Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. PAYDAŞLARIN BAKIŞ AÇISIYLA KURUMLARIN SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ VE MARKA FARKINDALIĞI: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİNDE NİTEL BİR ÇALIŞMA

III. INTERNATIONAL CONGRESS ON KNOWLEDGE SOCIETY AND FORESIGHTS: DRIVING CHANGE IN SOCIAL SCIENCES , Bayburt, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2025, ss.36-49, (Tam Metin Bildiri)

3. SPONSORLU İÇERİK ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ

23. INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS-23. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.252-273, (Tam Metin Bildiri)

5. Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Loyalty: The Mediator Role of E-Brand Love and Branding Co-Creation

9TH INTERNATIONALCONFERENCE ON LEADESHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. The Effect of Inertia and Satisfaction on Consumer Loyalty in Online Shopping Sites

THE 14TH INTERNATIONALSTRATEGIC MANAGEMENTCONFERENCE, 12 - 14 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Yeni Bir Deneyimsel Pazarlama Metodu: Pop-Up Mağazalar

23.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

9. BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ... PAZARLAMANIN BÜYÜLÜ BİR DÜNYASI VARMIŞ: PAZARLAMADA HİKÂYE ANLATIMI

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

11. Determination of Fanatic Consumer Behaviors at the Personality Level

7th Internatıonal Conference On Leadershıp, Technology, Innovatıon And Busıness Management, 9 - 11 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Do We Know Organic Food Consumers The Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption

7th International Conference on Governance Fraud Ethics and CSR, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

14. Identifying the Influence of Addictive Consumption on the Repurchase Intention

6th international conference on leadership technology innovation and business management, 28 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

15. Determining the Influence of Fanatical Tendencies onConsumption Styles Based on Lifestyles

4th International Conference on New Challenges in Management and Business, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Influencers in the Diffusion of Innovations and their Channels: A Perspective for Millennials and Centennials

New Paradigms within the Communication Sciences, Enes Emre Başar,Pınar Bacaksız, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.95-115, 2021

2. TİCARİ FUAR VE SERGİLERE KATILIM

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.161-185, 2019

3. Satış Noktası Etkinlikleri

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.186-209, 2019

4. Pazarlama İletişiminin Planlanması ve Organizasyonu

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.272-297, 2019
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

4

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları