Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tüketim Kültürünün İnşasında Markaların Hegemonyası
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.1851-1885, 2024 (Hakemli Dergi)
Hükümet sistemleri üzerinden mukayeseli bir analiz (parlamenter sistem–başkanlık sistemi)
Current perspectives in social sciences (Online)
, cilt.27, sa.4, ss.329-340, 2023 (Hakemli Dergi)
SİNEMA VE MOBBING: TWİTTER’DA #METOO HAREKETİ İLE BOMBSHELL FİLMİ
Smac Journal Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.33-46, 2022 (Hakemli Dergi)
Cyberchondria as Digital Psychopathology: Covid 19 Pandemic Example
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, ss.185-202, 2022 (Hakemli Dergi)
SANAL KÜLTÜRÜN YENİ ANLAM İNŞACILARI MARKALAR: KÜRESEL MARKALARIN REKLAM ANALİZİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.68-99, 2021 (Hakemli Dergi)
Politik İletişim Sözlüğü
Kültür ve İletişim
, cilt.9, ss.249-252, 2015 (Hakemli Dergi)
Osmanlı Türk Modernleşmesinin Temel Uğraklarından Biri Olarak Basın
Atatürk İletişim
, cilt.1, sa.4, ss.77-94, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Demos Kratos’un Modern Uzamı: Yeni Medya
18th International Symposium: Communication in the Millennium (CIM 2021), Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.50-70
Kitap & Kitap Bölümleri
SİYASAL İLETİŞİM Teorik ve Pratik Perspektifler
Nobel Yayıncılık, Ankara, 2023
DİJİTALLLEŞME EKSENİNDE POSTMODERN SİYASET
POSTMODERN DİJİTALLEŞME: DİJİTAL DÜNYANIN POSTMODERN NÜVELERİ, MERTOĞLU SELVER, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.59-72, 2023
Siyasal İletişimin Kavramsal Topografyası
SİYASAL İLETİŞİM Teorik ve Pratik Perspektifler, DEĞİRMENCİ FATİH, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2023
Cumhuriyet Dönemi Öncesinde Basın ve Basın Özgürlüğü
Tek Parti Döneminde Basın ve Basın Özgürlüğü, KIZILKAYA AHMET, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.19-44, 2022
Dijital Siyaset
Dijital Halkla İlişkilerde Güncel Konular, Ayhan Doğan, Editör, Literatürk Yayınevi, Konya, ss.41-64, 2021
Olgu, Süreç ve Kavram Olarak Siyasal İletişim
Lobicilik ve Siyasal İletişim, , Editör, Atatürk Üniversitesi, 2018
Siyasal İletişimin Öncülü Olarak Siyasal Propaganda
Lobicilik ve Siyasal İletişim, , Editör, Atatürk Üniversitesi, 2018
Uluslararası İlişkiler ve Uluslararası Halkla İlişkiler
UluslararasI Halkla İlişkiler, , Editör, Atatürk Üniversitesi, 2017
Halkla İlişkiler Araştırmalarında Etik
Halkla İlişkiler Araştırmaları, , Editör, Anadolu Üniversitesi, 2017
Sponsorluğun Yapılma Amaçları
Sponsorluk, Raci Taşcıoğlu, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2016
Halkla İlişkiler ve İlgili Kavramlar
Halkla İlişkiler, Fatma Geçikli, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2016
Lobicilik Faaliyetlerinde Teknik ve Yöntem
Lobicilik ve Siyasal İletişim, Hanife Güz, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretm Fakültesi, 2014
Sponsorluk Kategorileri
Sponsorluk, Raci Taşcıoğlu, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2014
Lobicilik
Halkla İlişkiler, Fatma Geçikli, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2014