Makaleler
67
Tümü (67)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (21)
ESCI (9)
Scopus (17)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (30)
6. ABD, AVRUPA VE TÜRKİYE MERKEZLİ KİTLESEL AÇIK ÇEVRİMİÇİ DERSLERİN YAPISAL OLARAK KARŞILAŞTIRILMASI
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.1, ss.74-94, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Lisansüstü Eğitimde Etkili ve Nitelikli Geribildirim
Journal of Instructional Technologies Teacher Education
, cilt.8, ss.10-20, 2019 (Hakemli Dergi)
9. KATILIMCILAR KİTLESEL AÇIK ÇEVRİMİÇİ DERSLERENEDEN KATILIYORLAR? ATADEMİX ÖRNEĞİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.1921-1937, 2018 (Hakemli Dergi)
11. Atatürk Üniversitesi kampüs tabanlı dersler modeli bileşenlerine yönelik öğrenci görüşleri
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.90-111, 2018 (Hakemli Dergi)
17. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Öğretimsel Etkinliklerde Mobil İnternet Kullanımlarının Teknoloji Kabul Modeline Göre İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, ss.63-91, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Staj Uygulama Deneyimlerinin İncelenmesi: Uzaklığın Getirdiği Farklılıklar
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.5, ss.1021-1032, 2017 (Hakemli Dergi)
22. İnternet üzerinden herkese açık kurs İHAK sağlama deneyimi AtademiX
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, ss.52-74, 2016 (Hakemli Dergi)
23. Social Presence in a Three-Dimensional Virtual World Used for Distance Education
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.18, sa.3, ss.859-897, 2016 (SSCI)
26. The Effects Of Audience Response Systems On Student Achievement Erzurum Police College Sample
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.467-478, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Tıp Eğitiminde Kullanılan Etkileşimli Videolarla İlgili Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi
, cilt.24, ss.222-229, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Uzaktan Eğitimde Kişilik Özellikleri ve Akademik Başarı Bir Literatür İncelemesi
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.4, ss.26-34, 2015 (Hakemsiz Dergi)
32. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Journal of Research in Education and Teaching,
, cilt.3, ss.365-370, 2014 (Hakemli Dergi)
36. Uzaktan eğitim liselere mi iniyor
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.167-183, 2014 (Hakemli Dergi)
37. Öğretmenlerin Uzaktan Hizmet İçi Eğitim Deneyimlerinin İncelenmesi
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.15, ss.139-160, 2014 (Hakemli Dergi)
38. MOBİL CİHAZLARLA ÖĞRENİM GÖREN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN E DERS İÇERİKLERİNE VEMOBİL CİHAZLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, sa.2, ss.97-106, 2013 (Hakemli Dergi)
44. Sınıf İçi Etkileşim Uygulaması: Dinleyici Yanıt Sisteminin Kullanımı ve Değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, ss.571-587, 2012 (Hakemli Dergi)
45. Uzaktan eğitimde tablet bilgisayar kullanımına yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.153-159, 2012 (Hakemli Dergi)
46. Uzaktan eğitimde tablet bilgisayar kullanimina yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.153-159, 2012 (Hakemli Dergi)
48. Sınıf içi etkileşim uygulaması: Dinleyici yanıt sisteminin kullanımı ve değerlendirilmesi.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, ss.571-587, 2012 (Hakemli Dergi)
50. Examining the effects of flexible online exams on students engagement in e learning
Educational Research Review
, cilt.6, ss.259-264, 2011 (SSCI)
51. Kurumlardaki Hizmet İçi Eğitim Etkinliklerinin Yönetim Yaklaşımları ile Birlikte İncelenmesi
Ekev Akademi Dergisi
, ss.19-28, 2011 (Hakemli Dergi)
56. Sınıf Blogu ile Grup Bloglarının Öğrenci Katılımı ve Görüşleri Açısından Karşılaştırılması
Eğitim Teknolojileri Araştırma Dergisi
, cilt.1, sa.2, 2010 (Hakemli Dergi)
60. An exploratory study on the perspectives of prospective computer teachers following project-based learning
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION
, cilt.18, sa.2, ss.203-215, 2008 (SCI-Expanded)
61. Öğrenme Nesnelerinin Pedagojik Boyutu ve Öğretim Ortamlarına Kaynaştırılması
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.32, ss.3-16, 2007 (SSCI)
66. AtaNesA Nesne Ambarının Yapısı ve İşleyişi
EGITIM VE BILIM
, cilt.31, ss.34-42, 2003 (SSCI)
67. Web Tabanlı Uzaktan Eğitimde Sistem Tasarımı
Akdeniz Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.81-102, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
116
2. Öğretim Üyelerinin Öğrenme Yönetim SistemleriniKullanma Becerilerinin Geliştirilmesine YönelikMüdahalelerin Tasarlanması ve Değerlendirilmesi
INTERNATIONAL OPEN & DISTANCE LEARNING CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
3. Öğretim Üyelerinin Öğrenme Yönetim Sistemlerini Kullanma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Müdahalelerin Tasarlanması ve Değerlendirilmesi
INTERNATIONAL OPEN & DISTANCE LEARNING CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
4. Çözümleme ve Ses Temelli İlkokuma ve Yazma Öğretim Yöntemlerinin Göz İzleme Metrikleriyle Karşılaştırılması
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
6. Öğretim Tasarımı
İçerik Geliştirme Çalıştayı, Erzurum, Türkiye, 22 Mart 2019, (Özet Bildiri)
7. Uzaktan Eğitim ile Yapılan Meslek Edindirme Eğitimlerine Yönelik Tasarım İlkelerin Belirlenmesi
27th Conference on Educational Science (ICES)2018, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
8. Lisansüstü eğitimde etkili ve nitelikli geribildirim
6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2018, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
9. Yenilenen İlk ve Ortaöğretim Programlarındaki Teknoloji Entegrasyonu Yansımalarının İncelenmesi
27th International Conference on Educational Sciences, ICES-UEBK 2018, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. İngilizce’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimini Ele Alan Türkiye Adresli Tezlerde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Eğilimler
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES UEBK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıklarının İncelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
13. Yenilenen Ortaöğretim Müfredat Planlarındaki Öğretim Teknolojilerine İlişkin Gelişmelerin İncelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
14. İngilizce’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimini Ele Alan Türkiye Adresli Tezlerde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Eğilimler
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES UEBK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
15. İngilizce’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimini Ele Alan Türkiye Adresli Tezlerde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Eğilimler
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES UEBK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
19. ÖĞRETMENİN TEKNOLOJİYLE İMTİHANI
INTERNATIONAL EDUCATIONALTECHNOLOGY SYMPOSIUM, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
20. Uzaktan Eğitim Ortamlarında Engelli Öğrencilere Yönelik Ölçme Değerlendirme Faaliyetlerinin İncelenmesi
11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. Teaching Online to Campus-Based Students: Experiences of Different Universities
5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
22. Uzaktan Öğreticilikte Değişim Ajanlığı: Öğretim Üyelerinin Rolleri ve İlgili Faktörler
5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
26. Sınıf içi teknoloji entegrasyon düzeyi belirleme yaklaşımlarının incelenmesi: Etkileşimli tahta örneği
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
28. Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortamlarındaki Tutumun Ve Sosyal Etkileşime İstekliliğin Belirlenmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
29. Kampüs Tabanlı Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesine Yönelik Öğrenci Tercihlerinin İncelenmesi
4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
30. Kampüs Tabanlı Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesine Yönelik Öğrenci Tercihlerinin İncelenmesi
4. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
31. Kampüs Tabanlı Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesine Yönelik Öğrenci Tercihlerinin İncelenmesi
4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
32. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Akademik Başarılarının Bireysel Özellikler İle Yordanması
International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
33. UZAKTAN EĞİTİMDE ÜST BİLİŞSEL ETKİNLİKLERİN TASARLANMA SÜRECİ
10th ICIST, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
34. UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİ VE DOYUM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ ATAUZEM ÖRNEĞİ
10th ICITS, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
35. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Ve Doyum Düzeylerinin İncelenmesi ATAUZEM Örneği
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
36. Uzaktan Eğitimde Üstbilişsel Etkinliklerin Tasarlanma Süreci
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
37. Öğretim Üyelerinin Uzaktan Eğitimde Geliştirdikleri İçeriklerin Teknik ve Pedagojik Açıdan İncelenmesi
VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
38. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Canlı Sınıf Ortamındaki Sosyal Bulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
39. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kursların İHAK Genel Özellikleri
2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
40. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kursların İHAK Genel Özellikleri
2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
41. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Deneyimi ATADEMİX Örneği
3rd. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
42. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Deneyimi AtademiX Örneği
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
43. Öğretim Üyelerinin İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Yürütme Eğilimleri Atatürk Üniversitesi Örneği
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
44. Uzaktan Öğretime İlişkin Usul ve Esasların Değerlendirmesi ATAUZEM Uygulama Deneyimleri
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium – ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
45. Öğretim Üyelerinin İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Yürütme Eğilimleri Atatürk Üniversitesi Örneği
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
46. İnternet üzerinden herkese açık kurs deneyimi AtademiX örneği
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium – ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
47. The Challenges behind research based practices and practice focused research in distance education
8th EDEN Research Workshop- Challenges for Research into Open & Distance Learning: Doing Things Better: Doing Better Things, Oxford, Birleşik Krallık, 27 - 29 Ekim 2014, ss.351-356, (Tam Metin Bildiri)
48. UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR ANKET GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
50. Sağlık eğitiminde video kullanımına yönelik olarak yapılan araştırmalardaki eğilimler 2000 2014 dönemi makalelerin içerik analizi
EJER Congress 2014, 24 - 26 Nisan 2014, cilt.70, (Özet Bildiri)
51. Metin Yönetim İşlemli E-Kitaplar İle Resim Tabanlı E-Kitapların Karşılaştırılması ve Öğrenenlerin Çalışma Alışkanlıklarına Etkisi
1.st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium Trabzon/Turkey, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
52. E-Kitaplarda Metin Yönetim İşlemleri: Geliştirme Deneyimi
7th International Computer Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
53. DERS ETKİNLİKLERİNDE KISA MESAJ (SMS) KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
7th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
54. Uzaktan eğitim öğrencilerinin öğrenme ve ders çalışma stratejilerinin incelenmesi
7th International Computer and Instructional Technology Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, ss.473-474, (Özet Bildiri)
55. Açık Kaynak Kodlu Öğretim Yönetim Sistemi Üzerinden Internet Destekli Harmanlanmış Öğrenim Deneyimi
Akademik Bilişim’09 - XI. Akademik Bilişim Konferansı, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Şubat 2009, ss.63-68, (Tam Metin Bildiri)
56. Uzaktan eğitimde video derslere yönelik öğrenci görüşlerinin ve kullanımlarının belirlenmesi
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
57. Sanal sınıf uygulamalarının etkileşim ve öğrenme üzerindeki etkilerine yönelik öğrenci görüşleri.
6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
58. Sanal sınıf uygulamalarının etkileşim ve öğrenme üzerindeki etkilerine yönelik öğrenci görüşleri
6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 01 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
59. Uzaktan eğitimde video derslere yönelik öğrenci görüşlerinin ve kullanımlarının belirlenmesi
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.395-400, (Tam Metin Bildiri)
60. 3 boyutlu sanal ortamlarda sosyal buradalık algısı
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongre, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.379-386, (Tam Metin Bildiri)
61. Sanal sınıf uygulamalarının etkileşim ve öğrenme üzerindeki etkilerine yönelik öğrenci görüşleri
6th International Computer and Instructional Technology Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
62. UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN KURULAN SOSYAL PAYLAŞIM ORTAMLARININ İNCELENMESİ
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
63. Uzaktan eğitimde tablet bilgisayar kullanimina yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi
3rd Internatiional Conferenceon New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
64. E-KİTAP OKUYUCULARIN KULLANIM DENEYİMLERİNEYÖNELİK ALANYAZIN İNCELEMESİ
5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
65. Yüz yüze öğretimden uzaktan öğretime geçişte öğretim elemanlarının rol değişimleri
International Educational Technology Conference, 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
66. Etkili sanal sınıf uygulamalarının temel bileşenlerinin belirlenmesi: Bir durum çalışması
11. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1499-1504, (Tam Metin Bildiri)
68. Etkili sanal sınıf uygulamalarının temel bileşenlerinin belirlenmesi Bir durum çalışması
11th International Educational Technologies Conference, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.11, ss.1499-1504, (Tam Metin Bildiri)
69. Patterns of Instructors’ Perceptions in Transistion Process to E-Instructor
E-Learn 2010--World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, 18 Ekim 2010, ss.1863-1868, (Tam Metin Bildiri)
70. Effects of Flexible Online Exams On Interaction in Distance Education
IODLICEM 2010 Joint Conferance and Media Days, 6 - 08 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
71. Uzaktan Eğitime Yönelik Altyapı Oluşturma ve Yönetmeye İlişkin Deneyim ve Görüşler
International Distance Education Conferance 2010, 27 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
72. Öğretim üyelerinin uzaktan eğitim içeriği geliştirmede yaşadıkları zorluklar
4. International Computer and Instructional Technologies Symposium, 28 - 30 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
73. Uzaktan eğitime yönelik altyapı oluşturma ve yönetmeye ilişkin deneyim ve görüşler
International Distance Education Conference, 28 - 30 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
74. Effects of flexible online exams on interaction in distance learning
Joint Conference and Media Days, 6 - 08 Ekim 2010, ss.454-465, (Tam Metin Bildiri)
75. Öğretim üyelerinin uzaktan eğitim içeriği geliştirmede yaşadıkları zorluklar
Proceedings Of 4. International Computer And Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2010, ss.721-725, (Tam Metin Bildiri)
76. Effects of flexible online exams on interaction in distance learning
Joint Conference and Media Days, 1 - 03 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
77. Effects of flexible online exams on interaction in distance learning
Joint Conference and Media Days, 6 - 08 Ekim 2010, ss.454-465, (Tam Metin Bildiri)
78. Management system for universities offer distance education A case from Atatürk University
International Conference on Economics and Business, Bhubaneswar, Hindistan, 30 Eylül - 01 Ekim 2010, ss.40-49, (Tam Metin Bildiri)
79. The trends and issues associated with learning object repositories and the implications for international learning organizations
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
80. Validation of Student Assessment using Natural Language and Concept Map Representation Models
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Kasım 2011 - 01 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
81. The effect of social annotation tool on higher order thinking skills in a collage graduate course RTD
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
82. Computer modeling of teams learning An agent based social simulation of team learning SSTEL
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
83. Öğretim üyelerinin uzaktan eğitim içeriği geliştirmede yaşadıkları zorluklar
4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Eylül 2010, ss.721-725, (Tam Metin Bildiri)
84. Effects of flexible online exams on interaction in distance learning
Joint Conference And Media Days, 10 - 12 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
85. International collaboration opportunities through e learning practices at Atatürk Universitiy
1st Eurasian Silk Road Universities Convention, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
88. Pre-Service Teachers’ Views About Case-Based Learning Packages Related With Teaching Profession
9th International Educational Technology Conference (IETC2009), 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
89. Öğrenci Katılımı ve Görüşleri Açısından Blog Kullanımının İncelenmesi: Sınıf Bloğu ile Grup Blogları
9th International Educational Technology Conference (IETC2009), 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
90. Proje Tabanlı Öğrenme: Bir PTÖ Etkinliği Olarak Podcast Hazırlama
9th International Educational Technology Conferance (IETC2009), 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
91. Determining the reliability of text summaries and concept maps mental model elicitatition tecniques using reference models of experts and book chapters
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Lousiville, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
92. Proje tabanlı öğrenme Bir PTÖ etkinliği olarak podcast hazırlama
9th International Educational Technologies Conference, 19 - 21 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)
93. Öğrenci katılımı ve görüşleri açısından blog kullanımının incelenmesi Sınıf blogu ile grup blogları
9th International Educational Technologies Conference, 19 - 21 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)
94. Pre Service Teachers Views About Case Based Learning Packages Related With Teaching Profession
International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
95. Web based Course Design Preferences of Pre service Chemistry Teachers with Learning Objects
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2009, 2 - 06 Mart 2009, ss.398-405, (Tam Metin Bildiri)
96. Web based course design preferences of pre service chemistry teachers with learning objects
Society for Information Technology end Teacher Education, Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 1 - 03 Mart 2009, (Tam Metin Bildiri)
97. Açık kaynak kodlu öğretim yönetim sistemi üzerinden internet destekli harmanlanmış öğretim deneyimi
Xi. Akademik Bilişim Konferansı, Türkiye, 11 - 13 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)
98. Öğrenme 2 0 yaygınlaşıyor Web 2 0 uygulamalarının eğitimde kullanımına ilişkin araştırmalar ve sonuçları
Xiii. Inet-tr08, Türkiye’de İnternet Konferansı, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2008, (Tam Metin Bildiri)
99. Öğrenme 2 0 yaygınlaşıyor Web 2 0 uygulamalarının eğitimde kullanımına ilişkin araştırmalar ve sonuçları
XIII. Inet-tr08, Türkiye’de İnternet Konferansı, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2008, (Tam Metin Bildiri)
100. Dinleyici Yanıt Sisteminin Öğrenme Ortamlarına Etkisi
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojlleri Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
101. Açık Ders Malzemeleri Yönetimi ve AtaNesA Deneyimi
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojlleri Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
102. Açık ders malzemeleri yönetimi ve AtaNesA deneyimi
Proceedings Of 2. Uluslararası Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 3 - 05 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
103. Açık ders malzemeleri yönetimi ve AtaNesA deneyimi
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 01 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
104. Etkileşimli web otomasyonunda yeni bir adım Web sihirbazı
Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 27. Ulusal Kongresi, İzmir, Türkiye, 01 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)
105. AtaNesA Türkçe Nesne Ambarı
6th International Educational Technology Conference, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1082-1089, (Tam Metin Bildiri)
106. Weblog lar öğretim etkinliklerini nasıl destekleyebilir
6th International Educational Technologies Conference, 19 - 21 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
107. İçerik Paketleme Araçları ve Karşılaştırılması
IETC 2005, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
108. İçerik paketleme araçları ve karşılaştırılması
V. International Educational Technologies Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
109. Öğrenme nesnesi ambarlarının karşılaştırılması
V. International Educational Technologies Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
110. Öğrenme nesnesi ambarlarının karşılaştırılması
V. International Educational Technologies Conference, Sakarya, Türkiye, 01 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
111. Ticari öğrenim yönetim sistemlerinin incelenmesi ve karşılaştırılması
Fourth International Educational Technology Symposium, Sakarya, Türkiye, 01 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)
112. İşletmeler için bir e learning sistemi geliştirme modeli
Akademik Bilişim 2003, Adana, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2003, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)
113. Öğretim yazılımlarının zekileştirilmesi Bir değerlendirme makinesi
Akademik Bilişim Konferansı, Adana, Türkiye, 01 Şubat 2003, (Özet Bildiri)
114. Bilgisayar ortamındaki ders notlarının etkileşimli web formatına çevrilmesi için CNTOWEB programının geliştirilmesi
Bilgi Teknolojileri Kongresi, Denizli, Türkiye, 01 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
115. Eğitsel içerikli Türkçe web kaynaklarının akreditasyonu için bir model önerisi
Akademik Bilişim Konferansı, Konya, Türkiye, 1 - 02 Şubat 2002, (Özet Bildiri)
116. Etkili bir öğrenme için sınıf ortamında web kullanımı
Akademik Bilişim Konferansı, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2001, (Özet Bildiri)
Kitaplar
11
1. Açık Öğrenme ve İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurslar (İHAK)
Açık ve Uzaktan Öğrenme, Erkan TEKİNARSLAN,Melih Derya GÜRER, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.173-206, 2021
6. Programlama Öğretiminde Değerlendirme Yaklaşımları
Kuramdan Uygulamaya Programlama Öğretimi, Yasemin Gülbar, Hasan Karal, Editör, Pegem Akademi, 2018
7. Tablet Bilgisayarlara Yönelik Geliştirilen E-Kitaplara Video Ögelerinin Uygulanması Süreci: Bir Tasarım Tabanlı Araştırma
AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018 EĞİTİM BİLİMLERİ, Kutlu, Oğuz, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.53-71, 2018
8. 5E Öğrenme Modeli ve Kimya Öğretimindeki Uygulamaları
Kimya Öğretimi, Alipaşa Ayas, Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-239, 2017
9. 5E Öğrenme Modeli ve Kimya Öğretimindeki Uygulamaları
Kimya Öğretimi, Alipaşa Ayas Mustafa Sözbilir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.301-323, 2017
10. Nitel Araştırma Süreci
Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2016
11. Yayına Hazırlık ve Planlama Süreci
Masaüstü Yayıncılık, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2016
Ansiklopedide Bölümler
2
Metrikler
Yayın (WoS)
21
Yayın (Scopus)
19
Atıf (WoS)
178
H-İndeks (WoS)
7
Atıf (Scopus)
221
H-İndeks (Scopus)
10
Atıf (Scholar)
439
H-İndeks (Scholar)
9
Atıf (TrDizin)
94
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
42
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
332
Proje
16
Fikri Mülkiyet
1
Tez Danışmanlığı
1