Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Effects of cartoons on students' achievement and attitudes in biology teaching
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, vol.5, no.1, pp.1-10, 2013 (SCI-Expanded)
Teaching cell division and genetics through jigsaw cooperative learning and individual learning
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, vol.4, no.3, pp.1323-1336, 2012 (SCI-Expanded)
Two new records for Pseudoscorpion fauna of Turkey
TURKIYE ENTOMOLOJI DERGISI-TURKISH JOURNAL OF ENTOMOLOGY
, vol.35, no.3, pp.509-518, 2011 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
The Effect of Lego Robotic Applications on Academic Achievement in Science Teaching
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, no.2, pp.585-601, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
6. SINIF KUVVET VE HAREKET ÜNİTESİNİN LEGO ROBOTİK UYGULAMALARI İLE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
International Journal of Education Science and Technology
, vol.8, no.3, pp.135-149, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmen Adaylarının Grafik Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
International SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS Journal
, vol.8, no.63, pp.1651-1660, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Graphic Type Preference, Reading and Drawing Skills of Science Teachers Pre-service
International SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS Journal
, vol.8, no.58, pp.760-766, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of the Effect of Different Teaching Methods on Students’ Engagement and Scientific Process Skills
International Journal of Progressive Education
, vol.17, no.3, pp.86-101, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de Fen Bilgisi ve Biyoloji Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapılmış Evrim Eğitimi Araştırmalarının Tematik Analizi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.14, no.1, pp.133-164, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
An Investigation of the Effect of Students' Academic Achievement and Science Process Skills Application Together With Cooperative Learning Model and the Modeling Based Teaching Method in Teaching Science Courses.
International Journal of Progressive Education
, vol.16, no.4, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
THE COMPARISON OF THE DIFFERENT STATISTICALANALYSIS RESULTS USED ON THE EVALUATION OF SCALESON A REAL SAMPLING
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.38, pp.85-99, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
EFFECTIVENESS OF APPLYING THE LEARNING TOGETHER METHOD AT DIFFERENT INTERVALS IN TEACHING SCIENCE
Acta Didactica Napocensia
, vol.12, no.2, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
YATILI BÖLGE ORTAOKULLARINDAKİ ÖĞRENCİLERİN FİZİKİ MEKAN MEMNUNİYETLERİNE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.3, pp.42-57, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
MODELLEMEYE DAYALI ÖĞRENME İLE BİRLİKTE ÖĞRENME YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENME ORTAMLARI AÇISINDAN ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
EKEV Akademi
, pp.415-430, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Fotosentez Hücresel Solunum ve Sindirim Konularıyla İlgili Üniversiteye Giriş Sınavlarında Çıkan Soruların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, pp.445-462, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları İle Bilimsel Süreç Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Fen Eğitimi ve Araştırmaları DerneğiFen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, vol.4, pp.22-35, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Seven Standards of Plake and Impara for Classroom Assessment by Pre Service Teachers
Mevlana International Journal of Education
, vol.5, pp.56-68, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Determination of Elementary School Department Students Interest and Examination of The Factors That Affect Them
Karaelmas Journal of Educational Sciences
, vol.3, pp.13-24, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Faktörlerin Incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, pp.197-217, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİRLEŞTİRİLMİŞBİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİNBELİRLENMESİ
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.22, pp.619-634, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ İLE SEVİYE BELİRLEME SINAVI SONUÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, pp.519-532, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
SINIF ÖĞRETMENLERİNE VE SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE İYİ BİR EĞİTİM İÇİN CHICKERING VE GAMSON UN YEDİ İLKESİ
Journal of History School (JOHS)
, pp.525-540, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğrencilerinin HIV AIDS Konusundaki Bilgi DüzeylerininFarklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Pamukkale ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
, pp.139-145, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Genetik Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Grafik Materyallerin Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, pp.573-587, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğrencilerinin Çevreye Karşı Tutumlarının Cinsiyet Açısından İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, pp.43-54, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
BAZI YALANCIAKREPLERDEN ARACHNIDA PSEUDOSCORPIONIDA iZOLE EDiLEN MiKROFUNGUSLAR
Erzincan Universitesi Fen Bilimleri Enstimsii Dergisi
, vol.1, pp.211-221, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Application of a Questionnaire to Describe Teacher Students Communication Behaviour in a University in Turkey
International Journal of Environmental & Science Education
, vol.3, pp.26-29, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
APPLICATION OF A QUESTIONNAIRE TO DESCRIBE PHYSICS STUDENTS ATTITUDES ABOUT LABORATORY ACTIVITIES
Balkan Physics Letter
, vol.15, pp.13-21, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite öğrencilerinin kan bağışına karşı tutumları ve kan bağışında alan bilgilerinin etkisinin incelenmesi
Çankaya Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi
, vol.7, pp.97-114, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Sınav Hazırlıkları ve Sınav Sürecinde Yaşanan Bazı Olumsuzlukların Öğrenci Başarısına Etkisi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.8, no.1, pp.55-67, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Fizik Bölümü Ogrencilerinin Laboratuarlara KarşI Tutumlanın Degerlendirilmesi ve Karşılaşılan Sorunların Tespit Edilmesi üzerine Bir araştırma
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, pp.102-110, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Ortamı ve Barınma Sorunlarından Kaynaklanan Olumsuzlukların Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.7, no.2, pp.41-51, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Biyoloji Öğretiminde Kullanılan Öğretim Araçlarının Kullanılma Sıklıklarına İlişkin Lise Ve Meslek Lisesi Öğrencilerinin Görüşleri
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.14, pp.99-104, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
BİYOLOJİ ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN ÖĞRETİM ARAÇLARININ KULLANILMA SIKLIKLARINA İLİŞKİN LİSE MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, pp.99-105, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BİYOLOJİ ÖĞRENCİLERİNİN LABORATUVAR ÇALIŞMALARINA İLİŞKİN TUTUMLARI
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, pp.33-58, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
BİYOLOJİ EĞİTİMİNİ DEĞERLENDİRMEDE KULLANILANSORU TİPLERİ HAKKINDA LİSE VE MESLEK LİSESİÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, pp.55-64, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Biyoloji Öğretimini Değerlendirmede Kullanılan Soru Tipleri Hakkında Lise Ve Meslek Lisesi Öğrencilerinin Görüşleri
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.1, pp.55-64, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Lise Öğrencilerinin Doğal ve Katkılı Besinleri Tercih Etme Yaklaşımlarının Cinsiyet ve Sosyo Ekonomik Düzey Açısından İncelenmesi
XV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Turkey, 13 - 15 September 2006
Bazı Sosyo Ekonomik Sorunların Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Başarısına Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 7 - 09 September 2006
Sağlıklı Beslenmenin Önemi İle İlgili Öğrenci Görüşlerinin Cinsiyet Anne Baba Eğitimi Ve Gelir Düzeyi Açısından İncelenmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, vol.2, pp.926-929
Lise Öğrencilerinin Fotosentez Ve Işık Enerjisinin İlişkisi İle İlgili Konuda Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının Tespiti
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, vol.2, pp.1094-1096
Books & Book Chapters