Yayınlar & Eserler

Makaleler 67
Tümü (67)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (21)
ESCI (9)
Scopus (17)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (30)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 116

4. Çözümleme ve Ses Temelli İlkokuma ve Yazma Öğretim Yöntemlerinin Göz İzleme Metrikleriyle Karşılaştırılması

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

6. Öğretim Tasarımı

İçerik Geliştirme Çalıştayı, Erzurum, Türkiye, 22 Mart 2019, (Özet Bildiri)

7. Uzaktan Eğitim ile Yapılan Meslek Edindirme Eğitimlerine Yönelik Tasarım İlkelerin Belirlenmesi

27th Conference on Educational Science (ICES)2018, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

8. Lisansüstü eğitimde etkili ve nitelikli geribildirim

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2018, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

10. Bilgi-İşlemsel Düşünmeye Yönelik Deneysel Çalışmaların İncelenmesi

EJER 2018, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1452-1453, (Özet Bildiri)

12. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıklarının İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. ABD, Avrupa ve Türkiye Merkezli MOOC’ların Yapısal Olarak Karşılaştırılması

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. ÖĞRETMENİN TEKNOLOJİYLE İMTİHANI

INTERNATIONAL EDUCATIONALTECHNOLOGY SYMPOSIUM, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. Uzaktan Eğitim Ortamlarında Engelli Öğrencilere Yönelik Ölçme Değerlendirme Faaliyetlerinin İncelenmesi

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

21. Teaching Online to Campus-Based Students: Experiences of Different Universities

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

22. Uzaktan Öğreticilikte Değişim Ajanlığı: Öğretim Üyelerinin Rolleri ve İlgili Faktörler

5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

23. Uzaktan Eğitimde Öğrencilerin Destek İhtiyaçlarının Belirlenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Ortaöğretim Düzeyinde Ters Yüz Sınıf Uygulaması Hakkında Öğrenci Görüşleri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. Öğrencilerin Bulunduğu Ders Videosu Çekimlerinde Öğreticilerin Anlatımlarının İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. Use of Mixed Method Research in Educational Technology: A Review ofThesis and Dissertation in Turkey

2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN NATURAL AND APPLIED SCIENCES, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

28. Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortamlarındaki Tutumun Ve Sosyal Etkileşime İstekliliğin Belirlenmesi

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

29. Kampüs Tabanlı Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesine Yönelik Öğrenci Tercihlerinin İncelenmesi

4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

30. Kampüs Tabanlı Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesine Yönelik Öğrenci Tercihlerinin İncelenmesi

4. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Kampüs Tabanlı Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesine Yönelik Öğrenci Tercihlerinin İncelenmesi

4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

32. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Akademik Başarılarının Bireysel Özellikler İle Yordanması

International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

35. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Ve Doyum Düzeylerinin İncelenmesi ATAUZEM Örneği

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

36. Uzaktan Eğitimde Üstbilişsel Etkinliklerin Tasarlanma Süreci

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

39. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kursların İHAK Genel Özellikleri

2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

40. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kursların İHAK Genel Özellikleri

2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

41. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Deneyimi ATADEMİX Örneği

3rd. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

42. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Deneyimi AtademiX Örneği

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. Öğretim Üyelerinin İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Yürütme Eğilimleri Atatürk Üniversitesi Örneği

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

44. Uzaktan Öğretime İlişkin Usul ve Esasların Değerlendirmesi ATAUZEM Uygulama Deneyimleri

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium – ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

45. Öğretim Üyelerinin İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Yürütme Eğilimleri Atatürk Üniversitesi Örneği

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

46. İnternet üzerinden herkese açık kurs deneyimi AtademiX örneği

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium – ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

47. The Challenges behind research based practices and practice focused research in distance education

8th EDEN Research Workshop- Challenges for Research into Open & Distance Learning: Doing Things Better: Doing Better Things, Oxford, Birleşik Krallık, 27 - 29 Ekim 2014, ss.351-356, (Tam Metin Bildiri)

48. UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR ANKET GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

52. E-Kitaplarda Metin Yönetim İşlemleri: Geliştirme Deneyimi

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

53. DERS ETKİNLİKLERİNDE KISA MESAJ (SMS) KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

54. Uzaktan eğitim öğrencilerinin öğrenme ve ders çalışma stratejilerinin incelenmesi

7th International Computer and Instructional Technology Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, ss.473-474, (Özet Bildiri)

55. Açık Kaynak Kodlu Öğretim Yönetim Sistemi Üzerinden Internet Destekli Harmanlanmış Öğrenim Deneyimi

Akademik Bilişim’09 - XI. Akademik Bilişim Konferansı, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Şubat 2009, ss.63-68, (Tam Metin Bildiri)

56. Uzaktan eğitimde video derslere yönelik öğrenci görüşlerinin ve kullanımlarının belirlenmesi

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

57. Sanal sınıf uygulamalarının etkileşim ve öğrenme üzerindeki etkilerine yönelik öğrenci görüşleri.

6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

58. Sanal sınıf uygulamalarının etkileşim ve öğrenme üzerindeki etkilerine yönelik öğrenci görüşleri

6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 01 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

59. Uzaktan eğitimde video derslere yönelik öğrenci görüşlerinin ve kullanımlarının belirlenmesi

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.395-400, (Tam Metin Bildiri)

60. 3 boyutlu sanal ortamlarda sosyal buradalık algısı

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongre, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.379-386, (Tam Metin Bildiri)

61. Sanal sınıf uygulamalarının etkileşim ve öğrenme üzerindeki etkilerine yönelik öğrenci görüşleri

6th International Computer and Instructional Technology Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

62. UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN KURULAN SOSYAL PAYLAŞIM ORTAMLARININ İNCELENMESİ

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

63. Uzaktan eğitimde tablet bilgisayar kullanimina yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi

3rd Internatiional Conferenceon New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

64. E-KİTAP OKUYUCULARIN KULLANIM DENEYİMLERİNEYÖNELİK ALANYAZIN İNCELEMESİ

5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

66. Etkili sanal sınıf uygulamalarının temel bileşenlerinin belirlenmesi: Bir durum çalışması

11. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1499-1504, (Tam Metin Bildiri)

67. Yüz yüze öğretimden uzaktan öğretime geçişte öğretim elemanlarının rol değişimleri

11th International Educational Technologies Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

68. Etkili sanal sınıf uygulamalarının temel bileşenlerinin belirlenmesi Bir durum çalışması

11th International Educational Technologies Conference, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.11, ss.1499-1504, (Tam Metin Bildiri)

69. Patterns of Instructors’ Perceptions in Transistion Process to E-Instructor

E-Learn 2010--World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, 18 Ekim 2010, ss.1863-1868, (Tam Metin Bildiri)

70. Effects of Flexible Online Exams On Interaction in Distance Education

IODLICEM 2010 Joint Conferance and Media Days, 6 - 08 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

72. Öğretim üyelerinin uzaktan eğitim içeriği geliştirmede yaşadıkları zorluklar

4. International Computer and Instructional Technologies Symposium, 28 - 30 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

74. Effects of flexible online exams on interaction in distance learning

Joint Conference and Media Days, 6 - 08 Ekim 2010, ss.454-465, (Tam Metin Bildiri)

75. Öğretim üyelerinin uzaktan eğitim içeriği geliştirmede yaşadıkları zorluklar

Proceedings Of 4. International Computer And Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2010, ss.721-725, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

77. Effects of flexible online exams on interaction in distance learning

Joint Conference and Media Days, 6 - 08 Ekim 2010, ss.454-465, (Tam Metin Bildiri)

78. Management system for universities offer distance education A case from Atatürk University

International Conference on Economics and Business, Bhubaneswar, Hindistan, 30 Eylül - 01 Ekim 2010, ss.40-49, (Tam Metin Bildiri)

79. The trends and issues associated with learning object repositories and the implications for international learning organizations

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

80. Validation of Student Assessment using Natural Language and Concept Map Representation Models

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Kasım 2011 - 01 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

81. The effect of social annotation tool on higher order thinking skills in a collage graduate course RTD

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

82. Computer modeling of teams learning An agent based social simulation of team learning SSTEL

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

83. Öğretim üyelerinin uzaktan eğitim içeriği geliştirmede yaşadıkları zorluklar

4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Eylül 2010, ss.721-725, (Tam Metin Bildiri)

85. International collaboration opportunities through e learning practices at Atatürk Universitiy

1st Eurasian Silk Road Universities Convention, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

87. Effects of written and voice asynchronous feedbacks for assignment on learning and satisfaction in face to face education

International Conference on Society and Information Tecnologies, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri) identifier

88. Pre-Service Teachers’ Views About Case-Based Learning Packages Related With Teaching Profession

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

89. Öğrenci Katılımı ve Görüşleri Açısından Blog Kullanımının İncelenmesi: Sınıf Bloğu ile Grup Blogları

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

90. Proje Tabanlı Öğrenme: Bir PTÖ Etkinliği Olarak Podcast Hazırlama

9th International Educational Technology Conferance (IETC2009), 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

91. Determining the reliability of text summaries and concept maps mental model elicitatition tecniques using reference models of experts and book chapters

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Lousiville, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

92. Proje tabanlı öğrenme Bir PTÖ etkinliği olarak podcast hazırlama

9th International Educational Technologies Conference, 19 - 21 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)

94. Pre Service Teachers Views About Case Based Learning Packages Related With Teaching Profession

International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

95. Web based Course Design Preferences of Pre service Chemistry Teachers with Learning Objects

Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2009, 2 - 06 Mart 2009, ss.398-405, (Tam Metin Bildiri)

96. Web based course design preferences of pre service chemistry teachers with learning objects

Society for Information Technology end Teacher Education, Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 1 - 03 Mart 2009, (Tam Metin Bildiri)

98. Öğrenme 2 0 yaygınlaşıyor Web 2 0 uygulamalarının eğitimde kullanımına ilişkin araştırmalar ve sonuçları

Xiii. Inet-tr08, Türkiye’de İnternet Konferansı, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2008, (Tam Metin Bildiri)

99. Öğrenme 2 0 yaygınlaşıyor Web 2 0 uygulamalarının eğitimde kullanımına ilişkin araştırmalar ve sonuçları

XIII. Inet-tr08, Türkiye’de İnternet Konferansı, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2008, (Tam Metin Bildiri)

100. Dinleyici Yanıt Sisteminin Öğrenme Ortamlarına Etkisi

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojlleri Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)

101. Açık Ders Malzemeleri Yönetimi ve AtaNesA Deneyimi

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojlleri Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)

102. Açık ders malzemeleri yönetimi ve AtaNesA deneyimi

Proceedings Of 2. Uluslararası Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 3 - 05 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)

103. Açık ders malzemeleri yönetimi ve AtaNesA deneyimi

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 01 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)

104. Etkileşimli web otomasyonunda yeni bir adım Web sihirbazı

Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 27. Ulusal Kongresi, İzmir, Türkiye, 01 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)

105. AtaNesA Türkçe Nesne Ambarı

6th International Educational Technology Conference, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1082-1089, (Tam Metin Bildiri)

106. Weblog lar öğretim etkinliklerini nasıl destekleyebilir

6th International Educational Technologies Conference, 19 - 21 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)

108. İçerik paketleme araçları ve karşılaştırılması

V. International Educational Technologies Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

109. Öğrenme nesnesi ambarlarının karşılaştırılması

V. International Educational Technologies Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

110. Öğrenme nesnesi ambarlarının karşılaştırılması

V. International Educational Technologies Conference, Sakarya, Türkiye, 01 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

111. Ticari öğrenim yönetim sistemlerinin incelenmesi ve karşılaştırılması

Fourth International Educational Technology Symposium, Sakarya, Türkiye, 01 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)

112. İşletmeler için bir e learning sistemi geliştirme modeli

Akademik Bilişim 2003, Adana, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2003, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)

113. Öğretim yazılımlarının zekileştirilmesi Bir değerlendirme makinesi

Akademik Bilişim Konferansı, Adana, Türkiye, 01 Şubat 2003, (Özet Bildiri)

115. Eğitsel içerikli Türkçe web kaynaklarının akreditasyonu için bir model önerisi

Akademik Bilişim Konferansı, Konya, Türkiye, 1 - 02 Şubat 2002, (Özet Bildiri)

116. Etkili bir öğrenme için sınıf ortamında web kullanımı

Akademik Bilişim Konferansı, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2001, (Özet Bildiri)
Kitaplar 11

1. Açık Öğrenme ve İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurslar (İHAK)

Açık ve Uzaktan Öğrenme, Erkan TEKİNARSLAN,Melih Derya GÜRER, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.173-206, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Canlı Derslerin Genel Özellikleri ve İşleyişi

UZAKTAN ÖĞRETİMDE CANLI DERS UYGULAMA İLKELERİ VE ÖRNEKLERİ, Prof. Dr. Selçuk KARAMAN,Doç. Dr. Engin KURŞUN, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.1-10, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Programlama Öğretiminde Değerlendirme Yaklaşımları

Kuramdan Uygulamaya Programlama Öğretimi, Yasemin Gülbar, Hasan Karal, Editör, Pegem Akademi, 2018

7. Tablet Bilgisayarlara Yönelik Geliştirilen E-Kitaplara Video Ögelerinin Uygulanması Süreci: Bir Tasarım Tabanlı Araştırma

AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018 EĞİTİM BİLİMLERİ, Kutlu, Oğuz, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.53-71, 2018

8. 5E Öğrenme Modeli ve Kimya Öğretimindeki Uygulamaları

Kimya Öğretimi, Alipaşa Ayas, Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-239, 2017

9. 5E Öğrenme Modeli ve Kimya Öğretimindeki Uygulamaları

Kimya Öğretimi, Alipaşa Ayas Mustafa Sözbilir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.301-323, 2017

10. Nitel Araştırma Süreci

Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2016

11. Yayına Hazırlık ve Planlama Süreci

Masaüstü Yayıncılık, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2016
Metrikler

Yayın

197

Yayın (WoS)

21

Yayın (Scopus)

19

Atıf (WoS)

178

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

221

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (Scholar)

439

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

94

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

42

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

332

Proje

16

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları