Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

1. Çeşitli Öğrenim Kademelerinde Bulunan Öğrencilerin Bilim Şenliği Tutumlarının İncelenmesi

4th Education Research and Teacher Education Congress (ERTE Congress), 21 - 23 Aralık 2023, ss.18-29, (Tam Metin Bildiri)

3. Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalık ve Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası PEGEM Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.371-372, (Özet Bildiri)

5. Öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulamasına yönelik görüşleri

2.Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 6 - 08 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

10. Akademisyenlerin tükenmişlik ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

International Conference On Stem And Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.235, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarının Akademisyenlerle Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

ULUSLARARASI STEM VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.20, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen adaylarının akademisyenlerle yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri

International Conference On Stem And Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.238, (Özet Bildiri)

13. Akademisyenlerin Tükenmişlik ve Özyeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ULUSLARARASI STEM VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.21, (Özet Bildiri)

15. Ortaokul 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinde Fen Bilimleri Dersine Yönelik Motivasyon ve Öz Yeterliğin Bilişüstü Beceriyi Yordamadaki Rolü

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

16. İşbirlikli Öğrenme, Yedi İlke ve Modellerin Çökelme Reaksiyonlarında Maddenin Tanecikli YapısınınAnlaşılmasına Etkisi

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.705-706, (Özet Bildiri)

17. İşbirlikli Öğrenme ve Yedi İlkenin Kimyasal Denge Konusunda Maddenin Tanecikli Yapısının AnlaşılmasınaEtkisi

I V International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.699-700, (Özet Bildiri)

21. Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine İlişkinÖz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi

World Congress on Lifelong Education, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016, ss.328-336, (Tam Metin Bildiri)

22. Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine İlişkinÖz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi

World Congress on Lifelong Education, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016, ss.328-336, (Tam Metin Bildiri)

23. Asit ve bazlar Konusunun Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin etkisi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

24. ASİTLER VE BAZLAR KONUSUNUN ANLAŞILMASINA FARKLI YÖNTEMLERİN ETKİSİ

5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

25. Kimyasal Reaksiyonlarda Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasınaİşbirlikli Öğrenme Ve Modellerin Etkisi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.41, (Özet Bildiri)

26. Kimyasal reaksiyonlarda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına işbirlikli öğrenme ve modellerin etkisi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.2, (Özet Bildiri)

27. Kimyasal reaksiyonlarda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına işbirlikli öğrenme ve modellerin etkisi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.2, (Özet Bildiri)

29. Fiziksel ve Kimyasal Değişimler Konusunda Tahmin Gözlem Açıklama Tekniği Kullanımının Akademik Başarıve Kalıcılığa Etkisinin İncelenmesi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.977-978, (Özet Bildiri)

30. Fiziksel ve Kimyasal Değişimler Konusunda Tahmin Gözlem Açıklama Tekniği Kullanımının Akademik Başarıve Kalıcılığa Etkisinin İncelenmesi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.977-978, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Sosyal Bilimlerde STEM Uygulamaları

Kadın Araştırmacıların Sosyal Bilimler Çalışmaları III, KURT KAYSERİLİ SERAP, Editör, Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, ss.55-75, 2024

2. Fen Bilimleri Eğitiminde Yapay Zeka

Farklı Bakış Açılarıyla Eğitimde Yapay Zeka, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.139-164, 2024

3. STEM ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanımı

Uygulama Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi (Strateji Yöntem Teknik), Yavuz Değirmenci,Zeynep Taşyürek, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.171-199, 2021
Metrikler

Yayın

40

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

162

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

278

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

441

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları