Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (12)
1. Fen Eğitiminde Yapılan Bilim Tarihi Temelli Çalışmaların Sonuçlarının Değerlendirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.68, ss.128-147, 2025 (Hakemli Dergi)
4. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yeni Yaklaşım, Yöntem ve Teknikleri Bilme ve Kullanma Düzeyleri ile Mesleki Tükenmişlikleri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.Özel Sayı, ss.396-415, 2021 (Hakemli Dergi)
5. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Dijital Öğretmenlik Algıları
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.206-231, 2021 (Hakemli Dergi)
11. FEN EĞİTİMİNDE HİKAYELENDİRME TEKNİĞİ İLE KAVRAMÖĞRETİMİNE BİR AKSİYON ÖRNEĞ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL EDUCATION SCIENCE
, ss.246-274, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Amaçlı İnternet Kullanımı.
The Journal of Internationl Education Science
, cilt.8, ss.58-78, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Journal of Selçuk University Natural and Applied Science
Journal of Selçuk University Natural and Applied Science
, cilt.2, ss.868-876, 2013 (Hakemli Dergi)
17. Fen ve Teknoloji Dersinde Drama Yönteminin Akademik Başarı ve Derse Karşı İlgi Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi: Köy ve Merkez Okulları Örneği
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.459-483, 2009 (Hakemli Dergi)
18. Kimya Öğretmen Adaylarının Bazı Kimya Konuları ile İlgili Anlama Düzeylerinin Sınıflara Göre Değişimi
, Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, ss.100-111, 2008 (Hakemli Dergi)
19. Alan Öğretmeni Yetiştirmede Tezsiz Yüksek Lisans Eğitiminin Sonuçlarının Değerlendirilmesi
Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, ss.1-10, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
33
2. Türkiye'deki Tasarım Temelli Öğrenme Çalışmalarının Meta-Sentezi
Abant 3rdInternational Symposium on Current Academic Studies, 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
4. Öğretmen Adaylarının Yazdıkları Bilimsel Öykülerin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
EAB-2018, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
10. Öğretmen Adaylarının Kimya Başarılarının İlişkili Bazı Faktörlere Göre Modellenmesi.
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
11. Moleküler Özelliklerin Öğretimi İçin Moleküler Modelleme Programlarının Kullanımı: NH3 ve H2O Örneği
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
12. . Fiziksel Kimya Eğitiminde Mathcad Uygulamaları: Bazı Kinetik İncelemeler.
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
13. Akademik Benlik Gelişim Düzeyinin Ortaöğretim Öğrencilerinin Fen ve Sosyal İçerikli Derslerdeki Başarı Düzeyleriyle İlişkisinin İncelenmesi
. I. Ulusal Kimya Eğitim Öğretim Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2011
14. Yaratıcı Dramada Alternatif Bir Ölçme Değerlendirme Etkinliği: Akran Değerlendirmesi
Uluslararsı Eğitimde Drama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)
15. Kimya Dersi Çözünürlük Konusunda 5E Modeline Uygun Etkinlikler Geliştirme
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
16. Periyodik Özelliklerin Öğretimi İçin Moleküler Modelleme Programlarının Kullanımı: VIIA Grubu Örneği
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
17. Cr (VI)’ın Ulothrix sp Tarafından Sorpsiyon Kinetiğinin İncelenmesi ve Sorpsiyon Verilerinin Çeşitli Adsorpsiyon Modellerine Uygulanması
24. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 29 Haziran - 02 Temmuz 2010
18. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflar ve Kendi Yeterlilikleri hakkındaki Görüşleri
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009
19. Metilen Mavisinin Brachymenium sp. Tarafından Sorpsiyon Kinetiğinin İncelenmesi
23. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 16 - 20 Haziran 2009
20. Okul Öncesi Öğretmenleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Drama Yöntem Bilgisi ve Uygulanması Hakkındaki Görüşleri
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
21. Özel Öğretim Yöntemleri Dersinde Aktif Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerileri ve Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
22. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Suyun Faz Davranışı Üzerine Sıcaklık Ve Basıncın Etkisiyle İlgili Anlayışları
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
23. Gazlar Konusunda Problem Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Başarı ve Tutumuna Etkisi
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
24. Üniversite Öğrencilerinin Kendi Öğrenme Stilleri ile İlgili Farkındalıklarının İncelenmesi
UMES’xx07, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
25. Öğrenciler Arasındaki Bireysel Farklılıklar ve Öğretmenlerin Bireysel Farklılıkları Bilip – Uygulama Düzeyleri
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
26. Sınıf Öğretmenliği Programı Fen Bilgisi Öğretimi Dersinde Akran Değerlendirmesi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
27. Bilgisayarla Öğretimin Kimyasal Bağlar Konusunda Öğrenci Başarısına Etkisi
6th annual conference of the international educational technology, 19 - 21 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
28. Trafik ve Eğitim
II. Trafik Şurası, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2004
29. Lise 1 Öğrencilerinin Buharlaşma, Yoğunlaşma Ve Kaynama Kavramlarını Anlama Seviyeleri
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004
30. Kimya Öğretiminde Materyallerin Etkin Kullanımının Öğrenmeye Etkisi ile Öğretmen ve Öğrencilerin Materyal Kullanımına Yönelik Tutumları
18. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 5 - 09 Eylül 2004
31. Lise 2 Öğrencilerinin “Buharlaşma, Yoğunlaşma ve Kaynama” Kavramlarını Anlama Seviyeleri
18. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 5 Temmuz - 09 Eylül 2004
32. Investigation of Effectiveness Of Problem-Based Learning At Physical Chemistry Laboratory
18. International Conference on Chemical Education, 3 - 08 Ağustos 2004
33. Alan Öğretmeni Yetiştirmede Tezsiz Yüksek Lisans Eğitiminin Sonuçlarının Değerlendirilmesi,
I. Uluslararası Üniversite Eğitimi Kongresi:21. Yüzyılda Üniversite Eğitimine Bakışlar, 27 - 29 Mayıs 2004
Kitaplar
4
2. STEM Eğitimi Yaklaşımında Ölçme ve Değerlendirme
STEM Eğitimi Yaklaşımı, Dr. Öğr.Üyesi Murat Akarsu,Doç.Dr. Nilüfer Okur Akçay,Doç. Dr. Rıdvan Elmas, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.163-187, 2022