ŞEN A. İ.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.40, sa.3, ss.827-852, 2020 (TRDizin)
2020
202019. Analysis of a Content-based Needs Assessment Survey for Physics Teachers
OKTAY Ö., ERYILMAZ A.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.35, sa.2, ss.387-403, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2020
202020. Investigation of middle school students’ thoughts about a mobile planetarium activity
OKTAY Ö., EKİNCİ S., ŞEN A. İ.
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.2, ss.695-717, 2020 (Scopus, TRDizin)
2020
202021. Investigating the Impact of Long-term Professional Development through Teacher Evaluation
OKTAY Ö., ERYILMAZ A.
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, sa.18, ss.83-94, 2020 (ESCI, TRDizin)
2019
201922. Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Kuvvet ve Hareket Konularındaki Kavram Yanılgıları
ŞİMŞEK D., YURTCAN M. T., OKTAY Ö.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.3, ss.195-214, 2019 (TRDizin)
2019
201923. Isı ve Sıcaklık Ünitesinde Bir Akran Öğrenme Uygulaması
Ergin S., OKTAY Ö., ŞEN A. İ.
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.27, sa.3, ss.1197-1208, 2019 (TRDizin)
2014
201424. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi
KANLI U., GÜLÇİÇEK Ç., GÖKSU V., ÖNDER ÇELİKKANLI N., OKTAY Ö., ERASLAN F., et al.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.34, ss.127-153, 2014 (TRDizin)
2013
201325. Content analysis of physics education studies published in Turkish science education journal from 2004 to 2011
ÖNDER ÇELİKKANLI N., OKTAY Ö., ERASLAN F., GÜLÇİÇEK Ç., GÖKSU V., KANLI U., et al.
Journal of Turkish Science Education , cilt.10, ss.151-163, 2013 (Scopus, TRDizin)
2011
201126. A guided inquiry laboratory experiment to reveal students comprehension of friction concept A qulitative study
KALTAKÇI GÜREL D., OKTAY Ö.
Balkan Physics Letters , cilt.19, ss.180-190, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
200927. Pre service physics teachers beliefs about computer usage in physics lessons
OKTAY Ö., DİDİŞ KÖRHASAN N.
Balkan Physics Letters , cilt.16, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Teacher educators' views about out-of-school learning: An international perspective
ŞEN A. İ., YÜKSEL T., DELEN İ., OKTAY Ö., SKORSEPA M., BILEK M., et al.
ESERA 2021 Fostering scientific citizenship in an uncertain world, Braga, Portekiz, 30 Ağustos 2021, (Özet Bildiri)
2019
20192. Bilim, Astronomi ve Kayak Eğitimi (BAK) Kampı’na Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Deneyimlerinin İncelenmesi
SÖNMEZ E., OKTAY Ö.
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL), Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.177-183, (Tam Metin Bildiri)
19
193. Farklı okul dışı öğrenme ortamlarına yapılan ziyaretlerin öğretmen adaylarının hazırladıkları ders planlarına etkisi
DELEN İ., OKTAY Ö., ŞEN A. İ.
1th International Congress on Informal Learning (ICIL 2019), Nevşehir, Türkiye, 01 Kasım 0019, (Özet Bildiri)
2019
20194. Fen bilimleri ve fizik öğretmenlerinin okul dışı öğrenme ortamları ziyaretleri sonrası düşüncelerinin tespit edilmesi
OKTAY Ö., EKİNCİ S., ŞEN A. İ.
1th International Congress on Informal Learning (ICIL 2019), Nevşehir, Türkiye, 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
20195. Öğretmenlerin okul dışı öğrenme ortamlarına yönelik bakış açılarının incelenmesi
EKİNCİ S., OKTAY Ö., ŞEN A. İ.
1th International Congress on Informal Learning (ICIL 2019), Nevşehir, Türkiye, 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2018
20186. The views of physics teacher candidates about using of out-of-school learning environments in education Fizik öğretmen adaylarının okul dışı öğrenme ortamlarının eğitimde kullanılmasına yönelik düşünceleri
OKTAY Ö., ŞEN A. İ.
2nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies (ISAS 2018), 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Fizik öğretmen adaylarına okul dışı ortamlarda fizik derslerinin öğretimi: Tübitak 2237-A projesi örneği
ŞEN A. İ., OKTAY Ö.
2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi – II. International Teacher Education and Accreditation Congress, 27 - 29 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. Development and validation of out-of-school learning environments perception scale (OSLEPS)
ŞEN A. İ., EKİNCİ S., KADIRHAN Z., OKTAY Ö., ERTAŞ KILIÇ H.
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.835-837, (Özet Bildiri)
2018
20189. Öğretmen perspektifinden okul dışı öğrenme etkinliklerinin değerlendirilmesi
EKİNCİ S., ŞEN A. İ., OKTAY Ö.
Vth International Conference on Educational Sciences (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 02 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Teacher candidates’ views on an effective museum visits
ŞEN A. İ., OKTAY Ö.
27th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Fizik, kimya ve biyoloji dersi öğretim programları ile ders kitaplarında okul dışı öğrenme ortamlarının kullanımı
OKTAY Ö., ŞEN A. İ., EKİNCİ S., Üner S.
International Congress on Science and Education 2018 (UBEK-ICSE 2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. HOW SCiENCE TEACHER EMOTIONS ARE RELATED TO TEACHER SELF-REGULATION?
KONDAKÇI E., KIRBULUT Z. D., OKTAY Ö.
11th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Sevilla, İspanya, 12 - 14 Kasım 2018, ss.1402-1408, (Tam Metin Bildiri)
2017
201713. Student’s Exploration of Physics Concepts in Planetarium: A Novel Research Design
ŞEN A. İ., EKİNCİ S., OKTAY Ö.
2017 8th International Conference on Distance Learning an Education, 20 - 22 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. Contribution of science teachers’ efficacy beliefs to their emotions
KONDAKÇI E., KIRBULUT Z. D., OKTAY Ö., SARICI E.
International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2017), 16 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. Examining Prospective Teachers’ Opinions about Nature of Science Course
ŞEN A. İ., OKTAY Ö.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. Implementing Peer Learning Approach in a High School Physics Class
ŞEN A. İ., OKTAY Ö., ERGİN S.
2nd International Conference on Best Practices an Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201717. Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Planetaryum: Bir Toplumsal Sorumluluk Projesi
ŞEN A. İ., ERTAŞ KILIÇ H., OKTAY Ö., EKİNCİ S., KADIRHAN Z.
3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Investigation of Pre-Service Physics Teachers’ Views and Their Implementations of Nature of Science
ŞEN A. İ., OKTAY Ö.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201619. The analysis of pre service physics teachers metaphoric perceptions toward out of school learning environment
ŞEN A. İ., OKTAY Ö.
International Conference on Education Las Vegas, 2 - 05 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201620. Active learning in the classroom An example from Harvard University
OKTAY Ö., Mazur E.
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201621. A universal design for robotics education
BÜLBÜL M. Ş., OKTAY Ö.
International Physics Conference at the Anatolian Peak (IPCAP 2016), 25 - 27 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2015
201522. Dear students teachers and academicians Please order the lesson about flying Testing the 5E model and the REACT strategy
BÜLBÜL M. Ş., GÜRBÜZOĞLU YALMANCI S., OKTAY Ö., YALMANCI E.
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201523. Physics Teacher Candidates Views About Technology Assisted Concept Mapping Method TACM and Difficulties Encountered in the Preparation of TACM in Different Languages
OKTAY Ö., ŞEN A. İ.
20th International Conference on Multimedia in Physics Teaching and Learning, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2013
201324. Fizik öğretmenlerinin ders anlatımlarının konu alanı bilgisi ve uygulanan yöntem bakımından incelenmesi Sınıf içi gözlemler ve öğrenci mülakatları
OKTAY Ö., ERYILMAZ A.
I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2013
201325. Re simulating Physics simulations for blind students
BÜLBÜL M. Ş., DEMİRTAŞ D., GARİP B., OKTAY Ö.
New Perspectives in Science Education International Conference, 14 - 15 Mart 2013, (Tam Metin Bildiri)
2012
201226. Views and recommendations about 9th grade force and motion unit from physics teachers who studied with visually impaired students
BÜLBÜL M. Ş., DEMİRTAŞ D., CANSU Ü., OKTAY Ö., GARİP B.
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201227. Views and recommendations about 9th grade force and motion unit from physics teachers who studies with visually impaired students
BÜLBÜL M. Ş., CANSU KURT Ü., OKTAY Ö., GARİP B.
Applied Education Congress, 13 - 15 Eylül 2012, ss.220, (Tam Metin Bildiri)
2012
201228. The investigation of teacher candidates materials development processes
OKTAY Ö., ŞEN A. İ.
29. International Physics Congress, 5 - 08 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201229. Understanding pre service physics teachers conceptions on nature of science
OKTAY Ö., ERYILMAZ A.
World Conference on Physics Education (WCPE), 1 - 06 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
2012
201230. The investigation of 6 7 and 8th grade students motivation levels towards science teaching
ÖZBAŞ S., DEMİRÖRS F., OKTAY Ö.
International Conference on Interdisciplinary Research in Education (ICOINE), 15 - 18 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201231. Physics teacher candidates views about science and scientific knowledge after high school physics curricula revisions
ERYURT K., OKTAY Ö.
National Association for Research on Science Teaching (NARST), 25 - 28 Mart 2012, (Özet Bildiri)
2012
201232. How high school students represent the image of scientists in their minds
OKTAY Ö., ERYURT K.
4th World Conference on Educational Sciences, 2 - 05 Şubat 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201233. How high school students represent the image of scientists in their minds
OKTAY Ö., Eryurt K.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2482-2486, (Tam Metin Bildiri)
2010
201034. A guided inquiry laboratory experiment to reveal students comprehension of friction concept A qualitative study
KALTAKÇI GÜREL D., OKTAY Ö.
27. International Physics Congress, 14 - 17 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201035. How pre service physics teachers interpret static and kinetic friction A laboratory experiment
OKTAY Ö., KALTAKÇI GÜREL D.
GIREP-ICPE-MPTL 2010 International Conference, 22 - 27 Ağustos 2010, (Özet Bildiri)
2010
201036. A brief review of four themes in science education literature
OKTAY Ö., ERYURT K.
The International Centre for Innovation in Education Conference (ICIE), 8 - 12 Haziran 2010, ss.413-427, (Tam Metin Bildiri)
2009
200937. The investigation of students expectations about the introductory physics course
OKTAY Ö., YILDIZ ERASLAN F.
The European Conference on Educational Research (ECER), 28 - 30 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
2009
200938. A bibliography study about physics education from two main congress in Turkey
BÜLBÜL M. Ş., OKTAY Ö.
26. International Physics Congress, 24 - 27 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
2008
200839. Pre service physics teachers beliefs about computer usage in physics lessons
OKTAY Ö., DİDİŞ KÖRHASAN N., ÖZCAN Ö.
25. International Physic Congress, 25 - 29 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Işığında Yükseköğretim ve STEM Eğitimi
ŞEN A. İ., OKTAY Ö.
Sürdürülebilir Kalkınma ve STEM Eğitimi, Çevik Uğur, Şahin Erhan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.249-272, 2023
2023
20232. PROJE RAPORU HAZIRLAMA, GELİŞTİRME VE SONUÇLANDIRMA
ŞEN A. İ., OKTAY Ö.
Eğitimde Proje Tasarlama, Küçük Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.111-127, 2023
2021
20213. Fen öğretiminde model ve modelleme
ŞEN A. İ., OKTAY Ö.
Bilgisayar tabanlı modelleme ve fen öğretimindeki örnekleri, Ayvacı, Hakan Şevki, Editör, Pegem Akademi, ss.83-100, 2021
2021
20214. Akvaryumlar
OKTAY Ö.
Etkinliklerle okul dışı öğrenme ortamları, Şen Ahmet ilhan, Editör, Pegem Akademi, ss.127-157, 2021
2020
20205. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Teknoloji
OKTAY Ö., ŞEN A. İ.
Fen Öğretiminde Teknoloji Eğilimleri, Hüseyin Artun, Sevgi Aydın-Günbatar, Mustafa Serkan Günbatar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.263-290, 2020
2019
20196. Peer Instruction, A user’s manuel by Eric Mazur, Harvard University, Published by Prentice Hall, Inc., 1997Akran Öğretimi Kullanıcı El Kitabı Translate to Turkish, by Dr. Özlem OktayProf. Dr. Rifat Çapan
OKTAY Ö., ÇAPAN R.
Pegem Akademi, 2019
2018
20187. Grafik Gösterim Yöntemleri ile Fen Öğretimi
ŞEN A. İ., OKTAY Ö.
Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu, Özden Tezel, Uğur sarı, Editör, Pegem, Ankara, ss.330-353, 2018
Desteklenen Projeler
2021 - 2022
2021 - 2022fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgileri ile fen okuryazarlıklarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DAŞDEMİR İ. (Yürütücü), OKTAY Ö.