Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Development and Implementation of Digital Game-Supported Argumentation Activities: A Design-Based Research

15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023

Science Teachers’ Competence in Designing Argumentation Activities: An Action Research

15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023

DETERMINING OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ SCIENTIFIC CREATIVITY SKILLS

INTERNATIONAL ISTANBUL MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS–V, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Temmuz 2023

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKIL YÜRÜTME VE YAŞAM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

14th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023

Development Of Observation And Interview Form For The Argumentation Process

4. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Erzurum, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2022

Development Of Academic Achievement Test For 6th Grade Science Course

4. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Erzurum, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2022

5. SINIF FEN BİLİMLERİ AKADEMİK BAŞARI TESTİ GELİŞTİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMALARI

V. INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 24 Nisan 2022

ARGÜMANTASYON MODELİNİN KULLANIMI: SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PERSPEKTİFİNDEN

3. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Erzurum, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2021, ss.207-216

Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hazır Gıdalar Konusunda Argüman Oluşturma Becerileri

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül 2021

DİSLEKSİLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN ÖĞRENMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

10.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Eylül 2021

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVRE EĞİTİMİ DERSİ İLE İLGİLİ KAVRAMSAL ANLAMALARI

The Twelfth International Congress of Educational Research, 25 - 28 Nisan 2019, ss.16

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ BELİRLENMES

ULEAD 2019 Annual Congress: ICRE, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.228-239

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atom Modelleri İle İlgili Bilgi Düzeyleri

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.896-897

Preservice Science Teachers’ Views Related to STEM Implications in 2017 Science Curriculum

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), MARMARİS, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

Primary School Prospective Teachers’xx Views on STEM Applications Included in 2017 Science Teaching Curriculum

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), MARMARİS, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

The Effect of a Cooperative Learning Model of Teaching the Concept of the World, Sun and Moon

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), MARMARİS, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

Preservice Science Teachers’ Opinions and Suggestions Related to Implementation of Argumentation Model

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), MARMARİS, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

Preservice Science Teachers’xx Opinions and Suggestions Related to Implementation of Argumentation Model

International Conference on Research in Education and Science, Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Preservice Science Teachers’ Views Related to Stem Implications in 2017 Science Curriculum

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

The Effect of a Cooperative Learning Model of Tecahing the Concept of the World, Sun and Moon

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

PRIMARY SCHOOL PROSPECTIVE TEACHERS’ VIEWS ON STEM APPLICATIONS INCLUDED IN 2017 SCIENCE TEACHING CURRICULUM

INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND SCIENCE (ICRES), MARMARİS/MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.91

Determination of Prospective Science Teachers’ Mental Models About The Concept of Dissolution

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017

İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin Fen Bilimleri Dersinde Uygulanmasıyla İlgili Öğrenci Görüşleri

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Determining Prospective Science Teachers’ Understanding Levels Related to Some Basic Science Concepts

6th International Conference on Education (IC-ED), Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017

Prospective Primary Teachers’ Knowledge Levels about Basic Science Concepts

6th International Conference on Education (IC-ED), Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017

İşbirlikli Öğrenme ve Yedi İlkenin Kimyasal Denge Konusunda Maddenin Tanecikli Yapısının AnlaşılmasınaEtkisi

I V International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.699-700

8th Grade Students’ Knowledge Levels About Basic Science Concepts

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

İŞBIRLIKLI ÖĞRENME VE MODELLERIN KIMYASAL REAKSIYONLAR KONUSUNDA KAVRAMSALANLAMAYA ETKISI

International ConferenceOn Humanities And Cultural Studies, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 6 - 10 Kasım 2016

Asit ve bazlar Konusunun Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin etkisi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016

ASİTLER VE BAZLAR KONUSUNUN ANLAŞILMASINA FARKLI YÖNTEMLERİN ETKİSİ

5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016

İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN KİMYASAL REAKSİYONLAR KONUSUNDA KAVRAMSAL ANLAMAYA ETKİSİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 6 - 10 Ekim 2016

Kimyasal Reaksiyonlarda Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasınaİşbirlikli Öğrenme Ve Modellerin Etkisi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.41

Damıtma Konusunun İşbirlikli Öğrenme ve Modeller Yardımıyla Tanecikli Boyutta Anlaşılmasının Sağlanması

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

The effect of cooperative learning model in pre-school children's academic achievement on science

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.164

Fen eğitimi öğrencilerinin kimyasal denge konusunu mikro boyutta anlamaları

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.2

The using of reading-writing-presentation technique in science teaching

5th World Conference on Educational Science, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, ss.1

The effects of argumentation model on students’ conceptual understanding: States of matter and heat

22nd International Conference on Chemistry Education – 11th European Conference on Research in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.2

The effects of argumentation model on students’ conceptual understanding: States of matter and heat

22nd International Conference on Chemistry Education – 11th European Conference on Research in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.2

The effect of cooperative learning methods in teaching chemistry topics at secondary school level

22nd International Conference on Chemistry Education – 11th European Conference on Research in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.1

The effects of argumentation model on studentss achievement and argumentation skills in science

4 th World Conference on Educational Sciences, Barselona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.1

The effects of argumentation model on students' achievement and argumentation skills in science

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.457-461 Creative Commons License identifier

İşbirlikli öğrenme yönteminin tüm aşamalarında oluşan sorunlar ve bu sorunların giderilmesi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.105

Kitap & Kitap Bölümleri

Fen Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme

Fen Öğretimi I, Mustafa Ergun, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.151-189, 2023

ELEŞTİREL DÜŞÜNME İLE İLİŞKİLİ KAVRAMLAR

OKUL ÖNCESİNDE ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİ, Nilüfer Okur Akçay,Seda Okumuş, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.41-61, 2023

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARDAKİ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VII, Abdullah Aydın,Alev Doğan, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-14, 2023

UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI SÜRECİNDE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARDA BİREYSEL ARGÜMAN OLUŞTURMA BECERİLERİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.235-252, 2022

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ EĞİTSEL OYUNLARIN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Alev Doğan, Abdullah Aydın, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.109-122, 2022

Fen bilimlerinde değerler eğitimi

EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR V, Köksal, Onur, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.201-224, 2021

FEN EĞİTİMİNDE AKIL YÜRÜTMENİN YERİ VE ÖNEMİ, FEN EĞİTİMİNDE AKIL YÜRÜTME SÜRECİNİ KOLAYLAŞTIRAN BECERİLER VE UYGULAMALAR

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler, KOCA, ŞEHRIBAN; AKGÜL, MEHMET ŞABAN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.237-266, 2021

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Muhakeme Becerilerini Geliştiren Etkinlik Tasarlama Yeterlikleri: Tahmin-Gözlem-Açıklama Örneği

Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış - II, Benzer, Semra; Doğan, Alev, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.133-152, 2021

EXAMINING SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ SENSE OF RESPONSIBILITY IN TERMS OF GENDER AND GRADE LEVEL

EDUCATIONAL SCIENCES: Theory, Current Researches and New Trend, Doç. Dr. Harun Şahin, Editör, IVPE, Podgorica, ss.144-167, 2020 Creative Commons License

GENEL KİMYA LABORATUVARI I-II

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2016

GENEL KİMYA LABORATUVARI I-II

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2016

Metrikler

Yayın

157

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

15

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları