Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
CLICK OR AVOID THE ADVERTISING: A RESEARCH ON CONSUMERS’ ONLINE INVIDEO ADVERTISING WATCHING BEHAVIORS
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.53, ss.363-378, 2022 (Hakemli Dergi)
Health-Seeking Consumer: Cognitive Dissonance Encountered After Panic Buying
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDergisi (Online)
, cilt.24, sa.2, ss.730-756, 2022 (Hakemli Dergi)
Tüketici Düşünme Stilleri Çerçevesinde COVID-19 Süreci ile Değişen Alışveriş Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.513-529, 2021 (Hakemli Dergi)
Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Loyalty: The Mediator Role of E-Brand Love and Branding Co-Creation
Journal of Global Strategic Management
, cilt.14, sa.1, ss.69-84, 2020 (Hakemli Dergi)
DETERMINATION OF FANATIC CONSUMER BEHAVIOURS AT THE PERSONALITY LEVEL
Journal of Global Strategic Management
, cilt.12, ss.81-92, 2018 (Hakemli Dergi)
Determining the influence of fanatical tendencies on consumption styles based on lifestyles
Marketing and Branding Research
, cilt.4, sa.1, ss.33-49, 2017 (Hakemli Dergi)
IDENTIFYING THE INFLUENCE OF ADDICTIVE CONSUMPTION ON THE REPURCHASE INTENTION
Journal of Global Strategic Management
, cilt.10, ss.151-165, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye Pazarındaki Yerli ve Yabancı Çay Markalarının Konumlandırılması
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.30, ss.473-492, 2016 (Hakemli Dergi)
Effective Variables on Emotional Ambivalence During Jewelry Purchase
Journal of Marketing and Strategic Management
, ss.52-74, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tüketici Öz-Bilincinin Geri Dönüşümlü Ürün Alışveriş Davranışı Üzerine Etkisinde Çevre Kirliliği Yaratmaktan Kaçınma Niyetinin Aracı Rolü
19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2020, ss.231-251
Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Loyalty: The Mediator Role of E-Brand Love and Branding Co-Creation
9TH INTERNATIONALCONFERENCE ON LEADESHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, 12 - 13 Aralık 2019
The Effect of Inertia and Satisfaction on Consumer Loyalty in Online Shopping Sites
THE 14TH INTERNATIONALSTRATEGIC MANAGEMENTCONFERENCE, 12 - 14 Temmuz 2018
Yeni Bir Deneyimsel Pazarlama Metodu: Pop-Up Mağazalar
23.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
RELATION OF CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARDS ORGANIC PRODUCTS WITH PERSONAL VALUES AND THE MEDIATION EFFECT OF THE INDIVIDUAL FACTORS
Global Business Research Congress (GBRC), 24 - 25 Mayıs 2018
BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ... PAZARLAMANIN BÜYÜLÜ BİR DÜNYASI VARMIŞ: PAZARLAMADA HİKÂYE ANLATIMI
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
YABANCI ÜRÜN DÜŞMANLIĞI VE SATIN ALMA İSTEKSİZLİĞİ ÜZERİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
17.Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, 26 - 28 Nisan 2018
Determination of Fanatic Consumer Behaviors at the Personality Level
7th Internatıonal Conference On Leadershıp, Technology, Innovatıon And Busıness Management, 9 - 11 Kasım 2017
TÜKETİCİLERİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARI VE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN KOHONEN AĞLARI (SELF-ORGANIZING MAP SOM) İLE BÖLÜMLENDİRİLMESİ
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017
Do We Know Organic Food Consumers The Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption
7th International Conference on Governance Fraud Ethics and CSR, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016
Identifying the Influence of Addictive Consumption on the Repurchase Intention
6th international conference on leadership technology innovation and business management, 28 - 30 Ekim 2016
Determining the Influence of Fanatical Tendencies onConsumption Styles Based on Lifestyles
4th International Conference on New Challenges in Management and Business, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Eylül 2016
Pazar Kurdu Olan ve Pazar Kurdu Olmayan Tüketicilerin Kişilik Özellikleri Açısından Ayrılması Üzerine Bir Araştırma
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.315-327
Kitap & Kitap Bölümleri
TİCARİ FUAR VE SERGİLERE KATILIM
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.161-185, 2019
Satış Noktası Etkinlikleri
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.186-209, 2019
Pazarlama İletişiminin Planlanması ve Organizasyonu
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.272-297, 2019