Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (4)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (12)
5. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yeni Yaklaşım, Yöntem ve Teknikleri Bilme ve Kullanma Düzeyleri ile Mesleki Tükenmişlikleri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.Özel Sayı, ss.396-415, 2021 (TRDizin)
6. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Dijital Öğretmenlik Algıları
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.206-231, 2021 (Hakemli Dergi)
12. FEN EĞİTİMİNDE HİKAYELENDİRME TEKNİĞİ İLE KAVRAMÖĞRETİMİNE BİR AKSİYON ÖRNEĞ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL EDUCATION SCIENCE
, ss.246-274, 2017 (Hakemli Dergi)
13. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Amaçlı İnternet Kullanımı.
The Journal of Internationl Education Science
, cilt.8, ss.58-78, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Journal of Selçuk University Natural and Applied Science
Journal of Selçuk University Natural and Applied Science
, cilt.2, ss.868-876, 2013 (Hakemli Dergi)
19. Kimya Öğretmen Adaylarının Bazı Kimya Konuları ile İlgili Anlama Düzeylerinin Sınıflara Göre Değişimi
, Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, ss.100-111, 2008 (Hakemli Dergi)
20. Alan Öğretmeni Yetiştirmede Tezsiz Yüksek Lisans Eğitiminin Sonuçlarının Değerlendirilmesi
Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, ss.1-10, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
33
2. Türkiye'deki Tasarım Temelli Öğrenme Çalışmalarının Meta-Sentezi
Abant 3rdInternational Symposium on Current Academic Studies, 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
4. Öğretmen Adaylarının Yazdıkları Bilimsel Öykülerin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
EAB-2018, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
10. Öğretmen Adaylarının Kimya Başarılarının İlişkili Bazı Faktörlere Göre Modellenmesi.
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
11. Moleküler Özelliklerin Öğretimi İçin Moleküler Modelleme Programlarının Kullanımı: NH3 ve H2O Örneği
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
12. . Fiziksel Kimya Eğitiminde Mathcad Uygulamaları: Bazı Kinetik İncelemeler.
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
13. Akademik Benlik Gelişim Düzeyinin Ortaöğretim Öğrencilerinin Fen ve Sosyal İçerikli Derslerdeki Başarı Düzeyleriyle İlişkisinin İncelenmesi
. I. Ulusal Kimya Eğitim Öğretim Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2011
14. Yaratıcı Dramada Alternatif Bir Ölçme Değerlendirme Etkinliği: Akran Değerlendirmesi
Uluslararsı Eğitimde Drama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)
15. Kimya Dersi Çözünürlük Konusunda 5E Modeline Uygun Etkinlikler Geliştirme
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
16. Periyodik Özelliklerin Öğretimi İçin Moleküler Modelleme Programlarının Kullanımı: VIIA Grubu Örneği
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
17. Cr (VI)’ın Ulothrix sp Tarafından Sorpsiyon Kinetiğinin İncelenmesi ve Sorpsiyon Verilerinin Çeşitli Adsorpsiyon Modellerine Uygulanması
24. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 29 Haziran - 02 Temmuz 2010
18. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflar ve Kendi Yeterlilikleri hakkındaki Görüşleri
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009
19. Metilen Mavisinin Brachymenium sp. Tarafından Sorpsiyon Kinetiğinin İncelenmesi
23. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 16 - 20 Haziran 2009
20. Okul Öncesi Öğretmenleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Drama Yöntem Bilgisi ve Uygulanması Hakkındaki Görüşleri
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
21. Özel Öğretim Yöntemleri Dersinde Aktif Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerileri ve Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
22. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Suyun Faz Davranışı Üzerine Sıcaklık Ve Basıncın Etkisiyle İlgili Anlayışları
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
23. Gazlar Konusunda Problem Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Başarı ve Tutumuna Etkisi
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
24. Üniversite Öğrencilerinin Kendi Öğrenme Stilleri ile İlgili Farkındalıklarının İncelenmesi
UMES’xx07, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
25. Öğrenciler Arasındaki Bireysel Farklılıklar ve Öğretmenlerin Bireysel Farklılıkları Bilip – Uygulama Düzeyleri
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
26. Sınıf Öğretmenliği Programı Fen Bilgisi Öğretimi Dersinde Akran Değerlendirmesi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
27. Bilgisayarla Öğretimin Kimyasal Bağlar Konusunda Öğrenci Başarısına Etkisi
6th annual conference of the international educational technology, 19 - 21 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
28. Trafik ve Eğitim
II. Trafik Şurası, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2004
29. Lise 1 Öğrencilerinin Buharlaşma, Yoğunlaşma Ve Kaynama Kavramlarını Anlama Seviyeleri
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004
30. Kimya Öğretiminde Materyallerin Etkin Kullanımının Öğrenmeye Etkisi ile Öğretmen ve Öğrencilerin Materyal Kullanımına Yönelik Tutumları
18. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 5 - 09 Eylül 2004
31. Lise 2 Öğrencilerinin “Buharlaşma, Yoğunlaşma ve Kaynama” Kavramlarını Anlama Seviyeleri
18. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 5 Temmuz - 09 Eylül 2004
32. Investigation of Effectiveness Of Problem-Based Learning At Physical Chemistry Laboratory
18. International Conference on Chemical Education, 3 - 08 Ağustos 2004
33. Alan Öğretmeni Yetiştirmede Tezsiz Yüksek Lisans Eğitiminin Sonuçlarının Değerlendirilmesi,
I. Uluslararası Üniversite Eğitimi Kongresi:21. Yüzyılda Üniversite Eğitimine Bakışlar, 27 - 29 Mayıs 2004
Kitaplar
4
2. STEM Eğitimi Yaklaşımında Ölçme ve Değerlendirme
STEM Eğitimi Yaklaşımı, Dr. Öğr.Üyesi Murat Akarsu,Doç.Dr. Nilüfer Okur Akçay,Doç. Dr. Rıdvan Elmas, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.163-187, 2022