-
2023 - Devam Ediyor Yedi ilke doğrultusunda bütünleşik eğitimöğretim uygulamaları ile akademik personelin niteliklerinin geliştirilmesi eğitim öğretimin kalitesinin artırılması ve sürecin etkililiğinin değerlendirilmesi
-
2024 - 2027 Mekânsal Düşünmeye Yönelik Akıllı Ve Somut Oyuncakların Geliştirilerek İlkokul Öğrencilerinin Mekânsal Düşünme Becerileri, Problem Çözme Becerileri ve Bilişsel Yükleri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Ocakcı E. (Yürütücü), Aydın A., Samancı O., Okumuş S., Tay B., Çağıltay K.
-
2025 - 2026 Yapay Zekâ Destekli Ters Yüz Öğrenme Modeli: Görme Engelli Öğrenciler İçin Erişilebilir Fen Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı
Okumuş S., Sözbilir M., Sancar Y., Çinici M., Bayar M. F., Ağgül Ö.(Yürütücü)
-
2023 - 2026 Fen Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Destekli Model Tabanlı Öğretim Etkinliklerinin Tasarımı, Uygulanması Ve Çeşitli Değişkenler Bakımından Değerlendirilmesi: Bir Tasarım Tabanlı Araştırma Ve Karma Desen Yaklaşımı
-
2024 - 2024 HORIZON-MSCA-2023-CITIZENS-01-01: European Researchers' Night and Researchers at Schools
UFUK AVRUPA Projesi , UFUK AVRUPA Projesi
-
2023 - 2024 Görme yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bilimsel yaratıcılık becerilerinin belirlenmesi
-
2023 - 2024 Dezavantajlı göçmen öğrencilerin fen bilimleri dersini öğrenmede karşılaştıkları güçlüklerin belirlenmesi ve çözüm önerileri
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2023 - 2024 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Bilgisayarsız Kodlama Uygulamalarının Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Ve Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2023 - 2024 Fen Eğitiminde Eğitsel Dijital Oyun Destekli Argümantasyon Etkinliklerinin Geliştirilmesi ve Geliştirilen Etkinliklerin Akıl Yürütme, Değerler Eğitimi, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Akademik Başarı Üzerine Etkisinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Okumuş S. (Yürütücü), Ünal S., Özdilek Z., Kaleci D., Dilmaç B., Akçay N. O., et al.
-
2022 - 2024 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimlerine Yönelik Motivasyonları, Biliş Üstü becerileri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2022 - 2024 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının VARK Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2022 - 2024 5. Sınıf “İnsan ve Çevre” Ünitesinde Öğrencilerin Analitik ve Yaratıcı Düşünme Becerilere İşbirlikli Öğrenmenin Etkisi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2022 - 2023 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 21.Yüzyıl Becerileri İle Akıl Yürütme Becerileri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2022 - 2023 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akıl Yürütme ve Yaşam Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 Disleksili Bir Ortaokul Öğrencisinin Fen Öğrenmede Karşılaştığı Güçlükler ve Çözüm Önerileri
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2015 - 2018 İşbirlikli Öğrenme Modeli İle Birlikte Kullanılan Model, Animasyon ve Yedi İlkenin Bazı Kimya Konularının Öğrenilmesi Üzerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
DOYMUŞ K. (Yürütücü), ÇAVDAR O., ALYAR M., YILDIRIM P., OKUMUŞ S.