Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (4)
Scopus (7)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

1. Açık ve Uzaktan Öğrenmede 3D Modelleme: Giza Piramitleri Örneğinde

ICOLDE 2021 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION, Erzurum, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2021, sa.1286, ss.110-111, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Öğrenme Analitikleri Panellerinin Öğretim Sürecini İyileştirmeye Yönelik Kullanılması: Sistematik Bir Alanyazın Taraması

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.267-268, (Özet Bildiri)

3. Açık ve Uzaktan Öğretim Öğrencilerinin Ders Çalışma Stratejilerinin e-Öğrenme Stilleri Ölçeğine Göre İncelenmesi

ICOLDE 2021 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2021, Erzurum, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2021, sa.1286, ss.56-57, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Açık ve Uzaktan Öğretimde Engelli Öğrencilere Yönelik Erişilebilirlik Çerçevesinin Oluşturulması

ICOLDE 2021 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2021, Erzurum, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2021, sa.1286, ss.36-38, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Türkiye’deki Açıköğretim ve Uzaktan Eğitim ProgramlarınınBir Analizi: 2015 - 2018 Karşılaştırılması

International Open end Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.761-786, (Tam Metin Bildiri)

6. UZAKTAN EĞİTİMDE VİDEO KULLANIMI ÜZERİNE YAPILAN MAKALELERİN İNCELENMESİ

2nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİMSEL AÇIDAN VİDEOLARINÖNEMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

2nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Açıköğretim Öğrencilerinin Çevrimiçi Deneme Sınav Performans Çıktıları

12 th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.406-407, (Özet Bildiri)

9. Uzaktan Öğrenenlerin Ders Çalışma Alışkanlıkları ve Stratejileri

12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.405, (Özet Bildiri)

12. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Ve Doyum Düzeylerinin İncelenmesi ATAUZEM Örneği

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

14. Uzaktan Eğitimde Üstbilişsel Etkinliklerin Tasarlanma Süreci

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

17. Uzaktan Eğitimde Öğrenme Analitikleri Uygulamaları

2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.979-985, (Tam Metin Bildiri)

18. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Deneyimi ATADEMİX Örneği

3rd. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

19. Ortak Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesi: ATAUZEM Örneği

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Deneyimi AtademiX Örneği

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Ortak Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesi ATAUZEM Deneyimi

3. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Üst Biliş Süreçlerinin Harekete Geçirilmesi Bir Yüksek Lisans Dersinin Öğretim Tasarımı ve Değerlendirilmesi

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

27. Üst biliş süreçlerinin harekete geçirilmesi Bir yüksek lisans dersinin öğretim tasarımı ve değerlendirilmesi

1st International Instructional Technologies Teacher Education Syposium, 26 - 28 Haziran 2013, ss.70-71, (Özet Bildiri)

28. Uzaktan eğitim öğrencilerinin öğrenme ve ders çalışma stratejilerinin incelenmesi

7th International Computer and Instructional Technology Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, ss.473-474, (Özet Bildiri)

29. Uzaktan eğitimde video derslere yönelik öğrenci görüşlerinin ve kullanımlarının belirlenmesi

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

30. Sanal sınıf uygulamalarının etkileşim ve öğrenme üzerindeki etkilerine yönelik öğrenci görüşleri.

6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

31. Sanal sınıf uygulamalarının etkileşim ve öğrenme üzerindeki etkilerine yönelik öğrenci görüşleri

6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 01 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

32. 2007-2011 yılları arasında eğitim teknolojisi araştırmalarındaki eğilimler

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.386-393, (Tam Metin Bildiri)

33. Uzaktan eğitimde video derslere yönelik öğrenci görüşlerinin ve kullanımlarının belirlenmesi

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.395-400, (Tam Metin Bildiri)

34. 3 boyutlu sanal ortamlarda sosyal buradalık algısı

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongre, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.379-386, (Tam Metin Bildiri)

35. 2007 2011 yılları arasında eğitim teknolojisi araştırmalarındaki eğilimler

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongre, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.387-395, (Tam Metin Bildiri)

36. Sanal sınıf uygulamalarının etkileşim ve öğrenme üzerindeki etkilerine yönelik öğrenci görüşleri

6th International Computer and Instructional Technology Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

37. Uzaktan eğitimde tablet bilgisayar kullanimina yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi

3rd Internatiional Conferenceon New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

38. Hareket temelli işlemler teknolojisinin eğitime muhtemel katkıları

3rd Internatiional Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

39. Etkili sanal sınıf uygulamalarının temel bileşenlerinin belirlenmesi: Bir durum çalışması

11. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1499-1504, (Tam Metin Bildiri)

40. Effects of Flexible Online Exams On Interaction in Distance Education

IODLICEM 2010 Joint Conferance and Media Days, 6 - 08 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

41. Effects of flexible online exams on interaction in distance learning

Joint Conference and Media Days, 6 - 08 Ekim 2010, ss.454-465, (Tam Metin Bildiri)

42. Öğretim üyelerinin uzaktan eğitim içeriği geliştirmede yaşadıkları zorluklar

Proceedings Of 4. International Computer And Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2010, ss.721-725, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. Effects of flexible online exams on interaction in distance learning

Joint Conference and Media Days, 6 - 08 Ekim 2010, ss.454-465, (Tam Metin Bildiri)

45. Öğretim üyelerinin uzaktan eğitim içeriği geliştirmede yaşadıkları zorluklar

4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Eylül 2010, ss.721-725, (Tam Metin Bildiri)

46. Ülkemizde eğitim teknolojileri çalışmaları Bir içerik analizi

IX Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.124, (Özet Bildiri)

48. Eğitim teknolojilerinde güncel eğilimler: Türkiye kökenli araştırmalar

10. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 26 - 28 Nisan 2010, ss.448-452, (Tam Metin Bildiri)

49. Eğitim teknolojilerinde güncel eğilimler Türkiye kökenli araştırmalar

10th International Educational Technologies Conference, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.10, ss.448-452, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 23

1. Uzaktan Eğitim ve Öz-Düzenleme

Uzaktan Eğitimde Öz-Düzenleme Becerileri Eğitimi, Aydemir Arslan Melike, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.7-14, 2023

2. AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENMEDE ÜSTBILIŞ VE ÖZ DÜZENLEME

Açık ve Uzaktan Öğrenme Kuramları, Kurşun Engin,Yıldırım Serkan,Karaman Selçuk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.301-332, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Çalışan Eğitiminde Temel Kavramlar

İş Sağlığı ve Güvenliğinde Çalışan Eğitimleri, Baykan Pınar, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-12, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. DİJİTAL OKURYAZARLIĞIN TANITIMINDA VİDEO TASARIMI

SOSYAL, SAĞLIK VE FEN BİLİMLERİ ALANLARINDA AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRETİM UYGULAMALARI, ÖMEROĞLU GÖKHAN, ÖZTÜRK MERYEM, ALBAYRAK MEVLÜT, AYDEMİR ARSLAN MELİKE, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.63-76, 2022

6. DİJİTAL EĞİTİM VE İLETİŞİM

DİJİTAL SOSYOLOJİ ÇALIŞMALARI, Zinderen,Aslıhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.219-235, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENMEDE 3D MODELLEME: GİZA PİRAMİTLERİ ÖRNEĞİNDE

PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE AÇIK ÖĞRENME VE UZAKTAN EĞİTİM, Arslan Melike,Ömeroğlu Gökhan,Ata Asiye,Albayrak Mevlüt, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.137-152, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. Öğretim teknolojileri araştırmalarındaki yöntemsel eğilimler

Öğretim teknolojilerinin temelleri Teoriler araştırmalar eğilimler (3. Baskı), Çağıltay Kürşat,Göktaş Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.3-880, 2020

10. İletişim ve İş Birliği: Dijital Uygulamalar

DİJİTAL YETERLİK: DİJİTAL ÇAĞDA DÖNÜŞÜM YOLCULUĞU, Ayça Çebi, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.85-118, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Canlı Derslerde İletişim Becerileri

UZAKTAN ÖĞRETİMDE CANLI DERS UYGULAMA İLKELERİ VE ÖRNEKLERİ, Karaman, Selçuk Kurşun Engin, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.48-57, 2020

12. Distance Education Applications in the Digitalized World

New Communication Approaches in the Digitalized World, Erciş Mehmet Serdar,Başar Enes Emre, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Cambridge, ss.339-346, 2020

13. Canlı Derslerde İletişim Becerileri

Uzaktan Öğretimde Canlı Ders Uygulama İlkeleri ve Örnekleri, Karaman Selçuk,Kurşun Engin, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.48-57, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. İletişim ve İş Birliği: Dijital Uygulamalar

Dijital Yeterlik: Dijital Çağda Dönüşüm Yolculuğu, Çebi Ayça, Editör, Pegem, Ankara, ss.85-117, 2020

15. Araştırmalarda Dijital Teknoloji Kullanımı

Yüksek Öğretimde Dijital Dönüşüm, Karaman,Selçuk, Editör, Pegem, Erzurum, ss.86-95, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

17. Açıköğretim Fakültesi Öğrencilerinin Video Kullanımlarının İncelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-10, 2018 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

18. Broşür Tasarımı ve Hazırlama

Masaüstü Yayıncılık, Serkan Yıldırım, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2016

19. Öğretim Teknolojileri Araştırmalarındaki Yöntemsel Eğilimler

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Çağıltay Kürşat,Göktaş,Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.315-331, 2016

20. Nitel Araştırmalarda Örneklem Seçimi

Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, Selçuk KARAMAN, Editör, Atatürk Üniversiresi Açıköğretim Fakültesi, 2016

21. Bilimsel Araştırma Adımları

Araştırma Yöntem ve Teknikleri I, Karaman Selçuk, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2015

22. Bilimsel Araştırmada Veri Toplama

Araştırma Yöntem ve Teknikleri I, Karaman Selçuk, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2015

23. Öğretim Teknolojileri Araştırmalarındaki Yöntemsel Eğilimleri

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar ve Eğilimler, Göktaş Yüksel, Çağıltay Kürşat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.261-277, 2013
Metrikler

Yayın

118

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

172

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

147

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

866

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

41

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

140

Proje

18

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları