Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. VERİ GAZETECİLİĞİNDE İNFOGRAFİNİN ÖĞRETİMSEL YÖNÜ: ANADOLU AJANSI ÖRNEĞİ

23. International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2. KARİZMANIN MEDYATİK İNŞASI

3rd INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Samsun, Türkiye, 23 Mart 2023, ss.335-336, (Özet Bildiri)

3. SİYASAL İLETİŞİMDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRKİYEDEKİ SİYASAL LİDERLERİN TWİTTER KULLANIMI ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ

5. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS 18-19 MARCH 2023, Erzurum, Türkiye, 18 Mart 2023, ss.738-754, (Tam Metin Bildiri)

4. Demos Kratos’un Modern Uzamı: Yeni Medya

18th International Symposium: Communication in the Millennium (CIM 2021), Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.50-70, (Özet Bildiri)

5. Küyerelleşme Bağlamında Türkiye'deki Lay's Reklamlarının Göstergebilimsel Analiz Yöntemiyle İncelenmesi

Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi 6-8 Aralık 2019 Erzurum, Erzurum, Türkiye, 06 Aralık 2019, ss.1080-1086, (Tam Metin Bildiri)

6. Siyasal İletişimde Güncel Yaklaşımlar: Yeni İletişim Teknolojilerinin Siyasal Kampanyalarda Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme

Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi 6-8 Aralık 2019 Erzurum, Erzurum, Türkiye, 06 Aralık 2019, ss.259-264, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 23

2. DİJİTALLLEŞME EKSENİNDE POSTMODERN SİYASET

POSTMODERN DİJİTALLEŞME: DİJİTAL DÜNYANIN POSTMODERN NÜVELERİ, MERTOĞLU SELVER, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.59-72, 2023

3. Siyasal İletişimin Kavramsal Topografyası

SİYASAL İLETİŞİM Teorik ve Pratik Perspektifler, DEĞİRMENCİ FATİH, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2023

4. Public Diplomacy as a Tool of Propaganda

Maintaining International Relations Through Digital Public Diplomacy Policies and Discourses, ELİTAŞ TÜRKER, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.36-50, 2023

5. Public Diplomacy as a Tool of Propaganda

Maintaining International Relations Through Digital Public Diplomacy Policies and Discourses, Türker Elitaş, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.36-50, 2022 Creative Commons License

6. Cumhuriyet Dönemi Öncesinde Basın ve Basın Özgürlüğü

Tek Parti Döneminde Basın ve Basın Özgürlüğü, Ahmet Kızılkaya, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.19-44, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Cumhuriyet Dönemi Öncesinde Basın ve Basın Özgürlüğü

Tek Parti Döneminde Basın ve Basın Özgürlüğü, KIZILKAYA AHMET, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.19-44, 2022

8. Dijital Siyaset

Dijital Halkla İlişkilerde Güncel Konular, Ayhan Doğan, Editör, Literatürk Yayınevi, Konya, ss.41-64, 2021

9. İletişim Tarihi ve Sosyolojisi

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınevi, Erzurum, 2020

11. The Digitalization of Politics: The New Communication Devices and the Issuue of Political Partticipation

New Communication Approaches in the Digitalized World, M. Serdar Erciş &,E. Emre Başar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.273-288, 2020 Creative Commons License

12. The Digitalization of Politics: The New Communication Devices and the Issue of Political Participation

New Communication Approaches in the Digitalized World, ERCİŞ MEHMET SERDAR & BAŞAR ENES EMRE, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, ss.273-288, 2020

13. Medya Okuryazarlığı Eğitim Metotları

Medya Okuryazarlığı, Ayhan Doğan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınevi, Erzurum, ss.108-126, 2020

14. Siyasal Reklam Kampanyaları ve Uygulamaları

Reklam Kampanyaları ve Reklamcılık Uygulamaları, Asiye Ata, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınevi, Erzurum, ss.259-278, 2018

15. Olgu, Süreç ve Kavram Olarak Siyasal İletişim

Lobicilik ve Siyasal İletişim, , Editör, Atatürk Üniversitesi, 2018

16. Siyasal İletişimin Öncülü Olarak Siyasal Propaganda

Lobicilik ve Siyasal İletişim, , Editör, Atatürk Üniversitesi, 2018

17. Uluslararası İlişkiler ve Uluslararası Halkla İlişkiler

UluslararasI Halkla İlişkiler, , Editör, Atatürk Üniversitesi, 2017

18. Halkla İlişkiler Araştırmalarında Etik

Halkla İlişkiler Araştırmaları, , Editör, Anadolu Üniversitesi, 2017

19. Sponsorluğun Yapılma Amaçları

Sponsorluk, Raci Taşcıoğlu, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2016

20. Halkla İlişkiler ve İlgili Kavramlar

Halkla İlişkiler, Fatma Geçikli, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2016

21. Lobicilik Faaliyetlerinde Teknik ve Yöntem

Lobicilik ve Siyasal İletişim, Hanife Güz, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretm Fakültesi, 2014

22. Sponsorluk Kategorileri

Sponsorluk, Raci Taşcıoğlu, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2014

23. Lobicilik

Halkla İlişkiler, Fatma Geçikli, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2014
Metrikler

Yayın

40

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Proje

9

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları