Makaleler
77
Tümü (77)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (5)
Scopus (20)
TRDizin (37)
Diğer Yayınlar (32)
5. Does Skepticism Predict News Media Literacy: A Study on Turkish Young Adults
International Education Studies
, cilt.10, sa.12, ss.70-79, 2017 (Hakemli Dergi)
6. Does Skepticism Predict News Media Literacy: A Study on Turkish Young Adults
International Education Studies
, cilt.10, sa.12, ss.70-79, 2017 (Hakemli Dergi)
7. Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri: Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.353-373, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
8. Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri: Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.353-373, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
13. An Investigation of Teacher Candidates' Attitudes Towards Educational Measurement in Terms of Various Variables
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.6, sa.1, ss.18-32, 2017 (Hakemli Dergi)
21. Teachers perspectives on continuing professional development
British Journal Of Education, Society & Behavioural Science
, cilt.4, ss.241-254, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Teachers perspectives on continuing professional development
British Journal Of Education, Society & Behavioural Science
, cilt.4, ss.241-254, 2015 (Hakemli Dergi)
25. Teorik olarak yapılandırılmış sosyal ve bireysel katılım faktörlerinin ampirik olarak sınanması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.231-265, 2015 (Hakemli Dergi)
27. Applying an Experiential Learning Model to the Teaching of Gateway Strategy Board Games
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.1, ss.10-15, 2015 (Scopus)
29. Applying an Experiential Learning Model to the Teaching of Gateway Strategy Board Games
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.1, ss.10-15, 2015 (Scopus)
30. Teorik olarak yapılandırılmış sosyal ve bireysel katılım faktörlerinin ampirik olarak sınanması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.231-265, 2015 (Hakemli Dergi)
31. The definition of the term Inquiry based instruction
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.1, ss.8-12, 2015 (Scopus)
32. The definition of the term Inquiry based instruction
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.1, ss.8-12, 2015 (Scopus)
33. Üstün zekalı ve yetenekli çocukların demokrasi eğitimi
Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.1-22, 2015 (Hakemli Dergi)
34. Üstün zekalı ve yetenekli çocukların demokrasi eğitimi
Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.1-22, 2015 (Hakemli Dergi)
35. Unusual topics in preschool gifted and talented Children
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.3, ss.179-186, 2013 (ESCI)
36. Unusual topics in preschool gifted and talented Children
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.3, ss.179-186, 2013 (ESCI)
37. PISA 2003 ve 2012 Problem Çözme Becerileri Sonuçlarının Türkiye Açısından İncelenmesi
SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
, cilt.6, ss.40-53, 2012 (TRDizin)
40. İlköğretim 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin formal operasyonel düşünme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.2, ss.723-733, 2010 (Hakemli Dergi)
41. İlköğretim 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin formal operasyonel düşünme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.2, ss.723-733, 2010 (Hakemli Dergi)
44. Özel eğitimi muhtaç çocukların Türk milli eğitim sistemi içindeki yeri ve önemi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, ss.347-384, 2009 (Hakemli Dergi)
45. Özel eğitimi muhtaç çocukların Türk milli eğitim sistemi içindeki yeri ve önemi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, ss.347-384, 2009 (Hakemli Dergi)
46. İlköğretim 8 sınıf bilgisayar dersi amaçlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.1, ss.293-312, 2009 (TRDizin)
47. İlköğretim 8 sınıf bilgisayar dersi amaçlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.1, ss.293-312, 2009 (TRDizin)
52. Demokrasi eğitimi ve okul meclisleri projesinin değerlendirilmesi
Milli Eğitim
, cilt.10, ss.31-41, 2006 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
53. Demokrasi eğitimi ve okul meclisleri projesinin değerlendirilmesi
Milli Eğitim
, cilt.10, ss.31-41, 2006 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
54. Elementary school principals level of practicing democratic values
International Journal of Educational Reform
, cilt.3, ss.338-345, 2005 (Hakemli Dergi)
55. Elementary school principals level of practicing democratic values
International Journal of Educational Reform
, cilt.3, ss.338-345, 2005 (Hakemli Dergi)
56. Demokratik eğitim ve demokratik değerler
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, cilt.1, ss.54-58, 2003 (ESCI, Scopus, TRDizin)
57. Demokratik eğitim ve demokratik değerler
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, cilt.1, ss.54-58, 2003 (ESCI, Scopus, TRDizin)
58. İlköğretimde teneffüsün yeri ve önemi
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, cilt.1, ss.86-94, 2002 (TRDizin)
59. İlköğretimde teneffüsün yeri ve önemi
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, cilt.1, ss.86-94, 2002 (TRDizin)
62. İdeal bir öğretim elemanının özellikleri
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.1, ss.1-19, 1999 (TRDizin)
63. İdeal bir öğretim elemanının özellikleri
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.1, ss.1-19, 1999 (TRDizin)
64. Aile ve eğitim
Eğitim Dergisi
, cilt.1, ss.63-69, 1994 (Hakemsiz Dergi)
65. Aile ve eğitim
Eğitim Dergisi
, cilt.1, ss.63-69, 1994 (Hakemsiz Dergi)
66. Okul ve eğitim
Eğitim Dergisi
, cilt.1, ss.10-15, 1994 (Hakemsiz Dergi)
67. Okul ve eğitim
Eğitim Dergisi
, cilt.1, ss.10-15, 1994 (Hakemsiz Dergi)
68. Okul programlarının dayandığı temeller
Milli Eğitim
, cilt.3, ss.32-42, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
69. Okul programlarının dayandığı temeller
Milli Eğitim
, cilt.3, ss.32-42, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
70. Ülkemizdeki kültürel değişmeler ve eğitim
Milli Kültür
, cilt.1, ss.45-50, 1990 (Hakemsiz Dergi)
71. Ülkemizdeki kültürel değişmeler ve eğitim
Milli Kültür
, cilt.1, ss.45-50, 1990 (Hakemsiz Dergi)
72. Programlı öğrenme ve öğretme makineleri
Milli Eğitim
, cilt.4, ss.98-100, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
73. Programlı öğrenme ve öğretme makineleri
Milli Eğitim
, cilt.4, ss.98-100, 1990 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
74. Eğitimde okul aile işbirliği
Milli Eğitim
, cilt.2, ss.14-22, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
75. Eğitimde okul aile işbirliği
Milli Eğitim
, cilt.2, ss.14-22, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
76. Günümüz eğitiminde öğretmenin kimlik krizi ve rol çatışmaları
Milli Eğitim
, cilt.2, ss.54-62, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
77. Günümüz eğitiminde öğretmenin kimlik krizi ve rol çatışmaları
Milli Eğitim
, cilt.2, ss.54-62, 1989 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
99
1. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Araştırılması,
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Tam Metin Bildiri)
3. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
4. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.736-739, (Özet Bildiri)
5. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Özet Bildiri)
6. Ders araştırması yaklaşımıyla öğrencilerin İngilizce öğrenme düzeylerinin artırılması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.115-116, (Özet Bildiri)
7. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin İngilizce Öğrenme Düzeylerinin Arttırılması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.115, (Özet Bildiri)
8. Genel Başarı Beklentileri Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
9. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.580, (Özet Bildiri)
10. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.580-581, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekarlık eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
12. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545, (Özet Bildiri)
13. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
14. Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
15. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545, (Özet Bildiri)
16. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
17. Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
18. Farklı ülkelerin PISA 2012 problem çözme becerileri sonuçlarının karşılaştırılması
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
19. The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Kasım 2016, ss.406-414, (Tam Metin Bildiri)
20. The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Kasım 2016, ss.406-414, (Tam Metin Bildiri)
21. Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
22. Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
23. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
24. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
25. Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
26. Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
27. Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
28. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi
VI. International Cenference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
29. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
30. Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
31. Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
32. Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
33. The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers
GAI International Academic Conferences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 07 Eylül 2016, ss.108-118, (Tam Metin Bildiri)
34. The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers
GAI International Academic Conferences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 07 Eylül 2016, ss.108-118, (Tam Metin Bildiri)
35. PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
36. PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
37. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
38. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
39. Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study
World Association of Lesson Studies International Conference, Khon Kaen, Tayland, 24 - 26 Kasım 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
40. Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study
World Association of Lesson Studies International Conference, Khon Kaen, Tayland, 24 - 26 Kasım 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
41. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
42. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
43. Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
44. Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
45. Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
46. Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
47. A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
48. A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
49. High school students perceptions on television serials.
IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education,, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
50. High school students perceptions on television serials.
IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education,, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
51. Öz Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği’xxnin dilsel eşdeğerlik geçerlik ve güvenirlik çalışması
1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
52. Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması
I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
53. Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması
I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
54. Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning
3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, Canning Walk, Singapur, 26 - 27 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
55. Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning
3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, Canning Walk, Singapur, 26 - 27 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
56. The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change
Sixth Global Studies Conference, Delhi, Hindistan, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
57. The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change
Sixth Global Studies Conference, Delhi, Hindistan, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
58. Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesİ
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
59. Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesİ
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
60. Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence: a descriptive study.
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
61. Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence: a descriptive study.
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
62. Media literacy as a means of perceiving globalization
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 28 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
63. A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy
A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy KINCAL REMZİ YAVAŞ,ŞAHİN ÇAVUŞ,KARTAL OSMAN YILMAZ The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, Barcelona, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
64. A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy
A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy KINCAL REMZİ YAVAŞ,ŞAHİN ÇAVUŞ,KARTAL OSMAN YILMAZ The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, Barcelona, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
65. A comparative evaluation of the media literacy levels of the final-year students in the faculty of education and high school.
Global Conference on Learning and Technology, Penang, Malezya, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
66. A comparative evaluation of the media literacy levels of the final-year students in the faculty of education and high school.
Global Conference on Learning and Technology, Penang, Malezya, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
67. Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri, demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
68. Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri, demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
69. Sınıf öğretmeni adaylarının medya okuryazarlığı ve medyadaki şiddet hakkındaki tutum ve görüşleri
VIII. ULUSAL Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
70. Sınıf öğretmeni adaylarının medya okuryazarlığı ve medyadaki şiddet hakkındaki tutum ve görüşleri
VIII. ULUSAL Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
71. Çanakkale'de eğitim beklentilerine yönelik değerler
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları,, Çanakkale, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
72. Çanakkale'de eğitim beklentilerine yönelik değerler
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları,, Çanakkale, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
73. Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri.
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
74. Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri.
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
75. İlköğretim 2 sınıf matematik dersi çarpım tablosunun öğretiminde aktif öğrenme yaklaşımı ile öğretimin öğrenci başarısına etkisi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
76. İlköğretim 2 sınıf matematik dersi çarpım tablosunun öğretiminde aktif öğrenme yaklaşımı ile öğretimin öğrenci başarısına etkisi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
77. A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy
Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Mayıs 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
78. A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy
Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Mayıs 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
79. Media literacy as a means of perceiving globalization
Globalization, Conflicts and Experiences of Localities, Roma, İtalya, 28 - 29 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
80. The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network
Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Montpelier, Fransa, 12 - 15 Mayıs 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
81. The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network
Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Montpelier, Fransa, 12 - 15 Mayıs 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
82. Family style and parental participation in Turkish society
Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 17 - 20 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
83. Family style and parental participation in Turkish society
Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 17 - 20 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
84. Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing
Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, Kiten, Bulgaristan, 10 - 13 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
85. Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing
Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, Kiten, Bulgaristan, 10 - 13 Aralık 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
86. Hayat bilgisi dersi ünitelerindeki vatandaşlık insan hakları ve demokrasi eğitimi ile ilgili hedeflerin analizi
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
87. Hayat bilgisi dersi ünitelerindeki vatandaşlık insan hakları ve demokrasi eğitimi ile ilgili hedeflerin analizi
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
88. Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2003, ss.1, (Özet Bildiri)
89. Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2003, ss.1, (Özet Bildiri)
90. İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi
II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2000, ss.1, (Özet Bildiri)
91. İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi
II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2000, ss.1, (Özet Bildiri)
92. Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği.
IX. Eğitim Bilimleri Kongresi,, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
93. Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği.
IX. Eğitim Bilimleri Kongresi,, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
94. Vatandaşlık eğitiminin sınırları
Felsefe Kongresi, Erzurum, Türkiye, 14 - 17 Kasım 1998, ss.1, (Özet Bildiri)
95. Vatandaşlık eğitiminin sınırları
Felsefe Kongresi, Erzurum, Türkiye, 14 - 17 Kasım 1998, ss.1, (Özet Bildiri)
96. Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü
Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 4 - 07 Eylül 1996, ss.1, (Özet Bildiri)
97. Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü
Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 4 - 07 Eylül 1996, ss.1, (Özet Bildiri)
98. 1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer
Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 27 Kasım 1990, ss.1, (Özet Bildiri)
99. 1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer
Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 27 Kasım 1990, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
15
2. Bilimsel araştırma yayınları
Nobel, Ankara, 2010
3. Bilimsel araştırma yayınları
Nobel, Ankara, 2010
4. Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları
Çanakkale Üniversitesi, Çanakkale, 2006
5. Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları
Çanakkale Üniversitesi, Çanakkale, 2006
6. Öğretmenlik mesleğine giriş
Nobel, Ankara, 2004
7. Öğretmenlik mesleğine giriş
Nobel, Ankara, 2004
8. Vatandaşlık Bilgisi
Nobel, Ankara, 2002
9. Vatandaşlık Bilgisi
Nobel, Ankara, 2002
10. Ailenin Eğitimsel Fonksiyonları
Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, 2000
11. Ailenin Eğitimsel Fonksiyonları
Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, 2000
12. Fakülte- Okul İşbirliği
Fakülte- Okul İşbirliği, Remzi Y. KINCAL, Editör, Yök Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ankara, ss.20-30, 1998
13. Fakülte- Okul İşbirliği
Fakülte- Okul İşbirliği, Remzi Y. KINCAL, Editör, Yök Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ankara, ss.20-30, 1998
14. ). Baltacıoğlu, İsmail Hakkı, Talim ve Terbiyede İnkılap (Sadeleştirme)
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 1995
15. ). Baltacıoğlu, İsmail Hakkı, Talim ve Terbiyede İnkılap (Sadeleştirme)
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 1995
Metrikler
Yayın (WoS)
20
Yayın (Scopus)
20
Atıf (WoS)
16
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
1
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
32
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
6
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
3
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
27
Proje
14