Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (5)
1. ÇEVRİMİÇİ KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMLAR: SİSTEMATİK LİTERATÜR TARAMASI
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.511-537, 2025 (Hakemli Dergi)
4. CLICK OR AVOID THE ADVERTISING: A RESEARCH ON CONSUMERS’ ONLINE INVIDEO ADVERTISING WATCHING BEHAVIORS
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.53, ss.363-378, 2022 (Hakemli Dergi)
5. Health-Seeking Consumer: Cognitive Dissonance Encountered After Panic Buying
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDergisi (Online)
, cilt.24, sa.2, ss.730-756, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Tüketici Düşünme Stilleri Çerçevesinde COVID-19 Süreci ile Değişen Alışveriş Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.513-529, 2021 (Hakemli Dergi)
10. Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Loyalty: The Mediator Role of E-Brand Love and Branding Co-Creation
Journal of Global Strategic Management
, cilt.14, sa.1, ss.69-84, 2020 (Hakemli Dergi)
17. Determining the influence of fanatical tendencies on consumption styles based on lifestyles
Marketing and Branding Research
, cilt.4, sa.1, ss.33-49, 2017 (Hakemli Dergi)
18. IDENTIFYING THE INFLUENCE OF ADDICTIVE CONSUMPTION ON THE REPURCHASE INTENTION
Journal of Global Strategic Management
, cilt.10, ss.151-165, 2016 (Hakemli Dergi)
19. Türkiye Pazarındaki Yerli ve Yabancı Çay Markalarının Konumlandırılması
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.30, ss.473-492, 2016 (Hakemli Dergi)
20. Effective Variables on Emotional Ambivalence During Jewelry Purchase
Journal of Marketing and Strategic Management
, ss.52-74, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
1. PAYDAŞLARIN BAKIŞ AÇISIYLA KURUMLARIN SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ VE MARKA FARKINDALIĞI: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİNDE NİTEL BİR ÇALIŞMA
III. INTERNATIONAL CONGRESS ON KNOWLEDGE SOCIETY AND FORESIGHTS: DRIVING CHANGE IN SOCIAL SCIENCES , Bayburt, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2025, ss.36-49, (Tam Metin Bildiri)
4. Tüketici Öz-Bilincinin Geri Dönüşümlü Ürün Alışveriş Davranışı Üzerine Etkisinde Çevre Kirliliği Yaratmaktan Kaçınma Niyetinin Aracı Rolü
19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2020, ss.231-251, (Tam Metin Bildiri)
5. Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Loyalty: The Mediator Role of E-Brand Love and Branding Co-Creation
9TH INTERNATIONALCONFERENCE ON LEADESHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
6. The Effect of Inertia and Satisfaction on Consumer Loyalty in Online Shopping Sites
THE 14TH INTERNATIONALSTRATEGIC MANAGEMENTCONFERENCE, 12 - 14 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
7. Yeni Bir Deneyimsel Pazarlama Metodu: Pop-Up Mağazalar
23.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
8. RELATION OF CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARDS ORGANIC PRODUCTS WITH PERSONAL VALUES AND THE MEDIATION EFFECT OF THE INDIVIDUAL FACTORS
Global Business Research Congress (GBRC), 24 - 25 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ... PAZARLAMANIN BÜYÜLÜ BİR DÜNYASI VARMIŞ: PAZARLAMADA HİKÂYE ANLATIMI
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
10. YABANCI ÜRÜN DÜŞMANLIĞI VE SATIN ALMA İSTEKSİZLİĞİ ÜZERİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
17.Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
11. Determination of Fanatic Consumer Behaviors at the Personality Level
7th Internatıonal Conference On Leadershıp, Technology, Innovatıon And Busıness Management, 9 - 11 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)
12. TÜKETİCİLERİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARI VE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN KOHONEN AĞLARI (SELF-ORGANIZING MAP SOM) İLE BÖLÜMLENDİRİLMESİ
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
13. Do We Know Organic Food Consumers The Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption
7th International Conference on Governance Fraud Ethics and CSR, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
14. Identifying the Influence of Addictive Consumption on the Repurchase Intention
6th international conference on leadership technology innovation and business management, 28 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
15. Determining the Influence of Fanatical Tendencies onConsumption Styles Based on Lifestyles
4th International Conference on New Challenges in Management and Business, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
16. Pazar Kurdu Olan ve Pazar Kurdu Olmayan Tüketicilerin Kişilik Özellikleri Açısından Ayrılması Üzerine Bir Araştırma
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.315-327, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
2. TİCARİ FUAR VE SERGİLERE KATILIM
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.161-185, 2019
3. Satış Noktası Etkinlikleri
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.186-209, 2019
4. Pazarlama İletişiminin Planlanması ve Organizasyonu
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ Pazarlama İletişimi, Prof. Dr. TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLİ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, ss.272-297, 2019