Makaleler
6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
3. Farklı Branş Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına Yönelik Görüşleri
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.0, ss.1, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Investigation of teacher candidates’ teaching motivation in terms of various variables
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.2, ss.1324-1342, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
30
6. Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Anlayışlarının Akademik Güdü ve Başarıyla Olan İlişkisinin İncelenmesi
Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.238, (Özet Bildiri)
7. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME VE ÖĞRETME ANLAYIŞLARININ AKADEMİK GÜDÜ VE BAŞARIYLA OLAN İLİŞKİSİSNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI STEM VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
8. STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin Öz-Yeterlik Algıları ve Konunun Öğrenilmesi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.261, (Özet Bildiri)
9. Öğretmen adaylarının öğrenme ve öğretme anlayışlarının akademik güdü ve başarıyla olan ilişkisinin incelenmesi
International Conference On Stem And Educational Sciences, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.240, (Özet Bildiri)
10. Akademisyenlerin tükenmişlik ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
International Conference On Stem And Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.235, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen Adaylarının Akademisyenlerle Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ULUSLARARASI STEM VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.20, (Özet Bildiri)
12. Öğretmen adaylarının akademisyenlerle yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri
International Conference On Stem And Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.238, (Özet Bildiri)
13. Akademisyenlerin Tükenmişlik ve Özyeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ULUSLARARASI STEM VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.21, (Özet Bildiri)
14. Ortaokul 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları, Özerklik Algıları İle Başarıları Arasındaki İlişki
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
15. Ortaokul 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinde Fen Bilimleri Dersine Yönelik Motivasyon ve Öz Yeterliğin Bilişüstü Beceriyi Yordamadaki Rolü
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
20. The Effects Of Cooperative Learning Animations Models and Seven Principles On The Understanding The Particulate Nature Of Matter In Decomposition Reactions (İşbirlikli Öğrenme Yedi İlke Animasyon ve Modellerin Ayrışma Tepkimesinde Kullanılmasıyla Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasına Etkisi)
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (26th International Conference on Educational Sciences), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1867-1871, (Özet Bildiri)
21. Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine İlişkinÖz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
World Congress on Lifelong Education, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016, ss.328-336, (Tam Metin Bildiri)
22. Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine İlişkinÖz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
World Congress on Lifelong Education, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016, ss.328-336, (Tam Metin Bildiri)
23. Asit ve bazlar Konusunun Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin etkisi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
26. Kimyasal reaksiyonlarda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına işbirlikli öğrenme ve modellerin etkisi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.2, (Özet Bildiri)
27. Kimyasal reaksiyonlarda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına işbirlikli öğrenme ve modellerin etkisi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.2, (Özet Bildiri)
28. KİMYASAL REAKSİYONLARDA MADDENİN TANECİKLİ YAPISININ ANLAŞILMASINA İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN ETKİSİ
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
29. Fiziksel ve Kimyasal Değişimler Konusunda Tahmin Gözlem Açıklama Tekniği Kullanımının Akademik Başarıve Kalıcılığa Etkisinin İncelenmesi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.977-978, (Özet Bildiri)
30. Fiziksel ve Kimyasal Değişimler Konusunda Tahmin Gözlem Açıklama Tekniği Kullanımının Akademik Başarıve Kalıcılığa Etkisinin İncelenmesi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.977-978, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. Sosyal Bilimlerde STEM Uygulamaları
Kadın Araştırmacıların Sosyal Bilimler Çalışmaları III, KURT KAYSERİLİ SERAP, Editör, Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, ss.55-75, 2024
2. Fen Bilimleri Eğitiminde Yapay Zeka
Farklı Bakış Açılarıyla Eğitimde Yapay Zeka, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.139-164, 2024
3. STEM ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanımı
Uygulama Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi (Strateji Yöntem Teknik), Yavuz Değirmenci,Zeynep Taşyürek, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.171-199, 2021
