Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. “Determination of science perceptions of students with special education through drawing”

“Determination of science perceptions of students with special education through drawing”, 17 Nisan 2024

3. SINIF SEVİYESİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNDE BAŞA ÇIKMA STRATEJİLERİNİ TERCİHETME DURUMUNA ETKİSİ

13. uluslararası Eğitim araştırmaları kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.65-70, (Tam Metin Bildiri)

4. Sınıf Öğretmen Adaylarının Maddenin Özelliklerine İlişkin Anlama DüzeylerininBelirlenmesi

International learning, teaching and educational research congress, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2019, ss.34-35, (Özet Bildiri)

6. Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere Sert-yumuşak Maddelerin Öğretimi Esnasında DikkatEdilen Eğitsel Öğeler

6. uluslararası eğitim programı ve öğretim geliştirme kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

7. 11. Sınıf Öğrencilerinin Gazlar Konusunu Bazı Değişkenler Açısından Anlama Düzeyleri

6. uluslararası eğitim programları ve öğretim geliştirme, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

8. Zihinsel Yetersizliğe sahip öğrencilere sert-yumuşak maddelerin öğretimi esnasında dikkat edilen hususlar

6. Uluslararası eğitim programları ve öğretimi kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

10. A Case Study Of The Problems Faced By The Physics-Chemistry-Biology Teachers In TheCourse Of Science Education

27. uluslararası eğitim bilimleri kongresi-ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

11. Ortaöğretimde Öğrenim Gören Kaynaştırma Öğrencilerinin Ders Öğrenim Sürecine İlişkinGörüşleri

27. uluslaraarası eğitim bilimleri kongresi-ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

12. Teaching The Features Of Some Matters - “Hard-Soft”- Through Direct Teaching MethodTo Intellectually Disabled Students

26. uluslararası eğitim bilimleri kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. GEMS yaklaşımının fen eğitimine uygunluğuna ilişkin öğretmen adalarının görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış XIII, Semra Benzer,Ali gül, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.88-106, 2025

2. Kaynama ve Buharlaşma Kavramlarının Öğretiminde Argümantasyon Temelli Öğrenme Süreci

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış XI, semra benzer,ali gül, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.231-250, 2024

3. Yaşam Temelli Öğretme-Öğrenme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme yaklaşımları-IV, Gülay Ekici, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.430-458, 2020

4. Yaşam Temelli Öğretme-Öğrenme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme yaklaşımları-IV, Prof. Dr. Gülay Ekici, Editör, APegem Akademi, Ankara, ss.430-458, 2020
Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

63

Proje

4

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları