Yayınlar & Eserler

Makaleler 38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. 2019 LGS fen bilimleri sorularının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi.

Internatıonal Symposıum on the Actıve Learnıng. Adana., 06 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2. Türkiye’de FeTeMM (STEM) Eğitimi ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenm

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

3. İnsanda Dolaşım Sisteminde Yer alan Bazı kavramlara ilişkin Öğrenci Görüşleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019

4. TÜRKİYE’DE MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ DOKTORA TEZÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ

IV. ULUSLARARASI MESLEKİVE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 7 - 09 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. Türkiye’de 2009-2017 Yılları Arasında Yapılan Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Konu [TPAB] Alanı Eğilim Araştırması

International Learning Teaching and Educational Research Congress (, 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

6. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kavram Öğretim Teknikleri Hakkındaki Görüşleri

INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. 2012-2016 YILLARI ARASINDA TÜRKİYEDE ÇEVRE EGİTİMİ İLE İLGİLİ YAYIMLANANYÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNDEKİ GENEL YÖNELİMLERİN BELİRLENMESİ

2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, 20 - 24 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

10. UZAY-ZAMAN KAVRAMI HAKKINDA BİR TEST GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI

9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

11. ÖĞRENCİLERİN FENBAŞARILARININ FARKLIDEĞİŞKENLER AÇISINDANİNCELENMESİ

9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. Öğrencilerin I ve II dönem TEOG sınavındaki derslerin puanları arasındaki ilişkinin belirlenmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi,Ejer Congres, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

16. Karşılıklı Sorgulama Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Tutumlarına Etkisi

8 th. International Education Research Congress, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Tutumları İle Fen Okuryazarlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Güncel Araştırmalarda Fen Bilgisi Eğitimi I, Doç. Dr. Emine Uzun, Editör, BİDGE YAYINLARI, ss.20-36, 2023

2. 8. Sınıf Öğrencilerinin Stem Tutumları Ve Bilimsel Süreç Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Güncel Araştırmalarda Fen Bilgisi Eğitimi I, Doç. Dr. Emine Uzun, Editör, Bİ, ss.6-19, 2023

3. İNSANDA DOLAŞIM SİSTEMİNDE YER ALAN BAZI KAVRAMLARA İLİŞKİN ÖĞRENCİ DÜŞÜNCELERİ1

EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL TARTIŞMALAR , , Editör, Platanus Publishing®, Ankara, ss.567-578, 2022

4. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAY-ZAMAN KAVRAMI HAKKINDAKİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN ÖLÇÜLMESİ

Eğitim Bilimlerinde Güncel Tartışmalar, , Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.185-214, 2022
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

18

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

33

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları