Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Loyalty: The Mediator Role of E-Brand Love and Branding Co-Creation

9TH INTERNATIONALCONFERENCE ON LEADESHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, 12 - 13 Aralık 2019

Yeni Bir Deneyimsel Pazarlama Metodu: Pop-Up Mağazalar

23.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018

BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ... PAZARLAMANIN BÜYÜLÜ BİR DÜNYASI VARMIŞ: PAZARLAMADA HİKÂYE ANLATIMI

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018

Determination of Fanatic Consumer Behaviors at the Personality Level

7th Internatıonal Conference On Leadershıp, Technology, Innovatıon And Busıness Management, 9 - 11 Kasım 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Do We Know Organic Food Consumers The Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption

7th International Conference on Governance Fraud Ethics and CSR, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016

Identifying the Influence of Addictive Consumption on the Repurchase Intention

6th international conference on leadership technology innovation and business management, 28 - 30 Ekim 2016

Determining the Influence of Fanatical Tendencies onConsumption Styles Based on Lifestyles

4th International Conference on New Challenges in Management and Business, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Eylül 2016

Kitap & Kitap Bölümleri

Influencers in the Diffusion of Innovations and their Channels: A Perspective for Millennials and Centennials

New Paradigms within the Communication Sciences, Enes Emre Başar,Pınar Bacaksız, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.95-115, 2021

TİCARİ FUAR VE SERGİLERE KATILIM

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.161-185, 2019

Satış Noktası Etkinlikleri

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.186-209, 2019

Pazarlama İletişiminin Planlanması ve Organizasyonu

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.272-297, 2019

Metrikler

Yayın

35

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları