Akademik Unvanlar
-
2009 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
-
2004 - 2009 Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1996 - 2004 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1992 - 1996 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
-
2013 - 2016 Examination Coordinator
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
-
1990 - 1992 Biyoloji Öğretmeni
Milli Eğitim Müdürlüğü, Cumhuriyet Lisesi, Bioloji Öğretmeni
-
1990 - 1992 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Verdiği Dersler
-
Lisans Bitkisel Hormonlar ve Büyüme Regülatörleri
-
Lisans Biyoteknoloji
-
Lisans İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans İngilizce Biyolojik Metin Çevirisi
-
Lisans Genetik-II
-
Lisans Moleküler Biyoloji
-
Lisans Biyoloji Eğitiminde Araştırma Projesi
-
Lisans Histoloji
-
Lisans Histoloji Laboratuvarı
-
Lisans Soru Sorma Teknikleri
-
Lisans Bitki Anatomisi ve Morfolojisi Laboratuarı
-
Lisans Bitki Fizyolojisi Laboratuarı
-
Lisans Bitki Fizyolojisi
-
Lisans Bitki Anatomisi ve Morfolojisi
Yönetilen Tezler
-
Fotosentez konusunda iki aşamalı teşhis testi geliştirilmesi ve geçerlilik çalışması
Demir Y. (Danışman)
E.HAZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Bor Stresine Karşı Sistein Amino Asitinin Arpada (Hordeum Vulgare L.) Direnç Kazandırmaya Etkisi
A.Merve(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Bor Stresine Maruz Bırakılan Mısırda (Zea mays L. Hido) Kitosanın İyileştirici Rolünün Fizyolojik ve Moleküler Düzeyde Araştırılması
S.MOHAMMADİ(Öğrenci), Doktora, 2017 -
12. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
I.TUTAR(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Kavramsal Değişim Yaklaşımına Dayalı İşbirlikli ve Bireysel Öğrenme Etkinliklerinin 9. Sınıf Öğrencilerinin Difüzyon ve Osmoz Kavramlarını Anlamalarına ve Biyolojiye Karşı Tutumlarına Etkisi
A.ÇİNİCİ(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Orta Öğretim 9. ve 11. Sınıflarda Okutulan Biyoloji Derslerinde Bazı Genetik Kavramların Öğretimindeki Zorlukları ve Bu Zorlukları Aşmaya Yönelik Önlemler
M.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001