Desteklenen Projeler
-
2024 - 2027 Mekânsal Düşünmeye Yönelik Akıllı Ve Somut Oyuncakların Geliştirilerek İlkokul Öğrencilerinin Mekânsal Düşünme Becerileri, Problem Çözme Becerileri ve Bilişsel Yükleri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi
Ocakcı E. (Yürütücü), Aydın A., Samancı O., Okumuş S., Tay B., Çağıltay K.
-
2023 - 2026 Fen Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Destekli Model Tabanlı Öğretim Etkinliklerinin Tasarımı, Uygulanması Ve Çeşitli Değişkenler Bakımından Değerlendirilmesi: Bir Tasarım Tabanlı Araştırma Ve Karma Desen Yaklaşımı
-
2023 - 2026 Yedi İlke Doğrultusunda Bütünleşik Eğitim-Öğretim Uygulamaları İle Akademik Personelin Niteliklerinin Geliştirilmesi, Eğitim- Öğretimin Kalitesinin Artırılması ve Sürecin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
-
2024 - 2024 HORIZON-MSCA-2023-CITIZENS-01-01: European Researchers' Night and Researchers at Schools
-
2023 - 2024 Görme yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bilimsel yaratıcılık becerilerinin belirlenmesi
-
2023 - 2024 Dezavantajlı göçmen öğrencilerin fen bilimleri dersini öğrenmede karşılaştıkları güçlüklerin belirlenmesi ve çözüm önerileri
-
2023 - 2024 Fen Eğitiminde Eğitsel Dijital Oyun Destekli Argümantasyon Etkinliklerinin Geliştirilmesi ve Geliştirilen Etkinliklerin Akıl Yürütme, Değerler Eğitimi, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Akademik Başarı Üzerine Etkisinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi
Okumuş S. (Yürütücü), Ünal S., Özdilek Z., Kaleci D., Dilmaç B., Akçay N. O., et al.
-
2022 - 2024 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimlerine Yönelik Motivasyonları, Biliş Üstü becerileri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
-
2022 - 2024 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının VARK Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
-
2022 - 2024 5. Sınıf “İnsan ve Çevre” Ünitesinde Öğrencilerin Analitik ve Yaratıcı Düşünme Becerilere İşbirlikli Öğrenmenin Etkisi
-
2022 - 2023 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 21.Yüzyıl Becerileri İle Akıl Yürütme Becerileri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
-
2022 - 2023 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akıl Yürütme ve Yaşam Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
-
2020 - 2021 Disleksili Bir Ortaokul Öğrencisinin Fen Öğrenmede Karşılaştığı Güçlükler ve Çözüm Önerileri
-
2015 - 2018 İşbirlikli Öğrenme Modeli İle Birlikte Kullanılan Model, Animasyon ve Yedi İlkenin Bazı Kimya Konularının Öğrenilmesi Üzerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
DOYMUŞ K. (Yürütücü), ÇAVDAR O., ALYAR M., YILDIRIM P., OKUMUŞ S.