Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (11)
3. Sınıf ve fen bilgisi öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının bazı değişkenler açısından araştırılması
eurasian journal of teacher education
, cilt.5, ss.70-85, 2024 (Hakemli Dergi)
9. Structural Relationships between Coping Strategies, Self-Efficacy, and Fear of Losing One’s Self-Esteem in Science Class
International Journal of Technology in Education and Science
, cilt.5, sa.3, ss.375-393, 2021 (Hakemli Dergi)
10. The Mediating Role of Task Value in Relationship between Self-Efficacy and Approach Goals Orientations in Science
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.8, sa.2, ss.57-67, 2021 (Hakemli Dergi)
11. The Relationship between Academic Coping, Approach Achievement Goals and the Fear of Shame and Embarrassment in Science Class
Journal of Education in Science, Environment and Health
, cilt.7, sa.1, ss.15-25, 2021 (Hakemli Dergi)
19. Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrenciler İçin Fen Eğitimi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, ss.289-304, 2017 (Hakemli Dergi)
21. Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Kimya Derslerindeki Uygulamaları Hakkında Öğretim Elemanlarının Görüşleri
bayburt üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.11, ss.93-109, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. “Determination of science perceptions of students with special education through drawing”
“Determination of science perceptions of students with special education through drawing”, 17 Nisan 2024
6. Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere Sert-yumuşak Maddelerin Öğretimi Esnasında DikkatEdilen Eğitsel Öğeler
6. uluslararası eğitim programı ve öğretim geliştirme kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
7. 11. Sınıf Öğrencilerinin Gazlar Konusunu Bazı Değişkenler Açısından Anlama Düzeyleri
6. uluslararası eğitim programları ve öğretim geliştirme, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
8. Zihinsel Yetersizliğe sahip öğrencilere sert-yumuşak maddelerin öğretimi esnasında dikkat edilen hususlar
6. Uluslararası eğitim programları ve öğretimi kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
10. A Case Study Of The Problems Faced By The Physics-Chemistry-Biology Teachers In TheCourse Of Science Education
27. uluslararası eğitim bilimleri kongresi-ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. Ortaöğretimde Öğrenim Gören Kaynaştırma Öğrencilerinin Ders Öğrenim Sürecine İlişkinGörüşleri
27. uluslaraarası eğitim bilimleri kongresi-ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. Teaching The Features Of Some Matters - “Hard-Soft”- Through Direct Teaching MethodTo Intellectually Disabled Students
26. uluslararası eğitim bilimleri kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
1. GEMS yaklaşımının fen eğitimine uygunluğuna ilişkin öğretmen adalarının görüşleri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış XIII, Semra Benzer,Ali gül, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.88-106, 2025
3. Yaşam Temelli Öğretme-Öğrenme Yaklaşımı
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme yaklaşımları-IV, Gülay Ekici, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.430-458, 2020
4. Yaşam Temelli Öğretme-Öğrenme Yaklaşımı
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme yaklaşımları-IV, Prof. Dr. Gülay Ekici, Editör, APegem Akademi, Ankara, ss.430-458, 2020
