Yayınlar & Eserler

Makaleler 77
Tümü (77)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (5)
Scopus (20)
TRDizin (37)
Diğer Yayınlar (32)

64. Aile ve eğitim

Eğitim Dergisi , cilt.1, ss.63-69, 1994 (Hakemsiz Dergi)

65. Aile ve eğitim

Eğitim Dergisi , cilt.1, ss.63-69, 1994 (Hakemsiz Dergi)

66. Okul ve eğitim

Eğitim Dergisi , cilt.1, ss.10-15, 1994 (Hakemsiz Dergi)

67. Okul ve eğitim

Eğitim Dergisi , cilt.1, ss.10-15, 1994 (Hakemsiz Dergi)

68. Okul programlarının dayandığı temeller

Milli Eğitim , cilt.3, ss.32-42, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)

69. Okul programlarının dayandığı temeller

Milli Eğitim , cilt.3, ss.32-42, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)

72. Programlı öğrenme ve öğretme makineleri

Milli Eğitim , cilt.4, ss.98-100, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)

73. Programlı öğrenme ve öğretme makineleri

Milli Eğitim , cilt.4, ss.98-100, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)

74. Eğitimde okul aile işbirliği

Milli Eğitim , cilt.2, ss.14-22, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)

75. Eğitimde okul aile işbirliği

Milli Eğitim , cilt.2, ss.14-22, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 99

2. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Tam Metin Bildiri)

3. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

4. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.736-739, (Özet Bildiri)

5. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Özet Bildiri)

6. Ders araştırması yaklaşımıyla öğrencilerin İngilizce öğrenme düzeylerinin artırılması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.115-116, (Özet Bildiri)

7. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin İngilizce Öğrenme Düzeylerinin Arttırılması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.115, (Özet Bildiri)

9. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.580, (Özet Bildiri)

10. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.580-581, (Özet Bildiri)

12. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545, (Özet Bildiri)

13. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

14. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

15. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545, (Özet Bildiri)

16. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

17. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

18. Farklı ülkelerin PISA 2012 problem çözme becerileri sonuçlarının karşılaştırılması

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

19. The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Kasım 2016, ss.406-414, (Tam Metin Bildiri)

20. The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Kasım 2016, ss.406-414, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

22. Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

23. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

24. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

25. Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

26. Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

27. Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

28. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi

VI. International Cenference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

29. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

30. Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

31. Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

32. Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

33. The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers

GAI International Academic Conferences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 07 Eylül 2016, ss.108-118, (Tam Metin Bildiri)

34. The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers

GAI International Academic Conferences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 07 Eylül 2016, ss.108-118, (Tam Metin Bildiri)

35. PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

36. PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

37. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

38. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

39. Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study

World Association of Lesson Studies International Conference, Khon Kaen, Tayland, 24 - 26 Kasım 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

40. Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study

World Association of Lesson Studies International Conference, Khon Kaen, Tayland, 24 - 26 Kasım 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

41. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

42. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

43. Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

44. Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

45. Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

46. Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

47. A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study

1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

48. A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study

1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

49. High school students perceptions on television serials.

IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education,, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

50. High school students perceptions on television serials.

IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education,, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

54. Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning

3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, Canning Walk, Singapur, 26 - 27 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

55. Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning

3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, Canning Walk, Singapur, 26 - 27 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

58. Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesİ

Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

59. Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesİ

Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

60. Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence: a descriptive study.

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

61. Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence: a descriptive study.

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

62. Media literacy as a means of perceiving globalization

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 28 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

63. A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy

A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy KINCAL REMZİ YAVAŞ,ŞAHİN ÇAVUŞ,KARTAL OSMAN YILMAZ The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, Barcelona, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

64. A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy

A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy KINCAL REMZİ YAVAŞ,ŞAHİN ÇAVUŞ,KARTAL OSMAN YILMAZ The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, Barcelona, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

65. A comparative evaluation of the media literacy levels of the final-year students in the faculty of education and high school.

Global Conference on Learning and Technology, Penang, Malezya, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

66. A comparative evaluation of the media literacy levels of the final-year students in the faculty of education and high school.

Global Conference on Learning and Technology, Penang, Malezya, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

67. Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri, demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.

Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

68. Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri, demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.

Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

69. Sınıf öğretmeni adaylarının medya okuryazarlığı ve medyadaki şiddet hakkındaki tutum ve görüşleri

VIII. ULUSAL Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2009, ss.1, (Özet Bildiri)

70. Sınıf öğretmeni adaylarının medya okuryazarlığı ve medyadaki şiddet hakkındaki tutum ve görüşleri

VIII. ULUSAL Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2009, ss.1, (Özet Bildiri)

71. Çanakkale'de eğitim beklentilerine yönelik değerler

Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları,, Çanakkale, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

72. Çanakkale'de eğitim beklentilerine yönelik değerler

Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları,, Çanakkale, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

73. Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri.

III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

74. Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri.

III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

77. A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy

Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Mayıs 2008, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

78. A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy

Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Mayıs 2008, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

79. Media literacy as a means of perceiving globalization

Globalization, Conflicts and Experiences of Localities, Roma, İtalya, 28 - 29 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

80. The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network

Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Montpelier, Fransa, 12 - 15 Mayıs 2007, ss.1, (Özet Bildiri)

81. The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network

Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Montpelier, Fransa, 12 - 15 Mayıs 2007, ss.1, (Özet Bildiri)

82. Family style and parental participation in Turkish society

Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 17 - 20 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)

83. Family style and parental participation in Turkish society

Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 17 - 20 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)

84. Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing

Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, Kiten, Bulgaristan, 10 - 13 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)

85. Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing

Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, Kiten, Bulgaristan, 10 - 13 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)

88. Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2003, ss.1, (Özet Bildiri)

89. Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2003, ss.1, (Özet Bildiri)

90. İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi

II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2000, ss.1, (Özet Bildiri)

91. İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi

II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2000, ss.1, (Özet Bildiri)

92. Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği.

IX. Eğitim Bilimleri Kongresi,, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

93. Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği.

IX. Eğitim Bilimleri Kongresi,, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

94. Vatandaşlık eğitiminin sınırları

Felsefe Kongresi, Erzurum, Türkiye, 14 - 17 Kasım 1998, ss.1, (Özet Bildiri)

95. Vatandaşlık eğitiminin sınırları

Felsefe Kongresi, Erzurum, Türkiye, 14 - 17 Kasım 1998, ss.1, (Özet Bildiri)

96. Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü

Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 4 - 07 Eylül 1996, ss.1, (Özet Bildiri)

97. Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü

Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 4 - 07 Eylül 1996, ss.1, (Özet Bildiri)

98. 1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer

Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 27 Kasım 1990, ss.1, (Özet Bildiri)

99. 1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer

Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 27 Kasım 1990, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 15

1. Eğitim ve Felsefe

Eğitim Bilimine Giriş, Kıncal, Remzi Y., Editör, Grafiker Yayınevi, 2017

4. Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları

Çanakkale Üniversitesi, Çanakkale, 2006

5. Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları

Çanakkale Üniversitesi, Çanakkale, 2006

10. Ailenin Eğitimsel Fonksiyonları

Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, 2000

11. Ailenin Eğitimsel Fonksiyonları

Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, 2000

12. Fakülte- Okul İşbirliği

Fakülte- Okul İşbirliği, Remzi Y. KINCAL, Editör, Yök Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ankara, ss.20-30, 1998

13. Fakülte- Okul İşbirliği

Fakülte- Okul İşbirliği, Remzi Y. KINCAL, Editör, Yök Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ankara, ss.20-30, 1998
Metrikler

Yayın

191

Yayın (WoS)

20

Yayın (Scopus)

20

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

32

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

27

Proje

14

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları