Articles Published in Other Journals
Okul Yöneticilerinin Uzaktan Eğitime ve Bu Süreçte Yaptıkları Çalışmalara İlişkin Düşünceleri
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergis
, vol.31, no.2, pp.204-222, 2022 (ESCI)
Türkiye’de Salgın Döneminde Covid-19 İle İlgili Eğitim Alanında Yapılan Çalışmaların Analizi
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Fen bilimleri dersiyle ilgili özel durumların ortaokul öğrencilerinin TEOG fen bilimleri dersi başarılarına etkisi
ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.9, no.2, pp.307-317, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Dersiyle İlgili Özel Durumların Ortaokul Öğrencilerinin TEOG Fen Bilimleri Dersi Başarılarına Etkis
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, vol.9, no.2, pp.307-317, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de FeTeMM (STEM) Eğitimi Eğilim Araştırması
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergi
, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Eğitimi Bağlamında Uzay, Zaman, Hız ve Kütle Çekimi KavramlarıHakkında Üç Aşamalı Kavram Testi Geliştirme
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
, vol.4, pp.61-74, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Fizik Tutumlarına Etkisi
Journal of International Scientific Researches
, vol.2, pp.262-269, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinden Mektup Yazmanın 7 Sınıf Işık Ünitesinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Tutumlarına Etkis
ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, vol.5, pp.89-103, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
An Investigation of Science and Technology Teachers Views on the 5thGrade Science Course
Mevlana International Journal of Education (MIJE)
, vol.4, pp.139-148, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Letter Writing Activities for Learning Purposes on the Students Learning of the Science Course and Scientific Attitude
Educational Research and Reviews
, vol.9, pp.786-792, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Seviye Belirleme Sınavı SBS nda Yapılan Değişiklikler İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, pp.77-86, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, pp.1287-1304, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
The effect of the use of the animation on the academic achievements of the students retention of this achievement and the development of scientific process skills
Balkan Physics Letters
, vol.21, pp.113-131, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
6 Sınıf Elektrik Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kalıcılığa Etkisi (Yüksek lisans tez )
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.7, pp.195-206, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlere Göre Fen ve Teknoloji Dersindeki Başarısızlık Nedenleri ve Çözüm Önerileri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, pp.393-418, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
8 Sınıf Kuvvet Ve Hareket Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.1, no.1, pp.77-87, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
The Effects of Animation Technique on Teaching of Acids and Bases Topics
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, vol.5, pp.60-69, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Dasdemir I Doymus K Simsek Ü ve Karacop A The Effect of Animation Technique on Teaching of Acid and Bases Topics
Journal of Turkish Science Education (TUSED),
, vol.10, pp.60-69, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Laboratuvarı Uygulamalarında İşbirlikli Öğretim Yönteminin Kullanılması
Kazım Karabekir E!itim Fakültesi Dergisi
, no.13, pp.157-166, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Laboratuvarı Uygulamalarında İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Kullanılması
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,
, vol.13, pp.157-166, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Türkiye’de FeTeMM (STEM) Eğitimi ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenm
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 April 2019
İnsanda Dolaşım Sisteminde Yer alan Bazı kavramlara ilişkin Öğrenci Görüşleri
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 April 2019
TÜRKİYE’DE MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ DOKTORA TEZÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
IV. ULUSLARARASI MESLEKİVE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 7 - 09 December 2018
Türkiye’de 2009-2017 Yılları Arasında Yapılan Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Konu [TPAB] Alanı Eğilim Araştırması
International Learning Teaching and Educational Research Congress (, 6 - 08 September 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kavram Öğretim Teknikleri Hakkındaki Görüşleri
INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 6 - 08 September 2018
İşbirliğine Dayalı Öğrenme ve Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğretmen Adaylarının Kuvvet ve Hareket Konusunda Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
x.ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 27 - 30 April 2018
FEN, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK , MATEMATİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ YAPILAN ULUSAL ÇALIŞMALAR
X. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 27 - 30 April 2018
2012-2016 YILLARI ARASINDA TÜRKİYEDE ÇEVRE EGİTİMİ İLE İLGİLİ YAYIMLANANYÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNDEKİ GENEL YÖNELİMLERİN BELİRLENMESİ
2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, 20 - 24 April 2017
UZAY-ZAMAN KAVRAMI HAKKINDA BİR TEST GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI
9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 11 - 14 May 2017
ÖĞRENCİLERİN FENBAŞARILARININ FARKLIDEĞİŞKENLER AÇISINDANİNCELENMESİ
9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 11 May 2017
FEN BİLGİSİ ÖöRETMEN ADAYLARININ MERKEZİSINAVLARDAKİ SORULARI ÇÖZME DURUMLARI
ULEAD 2017 Annual Congress: ICRE, 27 - 29 April 2017
ÖĞRENCİLERİN FARKLI YILLARDAKİ FEN BİLİMLERİBAŞARILARI ARASINDAKİ İLŞKİNİN İNCELENMESİ
ULEAD 2017 Annual Congress: ICRE, 27 April 2017
MEKTUP YAZMA AKTİVİTESİNİN FİZİK DERSİ HAREKET KONUSUNDAÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA, ELEŞTİREL DÜŞÜNMEBECERİLERİNE VE FİZİK TUTUMLARINA ETKİSİ2
2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, 20 April 2017
Öğrencilerin I ve II dönem TEOG sınavındaki derslerin puanları arasındaki ilişkinin belirlenmesi
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi,Ejer Congres, Turkey, 31 May - 03 June 2016
Karşılıklı Sorgulama Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Tutumlarına Etkisi
8 th. International Education Research Congress, Turkey, 5 - 08 May 2016
Animasyonlarla Zenginleştirilmiş 5E Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Tutumlarına Etkisi
8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları, Turkey, 5 - 08 May 2016
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Araçlarından Olan Yapılandırılmış Grid Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi,Ejer Congres, Turkey, 31 May 2015
Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 15 September 2013